Guybrush Skrevet 25. juli 2012 #1741 Skrevet 25. juli 2012 føle seg litt oversett *krysse fingra for at sympatikortet fungerer*
Gjest Bud Skrevet 25. juli 2012 #1743 Skrevet 25. juli 2012 Guybrush; hva er meningen med nicket ditt? Jeg vet ikke asså, men jeg har sabla lyst til å gjette! Kan det være at han har en fittekost?
Guybrush Skrevet 25. juli 2012 #1744 Skrevet 25. juli 2012 (endret) Guybrush; hva er meningen med nicket ditt? Hahaha. Jeg vet ikke om du har kjennskap til et legendarisk adventuregame som het Monkey Island. Iallefall - hovedkarakteren ble ved en tilfeldighet hetende Guybrush Threepwood. Og jeg elsket det spillet da jeg var liten samt at humoren var vannvittig bra Silfen: har du en fascinasjon av dobert? Bud: husker vi så mye bud spencer og terrence hill filmer da jeg var liten i bursdagsfester. Hvordan fikk han egentlig rollene i disse filmene? Og endte han opp med å bli stort sett typecastet i kun den slags type filmer? Endret 25. juli 2012 av Guybrush
Silfen Skrevet 25. juli 2012 #1745 Skrevet 25. juli 2012 Jeg har bare sett for meg en femidude med hårbørste i hånden når jeg ser nicket ditt. Nei, jeg har ingen fasinasjon med Dogbert. Men han er kulere enn mange tegneseriefigurer. Bud: har du gjort det i et tre?
Giacomo_P Skrevet 25. juli 2012 #1746 Skrevet 25. juli 2012 Guybrush: Hva er meningen med livet ditt...
Aldrisur Skrevet 25. juli 2012 #1747 Skrevet 25. juli 2012 Aldrisur: Viss du skulle laget en bucket-list (også kalt ting jeg skal gjøre før jeg dør) med kun tre punkter, hvordan ville den sett ut? Egentlig har jeg gjort det meste av hva jeg ønsker meg i dette livet, men hvis jeg unne gjøre tre ting før jeg dør, som jeg aldri har gjort før? 1. Lukte på og kose med en orangutangbaby. 2. Ha en ONS. 3. Tagge en slem hilsen på veggen i heisen på Stortinget. *pinlig... Les svaret mitt i innlegg #1730# lille pig, så forstår du at det slettes ikke er noe å føle seg brydd for. 1
Aldrisur Skrevet 25. juli 2012 #1748 Skrevet 25. juli 2012 Hedgepig: Ditt beste minne fra denne sommeren?
Guybrush Skrevet 25. juli 2012 #1749 Skrevet 25. juli 2012 Guybrush: Hva er meningen med livet ditt... Hmmm godt spørsmål. Et litt flåsete sitat spratt inn i hodet "å fylle livet med mening". Men jeg vil kanskje si å være lykkelig. Enkelt og greit. Og hva det innebærer finner man ut på livets vei. Aldrisur: Lever du opp til brukernavnet ditt?
Gjest hedgepig Skrevet 25. juli 2012 #1750 Skrevet 25. juli 2012 Hedgepig: Ditt beste minne fra denne sommeren? Brunsneglene, *nam. Elsker å styre i hagen. Utenom det så må det være Hellasferien tidlig i sommer. Så godt med sol på piggene:) Gunvald: Jobber du om natten fortsatt? 1
Aldrisur Skrevet 25. juli 2012 #1751 Skrevet 25. juli 2012 Aldrisur: Lever du opp til brukernavnet ditt? Hm... ja. Jeg er glad og blid når jeg ikke har noen grunn til å være lei og sur . I tillegg er jeg veldig takknemlig for at jeg til tross for mange tøffe tak i livet, har klart å unngå å bli en bitter og grinete kjerring. Lydia: Hvilke egenskaper skal din "sjelevenn" være i besittelse av? 1
Silfen Skrevet 25. juli 2012 #1752 Skrevet 25. juli 2012 Aldrisur; hvilken av din bucket list blir utført først?
TheHairyToothfairy Skrevet 25. juli 2012 #1753 Skrevet 25. juli 2012 Brunsneglene, *nam. Elsker å styre i hagen. Utenom det så må det være Hellasferien tidlig i sommer. Så godt med sol på piggene:) Gunvald: Jobber du om natten fortsatt? Nei, men jeg skal faktisk gjøre det i kveld. Selv om jeg har sagt aldri mer, så er jeg sterk nok til å innrømme at jeg er for svak til å holde meg unna for godt. mynona: favoritt-drikke med alkohyler?
Aldrisur Skrevet 25. juli 2012 #1754 Skrevet 25. juli 2012 Aldrisur; hvilken av din bucket list blir utført først? Regner med at det blir nummer to på lista! Eneste på lista som må gjennomføres før jeg blir for gammel til at noen vil ha en ONS meg meg. (og jeg har forstått det sånn at det ikke nødvendigvis trenger å skje på en onsdag?) Silfen: Tran eller Sana Sol?
Silfen Skrevet 25. juli 2012 #1755 Skrevet 25. juli 2012 Aldrisur, har du tenkt å ta livet av meg? Fy pokker! En gang, da jeg var liten, så lurte noen meg og ga meg en trankapsel og sa det var godteri. Jeg tygget den. Fy faen, trodde jeg skulle dø av ræva smak i kjeften. Et tonn med tyggis tok den ikke vekk. Tran er djevelens verk! Ergo velger jeg Sana Sol, noe motvillig. Tekola: hvem ville du vært i Harry Potter? Semper: hvem ville du vært i Star Wars? 1
Auroressa Skrevet 25. juli 2012 #1756 Skrevet 25. juli 2012 Å nei Auroressa, ikke noe å beklage. Noe av hensikten min med å spørre "ham", var nettopp å prøve å dra noen brukere fram fra "mørket og inn i varmen". Bare hyggelig å bli kjent med ditt lyse åsyn! Tusen takk Aldrisur Men er du faktisk aldri sur? Isåfall, kan du smitte noe av "varmen" din over på meg?
SemperFi Skrevet 25. juli 2012 #1757 Skrevet 25. juli 2012 (endret) Semper: hvem ville du vært i Star Wars? Vader, hvem ellers? Jeg har tom en Vader bamse! Guybrush. Vafler eller pannekaker? Begrunn! Gia. Søgne eller Kvinesdal? loren. Solen steker og klokken er 1200, hvor drar du? Silfen. Vaske hele huset + vask av tøy, eller vaske bilen og bytte til sommerdekk? Endret 25. juli 2012 av SemperFi
SemperFi Skrevet 25. juli 2012 #1759 Skrevet 25. juli 2012 SemperFi: Hva betyr brukernavnet ditt? Det er en forkortelse for semper fidelis. Og betyr alltid trofast / alltid lojal. Auroressa. Liker du brunost? Yvonne. Shopping på senteret eller i sentrum?
Gjest loren Skrevet 25. juli 2012 #1760 Skrevet 25. juli 2012 loren. Solen steker og klokken er 1200, hvor drar du? Aller helst ut på Øyeren i båt og bader fra båten, om båt ikke er tilgjengelig drar vi til et sted 20 minutter unna her som har en akkurat passe strand for småbarn :-) AldriSur : hva er din favorittby? Auroressa : hva er den siste boken du leste? SemperFi: hva er det beste med vinteren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå