AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #41 Skrevet 26. juni 2012 Kunne kanskje blitt modell i Victorias Secret om de bare hadde sett meg. Føler meg egentlig veldig heldig. ALLE menn prøver seg på meg, og da mener jeg ALLE. De blir plutselig såå snille, selv den slemmeste kan bli en snill søt liten lam. Jeg får hvilket som helst jobb jeg søker, på arbeidsplassen min er det fleeeeere som ber meg på middag og som bare vil ha et smil fra meg. Jeg elsker oppmerksomheten jeg får. Det er helt utrolig hvor mye menn "dør" for vakre jenter. Det eneste er at de aller fleste jentene føler seg truet og hater meg. Selv om jeg er kjempe snill så hater de aller fleste meg. Spesielt de jentene jeg jobber med. Jeg er 23 og jeg kan oppleve sjalusi av eldre damer også! Spørsmålet mitt er.. Du som jente, blir du sjalu på de som er penere enn deg? Anonym poster: e5e2fc66a1b49238817705d9198437e0 Jeg har en venninne som er som deg også. Forskjellen er bare at hun elsker ikke oppmerskomheten fra menn (hun blir snarere flau og heller irritert) og hennes fokus er venninner og familie. Hun tenker ikke over hvordan hun ser ut, men er opptatt av å være snill og grei og inkluderende. Dette gjør at jenter ikke føler seg like truet av henne og at hun dermed blir elsket både av gutter og jenter. Anonym poster: 0e129ba212f39abc2308512eb77537b8 5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #42 Skrevet 26. juni 2012 Nå som TS har trukket frem sjalusikortet når folk synes Adriana Lima ikke er smellvakker, kan vi konkludere med at TS ikke har allverden mellom øra Anonym poster: d7caff350227e7570222f9c47318cac6 5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #43 Skrevet 26. juni 2012 Nå måtte jeg tenke meg litt om - sjalu på fine damer. hmm Vel jeg er lærer, og kvinne. I klassen min var det en skikkelig søt og snill jente, som virkelig er pen, og er tynn. Men jeg ble liksom ikke sjalu, for å faktisk være helt ærlig, selv om jeg virkelig kan forstå at noen kvinner kan bli sjalu. Jeg har en mann jeg elsker,hus,kunstnerisk talent, venter en baby, og jeg er søt, men ikke modell-flott som kansje du er. Jeg er så fornyød med livet mitt at jeg klarer ikke misunne andre for at de har et modell-utseende. Jeg kjenner nemlig godt en jente som har store personlige problemer som har et helt utrolig flott utseende. Hun har store problemer og har det veldig vanskelig..Å ha et flott utseende er ikke synonymt med at man er lykkelig.. Anonym poster: 782521706d7b901c07d88d35fefc50a7
Gjest Purelove Skrevet 26. juni 2012 #44 Skrevet 26. juni 2012 eeeh.. nei? sjalu er jo bare et begrep som fjortiser bruker i tider og utider, det beskriver ikke noe reelle situasjoner/ menneskefølelser. Nå er det sånn at jeg selv er søt, jeg sier ikke pen men søt. Får ofte høre det, og opplever alt som du beskriver - oppmekrsomhet, og at folk blir snille, og at jeg får viljen min uten å spørre nesten. Jeg har personlighet og utseende som gjør at folk stoler på meg enklrere og åpner seg lettere, sånn er det bare. Ingen mysterium, det er for lengst bevist at utseende spiller en rolle, for eks. på jobbintervjuer, blannt annet. Og ja, jeg føler meg heldig, men sjalu jenter? Det har jeg ikke opplevd. Og jeg blir ikke sjalu selv. Nå nylig begynte det en dødspen jente hos oss på jobben min. Hun er vakker, men også smart, vittig og har beina plantet godt på jorda - rett og slett kul. Uansett må jeg si at det er personligheten hennes som spiller en stor rolle - hvis hun var BARE pen, ville det ikke vært like beundringsverdig. Anonym poster: 88db05d23f439e654b96b2fad3684f32 Er du sikker nå?
Andreas H Skrevet 26. juni 2012 #45 Skrevet 26. juni 2012 (endret) Jeg er mann. Ser ikke noe poeng i å skrive dette som anonym, siden du da garantert bare avfeier det som at det er nok en sjalu jente. Det er godt mulig du er en pen jente, men du fremstår veldig arrogant. Det er helt i orden med selvtillit, og jenter må få lov til å si at de er pene. Det er imidlertid langt fra sunn selvtillit til utsagn som "jeg vet virkelig ikke hvem som liker meg og hvem som ikke gjør det når ALLE gjør det". Vel, jeg liker deg i hvert fall ikke slik du fremstår her. Dersom du faktisk er slik du fremstiller deg, hadde du diskvalifisert deg fra alt annet enn ONS, og det er ingen hedersbetegnelse. Med mindre du skjuler disse holdningene til daglig, selvsagt. Du fremstår heller ikke som spesielt velartikulert, eksempelvis ved å si at du har "høgskole utdannelse" og at snille menn blir "en snill søt liten lam". Det er kanskje stygt å påstå at du ikke virker videre intelligent, men du stiller deg lagelig til for hogg ved å uten videre hevde det motsatte. Endret 26. juni 2012 av Andreas H 13
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #46 Skrevet 26. juni 2012 Er undersøkelser som viser at man visstnok anser seg selv hele fem ganger penere enn man selv er. Et tips. Anonym poster: 4d67dc27be72c4cb907e05872d732e20 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #47 Skrevet 26. juni 2012 Nå får jeg ikke svar på det jeg spør om. ts Anonym poster: e5e2fc66a1b49238817705d9198437e0
Sunshower Skrevet 26. juni 2012 #48 Skrevet 26. juni 2012 Hadde ikke blitt sjalu. Men dersom du har den holdning det virker som i første innlegget ditt (alle vil ha meg, jeg får alt jeg peker på) og bruker/viser dette konstant, så tror jeg at jeg hadde blitt litt irritert. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #49 Skrevet 26. juni 2012 nei jeg blir ikke sjalu. jeg er pen,og er fornøyd med meg selv. selv om det er andre pene damer tilstede så føler jeg absolutt ikke det tar vekk fra oppmerksomheten fra meg. eller at jeg føler meg tilside satt. for når jeg står vedsiden av venninna mi som er pen feks. så er vi to veldig forskjellige men begge har utseende med seg.noen vil si hun er penere andre vil si meg. ingen problem. jeg tror hvorfor enkelte ikke har noe til overs for deg er hva slags innstilling du har. hvordan du oppfører deg. det tror jeg mange jenter ikke synes er noe ålreit. at du tror du er verdens deiligste type holding. du virker ikke spesielt jordnær og jeg tviler på at jeg kunne hatt deg som venninne eller likt deg noe særlig. vis du er slik som du fremstiller deg her. jeg kan dra ut på byen og møte damer(både eldre og på min alder) og komme i god snakk med de uten at de føler jeg er sånn "her kommer jeg verdens deiligste" fordi jeg er jordnær og har mange andre egenskaper enn utseende mitt. Anonym poster: 80fa0ebe8f5187b5df86514ac285d299
Gjest finurlig Skrevet 26. juni 2012 #50 Skrevet 26. juni 2012 Nå får jeg ikke svar på det jeg spør om. ts Anonym poster: e5e2fc66a1b49238817705d9198437e0 Synes det er flott med jenter som har selvtillit og mot til å si at de er pene, men det er ingenting som er mindre sjarmerende enn den skrytingen din. For å svare på spørsmålet ditt, ja, jeg kan bli sjalu på jenter som er penere enn meg. Alle mine venninner er nydelige, og hver gang jeg er med dem tar jeg meg i å misunne dem for noe, om det er øynene, latteren, humoren eller lignende. Men på den andre siden så har jeg også fakter med meg selv som jeg er veldig fornøyd med, og hvem vet, kanskje misunner de meg for noe også. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #51 Skrevet 26. juni 2012 Jeg er mann. Ser ikke noe poeng i å skrive dette som anonym, siden du da garantert bare avfeier det som at det er nok en sjalu jente. Det er godt mulig du er en pen jente, men du fremstår veldig arrogant. Det er helt i orden med selvtillit, og jenter må få lov til å si at de er pene. Det er imidlertid langt fra sunn selvtillit til utsagn som "jeg vet virkelig ikke hvem som liker meg og hvem som ikke gjør det når ALLE gjør det". Vel, jeg liker deg i hvert fall ikke slik du fremstår her. Dersom du faktisk er slik du fremstiller deg, hadde du diskvalifisert deg fra alt annet enn ONS, og det er ingen hedersbetegnelse. Med mindre du skjuler disse holdningene til daglig, selvsagt. Du fremstår heller ikke som spesielt velartikulert, eksempelvis ved å si at du har "høgskole utdannelse" og at snille menn blir "en snill søt liten lam". Det er kanskje stygt å påstå at du ikke virker videre intelligent, men du stiller deg lagelig til for hogg ved å uten videre hevde det motsatte. Slapp lit av nå, Andreas. Ja, jeg har faktisk høyskole utdannelse. Jeg skriver ikke perfekt norsk, fordi jeg opprinnelig er spansk, ja vet at mange innvandrere har perfekt norsk, men jeg har mine grunner. Så jeg beklager at norsken min ikke er så bra for deg eller de andre her inne, men det er det jeg kan, og synes ikke det er så ille heller Nei, selvfølgelig er jeg ikke slik IRL. TS Anonym poster: e5e2fc66a1b49238817705d9198437e0
Djungelvrål Skrevet 26. juni 2012 #52 Skrevet 26. juni 2012 (endret) Spørsmålet mitt er.. Du som jente, blir du sjalu på de som er penere enn deg? Anonym poster: e5e2fc66a1b49238817705d9198437e0 Nei jenter som er så høye på seg selv, syns jeg mest synd på... Endret 26. juni 2012 av Liquorice 1
Gjest O___o Skrevet 26. juni 2012 #53 Skrevet 26. juni 2012 Kunne kanskje blitt modell i Victorias Secret om de bare hadde sett meg. Føler meg egentlig veldig heldig. ALLE menn prøver seg på meg, og da mener jeg ALLE. De blir plutselig såå snille, selv den slemmeste kan bli en snill søt liten lam. Jeg får hvilket som helst jobb jeg søker, på arbeidsplassen min er det fleeeeere som ber meg på middag og som bare vil ha et smil fra meg. Jeg elsker oppmerksomheten jeg får. Det er helt utrolig hvor mye menn "dør" for vakre jenter. Det eneste er at de aller fleste jentene føler seg truet og hater meg. Selv om jeg er kjempe snill så hater de aller fleste meg. Spesielt de jentene jeg jobber med. Jeg er 23 og jeg kan oppleve sjalusi av eldre damer også! Spørsmålet mitt er.. Du som jente, blir du sjalu på de som er penere enn deg? Anonym poster: e5e2fc66a1b49238817705d9198437e0 Nå skal ikke jeg skryte på meg å være Guds gave til verden, men jeg kan vel si jeg opplever en del av det samme som deg. Men for min del er det omvendt. Jeg vil at folk skal ansette meg på bakgrunn av at jeg er forbanna dyktig til hva jeg gjør - og legger ned mye tid og energi i jobben min - og ikke fordi jeg er pen å se på Det er slitsomt å bli mistenkeliggjort om at utseendet ditt er hva som her fått deg dit du har kommet deg i livet - eller slengkommentarer som at " Sukk. Du har det så lett. " 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #54 Skrevet 26. juni 2012 Er du sikker nå? hehe, ja jeg ser det nå, det kom ut feil. trøtt og sliter med å type på ipad, men det er vel ingen unskylding. Ehm.. hva var det jeg prøvde å si? samme det, for trøtt Anonym poster: 88db05d23f439e654b96b2fad3684f32
Dyregod Skrevet 26. juni 2012 #55 Skrevet 26. juni 2012 (endret) Nå er det vel ganske ulikt syn på hva som er veldig pent og ikke. Det har jeg opplevd i flere sammenhenger. Det er ikke sikkert ALLE syns at de som syns de selv er kjempepene er det. For meg er utstråling det viktigste. Og personligheten. Utseende kan endre seg i mine øyne når jeg ser hvordan personen er. Dersom jeg ser en pen jente så tenker jeg bare at hun var jo søt:) Ikke så mye mer enn det. Men dette har endret seg med alderen min. Da jeg var 18 var jeg mer usikker på meg selv og da er det lett å bli misunnelig. Nå er jeg(27 år) ganske trygg og fornøyd med meg selv så da tenker jeg ikke så mye på andres utseende. Endret 26. juni 2012 av Dyregod 2
Lucid Skrevet 26. juni 2012 #56 Skrevet 26. juni 2012 Jeg kan lett bli sjalu på andre jenter, men sannsynligvis ikke på den måten som TS her prøver å komme frem til. Det er ikke noe gøy å få en jobb fordi du er smellvakker, hvis arbeidsgiver ser med på kløfta di enn CV'en så har du jo rent teoretisk sett ikke fortjent jobben. Jeg vil heller ikke få alt jeg peker på fordi jeg er modellvakker, jeg vil gjerne jobbe for det, fordi det gir meg mestringsfølelse. Jeg anser meg selv som pen, jeg er hverken fotogen eller modell, men jeg har kvaliteter ved meg selv som gjør at noen anser meg som pen, og som gjør at jeg er relativ fornøyd med mitt eget utseende. Det er heller ingen ting jeg er redd for å si høyt, selv om jeg ikke sprader rundt og skryter av det. Har også mange nydelige venner. Men er ikke sjalu fordi de er penere enn meg, fordi vi alle er vakre på forskjellige måter. Kan godt se på rumpa til ei anna jente og tenke "gud, jeg skulle gitt mye for å ha hatt ei sånn rumpe" men ikke sånn at jeg er misfornøyd med min egen.. Ellers er det forsåvidt mye viktigere med personlighet og godt humør. Det skinner mer gjennom og kan gjøre selv den styggeste fantastisk nydelig, det er bare enkelte som ikke er i stand til å se det. Enten fordi de er umodne, eller fordi de fokuserer bare på det ytre 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #57 Skrevet 26. juni 2012 Saken er at jeg er ikke bare utrolig kjekk, jeg er også rik, har en fantstisk personlighet og så alfa at Djengis Khan hadde blitt beta i forhold. Jeg er en 11er på en skala fra 1-10. Så for meg går det inflasjon i damer som deg. Hvis jeg i det hele tatt skulle giddet å ligge med deg måtte det vært hvis du tok med en vennine eller tre i tillegg, helst en søster, ideelt sett en tvilling. Anonym poster: c275b9891b29bdf9c6c04e93c1fe8a97 3
SemperFi Skrevet 26. juni 2012 #58 Skrevet 26. juni 2012 Selvfølgelig er det en Anonymbruker som er ts Jeg er sikker på at det er womanwoman! 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #59 Skrevet 26. juni 2012 Har ikke vært særlig sjalu siden ungdomskolen jeg. Ser jeg en jente jeg syns er VELDIG pen,så hender det at jeg bare beundrer henne MEN! Det er noen jenter som har erklært seg selv som pene, på en negativ måte! De går rundt og dømmer andre, tror de er dronningen på jobben, og selv om de ser at du er lykkelig i forholdet ditt, så tenker de "jaja,kjæresten din har sikkert mer lyst på meg uansett " Newes flash: Skjønnhet er en mening,ikke en fakta! Hvis tusen gutter syns at du er pen,er du pen da? kanskje! Betyr det at jeg syns du er pen? ikke nødvendigvis! Skal innrømme at overdrevne selvtillit plager meg,for da skal alt handle om alt..Da er man plutselig ikke fornøyd med seg selv lengre,men man må bevise at man virkelig er det Ærlig talt er jeg ikke så opptatt av utseende at jeg blir sjalu på ALLE som er pene. Å være høy,slank og ha symentrisk ansikt, betyr ikke nødvendigvis at JEG syns at du er så pen at jeg begynner å hate meg selv. Anonym poster: c9eb9c82653af507dca6c7382cdb2f0c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #60 Skrevet 26. juni 2012 Er det noen av dere vakre jenter her inne som har opplevd noe lignende?? og i hvor stor grad opplever dere det? Her skjer det overalt, på jobb, trening, fest, osv. ts Anonym poster: e5e2fc66a1b49238817705d9198437e0 Ja, opplever det hele tiden Jenter hater meg generelt, selv om jeg er snill og gjør tjenester for dem.. Har omtrent bare guttevenner, og liker best å jobbe med dem Jenter syter for mye, og er bortskjemte.. Anonym poster: 0eaae6092afde696d368b87c485c911e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå