Gjest Bobler Skrevet 23. juli 2012 #1681 Skrevet 23. juli 2012 Det første jeg husker tydelig og er sikker på ikke er rekonstruert basert på andres fortellinger eller bilder, er fra når jeg var rundt tre år og hadde falt ned en trapp. Guybrush: Hvilket av monkey island spillene ville du anbefalt noen som aldri hadde prøvd dem? Bobler: Hva gjør deg lykkelig? Jobben min og hunden min. Så er det såklart samboer, familie osv. Hogwash: Hvis du fikk 1 million kroner, hva ville du brukt dem på? Marihøne: Hvor mange søsken er de, og hvor gamle er de? Minya: Nevn et sted du ALDRI ville flyttet.
Fresi Skrevet 23. juli 2012 #1682 Skrevet 23. juli 2012 Truser er vanvittig ubehagelig å gå med, de kan gjøre en ung barnløs mann steril og ser idiotisk ut Penger har jeg nok av... Tja, jeg troooor ikke du blir steril altså. Jeg tror det må hardere lut til. Tror. Takk for svar. (jada, bryter regler, men det er jo det regler er til for. )
Gjest gnækvåg Skrevet 23. juli 2012 #1683 Skrevet 23. juli 2012 (endret) Men middager jeg gjerne lager er fiskegrateng, kjøttkaker og pannekaker. Søtsaker...marengs(pikekyss), rullekake, muffins, gulrotkake og eplekake. Ååå...marengs!!! Vanemagi; Favorittartist Dronning Mauds Land (norsk) skulle jeg trukket fram tidligere, ahh Fresi: Du er kul, får du lyst å slå av å se på Dr.Phil? Endret 23. juli 2012 av Vanemagi 1
Fresi Skrevet 23. juli 2012 #1684 Skrevet 23. juli 2012 Fresi: Du er kul, får du lyst å slå av å se på Dr.Phil? Absolutt.
Giacomo_P Skrevet 23. juli 2012 #1685 Skrevet 23. juli 2012 Sardintroll: Hvordan i all verden kom du på det fantastiske nicket ditt?
Gjest hogwash Skrevet 23. juli 2012 #1686 Skrevet 23. juli 2012 ... Hogwash: Hvis du fikk 1 million kroner, hva ville du brukt dem på? ... Noe så kjedelig og egoistisk som egenkapital til bolig. Arabella: Har du en kandidat til Nobels fredspris?
Minya Skrevet 24. juli 2012 #1687 Skrevet 24. juli 2012 Minya: Nevn et sted du ALDRI ville flyttet. Et hvilket som helst konservativt muslimsk land. Hadde fått helt klaus av å gå rundt i burka. Bobler; Hvis kjøleskapet ditt var magisk og alltid hadde akkurat det man hadde lyst på hver gang du åpnet døren, hva ville du oftest gått i kjøleskapet for å finne?
Gjest Bobler Skrevet 24. juli 2012 #1688 Skrevet 24. juli 2012 Bobler; Hvis kjøleskapet ditt var magisk og alltid hadde akkurat det man hadde lyst på hver gang du åpnet døren, hva ville du oftest gått i kjøleskapet for å finne? Et STORT glass med nesquick jordbærmelk. Minya: Hvis du skulle dø, og kunne gjøre en siste ting først, hva ville det vært? Mortem: hvor i landet bor du? Gicamo_P: Hva er din favoritt-tvserie?
Giacomo_P Skrevet 24. juli 2012 #1689 Skrevet 24. juli 2012 Et STORT glass med nesquick jordbærmelk. Gicamo_P: Hva er din favoritt-tvserie? Jeg ser nesten aldrig på TV, så dette er vanskelig å svare på. Jeg ender nesten alltid på NGC eller Discovery, og hvis jeg har noen favoritter, må det være (som jeg har nevnt tidligere) Flyhavarikommisjonen eller Dr. G. Det er vel egentlig ikke serier.... Hogwash: Vilde du ha sittet under et fikentre og drukket rom med meg hvis du fikk chansen? Rofl: Vilde du ha sittet under et fikentre og drukket rom med meg hvis du fikk chansen? Hunterlady: Har du lest noe av Marquis de Sade?
Gjest hogwash Skrevet 24. juli 2012 #1690 Skrevet 24. juli 2012 ... Hogwash: Vilde du ha sittet under et fikentre og drukket rom med meg hvis du fikk chansen? ... Det kunne sikkert vært både gøy og interessant så hvorfor ikke? Med mindre det ligger noen skjulte romantiske intensjoner bak Norah: Har du en stor kasse lego gjemt vekk et sted?
Giacomo_P Skrevet 24. juli 2012 #1691 Skrevet 24. juli 2012 Det kunne sikkert vært både gøy og interessant så hvorfor ikke? Med mindre det ligger noen skjulte romantiske intensjoner bak Slett ikke! I selskab med menn, foretrekker jeg at tiltrekningen kun er av intellektuell og social art. Og jeg ved om et perfekt fikentre et sted på vestlandet, som kanskje vilde bevirke lidt dameselskab i de sene nattetimer... Men først må man løse verdens problemer. Det fortoner seg ofte lett når man er kommet ned under etiketten i den tredje flasken... Fresi: Er du mest fugl eller hjortedyr? Og hvilken fugl, eller hva slags hjortedyr vilde du identifisere deg med?
Gjest Drue Skrevet 24. juli 2012 #1692 Skrevet 24. juli 2012 Altså, jeg er bare sporadisk innom denne tråden, så det er mulig dette er forklart lenger bak her. Men. Hva ER det med disse trusene? Bud: kan du forklare meg hvorfor du ikke vil gå i gratis truser for tjue tusen? Drue: kan du forklare meg hvorfor du er så hypp på at Bud skal gå i truse? Altså, jeg mener at menn som ikke tør å bruke truse er usikre på seg sjøl. Jeg tror Bud hadde kledd det :gjeiper: Drue: Hvor lenge har du og samboeren din vært kjærester? 3-4 år. Arlea: Bruker du parfyme? Hvis ja, hvilken parfyme er mest deg?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 24. juli 2012 #1693 Skrevet 24. juli 2012 Marihøne: Hvor mange søsken er de, og hvor gamle er de? . Jeg har en søster og hun er 23 år Drue: Er du like opptatt av at folk skal følge reglene i det virkelige liv, som du er i denne tråden ? 1
Gjest Vampen Skrevet 24. juli 2012 #1694 Skrevet 24. juli 2012 Gia: har du et forhold til norrøn litteratur? Og fordi du virker som en belest mann, med utgangspunkt i de litteraturhistoriske epokene, er det noen epoker du virkelig liker eller misliker? Ikke epokene i seg selv altså, men litteraturen som kjennetegner dem. Det er nemlig noe med deg som får meg til å tenke på realisme og naturalisme.
Gjest Drue Skrevet 24. juli 2012 #1695 Skrevet 24. juli 2012 (endret) Jeg har en søster og hun er 23 år Drue: Er du like opptatt av at folk skal følge reglene i det virkelige liv, som du er i denne tråden ? Nå er jeg ikke veldig opptatt av at folk skal følge reglene i denne tråden egentlig. Jeg har nok bare sagt i fra 2-3 ganger på 85 sider (som har bestått av ganske mange "regelbrudd"). Denne tråden var egentlig bare et alternativ til den andre "spør en bruker"-tråden, så jeg regner med at alle som har kommet "inn hit" har et ønske om at retningslinjene skal følges. Jeg synes i grunn det har fungert godt - det er grunnen til at jeg har sagt i fra såpass sjeldent. Så for å svare på spørsmålet ditt, ja, jeg vil si at i de tilfellene jeg føler at "regler" vil gagne flertallet, så er jeg opptatt av at de følges. Og forresten, Maria Marihøne: Synes du jeg er for opptatt av retningslinjene i tråden, siden du spør? Synes i så fall det er rart. Bobler: hva synes du om DeLillos sin sang på søndag? Endret 24. juli 2012 av Drue
Gjest Bobler Skrevet 24. juli 2012 #1696 Skrevet 24. juli 2012 Bobler: hva synes du om DeLillos sin sang på søndag? Jeg likte den ikke. Hva syntes du?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 24. juli 2012 #1697 Skrevet 24. juli 2012 Nå er jeg ikke veldig opptatt av at folk skal følge reglene i denne tråden egentlig. Jeg har nok bare sagt i fra 2-3 ganger på 85 sider (som har bestått av ganske mange "regelbrudd"). Denne tråden var egentlig bare et alternativ til den andre "spør en bruker"-tråden, så jeg regner med at alle som har kommet "inn hit" har et ønske om at retningslinjene skal følges. Jeg synes i grunn det har fungert godt - det er grunnen til at jeg har sagt i fra såpass sjeldent. Så for å svare på spørsmålet ditt, ja, jeg vil si at i de tilfellene jeg føler at "regler" vil gagne flertallet, så er jeg opptatt av at de følges. Og forresten, Maria Marihøne: Synes du jeg er for opptatt av retningslinjene i tråden, siden du spør? Synes i så fall det er rart. Neida Det var egentlig mest ment som en spøk. jeg syns det er bra du følger opp. Veldig mange slike tråder har en tendens til å skli ut, og denne tråden er mte enklere å følge enn den forrige Uanonymbruker: Har du hund? I såfall, hvilken rase?
Gjest Drue Skrevet 24. juli 2012 #1698 Skrevet 24. juli 2012 Jeg likte den ikke. Hva syntes du? Jeg synes ikke den var støtende i form av "direkte og ærlig". Jeg synes bare det var noe av det absolutt dårligste noensinne skrevet. Skulle trodd et barn hadde skrevet det. Det hele gir et ironisk preg, som på en måte virker bagatelliserende. «Han sprengte en bombe og dro til en øy. Der skjøt han ned unger som om det var gøy. Han sa det var grusomt, men at han var nødt. Selv om det var brysomt, så smilte han støtt» *rister på hodet* Sobril: er du glad i store saftige meloner?
Rofl Skrevet 24. juli 2012 #1699 Skrevet 24. juli 2012 Rofl: bruker du irc? Ikke nå for tiden men jeg har brukt det mye før. Rofl: Vilde du ha sittet under et fikentre og drukket rom med meg hvis du fikk chansen? Uten problem. Tatt med meg en flaske eller to også! Gunvald: Bruker du fremdeles irc? Hogwash: Har du fremdeles Lego mellom fingrene til tider?
TheHairyToothfairy Skrevet 24. juli 2012 #1700 Skrevet 24. juli 2012 (endret) Ikke nå for tiden men jeg har brukt det mye før. Uten problem. Tatt med meg en flaske eller to også! Gunvald: Bruker du fremdeles irc? Hogwash: Har du fremdeles Lego mellom fingrene til tider? Yep, efnet, hovedsaklig #norge og #bergen. Se etter WildThing/Guro. Yep, Guro. StrangeDoll: verste tv-serien du vet? Endret 24. juli 2012 av Gunvald
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå