Gå til innhold

Ferien avlyst...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun skal reise med barn, og ikke alene, så er kanskje ikke det så lurt?

Mannen er vel forhåpentligvis der.

Anonym poster: 1d14e36fa0d70963ad49b60a289c3b6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mannen er vel forhåpentligvis der.

Tvilsomt, han okkuperer bilen og overlater TS og ungene til seg selv.

Anonym poster: 49ba6eb9cdad12099e9abced89c291dd

AnonymBruker
Skrevet

H

Tvilsomt, han okkuperer bilen og overlater TS og ungene til seg selv.

Hehe mulig det, men rådet mitt om Vival var med tanke på at ALLE skulle dra med fly :-)

Skrevet

Ta fly sammen alle sammen da! Da blir du hvert fall ikke alene med ungene midt i all flyskrekken. Hvorfor må mannen kjøre?

AnonymBruker
Skrevet

Ta fly sammen alle sammen da! Da blir du hvert fall ikke alene med ungene midt i all flyskrekken. Hvorfor må mannen kjøre?

Fordi han er en tosk, tydeligvis.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi han er en tosk, tydeligvis.

:jepp:

Og en egoist.

Skrevet

Og han der har du valgt å fått barn med? *rister på hodet*

• Liker 3
Gjest Purple Haze
Skrevet

Lett å dømme mannen nord og ned her, når vi kun får en versjon av historien. TS slår meg ikke som den mest fleksible og løsningsorienterte personen, heller.

Og det virker på meg som det ligger mye mer grums under overflaten her enn kun denne ferieturen.

For egen del ville jeg lagt opp til en helt annen type ferie enn dette, så lenge man har fem små barn. Det må jo være å be om bråk, sutrete unger og sure foreldre å kjøre så langt på ferie.

• Liker 3
Skrevet

Og han der har du valgt å fått barn med? *rister på hodet*

Han har sikkert andre gode sider. Eller så har han forandret seg. Man kan ikke vite alt om fremtiden, og alle gjør feil.

• Liker 2
Skrevet

Lett å dømme mannen nord og ned her, når vi kun får en versjon av historien. TS slår meg ikke som den mest fleksible og løsningsorienterte personen, heller.

Og det virker på meg som det ligger mye mer grums under overflaten her enn kun denne ferieturen.

For egen del ville jeg lagt opp til en helt annen type ferie enn dette, så lenge man har fem små barn. Det må jo være å be om bråk, sutrete unger og sure foreldre å kjøre så langt på ferie.

Enig med deg. Det er helt sikkert mye mer enn bare ferieturen, og det er gjort feil på begge sider. Men uansett synes jeg det er idiotisk å kun bry seg om seg selv og blåse i konen og resten av ungene når man skal på ferie. Blir det problemer, jobber man sammen om det og finner en løsning.

Og jeg skjønner ikke hvorfor dere til Arendal når det er så langt og dere ikke kan fly.

• Liker 7
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Enig med deg. Det er helt sikkert mye mer enn bare ferieturen, og det er gjort feil på begge sider. Men uansett synes jeg det er idiotisk å kun bry seg om seg selv og blåse i konen og resten av ungene når man skal på ferie. Blir det problemer, jobber man sammen om det og finner en løsning.

Og jeg skjønner ikke hvorfor dere til Arendal når det er så langt og dere ikke kan fly.

Nå skal jeg ikke være altfor sikker på at jeg husker riktig, men jeg mener TS skrev at de skulle på besøk til mannens foreldre som har et sommersted i Arendal.

Endret av Arabella
Gjest Purple Haze
Skrevet

Enig i det :)

Nå skal jeg ikke være altfor sikker på at jeg husker riktig, men jeg mener TS skrev at de skulle på besøk til mannens foreldre som har et sommersted i Arendal.

Men de må vel ikke på død og liv reise dit denne sommeren, når de faktisk har en liten 1-åring? Kan jo vente til barna blir litt større, og heller ta en annen type ferie nå. Mannens foreldre kan komme på besøk til dem? :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De må ha bil der nede, så alle kan ikke fly.

Gjest Eurodice
Skrevet

Enig i det :)

Men de må vel ikke på død og liv reise dit denne sommeren, når de faktisk har en liten 1-åring? Kan jo vente til barna blir litt større, og heller ta en annen type ferie nå. Mannens foreldre kan komme på besøk til dem? :)

Jeg skjønner ikke hvorfor du spør meg? Jeg er ikke part i saken.

• Liker 2
Skrevet

Hehe, denne tråden er tydeligvis populær, med 32 lesere.

Uansett; familierådgivning.

Jeg mener at dette ikke er første tråden fra TS om issues med mann, men det kan være jeg tar feil.

Det er likevel ikke feil å få hjelp til kommunikasjon når det tydeligvis er vanskelig å se ting fra andres synsvinkel enn sin egen.

Og med mindre man har barn som er særs vanskelige, så går det helt fint å reise langt med barn. Ting blir hva man gjør det til, innstilling er halve greien.

Skrevet

Mange av dere som kommer med mye bra, og det takker jeg for. Dere andre; tenker dere ikke før dere snakker heller eller er det bare her på forumet dere elsker å sparke noen som allerede ligger nede? Jeg skal være dønn ærlig her og si at jeg blir rett og slett såret av de stygge kommentarene. Jeg har slitt med avvisning siden den dagen jeg ble født, blitt mobbet og hakket på, så vær så snill, hvis dere har så mye i mot meg så får dere heller ignorere denne tråden.

AnonymBruker
Skrevet

Har han kommet hjem fra jobben, og har han blitt litt mer løsningsorientert?

Jeg har fulgt hele tråden, og den som foreslo å kjøre om natten kom med et godt forslag synes jeg, kan det gå?

Skrevet

Har han kommet hjem fra jobben, og har han blitt litt mer løsningsorientert?

Jeg har fulgt hele tråden, og den som foreslo å kjøre om natten kom med et godt forslag synes jeg, kan det gå?

Vi får se:) Han kommer ikke hjem før 23.00

AnonymBruker
Skrevet

Da får vi krysse fingre og tær for at han klarer å inkludere resten av familien i ferieplanleggingen når han har kommet hjem :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Mange av dere som kommer med mye bra, og det takker jeg for. Dere andre; tenker dere ikke før dere snakker heller eller er det bare her på forumet dere elsker å sparke noen som allerede ligger nede? Jeg skal være dønn ærlig her og si at jeg blir rett og slett såret av de stygge kommentarene. Jeg har slitt med avvisning siden den dagen jeg ble født, blitt mobbet og hakket på, så vær så snill, hvis dere har så mye i mot meg så får dere heller ignorere denne tråden.

Det er ingen som har noe imot deg. Dette er et nettforum, ingen vet hvem du er! Men du skriver og ber om råd, og så ter du deg som om du var fullstendig hjelpeløs og totalt avhengig, uten en eneste tanke i hodet selv. Eller evne til å gjøre noe som helst med situasjonen. Og da legger du ærlig talt hodet på blokka selv.

Hva forventet du fra fremmede folk? Kun sympati og trøst? Om du er så tynnhudet så bør du heller ikke legge ut sensitive ting eller gi deg inn i diskusjoner som ikke går din vei. Kanskje noen timer hos terapeut ville vært det beste. Både for deg personlig og for forholdet du lever i.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...