My84 Skrevet 7. november 2012 Forfatter #381 Del Skrevet 7. november 2012 Føler meg ganske flink, har trent to ganger denne uken allerede! Er litt periodetrener, så det veksler mellom 0-3 ganger i uka. Det hjelper veldig å ha noen som drar meg med, ellers hadde jeg IKKE vært så ivrig. Har oppdaget mammaklærne hos asos.com nå, de har så mye fint!! Har bestilt et par kjoler som kommer til å passe bra i julebordssesongen. Har jo noen kjoler fra før av som passer fremdeles, men det er så gøy med noe nytt! Og magen vil jo sikkert være ganske mye større i desember. Har kjøpt denne og denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. november 2012 #382 Del Skrevet 7. november 2012 Flinka! Så fine kjoler du har kjøpt, My! Hot mama! Må få kjøpt meg et par jeg også Men jeg har en følelse at jeg vil bli ganske mye større innen jul, så tror jeg bør vente litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. november 2012 #383 Del Skrevet 7. november 2012 Det var masse fint på den siden! Fikk lyst på stor mage nåå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 7. november 2012 #384 Del Skrevet 7. november 2012 Så kule kjoler du har kjøpt!! Skulle ønske jeg hadde vært gravid i jula og, herlig å kunne pynte magen litt Jeg handlet også noe på Mamalicious.com, kjøpte bl.a. to skjørt (til sommerbruk) der. Men vet ikke om de har like fine festklær som de du bestilte på Asos, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 7. november 2012 Forfatter #385 Del Skrevet 7. november 2012 Flinka! Så fine kjoler du har kjøpt, My! Hot mama! Må få kjøpt meg et par jeg også Men jeg har en følelse at jeg vil bli ganske mye større innen jul, så tror jeg bør vente litt Gleder meg masse til de kommer, håper de er like fine som på bilde. Og at de passer, ikke minst! Alltid risikabelt med nettshopping, jeg går i fella om i gjen og om igjen.. Kan hende det er lurt å vente litt med kjole ja, eller kjøpe en løs og ledig en som helt sikkert vil passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 7. november 2012 Forfatter #386 Del Skrevet 7. november 2012 Det var masse fint på den siden! Fikk lyst på stor mage nåå Den kommer nok fort etter uke 12!! Så kule kjoler du har kjøpt!! Skulle ønske jeg hadde vært gravid i jula og, herlig å kunne pynte magen litt Jeg handlet også noe på Mamalicious.com, kjøpte bl.a. to skjørt (til sommerbruk) der. Men vet ikke om de har like fine festklær som de du bestilte på Asos, da! Takk! Kos å være gravid i jula ja. Skal sjekke ut Mamalicious, jeg elsker nettshopping.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 8. november 2012 Forfatter #387 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Dagen i går fikk en ganske dårlig slutt, vi oppdaget at vi har hatt tyver i uteboden vår!! Samboeren glemte å låse boden da vi rydda på søndag, så den sto ulåst til tirsdag. I går skulle vi hente noe i boden, og så at noen hadde vært inne der og forsynt seg av en eske med sko!! Var 3 par sko som manglet, bl.a. Timberland vinterstøvlene mine. Hva slags folk gjør sånt?? Det sto masse dyrt verktøy der inne også, men ikke noe av det var stjålet. Utebodene ligger nesten helt inntil husveggen her, så de som har gjort det har vært ganske frekke... Ja, ja, det er bare sko. Endret 8. november 2012 av My84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 8. november 2012 #388 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Neeeiii?? Så utrolig kjipt med innbrudd Og det er jo ille nok at de har tatt dyre sko da, selv om der vel kunne ha vært enda verre hvis de hadde tømt boden helt. Jeg har også skikkelig skofetisj, så jeg hadde syntes det var veldig ille hvis noen hadde stjålet sko fra meg (bortsett fra at jeg da hadde hatt en unnskyldning for å kjøpe nye, da ) Får dere noe igjen på forsikring da? Eller kanskje ikke når boden var ulåst? Endret 8. november 2012 av Clafoutis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 8. november 2012 Forfatter #389 Del Skrevet 8. november 2012 Neeeiii?? Så utrolig kjipt med innbrudd Og det er jo ille nok at de har tatt dyre sko da, selv om der vel kunne ha vært enda verre hvis de hadde tømt boden helt. Jeg har også skikkelig skofetisj, så jeg hadde syntes det var veldig ille hvis noen hadde stjålet sko fra meg (bortsett fra at jeg da hadde hatt en unnskyldning for å kjøpe nye, da ) Får dere noe igjen på forsikring da? Eller kanskje ikke når boden var ulåst? Vi får sjekke opp om vi kan få noe igjen, men i og med at boden var ulåst så tviler jeg litt.. Uansett er det vel en egenandel og da spørs det om det hjelper så mye. Veldig kjipt å miste sko altså, men som du sier har man jo da en unnskyldning for å kjøpe nye.. Er det mye fine vinterstøvler i butikkene nå eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 8. november 2012 #390 Del Skrevet 8. november 2012 Åh, så utrolig kjipt! Sånt er så guffent! Jeg driver og speider etter vintersko, og jeg har forelsket meg totalt i en del av modellene som er nå, men høye hæler og snøring er vel ikke så veldig kult i januar for eksempel? Og så er jeg redd for å kjøpe nye sko nå i tilfelle jeg blir veldig hoven i beina og slikt etter hvert. Jess, fornuftig student i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 8. november 2012 #391 Del Skrevet 8. november 2012 Huff, det hørtes ikke noe særlig ut. Men, ny unnskyldning til å kjøpe sko. Jeg vurderer å kjøpe meg nye, men er redd for å bli hoven i beina så jeg venter til jeg omså må ha nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 8. november 2012 #392 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg driver å ser etter nye vintersko jeg også, har noen rødbrune skinnstøvletter med flat hæl fra Bianco fra i fjor, og selv om jeg helt fint kan bruke de i år også så VIL JEG HA NYE! Problemet mitt er bare at jeg vil ha noen som ser litt feminine ut, som ikke ser ut som jeg skal ut å gå på nordpolen med, og som er varme, og det er ikke så lett å finne. Det skal ikke være lett altså..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 8. november 2012 Forfatter #393 Del Skrevet 8. november 2012 Tekola, de skoene med høye hæler og snøring er kjempelekre! Men jeg tror jeg skal kjøpe noen uten hæl, syns jeg ser meg selv med stor mage og høye hæler på glatta i vinter...ingen god kombinasjon. Jeg syns også det er litt vanskelig å finne noen som er fine og samtidig varme nok. Et år var jeg veldig fornuftig og kjøpte støvletter fra Sorel, men de er så tunge og klumpete og gå med. Ikke er de noe fine heller... Kanskje jeg kan prøve å selge de på Finn, de er ikke akkurat mye brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 8. november 2012 #394 Del Skrevet 8. november 2012 Jaa, jeg vet! Uff, jeg har så mange fine, høye sko stående i skapet, de blir nok ikke brukt på noen år tror jeg Det å selge ting på Finn er kjempelurt! Jeg har foreløpig endt med å bruke fjellsko i år. De er varme nok og holder meg på beina. Men de har også snøring, så vi får se hvor lenge magen synes det er greit med bøying Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 8. november 2012 #395 Del Skrevet 8. november 2012 Føler meg ganske flink, har trent to ganger denne uken allerede! Er litt periodetrener, så det veksler mellom 0-3 ganger i uka. Det hjelper veldig å ha noen som drar meg med, ellers hadde jeg IKKE vært så ivrig. Har oppdaget mammaklærne hos asos.com nå, de har så mye fint!! Har bestilt et par kjoler som kommer til å passe bra i julebordssesongen. Har jo noen kjoler fra før av som passer fremdeles, men det er så gøy med noe nytt! Og magen vil jo sikkert være ganske mye større i desember. Har kjøpt denne og denne. Takk for tips, har ikke tenkt på at de kunne ha mammaklær hos Asos! Hos Asos var det jo masse fine mamakjoler! Har tittet masse på Asos tidligere, men aldri kjøpt noe. Vet du hvordan størrelsene er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 8. november 2012 #396 Del Skrevet 8. november 2012 Fine julekjoler du har kjøpt! Den siste var jo så lekker Hvor mye betalte du i frakt? Jeg har tenkt å bestille noen kjoler derifra til julebordene jeg skal på i jula, men jeg fikk høre at frakten var skikkelig dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 8. november 2012 Forfatter #397 Del Skrevet 8. november 2012 Takk for tips, har ikke tenkt på at de kunne ha mammaklær hos Asos! Hos Asos var det jo masse fine mamakjoler! Har tittet masse på Asos tidligere, men aldri kjøpt noe. Vet du hvordan størrelsene er? Ja, det er virkelig masse fint! Aner ikke hvordan størrelsene er, men de har jo en størrelsestabell så man kan ta mål og se hvilken størrelse man trenger. Det sto at gravidklærne var sydd litt romsligere rundt bysten og hoftene i tillegg til rundt magen. Håper virkelig kjolene passer, kjedelig å måtte sende tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 8. november 2012 Forfatter #398 Del Skrevet 8. november 2012 Fine julekjoler du har kjøpt! Den siste var jo så lekker Hvor mye betalte du i frakt? Jeg har tenkt å bestille noen kjoler derifra til julebordene jeg skal på i jula, men jeg fikk høre at frakten var skikkelig dyr? Takk! Det er fri frakt der faktisk! Det som blir dyrt er moms og toll man må betale når pakken kommer til Norge, regner med at det blir opp imot 500 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. november 2012 #399 Del Skrevet 9. november 2012 Hei jenter, jeg fant en side med diverse mammatøy! Litt dyrt, men mye fint! Aner ikke hvor mye shipping etc koster, men.. Britisk side, som heter Maternity Clothes! Klikk her for å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 11. november 2012 Forfatter #400 Del Skrevet 11. november 2012 Hei jenter, jeg fant en side med diverse mammatøy! Litt dyrt, men mye fint! Aner ikke hvor mye shipping etc koster, men.. Britisk side, som heter Maternity Clothes! Klikk her for å se Der var det mye stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå