Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!

My84

Anbefalte innlegg

Kos dere på ul!!

Så spennende! Kos dere masse. :)

Kjenner til shopping-"trangen" :fnise: Det er lett å blåse av litt ekstra på tassen. Kun det beste for min lille gutt ;)

Men NÅ har vi nok.. Inntil han blir større, da.. :) Blir nok mange flotte shopping-turer. Skal definitivt ta meg noen turer til Oslo når været tillater det :jepp: Gjerne når det er blitt så varmt at man kan sitte UTE og drikke kaffe :hjerte:

Kos dere på UL idag! Heldigfiser :sol:

Det var kjempegøy på UL idag! :strix: Lillejenta viste seg fra sin beste side, og vi fikk mange fine bilder! :nigo: Herlighet, så søt hun er....skikkelig ordentlig baby med runde gode bollekinn! :rodmer: Han som tok ultralyden sa at det så ut som hun hadde endel hår allerede, så kanskje hun likner meg og kommer ut som et bustetroll! :fnise: Når vi var på ordinær ultralyd var jordmor veldig usikker på om det var en jente, dvs hun ønsket ikke å bruke tid på å sjekke det. Nå fikk vi dobbeltsjekket det også, og det er uten tvil en liten jente inni der. :babyjente: Hun var nå ca 1450 g, og han estimerte at hun kom til å være ca 3550 g ved termin. Spennende å se om han har rett. ;)

Endret av My84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, lille rufsehue :hjerte: Så herlig, My :strix:

Jaaaa, nå gleder jeg meg til lille huldra kommer ut!! :rodmer:

Så morsomt! Da må jeg spørre, har du mye halsbrann? :)

Nei, har ikke merka noe til halsbrann foreløpig! :)

Hei kjære My :)

Kjekt å lese at alt står godt til hos deg og dine nære og kjære :hjerte:

Ønsker deg en fortsatt fin uke :goodbye:

Hei roseduft! :hjerte:

Her går alt bare bra. :) Ønsker deg også en fortsatt fin uke! :klemmer:

Hørtes herlig ut med 3D-ultralyden, og så greit å få bekreftet at det faktisk er ei lita tulle der inne :)

Ja, det var morsomt. :) Det var ikke noe must for oss å dra på 3D-ul, og jeg var i utgangspunktet litt usikker på om det var verdt det. Men jeg syns det var veldig ålreit jeg. :Nikke: Og selvfølgelig greit å få bekreftet kjønn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: litt for 30 uker!! Helt utrolig hvordan tiden flyr! :nigo:

Idag starter helgen min, fri i morgen. ;) Veldig deilig, for ryggen og bekkenet krangler idag. Godt med en rolig fredag da. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 30 uker, My!! :strix: Tenk, som tiden flyyyyyyr :danse:

Så deilig med langhelg! Det trenger du! Samle krefter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: litt for 30 uker!! Helt utrolig hvordan tiden flyr! :nigo:

Idag starter helgen min, fri i morgen. ;) Veldig deilig, for ryggen og bekkenet krangler idag. Godt med en rolig fredag da. :Nikke:

Heldige du! Nyyyte:-) og gratulerer med 30 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 30 uker! :hoppe:

Tiden flyr jo! Snart er du også fødeklar :Nikke: Syns de fleste virker å være det de kommende ukene her inne jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 30 uker! :duskedame: Kan du tro at tiden flyr av gårde så fort?

Så deilig med langhelg! Kan tenke meg det blir godt for både kropp og sjel! :)

Så morro med 3D ul! Vi var på 3d ul i julen, men fikk desverre ikke så mange gode bilder siden tassen lå og gjemte seg bak navelen min. Vi fikk noen gode bilder da der vi fikk se herlige små bollekinn, og at han sannsynligvis har arvet munnen til kjære og nesen min :rodmer: Helt magisk!

Ha en fin helg! :)

Endret av Frøken Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 uker :hoppendeglad: Jippi..

Håper formen er fin. Nyt dagene :) Er innom her og leser med jevne mellomrom, men blir desverre ikke for mye tid til å kommentere noe :)

Så gøy med bustetroll btw :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! :rodmer:

Jeg nyyyyter fridagene. :nigo: Idag blir det å fikse litt på håret hos frisøren. Har ikke vært der siden i høst, sånn er det når man har langt hår....det får bare gro og gro til det blir så ille at jeg bare må gjøre noe med det. :ler: Tok lyse striper sist, og nå er etterveksten laaaang. Funderer på å farge håret i en nyanse som likner litt mer på mitt kommuneblonde hår, sånn at jeg slipper den tydelige etterveksten. Såvidt jeg har forstått skal det være ok å farge håret som gravid?

Ha en flott lørdag alle sammen! :hjerte:

Endret av My84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hårfaring er friskmeldt som gravid ja :) Så utrolig deilig med et frisørbesøk. Håper du ble fornøyd.

Gratulerer med 30 uker og at du er inne i siste innspurt. 10 uker.... det er ikke lenge det :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med frisørtime! Man føler seg jo sååå mye freshere etterpå!

Jeg må komme meg til frisøren snart jeg også, jeg har en bob-variant i tillegg til at håret mitt ser ut som et fuglereir hvis det blir langt, så har må jeg til frisøren MINIMUM hver 3. måned. Ellers er det helt krise.

Hvordan går det med handlingen din? Er du i mål med utstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! :rodmer:

Jeg nyyyyter fridagene. :nigo: Idag blir det å fikse litt på håret hos frisøren. Har ikke vært der siden i høst, sånn er det når man har langt hår....det får bare gro og gro til det blir så ille at jeg bare må gjøre noe med det. :ler: Tok lyse striper sist, og nå er etterveksten laaaang. Funderer på å farge håret i en nyanse som likner litt mer på mitt kommuneblonde hår, sånn at jeg slipper den tydelige etterveksten. Såvidt jeg har forstått skal det være ok å farge håret som gravid?

Ha en flott lørdag alle sammen! :hjerte:

Ikke vært hos frisøren siden i høst?? Usjameg.... Jeg har ikke vær der siden juni! Haha!! Må komme meg dit nå før vesla kommer, men utsetter det stadig...;-) Farger vanligvis ikke håret, jeg da, så slipper etterveksten, men er lett å vente altfor lenge med frisørbesøk og da. Er litt flisete tupper nå, kan du si, pg det er perverst langt.... Ok - nå ble jeg inspirert. Bestille time til uka på meg! Jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hårfaring er friskmeldt som gravid ja :) Så utrolig deilig med et frisørbesøk. Håper du ble fornøyd.

Gratulerer med 30 uker og at du er inne i siste innspurt. 10 uker.... det er ikke lenge det :strix:

Da er jeg tilbake fra frisøren. Er fornøyd, men det er fortsatt ganske uvant! Har alltid pleid å bleke lyse striper, men nå farget jeg det mørkere. Trodde fargen skulle bli mørkblond, men så ble det mer rødbrun/kastanjebrun. Så er litt sjokkert må jeg innrømme, haha! Men jeg venner meg vel til det. ;)

Nei 10 uker er ikke lenge! :strix:

Så deilig med frisørtime! Man føler seg jo sååå mye freshere etterpå!

Jeg må komme meg til frisøren snart jeg også, jeg har en bob-variant i tillegg til at håret mitt ser ut som et fuglereir hvis det blir langt, så har må jeg til frisøren MINIMUM hver 3. måned. Ellers er det helt krise.

Hvordan går det med handlingen din? Er du i mål med utstyr?

Alltid digg å føle seg ny og fresh på håret. ;)

Når det gjelder handling gjenstår det badebalje, stelleutstyr, dyner og sengetøy + litt andre småting som smokk, flasker osv (dette trenger man jo kanskje ikke med en gang heller). Kanskje litt mer varme klær til den første tiden også, men tenkte å vente litt med det og se an. Får jo sikkert mye klær i gave og sånn, så det er ikke vits i å ta helt av. ;) Uro, leker og slikt har vi heller ikke kjøpt noe særlig av ennå. Hvordan går det med handlinga deres?

Ikke vært hos frisøren siden i høst?? Usjameg.... Jeg har ikke vær der siden juni! Haha!! Må komme meg dit nå før vesla kommer, men utsetter det stadig...;-) Farger vanligvis ikke håret, jeg da, så slipper etterveksten, men er lett å vente altfor lenge med frisørbesøk og da. Er litt flisete tupper nå, kan du si, pg det er perverst langt.... Ok - nå ble jeg inspirert. Bestille time til uka på meg! Jepp!

Like greit å ikke begynne med farging, for da kan man liksom ikke slutte med det. :fnise: Men deilig med nyklippet hår da. :Nikke: Du kan jo få samboeren til å svinge kjøkkensaksa innimellom, pappa pleide å klippe meg da jeg var liten. ;) Nei, dra heller til frisøren du, det er tryggere! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fresh sveis! Du ble sikkert kjempesuperfin, selvom hårfargen kanskje ble litt mørkere enn forventet!

Ja, er litt skummelt å begynne med denne farginga. Jeg har for første gang siden jeg var bitteliten, naturlig hårfarge. Jeg har drevet på før med å bleike sveisen, og også farge håret mørkt om vinteren. Morsomt med forandring, men nå skal jeg ikke annet enn å stripe det litt lyst i toppen. Pga grå hår som kommer.. :jolie:

Høres ut som du er i gooood rute med innkjøpene :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...