Gå til innhold

Ferien avlyst...


BellaRose

Anbefalte innlegg

Off, dette er ikke en tur jeg hadde sett fram til for å si det sånn...bli hjemme med barna dine og kos dere! Eller besøk din familie? Syns han mannen din virker ganske kjip altså...

Men dersom du virkerlig vil på denne turen, syns jeg forslaget om å leie en større bil var godt! Evt det med at dere hopper inn i bilen rundt Oslo, så burde det jo gå greit.

Det er ikke mulig at han tar med de minste barna da, også kan de eldste to reise med deg? (mulig han forandrer mening da også :fnise: )

Anonym poster: db77f9db87b34702ac85bb0c91b33be9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du tyvstarte ferien da? Du drar et par dager før den vrange, gretne mannen din, tar deg god tid og finner opplevelser langs veien, overnatter på hytte og tar små avstikkere for å lade batteriene. Da går det kanskje bedre å kjøre 130 mil?

Anonym poster: 49ba6eb9cdad12099e9abced89c291dd

Det har jeg ikke råd til..:0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke din feil at du har flyskrekk, men det er din "feil" at du ikke tar et flyskrekk-kurs. Mette-Marit har jo hatt stor suksess med det. ;)

Hva med å kvitte seg med den vanskelige mannen? Nei...den beste løsningen er vel å leie en større bil. Eller bli hjemme. Ser ikke du også det? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eliana

Ingen er der når vi kommer nei.

Men har dere noen der hjemme som kan hjelpe der da? Med å ha de to elste et par dager (eller hvor lang tid dere trenger for å komme dere ned til sørlandet) og så følge de til flyet, slik at dere kan ta de i mot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folkens! Altså, JEG har ikke noe problem med hverken å sitte i 7 seteren, eller å leie bil, eller å kjøpe en større bil for den saks skyld. Det er mannen min som IKKE vil!! Var det klart og tydelig nå? Og jeg har jo aldri forventet at noen skulle finne en løsning for oss! Jeg måtte få ut aggresjon, og da gjør jeg det heller her et annet "sted"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eliana

Det er jo ikke din feil at du har flyskrekk, men det er din "feil" at du ikke tar et flyskrekk-kurs. Mette-Marit har jo hatt stor suksess med det. ;)

Hva med å kvitte seg med den vanskelige mannen? Nei...den beste løsningen er vel å leie en større bil. Eller bli hjemme. Ser ikke du også det? :)

Du sponser TS med flyskrekkurset da eller? Regner med at du fikser slik at hun får snike i "køen" også slik at hun rekker det før ferien?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke råd til..:0

Det trenger jo ikke koste så veldig mye. Med "opplevelser" mener jeg ikke dyre temaparker, men gjerne en avstikker hvor dere kan ta en pause og bade og slappe av i solen, så sitter det kanskje noen og selger jordbær langs veien som dere kan kose dere med. Den største utgiften blir jo overnatting, men litt penger må man jo regne med å bruke i ferien uansett. Eller har dere kanskje slekt/venner langs veien dere kan overnatte hos?

Anonym poster: 49ba6eb9cdad12099e9abced89c291dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ikke gjort noe med at mannen din er sær og vanskelig, så det beste vi kan gjøre er å komme med forslag til løsninger sånn at dere får reist. ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, men ser meg nok nødt til å bare bli hjemme. Og drar mannen på ferie likevel, så får han ta konsekvensene av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis han ikke vil kjøre så langt med så mange i bilen, og alt annet i hele verden er så vanskelig for ham, så er det kun en konsekvens: dere må bli hjemme. Kjedelig, men sant.

På den lyse siden: pengene dere sparer kan dere eventuelt bruke på å skaffe dere større bil til neste ferie.

Endret av Sulosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest en del av innleggene dine og forstår at frustrasjonen mot mannen din nok har bygget seg opp, og at du må få det ut et sted :klem:

Håper ferien ordner seg på et vis, og at du/dere får det bedre snart :klem:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sponser TS med flyskrekkurset da eller? Regner med at du fikser slik at hun får snike i "køen" også slik at hun rekker det før ferien?

Hun må da kjenne broren til Mette-Marit, hun som bor på Sørrrrlandet. Da årnær det seg. Nei, jeg mener bare at hun burde ta et flyskrekk-kurs for framtiden.. nå kan de vel leie en større bil. Problem solved. Lurer på om hun i det hele tatt har foreslått det for mannen sin.. Ja, jeg ser at hun sier at han ikke vil det, men har de virkelig diskutert det? hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og av det jeg skrev, var det akkurat DET du måtte henge deg opp i *fnis*

Hvis han ikke vil kjøre så langt med så mange i bilen, og alt annet i hele verden er så vanskelig for ham, så er det kun en konsekvens: dere må bli hjemme. Kjedelig, men sant.

På den lyse siden: pengene dere sparer kan dere eventuelt bruke på å skaffe dere større bil til neste ferie.

Ja, jeg er irritert, så da blir det sånn. Og ja, jeg blir nok hjemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, men ser meg nok nødt til å bare bli hjemme. Og drar mannen på ferie likevel, så får han ta konsekvensene av det..

Hva er konsekvensene av det? *spent* ...kommer du til å sette ned foten? :S

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er konsekvensene av det? *spent* ...kommer du til å sette ned foten? :S

Kan hende jeg rett og slett ikke er her når han kommer hjem igjen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Herr Vanskelig overhodet prøvd å komme til en felles løsning, eller har han bare bestemt seg for å stikke av med bilen og driter i hva slags konsekvenser det får for deg og ungene?

Hva i alle dager slags grunn har han til å nekte å leie bil?

Anonym poster: 49ba6eb9cdad12099e9abced89c291dd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kan hende jeg rett og slett ikke er her når han kommer hjem igjen.

Han har jo tydeligvis ikke noe ønske om å dra på ferie med deg, så skjønner deg godt hvis du setter kroken på døra etter dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...