Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettbutikken hennes åpnet i går og er nede i dag :fnise:

Anonym poster: a8ad1dc4eedd331ea3a2ab2e61e3404c

Skrevet

Noen som har hørt radioklippet?

Der sier hun i en gjennomskuende, nedlatende tone at "Dersom man er SÅ påvirkelig at det fører til spiseforstyrrelser, må man holde seg vekke fra bloggene..... Man må lære seg selv å kjenne"

Er hun seriøs? Hun driter seg TOTALT ut på radio. Jeg har lyst å grave meg ned.

Anonym poster: 8e3a02105527362c3710382639209982

• Liker 6
Skrevet

Hermer hun etter getinspired.no ??

Anonym poster: a74707bb65aac621167668b9129331f9

• Liker 4
Skrevet

Hermer hun etter getinspired.no ??

Anonym poster: a74707bb65aac621167668b9129331f9

hun hermer etter alle. altså, alle... skulle ikke vært lov.

Anonym poster: 442b94253a3dfde1c7b34dda0a8b9518

Skrevet

Lite utvalg ja..

Anonym poster: 68a5bee3cb6233ca6e22fec10d9eeec8

Skrevet

Noen som har hørt radioklippet?

Der sier hun i en gjennomskuende, nedlatende tone at "Dersom man er SÅ påvirkelig at det fører til spiseforstyrrelser, må man holde seg vekke fra bloggene..... Man må lære seg selv å kjenne"

Er hun seriøs? Hun driter seg TOTALT ut på radio. Jeg har lyst å grave meg ned.

"...jeg kjenner alle bloggerene i norgeseliten....."

Hun virker litt høy på seg selv. Ikke bare i intervjuet, men på bloggen generellt. Det er iallefall mitt inntrykk.

Skrevet

Hvilket intervju snakker dere om? Hvor kan man høre det?

Anonym poster: 68a5bee3cb6233ca6e22fec10d9eeec8

Gjest Payandeh
Skrevet

Jeg liker henne faktisk. I hvert fall etter det inntrykket jeg har fått gjennom bloggen. Så har jeg lest bloggen i flere år, og er nok litt farget av den personen hun var i starten. Hun har jo absolutt forandret seg! Likevel tenker jeg ikke over det. Hun virker glad og lykkelig, og stilen hennes er fin :) Samt er hun et sunt forbilde hva det gjelder kropp og trening!

• Liker 3
Skrevet

Så festlig dere har det som diskuterer henne ;)

Tenk å sitte av tid og energi på å irritere seg over andre mennesker, det må være trist å leve slik.

Anonym poster: 31ed375e33fbc368ebbbdacddc0e4b40

Skrevet

Så festlig dere har det som diskuterer henne ;)

Tenk å sitte av tid og energi på å irritere seg over andre mennesker, det må være trist å leve slik.

Festlig at du i det hele tatt selv gidder å gå inn på en sånn tråd da.

• Liker 4
Skrevet

Festlig at du i det hele tatt selv gidder å gå inn på en sånn tråd da.

Jeg er oppriktig nysgjerrig på hva som får folk til å studere hver minste ting om henne og diskutere det. Jeg skjønner det bare ikke?

Er det fordi det er gøy å snakke om henne fordi hun er uintelligent? Eller er det missunnelse?

Synes det er en uting å sitte og diskutere andre mennesker i slik negativ vinkling.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Skrevet

Jeg er oppriktig nysgjerrig på hva som får folk til å studere hver minste ting om henne og diskutere det. Jeg skjønner det bare ikke?

Er det fordi det er gøy å snakke om henne fordi hun er uintelligent? Eller er det missunnelse?

Synes det er en uting å sitte og diskutere andre mennesker i slik negativ vinkling.

Så du mener at man utelukkende skal snakke positivt om alle mennsker, og aldri være engasjert og stille spørsmålstegn?

Dessuten er det du som skriver at hun er uintelligent. Skyter deg selv i foten der, gitt.

• Liker 4
Skrevet

Enig. Ganske unødvendig. Man burde klare å holde debatten konstruktiv. Men en ting som fint kan debatteres er hennes blåkopiering. Og om hva/hvorfor ikke Gunnar Stavrum tillater den type "blogging". Det samme med Ida Wulff. Hvorfor tillates det at hun mobber dyslektiske små barn?

Anonym poster: 442b94253a3dfde1c7b34dda0a8b9518

Skrevet

Hun virker utrolig lite intelligent i radiointervjuet:p

Syns bloggen er ok, leser den innimellom:) Syns hun er et bedre forbilde mtp trening og kosthold enn disse "spise minst mulig og løpe"-jentene.

Anonym poster: bf4d6c921deca3dd293dba5e07a1157a

• Liker 1
Skrevet

Så du mener at man utelukkende skal snakke positivt om alle mennsker, og aldri være engasjert og stille spørsmålstegn?

Dessuten er det du som skriver at hun er uintelligent. Skyter deg selv i foten der, gitt.

Da mistolket du innlegget mitt. Jeg kjenner ikke denne jente eller leser bloggen.

Var ment som en kommentar til alle som nevner hvor dum hun er. Lurte da på om det var det (den påståtte uintelligensen) som gjorde det så spennende å diskutere (mobbe) henne.

Gjest oreokaka
Skrevet

Siterer fra bloggen hennes: "Som vanlig fikk jeg den største haugen med pakker, hoho! Det skjer hvert år.. Her er det faktisk bare halvparten, fordi resten ligger nede i kjelleren. Jeg velger å ikke fokusere så på hva jeg fikk, rett og slett fordi jeg ikke vil påvirke andre negativt. "

.. Liker egentlig bloggen hennes veldig godt, men syntes det var litt unødvendig skrevet. Først "Jeg fikk den største haugen" for å så skrive "Vil ikke fokusere på hva jeg fikk, fordi jeg ikke vil påvirke andre negativt".

• Liker 7
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg har lest bloggen av og på i 3 år ca. Synes noen ganger kun kan være litt for høy på seg selv.

Jeg ser ikke på bloggere som kjendiser. Noen bloggere burde komme seg ned på jorda.

• Liker 1
Skrevet

Ja, reagerte litt på det samme selv, Oreokaka. Hvorfor ikke bare skrive " jeg er fornøyd med gavene jeg fikk". Å skrive at man får den største haugen, eller "vil ikke fokusere på det" hentyder jo til nettopp det negative som hun ikke vil bidra til.. Ikke alle får den største haugen, og det å si at det kke skal fokuseres på, sender jo netopp fokus rett over på; hva var det hun fikk da, som er så stort og flott at det ikke kan sies..?

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...