Gå til innhold

Før og etter :O (BILDER)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fant bloggen hennes. Hun har mistet vekten i løpet av 3!!! år. Gikk ned fra 86 til 58 kg. I tilleg har hun en sønn på 2 år, så før-bilde kan være "etter fødsel" bilde.

Men god kontrol og vilje har hun uansett.

Del bloggadressen med oss da :)

Anonym poster: aa6ea78724c371c68086035323cb51d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo SÅ gøy å se :jepp: Spesielt siden jeg er på så god veg selv, GLEDER meg til å gå ned enda mer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor finner dere alle disse før/etter-bildene? :)

så inspirerende! flinke mennesker :)

Søk before/after på Tumblr så ligger det massevis av bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _La Femme

Jeg syns det er helt fantastisk av disse menneskene å endre livene sine på denne måten! De står på, jobber og får fortjent for blodslitet :)

Jeg vet at mange av disse tilbringer 6-7 timer på gymmen, og det har vel de fleste vanlige folk ikke tid til. Dermed tar det lengre tid for oss å komme i form, men det er absolutt mulig :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glædelig

Fy søren så flinke folk er! Det krever guts og disiplin! Lurer på hvordan de har gjort det. (Altså, hvilke kosholdsfilosofier de bruker, om de trener osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på fitnessbloggen. Der er det nesten 80 sider med før/etter-bilder :) inspirerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Se på fitnessbloggen. Der er det nesten 80 sider med før/etter-bilder :) inspirerende!

Nå ble jeg stuck på Fitnessbloggen, så takk for det!! :P

Men veldig inspirerende ja :) Flinke folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shiiit :D

tumblr_m69n9rw2FV1rna6xlo2_500.jpg

Jeg blir dessverre enda mere deprimert av å se dette jeg.

Er ei alenemor på snart 100 kilo som har 2 jobber og ingen familie rundt meg.

Skjønner da ikke hvordan man skal ha tid til å trene. De 5 timene jeg har fri om ettermidagen vil jeg bruke på barna mine og hus og hjem.

Hjemp meg, hva skal jeg gjøre ? :O :(

Anonym poster: 552f242c9e13d07506194b484705987a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir dessverre enda mere deprimert av å se dette jeg.

Er ei alenemor på snart 100 kilo som har 2 jobber og ingen familie rundt meg.

Skjønner da ikke hvordan man skal ha tid til å trene. De 5 timene jeg har fri om ettermidagen vil jeg bruke på barna mine og hus og hjem.

Hjemp meg, hva skal jeg gjøre ? :O :(

Anonym poster: 552f242c9e13d07506194b484705987a

Du trenger da ikke trene så voldsomt, men være aktiv i hverdagen, samtidig som du spiser sunt og normalt. Det er faktisk ingen unnskyldning at du ikke har tid til å trene. Jeg er selv overvektig, men går ned med en gang hvis jeg går til jobben, går til barnehagen, går trapper og leker med barna samtidig som jeg spiser vanlig mat og små posrjoner. Også kan man jo ta noen situps og squats før man legger seg. Det er faktisk ikke verre.

Anonym poster: 18b327415035b1759174b784d50312e4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir dessverre enda mere deprimert av å se dette jeg.

Er ei alenemor på snart 100 kilo som har 2 jobber og ingen familie rundt meg.

Skjønner da ikke hvordan man skal ha tid til å trene. De 5 timene jeg har fri om ettermidagen vil jeg bruke på barna mine og hus og hjem.

Hjemp meg, hva skal jeg gjøre ? :O :(

Anonym poster: 552f242c9e13d07506194b484705987a

Du kan begynne å ta med barna dine ut, spise mer sunt og rett og slett velge mer aktive løsninger. Gå trapper, ikke heis osv. Gå/sykle til jobb. Å ta med ungene på tur i skogen er supert for både deg og barna. Hvis de ikke er vant til det vil det kanskje være litt protest i starten, men så lenge man gjør turen morsom ved å ha forskjellige konkurranser for eks (naturquiz!), vil barna sette mer pris på det. Jeg er så glad for at faren min tok med meg ute i marka på jakt og sånn, nå elsker jeg å gå turer i skog og fjell, og det finnes nesten ikke bedre medisin for kropp og sjel. Samboeren min har nesten aldri fått oppleve naturen på den måten, og han er så lei seg for det den dag i dag.

Og det må sies, for å gå ned i vekt hjelper det ikke å trene og så spise pizza med dressing når kvelden kommer(sier ikke at du gjør det). Trening/slanking er 70 % kosthold og 20 % trening. De resterende 10 % er innsats og motivasjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Hvor har du det fra at slanking er 70% kosthold og 20% trening?

Det tror jeg ingenting på.

Jeg tror at dersom du er overvektig på 100 kg, så skal det litt mer til enn å begynne å gå i trapper, og å spise gulrøtter i stedet for brødskiver.

Selvsagt er all aktivitet bra, og et bedre kosthold er også bra. Men for noen så funker det ikke særlig med litt forbedring. Det må mye til, og faktisk er der noen som ikke har tid (eller energi) til å klare dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du det fra at slanking er 70% kosthold og 20% trening?

Det tror jeg ingenting på.

Jeg tror at dersom du er overvektig på 100 kg, så skal det litt mer til enn å begynne å gå i trapper, og å spise gulrøtter i stedet for brødskiver.

Selvsagt er all aktivitet bra, og et bedre kosthold er også bra. Men for noen så funker det ikke særlig med litt forbedring. Det må mye til, og faktisk er der noen som ikke har tid (eller energi) til å klare dette.

Hvis man er veldig overvektig, 100 kg +, renner jo kiloene (over tid ...) av hvis man faktisk greier å være mer aktiv i hverdagen og spise normalt (og da snakker jeg ikke om "gulrøtter istedenfor brødskiver"). Tenk så mye kalorier en på 100 kg bruker på å gå opp 100 trappetrinn.

Kanskje man må ha PT og trene sju dager i uka på treningsstudio hvis man skal gå ned fra 60 til 55 kg og få sixpack, men det vil neppe hjelpe en på 100 kg som ikke har tid til å trene å få høre dette.

Mange har mange unnskyldninger og forklaringer på hvorfor de ikke kan gå ned i vekt, som at de ikke har tid eller råd til å trene eller råd til PT, eller at de har sosial angst og ikke kan gå på treningssenter. De er dette jeg mener er helt feil innstilling, da man kan gjøre MYE som både er gratis, ikke tar ekstra tid og som ikke innebærer eksponering. Men selvfølgelig lettere for den overvektige (som er "programmert" til å unngå å gå ned) som ønsker ekstrem forandring NÅ - eller ingenting. Og da kan de likegod gi opp, ikke sant?

Anonym poster: 18b327415035b1759174b784d50312e4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om alle disse før og etter bildene som florerer på alle nettsteder nå ?

Blir lei meg jeg, skulle også gjerne vært like flink :tristbla:

Anonym poster: 552f242c9e13d07506194b484705987a

Ser ut te at alt flæske e gådd te brøstan. vil åsså slanke meg sånn :P

Anonym poster: 5a9abcd3ac4309eb75b6afab68b87502

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Belle Gunnes

Angrer selv på at jeg ikke tok noen før-bilder av meg selv for sammenligning. Jeg har mista ganske mange cm på å trene mer. Spiser som normalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir dessverre enda mere deprimert av å se dette jeg.

Er ei alenemor på snart 100 kilo som har 2 jobber og ingen familie rundt meg.

Skjønner da ikke hvordan man skal ha tid til å trene. De 5 timene jeg har fri om ettermidagen vil jeg bruke på barna mine og hus og hjem.

Hjemp meg, hva skal jeg gjøre ? :O :(

Anonym poster: 552f242c9e13d07506194b484705987a

Gå/jogg/sykle til og fra jobb. Når du skal ta med barna på noe gøy, ta de med på kanopadling, turer i skogen, sykling o.l

På jobben; ta trappene, spis sunt. Løfter du en tung eske, løft den en gang til! osv

hjemme: gjør tungt husarbeid; løfte, dytte, dra, henge opp og ta ned...

gå til og fra butikken. Bær posene i hendene (evt skaff deg noen bagger med bedre håndtak så det ikke gjør så vondt. Og handler du veldig mye kan du ta resten av varene i en sekk på ryggen). Ta noen styrkeløft med matvarene på veien :P prøv å gå fortere enn det du pleier.

Bare gjør litt mer ut av alle tinga du gjør i hverdagen :)

Anonym poster: 4c08fc4236a569fd1c79860be060a020

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir dessverre enda mere deprimert av å se dette jeg.

Er ei alenemor på snart 100 kilo som har 2 jobber og ingen familie rundt meg.

Skjønner da ikke hvordan man skal ha tid til å trene. De 5 timene jeg har fri om ettermidagen vil jeg bruke på barna mine og hus og hjem.

Hjemp meg, hva skal jeg gjøre ? :O :(

Anonym poster: 552f242c9e13d07506194b484705987a

Hva med å leke sisten med barna ute? Da blir det løpig og moro for store og små. Når du henger opp tøy, tar du knebøy i samme slengen, når du slapper av på sofaen foran TVen kan du ta noen situps i samme slengen.

Dra på sykkeltur med barna? Lag hinderløype til barna, som du også deltar på? Få deg en fitnessball eller treningsstrikk eller lignende som du kan gjøre øvelser når barna har lagt seg. På vintern kan du ta med barna på skitur eller aketur (det er tungt å gå opp bakken igjen, men det er jo så gøy at man glemmer det litt).

Hvis du har trapp hjemme, hva med å gå opp og ned og opp igjen hver gang du skal opp trappa, sånn at du går den 2 ganger opp i stedenfor 1.

Mange bekker små en stor å.

I tillegg bør du se på kostholdet ditt da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Jeg blir dessverre enda mere deprimert av å se dette jeg.

Er ei alenemor på snart 100 kilo som har 2 jobber og ingen familie rundt meg.

Skjønner da ikke hvordan man skal ha tid til å trene. De 5 timene jeg har fri om ettermidagen vil jeg bruke på barna mine og hus og hjem.

Hjemp meg, hva skal jeg gjøre ? :O :(

Anonym poster: 552f242c9e13d07506194b484705987a

Sjekk ut catslide. Da får du vaska gulvene samtidig. Og det er sabla bra styrkeøvelse også. Ellers hadde han Yngvar fra Puls NRK mange geniale tips for de som lider av tidsklemma. Alt kan gjøres om til trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...