Gå til innhold

Jeg er VELDIG pen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne kanskje blitt modell i Victorias Secret om de bare hadde sett meg. Føler meg egentlig veldig heldig. ALLE menn prøver seg på meg, og da mener jeg ALLE. De blir plutselig såå snille, selv den slemmeste kan bli en snill søt liten lam. Jeg får hvilket som helst jobb jeg søker, på arbeidsplassen min er det fleeeeere som ber meg på middag og som bare vil ha et smil fra meg. Jeg elsker oppmerksomheten jeg får. Det er helt utrolig hvor mye menn "dør" for vakre jenter.

Det eneste er at de aller fleste jentene føler seg truet og hater meg. Selv om jeg er kjempe snill så hater de aller fleste meg. Spesielt de jentene jeg jobber med. Jeg er 23 og jeg kan oppleve sjalusi av eldre damer også!

Spørsmålet mitt er.. Du som jente, blir du sjalu på de som er penere enn deg?

Anonym poster: e5e2fc66a1b49238817705d9198437e0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Bobler
Skrevet (endret)

Nei, det gjør jeg veldig sjeldent :) Fornøyd med hvordan jeg er i det store og det hele. Jeg har personligheten på plass, og det er viktigere enn utseendet :)

Jeg hadde heller ikke satt pris på å få jobb pga hvordan jeg ser ut. Jeg er søt og snill, folk tar kontakt fordi jeg har en fin personlighet og jeg får jobb pga kunnskapsnivå og erfaring, ikke pga utseendet. Og det holder i massevis.

Endret av Bobler
  • Liker 12
Skrevet

det kan kanskje ha noe med holdningen din å gjøre? Dersom du oppfører deg arrogant (noe jeg oppfatter innlegget ditt som) eller overlegent, er det lite trolig at jenter som er mindre pene enn deg vil like deg.

• Liker 36
Gjest kittycat
Skrevet

Ja jeg kan bli sjalu. Men om det plager meg prøver jeg å tenke etter at det er vanskeligere for dem å vite hvem som elsker dem siden "alle" vil ha dem.

Trengte ikke å trolle frem en usannsynlig greie om hvor høyt du elsker deg selv for å stille spm.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, jeg tenker nok at du gruer deg til du blir en del eldre og ingen gidder å legge øynene på deg lenger. Greit å ha andre egenskaper enn utseende også.

Når jeg ser en veldig pen jente på gata, så blir jeg kanskje litt småmisunnelig, men ikke sånn at jeg tenker på det lenger enn et par sekunder. Ingen vet hva hun sliter med bak det vakre ytre, og det kan også hende at hun i tillegg er stokk dum. Hvem vet...

• Liker 6
Skrevet

Selvfølgelig er det en Anonymbruker som er ts :lete:

• Liker 5
Skrevet

nei sjalu har jeg ikke blitt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes selv at jeg er pen. Jeg har aldri sagt det foran noen, og vil aldri gjøre det heller. Men her er jeg anonym så synes det er greit.

Jeg er veldig snill, hjelsom, og et godt menneske. Synes ikke jeg automatisk skal bli dårlig eller dum bare fordi jeg er pen. Vet ikke hvorfor folk tror at alle som er pene er dumme. Sist jeg pratet med en mann, sa han at han ble overrasket og han mente at jeg var en drøm siden jeg var så vakker og hadde så bra personlighet og høgskole utdannelse.

Og som en kittycat sa, ja jeg vet virkelig ikke hvem som liker meg og hvem som ikke gjør det når ALLE gjør det.

ts

Skrevet

Greit å ha slvtillitt, men det høres nesten ut som du er litt narssissistisk.

• Liker 24
Skrevet

Så bra, flott at jenter kan vise god selvtillit :)

Nei, jeg blir ikke misunnelig på veldig pene jenter. Jeg kan godt tenke over at de er pene, og være sjalu i den forstand at jeg av og til skulle ønske jeg så mer slik ut, men tar det da ikke ut over henne. Blir som regel fascinert over skjønnhet, så kan hende jeg titter litt ekstra av og til da, men stirrer ikke ;)

Hvis jeg oppfører meg kjølig mot folk er det pga. holdningene de viser, og deres oppførsel. Er du snill og hyggelig mot meg, er jeg det samme tilbake :D

• Liker 4
Skrevet

Greit å ha slvtillitt, men det høres nesten ut som du er litt narssissistisk.

Nja. Det kan kanskje vire litt sånn når alt er skrevet ned svart på hvitt, men tror ikke det er uvanlige tanker å ha. Er jo mange veldig vakre jenter, og det er jo litt synd hvis de ikke skal få lov å vite at de er pene. Her skriver jo TS det helt anonymt, og sier selv hun ikke går rundt og skryter av dette ellers, og det må være lov.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er kanskje pen, men jeg er interessant! :lur:

Anonym poster: 5fb3465dadab43bef7d014d51ce4d86c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes selv at jeg er pen. Jeg har aldri sagt det foran noen, og vil aldri gjøre det heller. Men her er jeg anonym så synes det er greit.

Jeg er veldig snill, hjelsom, og et godt menneske. Synes ikke jeg automatisk skal bli dårlig eller dum bare fordi jeg er pen. Vet ikke hvorfor folk tror at alle som er pene er dumme. Sist jeg pratet med en mann, sa han at han ble overrasket og han mente at jeg var en drøm siden jeg var så vakker og hadde så bra personlighet og høgskole utdannelse.

Og som en kittycat sa, ja jeg vet virkelig ikke hvem som liker meg og hvem som ikke gjør det når ALLE gjør det.

ts

Shit har du høyskole utdannelse? :ler:

Du fremstiller deg selv som hverken pen, smart, snill eller fornuftig hvis man leser HI. ;)

Anonym poster: a207fc93de4cf631b86804dd0e4912cf

• Liker 5
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så tabu å innrømme at man er pen? Med mindre det følger med en arrogant holdning, noe som ødelegger inntrykket litt. Jeg har en venninne som er drop dead gorgeous, men som er oppdratt på en god måte og har en fantastisk personlighet i tillegg, så kan ikke fatte at jeg eller noen andre noen gang kan oppfatte henne som truende.

Jeg tenker gjerne "skulle gjerne ha hatt den kroppen, de øynene, det smilet" når jeg ser veldig pene jenter, men jeg føler meg egentlig aldri truet eller sjalu.

AnonymBruker
Skrevet

Dere vet jo ingenting om meg. Jeg er anonym og prater slik jeg vil, er ikke sån IRL. Men ja, jeg synes selv jeg er smellvakker, og det er gøy, men får man noe ut av å bli sjalu og å behandle andre dårlig bare fordi de er pene?

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Kunne kanskje blitt modell i Victorias Secret om de bare hadde sett meg. Føler meg egentlig veldig heldig. ALLE menn prøver seg på meg, og da mener jeg ALLE. De blir plutselig såå snille, selv den slemmeste kan bli en snill søt liten lam. Jeg får hvilket som helst jobb jeg søker, på arbeidsplassen min er det fleeeeere som ber meg på middag og som bare vil ha et smil fra meg. Jeg elsker oppmerksomheten jeg får. Det er helt utrolig hvor mye menn "dør" for vakre jenter.

Det eneste er at de aller fleste jentene føler seg truet og hater meg. Selv om jeg er kjempe snill så hater de aller fleste meg. Spesielt de jentene jeg jobber med. Jeg er 23 og jeg kan oppleve sjalusi av eldre damer også!

Spørsmålet mitt er.. Du som jente, blir du sjalu på de som er penere enn deg?

Som regel så er det ingen som er penere enn meg ;)

• Liker 1
Skrevet

Hehe, jeg tenker nok at du gruer deg til du blir en del eldre og ingen gidder å legge øynene på deg lenger. Greit å ha andre egenskaper enn utseende også.

Du er kanskje pen, men jeg er interessant! :lur:

Anonym poster: 5fb3465dadab43bef7d014d51ce4d86c

Shit har du høyskole utdannelse? :ler:

Du fremstiller deg selv som hverken pen, smart, snill eller fornuftig hvis man leser HI. ;)

Anonym poster: a207fc93de4cf631b86804dd0e4912cf

Jeg synes det blir litt feil å anta at TS ikke har andre positive egenskaper, bare fordi hun ser på seg selv som veldig pen. Får ikke veldig vakre mennesker lov å ha såpass selvinnsikst at de kan se at de faktisk er vakre OG gode personer ellers og? Det er faktisk fullt mulig.

• Liker 7
Skrevet

Nope. Er også en av de som sitter og kommenterer pene damer på tven foran samboeren og sier at hun var pen hun:)

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Alle er supermodeler på nette.

• Liker 4
Skrevet

Hmm...jeg blir ikke direkte sjalu når jeg ser ei veldig pen jente. Tanken slår meg jo at jeg gjerne skulle kunne klassifiseres som blant de veldig pene, men det er ikke noe jeg tenker så mye over - jeg har nok med meg selv. Derimot kan jeg bli ufattelig irritert over noen av dem, ikke pga utseendet deres, men pga holdning og hvordan de behandler andre, og av de jeg har truffet som er veldig pene, har jeg vel egentlig ikke møtt ei eneste som ikke er super bitchy (samme gjelder menn med tilsvarende utseende).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...