Gå til innhold

Å få noe man ikke liker


Gjest villrev

Anbefalte innlegg

Gjest villrev

Hva gjør du hvis du får en gave av noen som er glad i deg, og gaven er ett klesplagg, sko eller tilbehør som du ikke liker og som ikke er din stil? Bruker du det likevel?

NB det går ikke an å bytte den, for den var kjøpt i utlandet, og det er et relativt dyrt klesplagg/sko/tilbehør.

Endret av villrev
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg bytter.

Anonym poster: 1e5e9670f719c9bd0c140f89a817d976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel bytter jeg. Dersom det ikke skulle gå an å bytte gaven ville jeg heller ikke brukt den, om jeg ikke likte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir liggende i skuffer og skap. Kommer litt an på hvem det er fra, er det noen som ikke er så nær kan det hende jeg gir det videre til en veninne eller lignende.

Men jeg tar tingene frem hvis f.eks den som har gitt det til meg kommer på besøk :)

Hvis jeg skal ut med en veninne som f.eks har gitt meg ett smykke kan jeg ta det på når vi skal ut, fordi jeg vet at det vil glede henne å se at jeg bruker tingen jeg har fått.

Endret av Tulling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Poenget er at det er fra en nær person som er glad i deg. Som ser deg ofte og sikkert gjerne vil se deg bruke gaven h*n har gitt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Er så lei meg fordi kjæresten min har kjøpt en veske til meg i utlandet, men jeg synes ikke den er noe fin :( Og den kostet en del. :( Føles ikke noe gøy å gå med en veske jeg ikke synes er fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så lei meg fordi kjæresten min har kjøpt en veske til meg i utlandet, men jeg synes ikke den er noe fin :( Og den kostet en del. :( Føles ikke noe gøy å gå med en veske jeg ikke synes er fin.

Stakkars deg.

Anonym poster: a51d3ae89e43c2886c749857961687a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Stakkars deg.

Anonym poster: a51d3ae89e43c2886c749857961687a3

Sarkastisk? Det er ikke synd på meg, men jeg synes det er dumt å gå med en veske som er helt motsatt av det jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Hadde helt klart brukt plagget uansett. Ingen tvil. :)

Jeg skal bruke den og, men kan ikke si jeg ser fram til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig pleier jeg ikke å bry meg,for jeg er ikke så opptatt av mote uansett,kan gå i plagg jeg ikke liker også :fnise:

Men er det et stort problem,så kan du jo alltid gå med den kun når du er med han? Eventuelt bruke flere vesker,skylde på at du ikke vil slite den ute,at den ikke passet til akkurat det antrekket osv..

Koselig at han tenkte på deg i utlandet vettu :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Ja, det er kjempekoselig av han og jeg hadde ikke forventet jeg skulle få noe. Får vel bare prøve å lære meg og like den veska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ofte kan det være slik at man får noe man ikke engang hadde tenkt tanken på at skulle passe (på noe som helst slags vis).

Men.... tar man litt mot til seg og bruker det så viser det seg overraskende ofte at det faktisk er skikkelig fint til en.

- den som har kjøpt det og gitt det har sett at det ville passe.

Den som fikk det var ikke like rask til å se at det passet (før man fikk vent seg til det og innså at det var midt i blinken).

Har hatt noen slike oppleverlser med gaver fra min søster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan du legge ut bilde av vesken??

Anonym poster: ddf0a01aabfb9d407666937e49765193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

kan du legge ut bilde av vesken??

Anonym poster: ddf0a01aabfb9d407666937e49765193

Har ikke lyst til det. Den er ikke grusomt stygg eller noe, men det er en veske som ikke er min stil i det hele tatt. Ikke en gang fargen er rett. Har ikke brukt vesker i den modellen siden jeg var 13-14 år (sånn litt liten som henger over skuldra). Føler ikke jeg har noen klær som passer til den heller. Og så tror kjæresten min at den er i ekte skinn, men det er den ikke. Synes ikke en veske i imitert skinn er verdt så mye penger som han brukte. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Du trenger ikke like den, poenget er å gjøre kjæresten din glad fordi han gjorde en fin ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest villrev

Du trenger ikke like den, poenget er å gjøre kjæresten din glad fordi han gjorde en fin ting :)

Ja :) Får dårlig samvittighet fordi jeg ikke liker den. Men får bare prøve å bruke den helt til jeg liker den :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper ikke klær til hverandre og har aldri gjort det. Vi avtalte tidlig at vi foretrakk å kjøpe klær selv. Om han har sagt han ønsker seg noe helt nøyaktig kan jeg kjøpe det for ham om jeg likevel er med den butikken, men aldri som gaver. Det fungerer fint så kan vi heller få andre ting i gaver.En ferietur, fin middag, noe til hjemmet, bøker eller musikk det fungerer som regel mye bedre.

Da familien kjøpte klær prøvde jeg alltid å gå i det et par ganger selv om jeg ikke likte det umidelbart (med mindre det var et kort rosa miniskjørt el.) og ofte likte jeg det etterhvert, om ikke ble det gitt bort for da hadde jeg prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Vi kjøper ikke klær til hverandre og har aldri gjort det. Vi avtalte tidlig at vi foretrakk å kjøpe klær selv. Om han har sagt han ønsker seg noe helt nøyaktig kan jeg kjøpe det for ham om jeg likevel er med den butikken, men aldri som gaver. Det fungerer fint så kan vi heller få andre ting i gaver.En ferietur, fin middag, noe til hjemmet, bøker eller musikk det fungerer som regel mye bedre.

Da familien kjøpte klær prøvde jeg alltid å gå i det et par ganger selv om jeg ikke likte det umidelbart (med mindre det var et kort rosa miniskjørt el.) og ofte likte jeg det etterhvert, om ikke ble det gitt bort for da hadde jeg prøvd.

Det er lurt.. Jeg skulle ønske han ikke hadde kjøpt noe, hadde ikke forventet å få noe uansett. Men han vet at jeg skal kjøpe meg en ny veske snart, problemet er bare at jeg vil ha en veske som er ca helt motsatt av den han kjøpte, vil ha en stor svart, klassisk veske i skinn. men det visste vel ikke han. Får se om jeg klarer å like denne vesken etterhvert og slutte å ha dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler med deg ts. Ja, kjæresten din var kjempesnill som tenkte på deg, gull verdt, men det er uendelig kjipt å måtte late som man liker noe man ikke kan fordra.

Det er ikke lett å skulle si det heller, vil jo ikke virke utakknemlig. Du får bruke den om du skal treffe ham, hvertfall et par ganger. Huff nei, jeg fikk nesten dårlig samvittighet selv her :fnise: Ekkel situasjon!

Anonym poster: ce5d66484567a0a216af84e0102452b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...