Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!

My84

Anbefalte innlegg

I natt kjente jeg bevegelse fra babyen!! :hoppendeglad: Har kjent noe tidligere som jeg har lurt på om kan være spark, men det i natt er jeg helt sikker på!! Jeg våknet midt på natten og la meg over på siden, og dyttet dyna godt innunder magen. Og da kjente jeg plutselig et dytt! :rodmer: Det er så koselig! Har ikke merket noe siden det, men håper jeg kjenner noe i natt igjen. :nigo:

Har vært og spist sushi med venninner i kveld, og det var bare sååå godt!! Har skikkelig craving for sushi om dagen. :fnise: Nå skal jeg kose meg i sofaen med verdens beste kjæreste. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så mange vi er som har ul samme dag! Det blir virkelig spennende. :D

Ja, det er jo helt utrolig! :jepp: Blir spennende å se hvor mange guttebabyer og jentebabyer som er på vei. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo helt utrolig! :jepp: Blir spennende å se hvor mange guttebabyer og jentebabyer som er på vei. :rodmer:

Ikke minst! 9 dager igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Sååå koselig med aktivitet i magen! :jepp:

Og spennende å finne ut om det er gutt eller jente inni der :Nikke:

Er spent og gleder meg på dine vegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt kjente jeg bevegelse fra babyen!! :hoppendeglad: Har kjent noe tidligere som jeg har lurt på om kan være spark, men det i natt er jeg helt sikker på!! Jeg våknet midt på natten og la meg over på siden, og dyttet dyna godt innunder magen. Og da kjente jeg plutselig et dytt! :rodmer: Det er så koselig! Har ikke merket noe siden det, men håper jeg kjenner noe i natt igjen. :nigo:

Er det ikke herlig? :hjerte:

Det er snart to uker siden jeg var sikker på at det var spark jeg kjente, og nå kjenner jeg det hver dag flere ganger om dagen :rodmer: Tipper det derfor ikke tar lang tid før aktiviteten tar seg skikkelig opp hos deg også!

Det er ekstra herlig når man sitterpå jobb eller er opptatt med noe når det plutselig sparker i magen, man mister helt tråden i det man driver med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er kjempeherlig! :rodmer: Tror jeg kjente det i natt igjen, men det var mye svakere. Håper jeg snart kjenner det hver dag. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempeherlig! :rodmer: Tror jeg kjente det i natt igjen, men det var mye svakere. Håper jeg snart kjenner det hver dag. :Nikke:

Grattis med bevegelser!! Så herlig! Snart er det fullstendig turning og rocking inni magen din! Bare å glede deg! :hjerte:

Han lillemannen min er fæl til å "trampe" i madrassen hvis jeg ligger på siden. Protesterer med en gang jeg snur meg på siden! Synes ikke det er ålreit.. Teite baby, jeg synes ikke det er ålreit å ligge på ryggen!! :fnise:

Og snart er det umulig å ligge på siden i det hele tatt, for han begynner å bli så stor! Så kos deg med å ligge på siden, My, så lenge du kan!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med bevegelser!! Så herlig! Snart er det fullstendig turning og rocking inni magen din! Bare å glede deg! :hjerte:

Han lillemannen min er fæl til å "trampe" i madrassen hvis jeg ligger på siden. Protesterer med en gang jeg snur meg på siden! Synes ikke det er ålreit.. Teite baby, jeg synes ikke det er ålreit å ligge på ryggen!! :fnise:

Og snart er det umulig å ligge på siden i det hele tatt, for han begynner å bli så stor! Så kos deg med å ligge på siden, My, så lenge du kan!! :ler:

Takk! :hjerte:

Jeg er helt avhengig av å kunne ligge på siden, så jeg får vel helt fnatt når jeg ikke kan det lenger. :fnise: Får nyte det mens jeg kan, ja! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Så koselig med bevegelser, det er nesten magisk når man endelig kjenner livstegn fra den lille i magen :rodmer: Jeg kan skrive under på det Nuttapia sier om at du bør sove på siden mens du kan :fnise: Lillegutten min mislikte også sterkt at jeg lå på siden, og bokset og sparket meg i magen helt til jeg la meg på ryggen omtrent hver gang jeg la meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med bevegelser, det er nesten magisk når man endelig kjenner livstegn fra den lille i magen :rodmer: Jeg kan skrive under på det Nuttapia sier om at du bør sove på siden mens du kan :fnise: Lillegutten min mislikte også sterkt at jeg lå på siden, og bokset og sparket meg i magen helt til jeg la meg på ryggen omtrent hver gang jeg la meg!

Jeg lurer på hvorfor de ikke liker at man ligger på siden jeg? Rare bebisene. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården er det mamman som bestemmer sovestilling :) Med unntak at å ligge på magen og ryggen. Da har jeg ikke mange valg igjen, men lillegutt protesterer sjeldent. Hender det kommer noen dunk når jeg snur meg rundt, men da klapper jeg han bare på rumpa eller foten så pleier han å roe seg :rodmer:

Så gøy at du begynner å kjenne bevegelser. Tror jeg var i uke 16 da jeg kjente et par dunk. Og mer jevnlig etter uke 18. Men da var det skikkelige små dunk.

Har aldri merka noe til den så kalte sommerfugl følelsen som så mange snakker om.

Men det er jo klart, for er ingen pyse inni her.. Men en fremtidig fotballspiller på Start, i følge samboer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at du begynner å kjenne bevegelser. Tror jeg var i uke 16 da jeg kjente et par dunk. Og mer jevnlig etter uke 18. Men da var det skikkelige små dunk.

Har aldri merka noe til den så kalte sommerfugl følelsen som så mange snakker om.

Men det er jo klart, for er ingen pyse inni her.. Men en fremtidig fotballspiller på Start, i følge samboer :fnise:

Jeg opplever samme som deg, kjenner ikke noe annet en dunk. Så jeg var lenge usikker på om jeg faktisk hadde kjent noe. For jeg kan ikke si at jeg merker at den flytter på seg eller noe sånt nå, men er blitt ganske sikker på at de siste kvelden så kjenner jeg spark. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente et tydelig dunk jeg også, men de siste to dagene har jeg ikke merket noe annet enn en boblende følelse...vet ikke om det også er bevegelse jeg. :vetikke:

Jeg har funnet ut at jeg må holde meg unna kaffe nå. Drikker nesten aldri kaffe uansett, men i går tok jeg en kopp etter en middag med venninner. Etterpå ble jeg skikkelig skjelven og svimmel, og følte meg småkvalm. :( Og ikke fikk jeg sove på natta heller! Har ikke vært helt god i dag heller, føler meg helt rar... Har reagert litt sånn på kaffe tidligere, men nå var det jo helt ekstremt. Syns det er litt rart da. :klo: Heldigvis så er det ikke noe problem for meg å holde meg unna. :)

Deilig at det snart er helg igjen! :hjerte: Og sola skinner! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Koffein kan gi temmelig sterke reaksjoner hos mange. Kanskje det blir forsterket av noe under graviditeten? Det er iallfall helt normalt at man kan få skjelvinger og hjertebank av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koffein kan gi temmelig sterke reaksjoner hos mange. Kanskje det blir forsterket av noe under graviditeten? Det er iallfall helt normalt at man kan få skjelvinger og hjertebank av det.

I og med at det bare var 1 kopp syns jeg det var en veldig sterk reaksjon, så det tyder jo på at graviditeten har noe med saken og gjøre. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at jeg er 18+2 allerede! :hoppendeglad: Har kjent bevegelser ved flere anledninger, men bare når jeg ligger i senga og kjenner godt etter. ;) Det er fortsatt veldig svakt, men herlig når jeg kjenner det. :rodmer:

Har hatt en rolig helg, vært på fårikålmiddag hos broren min og ellers vært hjemme og puslet litt rundt. Har kost meg med å sette meg inn i den nye mobilen min (samsung galaxy s3), litt stas med nye fancy duppeditter. :jepp:

Det snør jo!! Får julestemning jeg. :ler: Var bare slaps hjemme hos meg i dag tidlig da, det er ikke like koselig. Bedre med ordentlig snø. :Nikke:

Idag er det 3 dager til ul!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at jeg er 18+2 allerede! :hoppendeglad: Har kjent bevegelser ved flere anledninger, men bare når jeg ligger i senga og kjenner godt etter. ;) Det er fortsatt veldig svakt, men herlig når jeg kjenner det. :rodmer:

Har hatt en rolig helg, vært på fårikålmiddag hos broren min og ellers vært hjemme og puslet litt rundt. Har kost meg med å sette meg inn i den nye mobilen min (samsung galaxy s3), litt stas med nye fancy duppeditter. :jepp:

Det snør jo!! Får julestemning jeg. :ler: Var bare slaps hjemme hos meg i dag tidlig da, det er ikke like koselig. Bedre med ordentlig snø. :Nikke:

Idag er det 3 dager til ul!! :strix:

Woæ! 3 dager! Jeg er så spent! :D

Her er det masse julestemning, 50 cm snø! Veldig koselig og veldig irriterende når man ikke er så flink til å måke snøen uten å bli kvalm og skjelven. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...