Gå til innhold

Jeg er VELDIG pen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere vet jo ingenting om meg. Jeg er anonym og prater slik jeg vil, er ikke sån IRL. Men ja, jeg synes selv jeg er smellvakker, og det er gøy, men får man noe ut av å bli sjalu og å behandle andre dårlig bare fordi de er pene?

Anonym poster: e5e2fc66a1b49238817705d9198437e0

nei, jeg blir ikke sjalu på smellvakre jenter. De som har en fin personlighet i tillegg beundrer jeg, de uten mister skjønnheten fort. At noen synes eller forstår at de er pene for folk flest er utelukkende positivt. Om noen antar at jeg har samme smak på hva som er pent eller stygt blir jeg vanligvis så irretert at jeg begynner å misslike personen. Jeg har ikke samme smak som flertallet, A. Lima og Viktoria S damene synes ikke jeg er pene. Sara gilbert er nydelig!

Anonym poster: e23466654cff90fae0cb14359e39f2bb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir ikke sjalu på jenter som er penere enn meg. Heller ingen problemer med å være venninne med disse. MEN det er flere veldig pene jenter jeg kjenner som jeg ikke ønsker å være venninne med, ikke fordi de er pen, men pga måten de oppfører seg på. Veldig arrogante, utnytter at menn synes de er pene (Utnytter de økonomisk f.eks), smisker med sjefene på arbeidsplassen for å få det de ønsker, oppfører seg som om de er bedre og mer verdt enn andre. Ikke respekt for andre mindre pene jenter osv.

Om du sliter med å få venninner er det kanskje oppførselen din du må endre.

Jeg er derimot klar over at det finnes endel jenter som blir veldig sjalu på jenter som er penere enn de selv og dermed støter de ut. Slik er bare verden, enkelte er sjalu på andre som er penere, rikere, finere hus, finere bil osv osv.

Skrevet

Nei, jeg blir ikke sjalu på pene jenter. Er ganske så pen selv og har noen få ganger fått antydet fra venner at jeg kan ha fått jobbene jeg har hatt pga. utseendet og da blir jeg veldig såret og føler meg som et verdiløst skall. Trist er det!

Jeg ser opp til intelligente jenter med gode sosiale ferdigheter. Den typen jenter som blir vist mye tillit på arbeidsplassen og som folk kommer til når de trenger noen å rådføre seg med. Slike jenter som blir ledere pga dyktighet og en tiltalende personlighet.

Gjest Koala Lompa
Skrevet (endret)

Nææææi,jeg kan ikke påstå at jeg blir spesielt sjalu. Jeg skulle derimot ønske at jeg var fornøyd med meg selv, kanskje jeg misunner dem selvsikkerheten ( til en viss grad - stillest vann har dypest grunn..) Skulle ønske at jeg ikke brydde meg om hva eventuelt andre tenker eller mener, for til syvende og sist så betyr ikke deres mening en dritt.

Det bør være greit i dag å ha selvsikkerhet. Det bør være greit å synes at man er pen. Man får det så mye bedre om man er fornøyd med seg selv. Det jeg derimot ikke liker er at du i denne tråden fremstår som om det finnes et universelt svar på hva skjønnhet er, da dette bør være opp til hver og en. Med den innstillingen er du med på å stille kriterier til hva som er stygt og pent for alle. Den er jeg ikke enig i.

Jeg hadde nok oppført meg hyggelig om du hadde vært en kollega eller studievenn. Men jeg hadde vært veldig redd for hva du hadde tenkt om meg, desverre, utifra det du skriver her. Og derfor hadde jeg nok tenkt at vi ikke hadde vært passende som nære venninner.

Edit; Kanskje sjalusien du opplever fra andre jenter er fordi de ser hvor mye du soler deg i glansen? Du legger ikke akkurat skjul på at du digger oppmerksomheten du får. Kanskje om du roer ned den biten så vil folk bli hyggeligere mot deg :)

Endret av Koala Lompa
  • Liker 2
Skrevet

Jepp!!!Hadde blitt dritsjalu, da min mission når jeg skal ut alltid er å være den fineste i rommet, noe jeg ofte også er:-)

Gjest test123
Skrevet

Ja, opplever det hele tiden :) Jenter hater meg generelt, selv om jeg er snill og gjør tjenester for dem..

Anonym poster: 0eaae6092afde696d368b87c485c911e

Tror jeg ville slått opp ordet hate i ordlista om jeg var deg.

Skrevet

Haha, dummeste jeg har hørt! Godt mulig du er pen, men du er ihvertfall en dum narcissist uten selvinnsikt og sosiale-antenner.

Du kan få hvilken jobb du vil? :ler: :ler: :ler: :ler: :ler: :ler:

Les: Ikke bare jenter som ikke kan fordra sånne arrogante mennesker som deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker mange pene mennesker, men det er enkelte pene mennesker som liksom BARE er pene. Når man snakker med dem, merker man at de HELE TIDEN tenker på hvor pene de er. Hvordan de blunker med øynene, hvordan de gjør med munnen og drar fingrene gjennom håret. Og det lille selvtilfredse smilet som skinner gjennom alt: Jeg er pen! pen! pen! penere enn deg!

Og hvis de i tillegg er perfekt sminket og har perfekt hår, vet man jo at de bruker mye tid og energi på å være pene og at det er viktig for dem.

Det er ofte ikke de som er SÅ pene som er sånn. De aller peneste er ofte mer naturlige, de trenger ikke streve så veldig. Hvis jeg misliker noen pene, er det garantert pga måten de oppfører seg på, små fakter som skinner igjennom. Og alle vrangforestillingene de har om eget utseende, at alle er misunnelige, at folk hater pene mennesker osv.

Anonym poster: c736b7243e9c80173637b64a7ec2e8d5

• Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Kunne kanskje blitt modell i Victorias Secret om de bare hadde sett meg. Føler meg egentlig veldig heldig. ALLE menn prøver seg på meg, og da mener jeg ALLE. De blir plutselig såå snille, selv den slemmeste kan bli en snill søt liten lam. Jeg får hvilket som helst jobb jeg søker, på arbeidsplassen min er det fleeeeere som ber meg på middag og som bare vil ha et smil fra meg. Jeg elsker oppmerksomheten jeg får. Det er helt utrolig hvor mye menn "dør" for vakre jenter.

Det eneste er at de aller fleste jentene føler seg truet og hater meg. Selv om jeg er kjempe snill så hater de aller fleste meg. Spesielt de jentene jeg jobber med. Jeg er 23 og jeg kan oppleve sjalusi av eldre damer også!

Spørsmålet mitt er.. Du som jente, blir du sjalu på de som er penere enn deg?

Spørsmålet mitt blir: ER du like hyggelig som du er pen??? :popcorn:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også fantastisk pen! Alle elsker meg. Jeg er sikkert penere enn deg TS.

Anonym poster: 4820fa9ecd7b91751f5f6e7677f05940

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir selv regnet for å være veldig pen. Må likevel innrømme at jeg kan bli sjalu om jeg ser noen som er penere enn meg selv. Men det er jo ikke sånn at jeg begynner å mislike andre mennesker bare fordi de har egenskaper jeg selv ønsker meg! Og oppfører meg selvsagt like vennlig mot disse som andre!

Skrevet

Jeg er pen. Jeg kan for all del ikke stille i liga med Heidi Klum, men jeg er likevel attraktiv. Jeg blir ikke sjalu på kvinner som er penere enn meg, hva er vitsen med det? Det er jo bare snakk om et ytre, det er totalt overfladisk. For alt jeg vet er hun traumatisert, voldelig, lite reflektert, deprimert, eller tisser på seg om natta. Når man blir voksen forstår man at å være populær pga hvordan man ser ut ikke er noe man ønsker. Utseendet ditt har ingenting med den du ER å gjøre, TS. Og er det noe man vil være populær for, så er det nettopp det.

• Liker 3
Gjest nicola
Skrevet

Jeg synes selv at jeg er pen. Jeg har aldri sagt det foran noen, og vil aldri gjøre det heller. Men her er jeg anonym så synes det er greit.

Jeg er veldig snill, hjelsom, og et godt menneske. Synes ikke jeg automatisk skal bli dårlig eller dum bare fordi jeg er pen. Vet ikke hvorfor folk tror at alle som er pene er dumme. Sist jeg pratet med en mann, sa han at han ble overrasket og han mente at jeg var en drøm siden jeg var så vakker og hadde så bra personlighet og høgskole utdannelse.

Og som en kittycat sa, ja jeg vet virkelig ikke hvem som liker meg og hvem som ikke gjør det når ALLE gjør det.

ts

Hehe, men "pen" kan defineres på mange måter. Ser du synes selv du er pen. Men en annen person kan synes du er direkte stygg. Alle mennesker synes ikke de samme menneskene er pen. Så å definere pen eller vakker er umulig pga vi er alle forskjellig og har forskjellige preferanser. Men tydeligvis har du fått mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Det tror jeg de fleste i 20'års alderen med et "normalt" utseende gjør. Gjorde jeg også ;) Følte ikke at jeg skillte meg ut på noen måte fordi. Menn er menn.

Tror du må endre holdningen din litt og komme deg litt neppå jorda unge frøken :)

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg blir ikke sjalu på kvinner som er penere enn meg, men jeg blir sjalu på kvinner som har en sånn utstråling at de blir godt likt av alle, både kvinner og menn.

Skrevet

det kan kanskje ha noe med holdningen din å gjøre? Dersom du oppfører deg arrogant (noe jeg oppfatter innlegget ditt som) eller overlegent, er det lite trolig at jenter som er mindre pene enn deg vil like deg.

Var det du som oppfant janteloven? Man trenger ikke være arrogant for å innse og faktisk ærlig si at "jeg er veldig pen". Jeg synes også jeg er veldig pen, og elsker oppmerksomheten jeg får angående utseendet mitt. Men jeg prader ikke rundt og er arrogant.

Og ja, jeg kan bli sjalu på veldig pene jenter. Men ikke i den grad at jeg opptrer som frekk ol. Da får jeg heller lavere selvtillit og blir i verste fall blyg.

Skrevet

Tror du må endre holdningen din litt og komme deg litt neppå jorda unge frøken :)

O'hello janteloven! Det må da være lov å ha god selvtillit å være fornøyd med seg selv, vel? Ikke rart det er unge kvinner som sliter når man ikke en gang har lov til å være fornøyd!

Skrevet

Jeg har lest nok. Kommenterte noen sitat over her. Jeg blir rett og slett sint!

Problemet her er jo tydelig, når noen viser så mye selvtillit vil andre passe på å hogge den ned. Simple as that! TS: Kjør på, jeg synes det er bra at du har tro på deg selv.

Det var flere som spurte TS om hun kunne legge ut bilder av seg selv eller en person hun ligner på, og tvert hun nevnte Adriana Lima skulle alle si sine meninger om henne - og det var selvfølgelig bare "hun ser helt grei ut", "SÅ pen er hun ikke", for å passe på at TS skulle få andre tanker om seg selv. Dette er SLEMT! La nå folk ha selvtillit! Hun er ikke arrogant, det er bare noen som ikke takler å møte en annen kvinne med høy selvtillit. Hun er kanskje ikke pen i deres øyne, men tenk så bra det er at hun selv syns det - for å være fornøyd med seg selv, er ikke det alles ønske? Hvor ofte står vi foran speilet og pirker på noe vi ikke er fornøyd med? "Nesen min er for stor, jeg har for mye mage" osv. Og når dere har oppnådd målet deres og dere endelig er fornøyde, kommer janteloven og slår dere i trynet.

Ikke akkurat noen overraskelse her på KG, men herremin. Skjerp dere!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal ærlig innrømme at jeg kan bli sjalu på pene jenter, rett og slett fordi jeg føler meg mindre pen selv og skulle ønske jeg kunne utstråle like mye selvsikkerhet som mange andre jenter jeg kjenner. Men det betyr ikke at jeg behandler dem dårligere eller snakker stygt om dem bare fordi de er pene. De kan jo ikke noe for hvordan de ser ut heller.

Anonym poster: 198c710a22704c41c9633975432e1d23

Gjest Katten.
Skrevet

Sorry darling, men om du tror alle menn blir snille med pene damer, så tar du feil.

Gjest .-L-.
Skrevet

Hun ene jeg jobber med har det slik som deg. Er faktisk glad jeg ikke er jente så jeg slipper alle de kleine og ekle mennene som sikler.

Damer klarer no i det miste og sjule siklingen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...