Gå til innhold

~ Hva ga du til mor på morsdagen? ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns morsdag og farsdag er noe stort tull jeg. Skal jeg liksom gjøre ekstra stas på mamma og pappa bare fordi kalenderen viser en spesiell dato??

Nei, jeg er heller for å glede dem når det ikke forventes av meg.

(Selv om jeg faktisk var med og feiret i år. Mamma fikk t.o.m. en "presang", noe jeg ellers aldri gir disse dagene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bor ganske langt unna hverandre så det ble med en telefonsamtale i denne omgang. Hun får nok en liten ting av meg neste gang vi treffes, aner ikke hva ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk tulipaner, en sjokoladekake med 2 forskjellige fyll, og en stort rødt hjerte i marsipan oppå hvor det var skrevet "glad i deg" av stilken til en rose..(også i marsipan)

Hun ble hverken glad for det, eller at jeg reiste en to timers lang biltur for å overraske henne.

Jaja... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg ringte henne ja.

Også fikk hun, av meg og min bror sammen, en gave som er en oppmerksomhet langt mer enn verdifull.

Hun fikk en kyllingsaks. Fordi, det sa hun at hun ønsket seg. vi ga henne da noe hun ville ha, selv om den ikke var kjempedyr eller noe slikt. Sambo ga sin mor blomster... dvs, hun fikk dem på mandag da, for blomsterbutikken klarte å rote med bestillinga, så de glemte å levere på lørdag, derfor fikk hun en større blomst på mandag, som erstatning, men det var nå ikke helt det samme det da...

Jaja... poenget er vel mest at vi begge snakket med våre mødre, og viser uansett året gjennom at jeg er glad i mamma jeg altså, men synes det er kjekt å gi henne en liten oppmerksomhet. Pluss et kort, som jeg lager (vel, lager på pc'n da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Mamman min fikk 15 tulipaner og en marsipankake med et hjerte på.

Dette var fra min søster og meg...

Vi var der på raspeball-middag og til kaffen etterpå

- selv om vi egentlig ikke orket kake da... :lol:

Synes det er ok å ha dager en viser litt ekstra oppmerksomhet...

Men - de er jo der 364 andre dager i året også da... :wink:

Skader ikke å vise det av og til...

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ga henne en duk som heg sydde selv. Hun ble kjempeglad for den og likte den veldig godt.

Synes det er greit at mor og far har hver sin spesielle dag, med litt ekstra oppmerksomhet. Og når jeg ikke bor hjemme lenger er det fint å kunne sende en liten gave og et kort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Både mora mi og svigermor fikk hver sin fine tulipanbukett :)

Jeg og syns vel egentlig at morsdag og farsdag er noe tull, liker best å glede folk når jeg kommer over noe som jeg virkelig har lyst til å kjøpe til de jeg. De andre 364 dagene i året er viktigere enn den ene dagen til å vise at man er glad i sine nærmeste.

Forresten, så det var en som lurte på om det var slutt på å lage ting til morsdagen og farsdagen på skolene, og her gjør de i hvert fall ikke sånt lenger. Bra er det syns jeg, når man tenker over hvor mange barn som faktisk ikke har kontakt med begge foreldre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi dro på besøk til henne med kake.. Også hadde jeg kjøpt et stort foto album som jeg hadde satt inn alle bildene etter lillebror ble født i også skrev jeg kommentarer og dato (bilder for 13 mnd...) Det tok en del timer, men når jeg så hvor glad hun ble var det virkelig verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...