AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #81 Skrevet 27. juni 2012 Jeg som heterofil kvinne synes alltid et er hyggelig å se en pen kvinne, jeg liker pene ting. Selv er jeg ikke pen, men jeg smiler ofte og har mye karisme, og jeg har hatt samme problem som deg i nesten hele mitt liv. Dessverre kan du forvente å bli såret (t.o.m. sviktet) av andre fordi de vil føle seg truet at deg. Andre blir bare rett og slett sjalu fordi de vil ha all oppmerksomhet og tåler ikke å dele med andre. Jeg er 30 nå, og har jobbet i restaurant bransjen fra 18 til ca. 24. Og jeg MÅTTE bare være forsiktig og sørge for å smile mer til kvinner enn menn, ellers fikke jeg problemer. (jeg har ikke et flørtende smil) Så jeg måtte tilpasse meg, angrer ikke på det fordi det ble bedre stemning med kundene, men når det gjelder dem som jeg treffer utenfor jobben, er jeg bare meg selv. Sån tenkte jeg ikke får noen år senere, fra 25 til 29 øvde jeg meg å slutte å smile, og pga det ble jeg mye mindre utadvendt, og har mistet en del av meg selv, det var en stor feil. Spørsmålet ditt var bare om vi kunne være sjalu, men jeg vil likevel anbefale deg å bli deg selv, være kanskje litt forsiktig med dem du vet ikke har en "slem" sjalusi følelse, men bare føler seg som en dritt når de er sammen med deg. Og dem som er sjalu og viser deg det, synes jeg har skitne sjeler, og er ikke verdt din oppmerksomhet... Anonym poster: 87c61a78269948a2674f15158d49c160
Ibanez Skrevet 27. juni 2012 #82 Skrevet 27. juni 2012 En ting er selvtillit, en annen er selvinnsikt..
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #83 Skrevet 27. juni 2012 Selvtillit er vel og bra, men når det tipper over Anonym poster: 48bf80d9aed14507a28714ebce40396e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #84 Skrevet 27. juni 2012 Syns ærlig talt det er patetisk å tro at folk hater deg fordi du er pen.. Pene folk blir beundret....Sikker på at du ikke er frekk/kjerring? Blir litt: "hvorfor skulle folk hate meg? de har INGEN grunner,ingenting er jo negativ med meg! Ah,det MÅ være de gode grunnene mine..jeg er jo deilig....alle er sikkert sjalu!" Jeg vet ikke 100% om dette stemmer,men dette er mitt første inntrykk Men har lest noe om at pene jenter ikke skal legge bilde av seg selv i CV når de søker jobb,for hvis sjefen er kvinne,vil ho ikke ha konkurranse.. Anonym poster: c9eb9c82653af507dca6c7382cdb2f0c 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #85 Skrevet 27. juni 2012 Syns ærlig talt det er patetisk å tro at folk hater deg fordi du er pen.. Pene folk blir beundret....Sikker på at du ikke er frekk/kjerring? Blir litt: "hvorfor skulle folk hate meg? de har INGEN grunner,ingenting er jo negativ med meg! Ah,det MÅ være de gode grunnene mine..jeg er jo deilig....alle er sikkert sjalu!" Jeg vet ikke 100% om dette stemmer,men dette er mitt første inntrykk Men har lest noe om at pene jenter ikke skal legge bilde av seg selv i CV når de søker jobb,for hvis sjefen er kvinne,vil ho ikke ha konkurranse.. Anonym poster: c9eb9c82653af507dca6c7382cdb2f0c Bare tull, min nåværende sjef er kvinne og er kjempe snill mot meg, sier hele tiden at jeg må bli modell Anonym poster: e5e2fc66a1b49238817705d9198437e0
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #86 Skrevet 28. juni 2012 Det er ikke fordi dere ikke har opplevd det at dere kan s at det bare er tull... Her når en kvinne legger ut et bilde av sin kropp, selv om jeg synes det er litt manglende selvrespekt ved det, skal jeg ikke bruke tiden min til å skrive negative kommentarer. Men jeg ser at selv om noen reagerer positivt eller nøytralt, kaster mange seg over pc- en sin for å si hvor patetisk de synes det er. HAr det ikke noe med sjalusi eller konkurranseinstinkt å gjøre? Og det er en forskjell mellom en kvinne som er penn, og en som i tillegg har så mye sjarm og karisme at hun bestandig får mye oppmerksomhet. Noen kvinner skal ikke bry seg om det, mens andre skal ha vanskeligheter med det. Det er mange som er frustrert eller usikre for en eller annen grunn, og som da føler seg truet eller nedsatt om en sånn kvinne er rundt dem. Alle vil tro en som ville hatt en tråd hvor hun sier at når hun er tiltrukket av en man prøver hun å sjarmere ham, men klarer ikke. Men få ville tro at en kvinne uten å provosere det sjarmerer alle rundt henne... Om vi bare skulle tro det vi selv har opplevd, ville vi være ganske begrenset. Selv om man har vanskeligheter å forestille seg det, betyr det ikke at det ikke finnes. Rett og slett fordi vi er alle forskjellige og fordi vi ikke er allvitende og mangler noen ganger empati. Anonym poster: 87c61a78269948a2674f15158d49c160
Gjest Koala Lompa Skrevet 28. juni 2012 #87 Skrevet 28. juni 2012 Bare tull, min nåværende sjef er kvinne og er kjempe snill mot meg, sier hele tiden at jeg må bli modell Anonym poster: e5e2fc66a1b49238817705d9198437e0 Nei det er ikke tull. Men det finnes selvfølgelig unntak. Men tull og unntak er altså ikke det samme
Gjest foremma Skrevet 28. juni 2012 #88 Skrevet 28. juni 2012 Jeg er heller sjalu på kvinner med høy utdannelse, kvinner med familie, kvinner som har en mann de elsker, bereiste kvinner osv. Ser ingen grunn til å være sjalu på deg fordi du synes du ser bra ut.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #89 Skrevet 28. juni 2012 Så fint for deg at du er vakker da! Jeg er ikke sjalu. Får veldig ofte høre jeg er vakker selv, men jeg bryr meg mer om hvor vakker man er på innsiden. Utsiden er et pluss, men innsiden er viktigst. Jeg vet om mage menn som er veldig veldig kjekke, men så lenge de vet det veldig godt selv, synes jeg det er direkte kvalmt. Det finnes enn mellomting mellom ingen selvtillit og alt for mye selvtillit. Anonym poster: 335f077df2cd1fefa2255af71d170633 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #90 Skrevet 29. juni 2012 O'hello janteloven! Det må da være lov å ha god selvtillit å være fornøyd med seg selv, vel? Ikke rart det er unge kvinner som sliter når man ikke en gang har lov til å være fornøyd! Å være fornøyd selv er kjempebra! Men å gå ut fra at andre synes en er så pen at de blir sjalu pga utseende er tullete. Man kan ikke vite om "Kari" sin oppførsel er pga personligheten, om "Kari" synes en er pen eller stygg eller hvilken som helst annen grunn. Anonym poster: e23466654cff90fae0cb14359e39f2bb
Skatasas Skrevet 29. juni 2012 #91 Skrevet 29. juni 2012 Greit å ha slvtillitt, men det høres nesten ut som du er litt narssissistisk. litt?
Gjest "gjest" Skrevet 1. juli 2012 #92 Skrevet 1. juli 2012 Hun ene jeg jobber med har det slik som deg. Er faktisk glad jeg ikke er jente så jeg slipper alle de kleine og ekle mennene som sikler. Damer klarer no i det miste og sjule siklingen sin. Noen ganger holder det hardt og ¨være kvinne og og klare å oppføre seg....
Gjest snoopy_93 Skrevet 1. juli 2012 #93 Skrevet 1. juli 2012 Nei, det gjør jeg veldig sjeldent Fornøyd med hvordan jeg er i det store og det hele. Jeg har personligheten på plass, og det er viktigere enn utseendet Jeg hadde heller ikke satt pris på å få jobb pga hvordan jeg ser ut. Jeg er søt og snill, folk tar kontakt fordi jeg har en fin personlighet og jeg får jobb pga kunnskapsnivå og erfaring, ikke pga utseendet. Og det holder i massevis. Signerer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå