Gå til innhold

Å få noe man ikke liker


Gjest villrev

Anbefalte innlegg

Ja :) Får dårlig samvittighet fordi jeg ikke liker den. Men får bare prøve å bruke den helt til jeg liker den :gjeiper:

Hvorfor det?? Skal forholdet vare må dere kunne være ærlige, og hva er galt med å si at Sorry, men den veska ser for jævlig ut og jeg kommer aldri til å bruke den! Kanskje kan det bli noe dere kan le av senere :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De få gangene mannen min har kjøpt klær eller veske til meg, så har jeg blitt glad for oppmerksomheten. Jeg hadde aldri sagt at jeg ikke likte gaven, å ta i mot med en geip er en uting!

Derimot har jeg, etter en tid, fortalt ham at "vettu, jeg finner ingen ting i skapet mitt som egentlig passer så godt til den veska/toppen. Jeg ble veldig glad for gaven, men den er kanskje ikke helt meg likevel."

Da forstår mannen min at slike ting ikke er noe jeg bruker, og ergo kjøper han ikke noe lignende igjen. Samtidig har han blitt glad over å se meg glad, og han blir ikke såra når jeg, etterhvert, "innser" at gaven ikke passer meg. (Og dette blir jo ikke bare faking da, jeg prøver jo å finne ting som passer, prøver å begynne å like den osv.)

Ærlighet er flott og nødvendig i et forhold, men en MÅ ikke være ærlig om hver minste lille ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LORELAI: So, you all shopped out?

LUKE: I got a couple more stores in me.

LORELAI: You know you would make the best Sherpa and the hottest. You could move to Nepal, open your own hot-Sherpa shop, and make a fortune.

LUKE: Well this is fun for me. Besides I’d like to think I have some influence on what you buy.

LORELAI: You do?

LUKE: I don't?

LORELAI: Uh, no.

LUKE: Yes, I do.

LORELAI: No, you don't.

LUKE: I do.

LORELAI: You don’t.

LUKE: But you're always asking my opinion.

LORELAI: Yeah, but it's the way I ask. "Isn't this adorable?" Or "this isn't right, right?" You know I put your answer right there in the question.

LUKE: Oh.

LORELAI: I will say, I do always like to buy one thing that you like that I don't 'cause I know it makes you happy, like that blouse.

LUKE: You don’t like that, I thought you liked that.

LORELAI: Not really, but I liked how much you liked it, so I bought it.

LUKE: Huh.

LORELAI: And I will wear it because I know that every time I do, you'll notice and appreciate it, and that will make me feel so good. And then because I feel so good, I'll start wearing it more and more, and I'll eventually really grow to like it, and I'll forget that I didn't like it in the first place. And holy crap, you've picked out all my favorite clothes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

(snip)

LORELAI: And I will wear it because I know that every time I do, you'll notice and appreciate it, and that will make me feel so good. And then because I feel so good, I'll start wearing it more and more, and I'll eventually really grow to like it, and I'll forget that I didn't like it in the first place. And holy crap, you've picked out all my favorite clothes.

Hehe, det er sant det der. Jeg kommer absolutt til å bruke veska mi, begynner å bli glad i den allerede :) synes tanken bak den er så fin, og at kjæresten min liker den så godt, uansett om jeg ikke hadde valgt den ut selv :hjertesmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Hvorfor det?? Skal forholdet vare må dere kunne være ærlige, og hva er galt med å si at Sorry, men den veska ser for jævlig ut og jeg kommer aldri til å bruke den! Kanskje kan det bli noe dere kan le av senere :yvonne:

Den ser ikke forjævlig ut, men er ikke min type veske egentlig.. men jeg liker den bedre nå som jeg begynner å bli vant til den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ser ikke forjævlig ut, men er ikke min type veske egentlig.. men jeg liker den bedre nå som jeg begynner å bli vant til den. :)

Bra for deg. Har bare ikke helt sansen for at jenter skal endre den de er for å please en gutt. Uansett, hvis du får nok av veska er det jo utrolig hvor mange uhell den kan komme ut for :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...