Gå til innhold

14 Tegn på at han ikke er interessert


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest125

14 av 14.

Jeg visste jo egentlig dette helt fra starten av. Men likevel... den listen der stemmer, spesielt nå som jeg leser den i ettertid. Tok meg lang tid å finne ut 100% sikkert at jeg aldri var noen han likte så godt, mens jeg på den andre siden var hodestups forelsket. Spesielt punktet som nevner der han legger ut som hva vi skal finne på/gjøre sammen men legger ingen effort eller interesse i å faktisk gjennomføre det.

Bare pga jeg ikke er fin/pen/smart/osv for han. Sliter fortsatt med å få opp selvtilliten/selvbildet mitt. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye kan nok stemme, men en del er veldig generaliserende, og bidrar kanskje mest til at man sitter og overtolker hverandre. Det er så mye "regler" at det kan føles vanskelig å gå riktig fram. Dessuten er det faktisk en del ganske useriøse folk som er flinke til å være på, sjarmere og overraske selv om de bare vil gå til sengs med deg noen ganger, mens noen av oss ikke greier å planlegge superspesielle dater selv om vi er forelska. Greit at du inviterer ikke en du er dødsforelska i på grandiosa og hotell Cæsar på tredje date. Men jeg har ikke noe behov for å bli tatt med på fantastiske opplevelser; er forelskelsen gjensidig føles det spesielt nesten uansett...

Anonym poster: d7cc0e7aea8304452d411449490f0297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...