Gå til innhold

14 Tegn på at han ikke er interessert


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

1. Han inviterer deg ikke ut på date

Hvis en mann virkelig er interessert, klarer han ikke å holde seg unna. Så hvis han ikke tar initiativ til at dere skal treffes, kan du være sikker på at han egentlig ikke er så keen på deg. Det er ikke fordi han er ”redd” eller ”usikker” eller ”sjenert”, han bryr seg rett og slett ikke nok om deg til å gidde å invitere deg ut.

2. Han ringer deg ikke

Telefonen hans er ikke ødelagt, han har ikke mistet nummeret ditt eller befinner seg et sted hvor han ikke har dekning. Han har bare ikke lyst til å ringe deg. Og hvis han ”ikke har tid” til å ringe, kan du banne på at det betyr at han ikke er så interessert. Det tar ikke SÅ lang tid å ta en kjapp telefonsamtale for å fortelle deg at han bryr seg…

3. Han kommuniserer bare via sms eller chat

Han prøver å unngå ”bli kjent”-samtalen, og hvis dere allerede har hatt sex kan du være sikker på at en tekstmelding klokken to om natten bare betyr én ting. Og det er ikke at han har lyst til å bli kjæresten din.

4. Han advarer deg om at han ikke er «kjærestemateriale»

Menn sier som regel det de mener rett ut. Og hvis han advarer deg om at han pleier å være en ussel kjæreste, stemmer det mest sannsynlig. Og hva i all verden skal du med en sånn mann?

5. Han gidder ikke å anstrenge seg når dere skal på date

Han foreslår at dere kan ”se en film eller noe…”. Og ”eller noe” betyr at han vil ha sex. Og hvis han alltid vil på sin favorittrestaurant betyr det at han ikke bryr seg om hva du synes eller hva du har lyst til. En mann som er interessert, vil legge tid i å planlegge en spesiell date, uansett om det skal koste flere tusen eller være gratis. Han planlegger det nøye!

6. Han lover ting han ikke har tenkt til å holde

Han snakker som om dere har en fremtid sammen, men gjør ikke noe konkret i forhold til det. Han snakker om alle de morsomme tingene dere skal gjøre sammen, men gjør ingenting for at det faktisk skal skje. Hvis han lover og lover og det fortsatt ikke skjer noe, er det fordi han ikke er interessert!

7. Han venter til siste minutt for å lage planer med deg

Han ringer, og du kaster alt du har i hendene for å være sammen med ham? Bare fordi du er så glad for at han faktisk ringte? Hvis han ikke klarer å sette av tid til deg i kalenderen sin, og bare ringer deg når han ikke har noe bedre å ta seg til, er det fordi han rett og slett ikke er forelsket i deg.

8. Han vil ikke bli kjent med deg, og forteller ingenting om seg selv

Virker han uinteressert i deg og livshistorien din? Da er han heller ikke interessert i deg, dessverre. Og svarer han ikke på dine spørsmål som handler om ham? Da ser han ikke for seg en fremtid sammen med deg.

9. Han maser om at dere skal ha sex

Virker det som om det eneste han bryr seg om er å få deg til sengs? Det er fordi det eneste han egentlig bryr seg om er å få deg til sengs… Hvis han virkelig er interessert, venter han gjerne til du er helt klar, og han tar seg tid til å bli kjent med deg først!

10. Du tar initiativet, og han følger ikke opp

Ok, så noen menn kan være så sjenerte at du blir nødt til å ta tak og ta det første skrittet. Men når du har sendt ham en melding, ligger ballen på hans banehalvdel, og hvis han ikke følger opp er det fordi han rett og slett ikke er interessert.

11. Han avlyser i siste sekund, eller ringer ikke når han har sagt at han skal ringe

Hvis han ikke klarer å holde avtaler, er det fordi det ikke er viktig nok for ham. Og da er ikke du viktig nok for ham heller.

12. Du får ikke møte vennene hans

Hvis dere har datet i mer enn en måned, og du ennå ikke har møtt noen av vennene hans, er det fordi han ikke vil at du skal møte dem. Fordi han ikke ser for seg en fremtid med deg… En mann som er forelsket, vil gjerne introdusere deg for vennene sine, fordi han er stolt og glad for at du er hans.

13. Han sier at han bare vil være venner

Igjen: En mann sier som regel det han mener. Og sier han at han vil at dere skal være bare venner, er det akkurat det han vil…

14. Han treffer andre kvinner enn deg

Hvis han dater flere på én gang, er det fordi han ikke er spesielt interessert i noen av dem. Inkludert deg. Hvis du spør om dere skal slutte å date andre og bare treffe hverandre, og han sier nei, betyr det at han egentlig ikke er så interessert.

http://style.no.msn.com/sex-og-menn/tegn-p%C3%A5-at-han-ikke-er-interessert#image=15

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 av 14. Nummer 12, møter ikke vennene hans, gjelder ikke for oss, da vi er i samme vennekrets.

Dette var en øyeåpner altså. :gjeiper: Nå får jeg forsøke å komme meg videre...

Anonym poster: c15993d4ddc06c1d99a127666956b258

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av disse punktene stemmer ihvertfall ikke for min mann, som var preget mye av sjenerthet i starten. Ergo ble det f.eks kun kommunikasjon via chat eller sms. Faktisk hater vi begge aa snakke i telefonen like mye. Ikke tok han saelig med initiativ heller da han var veldig redd for aa bli avvist, akkurat som meg.

Mange av disse punktene kan like godt ogsaa bety at man er sjenert eller redd for aa bli avvist.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den listen er kliss lik hvordan det er med kvinner også.

Menn sier det eller signaliserer det ihvertfall rett ut, mens kvinner går rundt grøten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... mens kvinner går rundt grøten.

En del kvinner gjør vel det men det gjør sannelig en del menn også.

Anonym poster: 7d27716410bcd5456509c7849c337278

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

Jaja, det er sikkert noe i deler av dette. Men generelt sett blir jeg ganske skeptisk til lister som har til hensikt å forklare og analysere alle menns (eller kvinners) motivasjon, handlinger og hva det betyr. Det er en rimelig stor og mangfoldig gruppe det er snakk om, og det er ikke som om alle reagerer på samme måte når man er forelska eller interessert. Det jeg derimot ser at dette kan bidra til, er å fyre opp under enkeltes allerede eksisterende overanalysering og usikkerhet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En del kvinner gjør vel det men det gjør sannelig en del menn også.

Anonym poster: 7d27716410bcd5456509c7849c337278

Fler kvinner enn menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullete liste. Folk er forskjellige. Jeg vil advare mot å stole på slike og lignende lister dere leser i kvinneblader ol. De stemmer ofte dårlig med sannheten.

Anonym poster: 4bf4b57a9e07b9d15661724e3cb4ecfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Den listen er kliss lik hvordan det er med kvinner også.

Menn sier det eller signaliserer det ihvertfall rett ut, mens kvinner går rundt grøten.

Dette er jeg faktisk enig i, og lover at jeg skal prøve å skjerpe meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarandus

Siden TS tydeligvis har fasiten, så har jeg åpenbart funnet meg en interessert mann. Hurra! ;)

Endret av tarandus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den listen er kliss lik hvordan det er med kvinner også.

Menn sier det eller signaliserer det ihvertfall rett ut, mens kvinner går rundt grøten.

Hæ? Har du overhodet lest på singelforumet her inne, hvor jenter HELE tiden starter tråder hvor de ikke skjønner om fyren er interessert eller ikke? Det er da mer regel enn unntak at typen bare slutter å ringe/ta kontakt, og overser jenta helt til hun blir forbanna og gjør det slutt i affekt.. Dermed blir jenta den "store stygge ulven" som slo opp, mens gutten går fri. Slik er det OFTE.

Anonym poster: 4a8135961ea9909cf6feecc3e8cc68d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for opplysningene. :)

Jo jeg er så å si helt enig i denne listen i allefall ifølge egen erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Hm. Tenk om jeg hadde lest denne listen og trodd på den da jeg møtte min nåværende mann.. han tøffet seg litt, men ovenfor jenter han synes er pene ble han veldig sjenert. Han er faktisk det beste mennesket jeg har møtt, og ingen har vært så god mot meg som han er. Var han god på å ringe/ svare/ avtale ting osv i begynnelsen? Nope. Jeg er heller ikke den pushy typen, så hadde vi ikke jobbet sammen hadde vi nok aldri blitt et par fordi jeg trodde han ikke var hypp og fordi han ikke turte å vise det.

Btw: går sjelden rundt i grøten. Liker ikke å brenne føttene. Jobber også med statistikk (selv om jeg har latt meg fortelle av enkelte på KG at kvinner ikke kan slikt), og folk som sier "alle gjør sånn / de fleste / som regel" bør ha noe mer å vise til enn egen erfaring, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nr 5, 6, 7, 8, 11 og 12 passet i alle fall godt for en jeg nettdatet for noen år siden.

Dessuten: vi møttes alltid på min hjemmebane, aldri hos ham. Vi bodde i hver vår by, ca en time fra hverandre.

Pluss at han avtalte alltid hvilket tidspunkt vi skulle ringes neste gang - og det var bestandig på tider hvor han hadde lange kjøreturer eller jobbet overtid. Slike ting vekte i alle fall mistanker om at han holdt "noe" skjult, og jeg kuttet ham ut etter et par måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Et par sånne typer har jeg vært borti. Glad jeg ikke gadd dem :-D Herregud, kan ikke de bare kjøpe seg sex fremfor å gnåle om det? Finnes ikke noe mer avtennende. Er som at jeg skulle mast om å få penger av diverse menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...