Gå til innhold

~ Hva ga du til mor på morsdagen? ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi pleier ikke å feire morsdag spesielt, da jeg bodde hjemme bakte jeg gjerne en kake, men nå når jeg bor langt borte nøyer jeg meg med et kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

feirer ikke disse dagene lengere.. da jeg gikk på barneskolen "måtte" vi lage kort..

nå kategoriserer jeg dette sammen med "vanlentine" osv.. gir dem heller oppmerksomhet på en tilfeldig dag (og det gjør jeg faktisk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mor fikk en morter, for det er noe hun har ønsket seg lenge men aldri fått somlet seg til å kjøpe. Og jeg har glemt det eller funnet andre/bedre ting til jul og bursdager de siste årene, men nå fikk hun endelig en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ga 20 roser, en maripankake til 10 (kjøpt) og en hjemmelaget rød, hjerteformet jordbærsåpe.

Synes både mordag, farsdag og Valentines er dager verdt å markere :hjerte: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting annet enn en telefon. Men til helga reiser vi hjem, og da skal hun få en stor bukett med vårtulipaner av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mamma fikk en cd - Simon & Garfunkel.... (er det slik det skrives?? :-? )

Svigermor fikk en søt potterose som var plassert på et blått glassfat...... :)

Bruker ikke feire morsdag på en spesiell måte, men synes det er greit å gi en liten oppmerksomhet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke alle som har mor da... :cry:

Mens mor og svigermor levde, brukte vi gi en blomst eller en kake.

Har egentli aldri vært tilhenger av disse markeringene.

Husker da vi gikk på skolen og måtte lage kort til morsdagen. Syntes så synd på gutten som bodde sammen med faren sin, fordi moren hadde "stukket av". Han hadde jo ingen å lage kort til. Tror (håper) det er slutt med dette i skolen nå.

Jeg har bett barna mine om ikke å markere denne dagen! Jeg vil heller bli litt "husket" også de 364 andre dagene i året... :wink:

Men jeg fikk en sms og en telefon, med gratulasjon fra de. Mer enn nok for meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor hadde bursdag søndagen før, derfor ga jeg henne en presang som skulle være til begge dagene. Kurt Nilsen cd. Hun digger han :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...