Yme Skrevet 24. juli 2012 #1701 Skrevet 24. juli 2012 Yme: Hva er det teiteste du har gjort for kjærligheten? Det må være å føle meg dårlig, og ha det vondt, når jeg blir avvist. Totalt bortkasta greier. Du da? Yme: Din ultimate frokost? Det er jo selvfølgelig middagsrestene fra dagen før. Ikke noe er så flott som å spise middag til frokost... Bedre enn sex! (sex er så forbanna oppskrytt uansett) Yme: Du får muligheten til å konversere over en cocktail med en hvilken som helst person, moderne eller historisk, levende eller død, hvem velger du? Deg selvfølgelig Yme: Prater/diskuterer mamman din og du ofte om forskjellige brukere, tråder og om diverse kg-relaterte ting sammen hjemme? Bare når noen legger ut pikk i bildetrådene Yme: Hva var det siste du fikk i posten som du ble glad av? i postkassa altså, den fysiske! Kondomer. Jeg setter veldig stor pris på å få 50 stykker gratis, i forhold til å betale 130 kr for 8. Hva slags kule ting har du fått i posten? Yme: Fiskeboller eller kjøttkaker? Kjøttkaker. Fiskeboller inneholder jo nesten ikke fisk, så da føler jeg meg lurt, og egentlig ganske brukt. Forferdelige saker! Yme: Regner det hos deg nå? Det regna da du skrev dette innlegget, men det regner ikke nå. Jeg tipper du har noe med det å gjøre, jævla heks! Yme: du blir utsatt for radioaktiv stråling, men i ekte superhelt-stil dør du ikke - du bare muterer og får en superkraft. Velg mellom disse To: pisse flammer eller bajse iskrem? Jeg vil egentlig ha begge, men jeg tror jeg må velge å pisse flammer... Tenk så klissete det hadde blitt i boksern, om det alltid lå iskremrester der da :cry: Arlea: Hvordan havner man i feil tråd, når man skal skrive noe? 1
Minya Skrevet 24. juli 2012 #1702 Skrevet 24. juli 2012 Et STORT glass med nesquick jordbærmelk. Minya: Hvis du skulle dø, og kunne gjøre en siste ting først, hva ville det vært? Jeg er litt romlemantisk til tider, så jeg ville sagt til min kjære at jeg elsker ham. Eller vært skikkelig sær og skreket; MEN EPLENE, MANN, IKKE GLEM EPLENE! og så lagt på røret. Eneste som er synd da, er at jeg ikke ville opplevd alle de sprø reaksjonene på mine siste ord. Samme spørsmål i retur!
Yme Skrevet 24. juli 2012 #1703 Skrevet 24. juli 2012 -Det er kun lov å stille et bestemt spørsmål til én bruker om gangen. Dvs at spørsmål som "bruker 1, bruker 2, bruker 3: hva gjør deg lykkelig?", ikke tillates. (det er selvfølgelig lov å stille flere spørsmål til flere brukere). -Hvis du svarer på et spørsmål, så må du stille et spørsmål til en tredje bruker. Du kan selvfølgelig stille et spørsmål tilbake til brukeren som stilte deg spørsmålet, men du må også stille et spørsmål til en tredje bruker. Dette er ment for å inkludere. -hvis du kommenterer en annen persons svar, så må du også stille et spørsmål til en tredje bruker. Det samme gjelder hvis du kommenterer en annen persons kommentar til et svar. Dette vil forhåpentligvis dempe chat-følelsen. -Uthev navnet til den du spør, med fet skrift
Gjest Bobler Skrevet 24. juli 2012 #1704 Skrevet 24. juli 2012 Samme spørsmål i retur! Ville nok sagt til de nærmeste at jeg elsket dem ja. Fashonistaen: Hvor mye bruker du i snitt på klær pr mnd?
Gjest NerdMedSverd Skrevet 24. juli 2012 #1705 Skrevet 24. juli 2012 NerdMedSverd: likte spm. ditt, så jeg stiller deg det samme Fullføre utdannelsen og deretter flytte et rolig sted på landet. Kanskje med en kvinne? NerdMedSverd: Hvilken materiell gave er du mest fornøyd med å ha gitt ei anna, og hva er det merkeligste og mest uventede du har fått fra noen? Uff, nå spør du vanskelig. Jeg er elendig på å kjøpe gaver, mest fornøyd med må vel være noe undertøy :--D Uventede, fikk en brukt walkman i fjor. Noe av det jeg har blitt mest glad for også. Nerdmedsverd: Eier du et sverd, eller er du bare nerd? Er nok bare litt nerd NerdMedSverd Hva tror du vil bli den største og mest revolusjonerende nye teknologiske oppfinelsen de neste 50 årene Håper på en teleporteringsmaskin, aldri mer kollektivtransport. Er vel ikke så sannsynlig at det skjer men. Uanonymbruker: Dine topp tre favoritt av filmer, musikk og matretter?
Gjest NozMonster Skrevet 24. juli 2012 #1706 Skrevet 24. juli 2012 Det er jo selvfølgelig middagsrestene fra dagen før. Ikke noe er så flott som å spise middag til frokost... Bedre enn sex! (sex er så forbanna oppskrytt uansett) -------------- Kondomer. Jeg setter veldig stor pris på å få 50 stykker gratis, i forhold til å betale 130 kr for 8. Hva er det du bruker kondomer til du a Svein Inge?
Giacomo_P Skrevet 24. juli 2012 #1707 Skrevet 24. juli 2012 Gia: har du et forhold til norrøn litteratur? Og fordi du virker som en belest mann, med utgangspunkt i de litteraturhistoriske epokene, er det noen epoker du virkelig liker eller misliker? Ikke epokene i seg selv altså, men litteraturen som kjennetegner dem. Det er nemlig noe med deg som får meg til å tenke på realisme og naturalisme. Ja, det har jeg faktisk. Selv om norrøn litteratur ikke er det som appellerer aller mest til meg, elsker jeg den sarkastisk-lakoniske udtrykksmåden den beskriver ting på. Jeg var av dem som faktisk elsket å lese sagaene da jeg gikk i skolen. Faktisk ligger Snorre fremme i stuen min i dette øyeblikk. Det er ingen epoker jeg direkte misliker, men jeg har noen favoritter. Det er ikke plads til å redegjøre for alt i dette formatet, men din kobling til naturalismen er helt riktig. Jeg tenker meg en akse som går fra Rabélais via J. Verne, gjennom Ducasse og Baudelaire, til symbolistene og naturalistene, og derefter videre til surrealismen. Symbolisme og naturalisme er for meg kulminasjonen, og jeg har dvelt mye ved disse to retningene, både i poesi og skjønlitteratur. Yme: Vil du vaske strømpene mine? 1
Yme Skrevet 24. juli 2012 #1708 Skrevet 24. juli 2012 (endret) Hva er det du bruker kondomer til du a Svein Inge? Fyller dem med luft, og fester dem på tomme hinningbokser. Yme: Vil du vaske strømpene mine? Bare hvis jeg får vaske dem på samme måte som katter vasker seg selv. Karpuzi: Hva er yndlingsblomsten din? Endret 24. juli 2012 av Yme
Vulpes Skrevet 24. juli 2012 #1709 Skrevet 24. juli 2012 Tonje: Hvis du måtte lese en bok resten av livet, hvilken skulle det ha vært? For et vanskelig spørsmål! Jeg føler at jeg ikke har lest nok til å svare ordentlig, og uansett hvilken bok jeg svarer så hadde jeg kommet til å bli dritlei den til slutt. Men bare for å si noe, så kanskje Hundre års ensomhet av Gabriel Garcia Marquez? Bare fordi jeg husker at jeg likte den så veldig godt. Tonje: Er du ginger? Nei, jeg er ganske langt unna å være ginger, med mitt brune hår og min nesten gulaktige hud - dessverre på sett og vis, for jeg har alltid ønsket meg rødt hår og grønne øyne. Den gulaktige huden kunne jeg derimot beholdt, for den gjør at jeg så lett blir brun om sommeren. Kjekt! Tonje!: Hvorfor er du så sykt pen? Neida. Er du en følsom person? Haha. Nei og ja til det siste spørsmålet, men mest nei. Jeg tåler mye og er en hardhaus, men samtidig kan jeg bli rørt til tårer av de rareste ting, alt fra bleiereklamer til en tilfeldig setning jeg leste i forbifarten. Tonje: Er du student - eventuelt på hvilket fagområde? Nei, har ikke studiekompetansen i boks ennå pga. sykdom - men jobber med saken. Når jeg forhåpentligvis til slutt skal studere så vet jeg jaggu ikke hva det skal bli. Har vært innom alt fra veterinær/biologi og lege til sosialantropologi og fotografi. Jeg er en vinglepetter! Men jeg tror jeg kommer til å velge delvis med hjernen, for jeg vil ha en sikker jobb med god lønn. Men så må man jo like det man studerer og jobber med og, da. Tonje: Var du fornøyd med været du fikk i Bergen? Veldig fornøyd!! Masse sol og brennende hete, perfekt :D Drue: Er du en badeengel?
Gjest hogwash Skrevet 24. juli 2012 #1710 Skrevet 24. juli 2012 ... Hogwash: Har du fremdeles Lego mellom fingrene til tider? Selvfølgelig. Niese og nevø er mitt alibi. Alyah: Drømmereisemål?
Gjest Bud Skrevet 24. juli 2012 #1711 Skrevet 24. juli 2012 Hva er det du bruker kondomer til du a Svein Inge? Hva var du SKREK om angående trådavsporing i går kveld??? ædda bædda 2
Sweet77 Skrevet 24. juli 2012 #1712 Skrevet 24. juli 2012 Flair: har nicket ditt noe med bartending å gjøre? Nix Flair: Hva er dine guilty pleasures? Tja jeg liker jo å sitte her da, hehe... Og så ser jeg Antonio Banderas-filmer bare fordi jeg syns han er kjekk. Bud: Er du ikke ute i sommervarmen?
Gjest NozMonster Skrevet 24. juli 2012 #1713 Skrevet 24. juli 2012 Hva var du SKREK om angående trådavsporing i går kveld??? ædda bædda (eeeh? jeg stilte da et Spørsmål til en annen bruker jeg da! så hvordan det var avsporing, må du nesten forklare meg nærmere...)
Sweet77 Skrevet 24. juli 2012 #1714 Skrevet 24. juli 2012 Yme: Vil du vaske strømpene mine? Jeg kan vaske dem for deg, Giaco - hvis du lover meg å gjøre alvor av saken. Hvis Yme skal slikke så blir han aldri ferdig :gjeiper:
Yme Skrevet 24. juli 2012 #1715 Skrevet 24. juli 2012 Jeg kan vaske dem for deg, Giaco - hvis du lover meg å gjøre alvor av saken. Hvis Yme skal slikke så blir han aldri ferdig :gjeiper: Jeg liker å bruke litt tid og omhu når jeg slikker NozMonster: Hvem er den deiligste mannen i verden?
Gjest Katee Skrevet 24. juli 2012 #1716 Skrevet 24. juli 2012 Selvfølgelig. Niese og nevø er mitt alibi. Alyah: Drømmereisemål? Å, må jeg velge bare ett?! Akkurat nå så er det Kina. Ta den transsiberske jernbanen og forsvinne i folkemengden. Nyte synsinntrykk, nye lukter og smaker. Befri meg selv fra stress og mas Fashionistaen: Hva er ditt favorittplagg?
Gjest NozMonster Skrevet 24. juli 2012 #1717 Skrevet 24. juli 2012 NozMonster: Hvem er den deiligste mannen i verden? vel- jeg er veldig svak for de mørkhudede, men det er umulig å plukke ut èn av "dem" så jeg må svare Kurt Cobain! (han er ikke dø, han lever i all hemmlighet hjemme hos meg!) Gia: Hvem synes du er den deiligste mannen i verden? Mynona: Hva er som regel det første du savner fra Norge når du er ute å reiser? (det er lov til å svare Mamma og den type ting også)
Mynona Skrevet 24. juli 2012 #1718 Skrevet 24. juli 2012 Mynona: Hva er som regel det første du savner fra Norge når du er ute å reiser? (det er lov til å svare Mamma og den type ting også) Grovbrød Jeg hater frokost på ferie. Kroppen min vil bare ha grovbrød med pålegg til frokost, ikke masse sånn fancyschmancy egg, bacon, croissant, pannekake, andre kaker-opplegg. Jeg vil ha brødskive med pålegg. Kan driste meg til et egg og litt bacon ved siden av, men det blir "dessert" etter brødskiva. Jeg er merkelig, men er skikkelig sær på frokost. Sikkert fordi jeg ikke er noe frokostmenneske. Alyah: Hva er favoritt tørstedrikken din?
Giacomo_P Skrevet 24. juli 2012 #1719 Skrevet 24. juli 2012 Gia: Hvem synes du er den deiligste mannen i verden? Det var et forferdelig vanskelig spørsmål, siden jeg ikke er vandt til å betrakte menn som "deilige". Jeg tror det må være enten Humphrey Bogart eller David Suchet. Hver på sin måde.... Vampen: Vilde du ha valgt Strindberg eller Göthe?
Aldrisur Skrevet 24. juli 2012 #1720 Skrevet 24. juli 2012 For the ladies: Er du "gammel" eller ny bruker på KG?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå