Gå til innhold

Før og etter :O (BILDER)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om alle disse før og etter bildene som florerer på alle nettsteder nå ?

Blir lei meg jeg, skulle også gjerne vært like flink :tristbla:

Anonym poster: 552f242c9e13d07506194b484705987a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun tatt silikon også eller? Men uansett var hun finere på etter bildene :)

Endret av CherryBerry
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om alle disse før og etter bildene som florerer på alle nettsteder nå ?

Blir lei meg jeg, skulle også gjerne vært like flink :tristbla:

Anonym poster: 552f242c9e13d07506194b484705987a

Du kan jo være så flink hvis du vil. Men holder vel å gå litt ned i vekt, og ikke dynke seg i brunkrem og putte silikon i puppene.

Anonym poster: 8d295b5fd13306dbf199e99193f3a7c7

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... Nå ble jeg dårlig! ;(

Håper virkelig jeg får til vekta denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eithne

Jeg tenker som så - kjempebra for de jentene som klarer det.

Vi er alle forskjellige så det er ikke noe poeng i å sammenlikne seg med dem.

Jeg for min del kommer aldri til å bli noe sylfide. Sterk benbygning gjør at jeg får mer muskler og jeg liker å trene så jeg vil ikek bare være slank, men heller fast i fisken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun har og tatt en god del silikon, bare se selv.. For all del, kjempeflink, men puppisene er fake ;)

Anonym poster: 33eac01964c773642ec5e508f75ba81c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nr 1 ser ikke ut som samme dame.Beina er mye lengre enn før bildet.

Anonym poster: 2ec47e6cf8d7900f1abd9da4d9092d75

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ De er jo ikke det? Synes det ser ut som samme jenten, jeg. Ser nok bare ut som om de er lengre ettersom hun tross alt har gjort en fantastisk jobb med å trene og spise bra!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittycat

Well.. blandede meninger. Bra at de har tatt tak og komt seg i form, men føler at etter-bildene liksom er på nippet. Enten at de veltrent med drømmekropp eller litt beinrangel.

Og dere som får dårlig samvittighet: ta det i ditt tempo om du vil ned i vekt. Inspirasjon er bra, men ikke sånn at du sammenligner deg med andre. Da blir man ikke fornøyd. Husk at alle ikke har samme anlegg for å få en viss kropp. Man har ulike utgangspunkt. Vær fin på din egen måte! :))

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Fy faen så flinke de har vært, da! Håper jeg også en dag får til et slikt før og etter bilde... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man automatisk bli sånn bimbo-aktig når man har blitt tynn? En ting er jo å gå ned i vekt, men poenget med å ta silikon og en kasse med brunkrem og trutmunn i samme slengen?

Anonym poster: f9ff89b29a23b1579657311969f44645

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Hun har gått ned mye og ser flott ut, men det kan godt hende hun likevel sliter med rester av dårlig selvfølelse, og gjør alt for å se så bra ut som mulig. Kan også hende at hun bare liker det. ;) I tillegg så mister man en del av puppene når man går ned i fettprosent. Er mange jenter som ikke er noe fan av det, så om de kan og synes det er riktig tar de silikon.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en del sånne bilder rundt om for tida :) Jeg for min del syns det er ganske inspirerende, og man ser liksom at det er mulig.

Men det er kanskje lettere å bli inspirert om man finner bilde som man kan relatere seg til; for det det er jo ikke alle som får den formen, og noen ønsker det kanskje ikke.

Så her er noen mer varierte eksempler:

vvb.jpg

er43.jpg

fwrfwerf.jpg

7.jpg

fgtghy.png

tumblr_m3747dlzRc1qdas0to1_500.jpg

Og hvis man ser på de bildene med dato og sånn så kan man jo se at de(noen ihvertfall) har tatt seg god tid :)

Anonym poster: d864501ce5c797da92faed76cc222d42

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det jo veldig forskjell på de før- og etterbildene da.

Noen ser man tydelig at kun har mistet vekt(og noen har i tillegg trent), andre ser ut som de har fått mer kirurgisk hjelp enn bare silikon.

Man kan krympe størrelsen sin og tone kropp, men man kan faktisk ikke uten videre krympe/øke kroppsdeler ved å trene endre vekt uten å redusere/øke resten også.

Så jeg ville ikke brydd meg så veldig om slike før og etter.

Førøvrig har jeg ei venninne som har vært evig jojo-slanker i alle år, og hun la igjen på seg masse etter graviditeter(spiste mye lasagne etc til middag+kaker osv),

Så mistet hun en masse vekt, og la ut etter-bilder som følgelig så ut som drastisk forandring - dette var på hennes tynneste.

Men nå igjen har jo vekten stabilisert seg(man kan jo ikke slanke seg for evig) - og "etterbilder" når man faktisk skal holde vekten ser ganske annerledes ut igjen - man er langt mindre enn før, men får ikke de ekstreme effektene som når man nettopp har slanket seg en haug og trener som en gal i en periode.

Anonym poster: 4d52dc25bdd19213d626f1b18fc2a520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personene på bilde nr. 1 kan ikke være samme jente? Bena på etter-bildet var lenger og de har føflekker på helt forskjellige steder.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Quake

nr 1 ser ikke ut som samme dame.Beina er mye lengre enn før bildet.

Anonym poster: 2ec47e6cf8d7900f1abd9da4d9092d75

Det er pga vinkelen og måten bildet er kuttet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Quake

Personene på bilde nr. 1 kan ikke være samme jente? Bena på etter-bildet var lenger og de har føflekker på helt forskjellige steder.

Føflekkene er på samme steder, ene bildet er speilvendt =p

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Fant bloggen hennes. Hun har mistet vekten i løpet av 3!!! år. Gikk ned fra 86 til 58 kg. I tilleg har hun en sønn på 2 år, så før-bilde kan være "etter fødsel" bilde.

Men god kontrol og vilje har hun uansett.

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så mye bitterhet?

Er jo kjempebra at de har klart å gå ned i vekt! Skulle ønske jeg kunne klare det samme.

Jaja, så er det vel noen som tar litt spraytan og kanskje litt silikon, men sistnevnte kan jo ha med at puppene rett og slett blir "borte"/veldig slappe etter vektnedgang.

Kanskje det kan se litt bimbo ut, men det er jo opp til hver enkelt hva de vil gjøre med kroppen sin.

Kudos til alle som klarer å gå ned i vekt :)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...