Gå til innhold

Jenter klipper håret kort - blir kjerringaktige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og lite attraktiv?

Nå er det veldig mye annet ved Pink som gjør henne lite attraktiv for min del, men hun har et pent ansikt ;)

Anonym poster: 28c21be2faf0c5b05a8e00568631ba83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maruwan

Nå er det veldig mye annet ved Pink som gjør henne lite attraktiv for min del, men hun har et pent ansikt ;)

Artig at du syns det. Jeg syns nemlig det motsatte: At hun har et veldig pent alt untatt ansiktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nei: :nei: :nei:

Ikke har jeg snakket om kjerringfrisyrer og ikke driver jeg og poster all verdens bilder for at folk skal mene ditt eller datt om dem. Jeg har snakka om hva som er det typisk foretrukne og dermed ikke ekskludert noen.

Jeg liker best langt hår på damer, innrømmer det men det har ikke hindra meg i bli både forelsket i og hatt gode forhold med damer som ikke har hatt langt hår.

Denne tråden handlet jo om kort hår, så jeg ville gjerne vite hvilke type frisyrer det vat snakk om. De jeg la ut bilde av er sånn frisyrer jeg forbinder med kort hår, og det synes jeg ikke er kjerringaktige (som er trådens emne). Men hvis det ikke er denne type frisyre må jeg nesten ha litt hjelp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret til kvinner forandrer seg også når man blir eldre. Jeg er i tidlig 20-årene, men har hele livet mitt hatt veldig tynt hår. Jeg ser for meg at jeg som eldre og når håret har blitt forandret.. at jeg faktisk ikke kan ha langt hår. Jeg mener med det tynne lille håret jeg har nå kan det hvert fall ikke se bra ut når håret forandrer seg når jeg blir eldre.

Er selv av den oppfatning at kvinner skal ha langt hår så lenge som mulig, men vi får se hvor lenge det fungerer for meg da...Er ikke alle som gjør det frivillig heller!

Anonym poster: 161cb95eb919babb9848858fef045fc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest123

Jeg synes for eksempel at dette

40524_pro.jpg

er mye finere enn dette

christopher-drummond-beauty-get-look-halle-berry-golden.jpg

men dette er også fint

Halle-Berry-red-carpet.jpg

Det er jo åpenbart at det er stor forskjell på HVEM som bærer den korte frisyren. Korte frisyrer i seg selv er ikke 'grellt', ei heller er langt hår automatisk 'vakkert'. Du kan lett finne bilder/eksempler på langt hår som ikke ser bra ut like ofte som du kan finne korte frisyrer som ser 'grelle' ut på enkelte.

Eksempel på kort fin frisyre;

http://famous-wallpapers.com/wp-content/uploads/2009/03/alizee431280x960.jpg

http://www.fondosgratis.mx/archivos/temp/5198/400_1223955468_200711270024tilt2k7alizee021680x105vr8.jpg

http://lyricstranslate.com/files/Aliz%C3%A9e.jpg

'Kjeringaktig' på noen, stunning på andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært den regelen at når man har passert 35 så bør man ikke ha lengre enn skulderlangt hår for ellers så vil man se eldre ut enn nødvendig.

Og jeg ser at det stemmer i virkeligheten når jeg ser på kvinner fra slutten av 30 og oppover.

De ser ut som hekser dersom de insisterer på å beholde det lange håret fra ungdommen.

Kommer ikke på navn og eksempler her og nå som kunne ha illustrert hva jeg mener.

Selve håret er av en grunn ikke like mykt og blankt heller etter at man har blitt middelaldrende.

Dummeste jeg har hørt. Jeg hadde langt hår som 35 åring og folk trodde jeg var 25, er frisyren ukledelig ser man eldre ut uansett. Har lite med hårlengde å gjøre. Og er man i middelakderen når man er 35? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare feminister og Ottar-aspiranter som klipper seg kort.

Er bare kvinneundertrykkende menn av noen tapere som henger i hår-tråderpå KG!

Anonym poster: 6b7e406df67afd4350ed1cbc9636d6c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Hun så eldre ut med den nederste frisyren enn den helt korte.

Selv så har jeg slik som den nederste Halle Berry.

Sånn mellomting mellom kort og halvlang frisyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her.

Ser her er mange jenter (ikke gutter...) som trekker frem slitt og pistrete hår (tupper?) som grunn til å få seg kjerringsveis. Jenter er veldig vare for små detaljer med håret og kan bruke en formue hver gang de har vært til frisøren.

Når en mann ser en kvinne med langt hår så er det siste han legger merke til om hun har flisete hårtupper. Men at hun har langt hår legger han merke til. Fordi det gjør henne ekstra feminin, ikke til en heks.

Tror dere virkelig mannen synes sin bedre halvdel ser ut som heks når dama våkner opp med "pulesveis" om morran?

Ingenting er vel mer nydelig enn å se en nydusjet våt kvinne stige ut av dusjen med håret som bølger seg nedover skuldrene.

Dette er ren biologi jenter. For å skjønne dette må du ha et manns sinn.

At den korte sveisen er praktisk, føles mer behagelig og DERE jenter synes ser finere ut, er jo helt irrelevant. Om dere ikke har gitt opp da..

Anonym poster: 6cbf2d0d9b0d43ea550cf5166b2a4d4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Er bare kvinneundertrykkende menn av noen tapere som henger i hår-tråderpå KG!

Anonym poster: 6b7e406df67afd4350ed1cbc9636d6c7

Hvorfor kaller du Gorgonzola for kvinneundertrykkende og taper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er jo åpenbart at det er stor forskjell på HVEM som bærer den korte frisyren. Korte frisyrer i seg selv er ikke 'grellt', ei heller er langt hår automatisk 'vakkert'. Du kan lett finne bilder/eksempler på langt hår som ikke ser bra ut like ofte som du kan finne korte frisyrer som ser 'grelle' ut på enkelte.

Eksempel på kort fin frisyre;

http://famous-wallpapers.com/wp-content/uploads/2009/03/alizee431280x960.jpg

http://www.fondosgratis.mx/archivos/temp/5198/400_1223955468_200711270024tilt2k7alizee021680x105vr8.jpg

http://lyricstranslate.com/files/Aliz%C3%A9e.jpg

'Kjeringaktig' på noen, stunning på andre...

De har jo ikke ekstremt kort hår disse da. Iallefall ikke hun siste. Hun hadde en ganske lang bob. Den var jo såpass lang at hun kan sette opp håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, faen! Og jeg som har frisørtime til mandagen for å klippe boben kortere i nakken. *en evighet som single i vente* :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maneater
Gjest Maneater

ts her.

Ser her er mange jenter (ikke gutter...) som trekker frem slitt og pistrete hår (tupper?) som grunn til å få seg kjerringsveis.

At den korte sveisen er praktisk, føles mer behagelig og DERE jenter synes ser finere ut, er jo helt irrelevant.

Anonym poster: 6cbf2d0d9b0d43ea550cf5166b2a4d4d

Nr 1 - nei det er ikke slitte tupper når vi sier tynt pistrete hår. Det er ikke alle som er så heldige at de har en fyldig manke. Neon har så tynt hår at det ser superflatt ut, ørene stikker ut gjennom håret, og det ser rett og slett ikke ut.

Nr 2 - Jo det er totalt relevant at JEG synes mitt hår er pent. Det som er helt irrelevant er hvorvidt du synes håret mitt er pent.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maneater

ts her.

Ser her er mange jenter (ikke gutter...) som trekker frem slitt og pistrete hår (tupper?) som grunn til å få seg kjerringsveis. Jenter er veldig vare for små detaljer med håret og kan bruke en formue hver gang de har vært til frisøren.

Når en mann ser en kvinne med langt hår så er det siste han legger merke til om hun har flisete hårtupper. Men at hun har langt hår legger han merke til. Fordi det gjør henne ekstra feminin, ikke til en heks.

Tror dere virkelig mannen synes sin bedre halvdel ser ut som heks når dama våkner opp med "pulesveis" om morran?

Ingenting er vel mer nydelig enn å se en nydusjet våt kvinne stige ut av dusjen med håret som bølger seg nedover skuldrene.

Dette er ren biologi jenter. For å skjønne dette må du ha et manns sinn.

At den korte sveisen er praktisk, føles mer behagelig og DERE jenter synes ser finere ut, er jo helt irrelevant. Om dere ikke har gitt opp da..

Anonym poster: 6cbf2d0d9b0d43ea550cf5166b2a4d4d

Er under 20 selv og har absolutt ikke problem med å få meg mannfolk om jeg vil selv om jeg har relativt kort hår (ned til halsen) så snakk for deg selv og ikke for alle menn! Jeg får masse komplimenter fra menn for hårfrisyren min (senest for en time siden), noe som jeg ikke gjorde da jeg hadde langt hår. Jeg kler rett og slett ikke langt hår.

Anonym poster: c1835e68855e3673d295cd06096d568a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Denne tråden handlet jo om kort hår, så jeg ville gjerne vite hvilke type frisyrer det vat snakk om. De jeg la ut bilde av er sånn frisyrer jeg forbinder med kort hår, og det synes jeg ikke er kjerringaktige (som er trådens emne). Men hvis det ikke er denne type frisyre må jeg nesten ha litt hjelp.

:sukk:

Ja, tråden handler om kort hår, den er startet av en mann som kommer med et hjertesukk om hvorfor så mange kvinner fjerner sin, i følge han, feminine pryd.

Hvilke type frisyrer? Det er en underordnet sak, for oss menn så blir det også litt feige lag. Har du kort hår så har du kort liksom. Enten er det langt, halvlangt, kort, snau eller skallet. Det er vårt reportoar, ok?

Dessuten er det litt slitsomt - for oss menn - med dette evige jaget, der dere legger ut bilder til spott og spe, dyrking, evaluering og tolkninger. Det jeg ikke skjønner med slike "konkurranser" eller hva det nå er, det er at du verken kan eller skal bli den/de du viser bilder av. Jada, jeg vet at dere har idealer og kroppslige/utseendemessige idoler som dere drømmer om å nærmest kopiere. Det synes altså jeg er både håpløst og litt sånn uoppnåelig.

For å illustrere det med et on topic eksempel. Anne Rimmen er vakker, flott, sexy og smekker. Hun har kort hår og er fin allikevel. Ikke på grunn av kort hår kanskje, mulig hun hadde vært like fin med langt hår, hva vet jeg? Jeg har aldri, før nå, ofret det en tanke, altså om hun ville vært finere, like fin eller mindre fin med lengre hår. Det er der vi kolliderer, kvinner og menn, derfor er det håpløst å komme med eksempler.

Vet ikke om det hjalp, det gjorde det kanskje ikke men greia er at det finnes flotte damer med kort hår også. Hvilken frisyre de skal ha for å være fine ? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det hjalp, det gjorde det kanskje ikke men greia er at det finnes flotte damer med kort hår også. Hvilken frisyre de skal ha for å være fine ? :vetikke:

Jeg prøver ikke å finne en spesifikk frisyre. Men noen sier kort om helt kort, andre sier kort om hår til midt på halsen. Så det er greit å vite definisjonen på hva han klager på for å vite hva man skal svare.

Du har kanskje ikke sett de trådene hvor det diskuteres om en kropp er tynn, feit, lubben eller whatever - vi har så vanvittig forskjellig oppfatning av hva som er kort, lang, tynn, feit osv. Derfor lurte jeg på om TS mente kort som i det jeg mener er kort, eller kort som i det jeg mener er halvlangt f.eks.

Og igjen, det er ikke forskjellige frisyrer - men forskjellige lengder, og det vet jeg dere gutta ser forskjell på :lur:

De bildene jeg la ut i stad, de fleste har i følge min oppfatning kort hår, men har ikke kjerringsveis. Det jeg ville frem til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...