Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

Badabing: Kommer du til å gifte deg i løpet av 3 år?

Det ser dårlig ut. :P Kjæresten er ikke akkurat kjapp til å fri, og jeg tror vi hadde vært dårlige på å spare til bryllup fremfor reising eller andre ting. :)

Rossin: omsider ferdig med studier og i jobb? Er ikke det veldig uvant? Savner du studiene?

Hjarterdam: bestemt hvilket tema du vil skrive om?

Padawan: vært noe på farten i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badabing

Badabing: hva liker du best, se en god film eller lese en god bok?

Jeg har alltid vært en bokorm, så jeg velger nok en god bok. :) Før så jeg mye film også, men det er liksom sånt som må deles med venner, og for tiden føler jeg at alle har så dårlig tid.. Det er ikke som før; da man bare stakk innom på søndagen og så en film sammen..

Strange Doll: hvilken bruker på KG har du likt best gjennom tiden? Og har du møtt den personen?

Solsenga: hvordan var din siste date?

Edit: har jammen fått meg pc siden sist, så nå kan jeg jo lage bold skrift igjen. :)

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært en bokorm, så jeg velger nok en god bok. :) Før så jeg mye film også, men det er liksom sånt som må deles med venner, og for tiden føler jeg at alle har så dårlig tid.. Det er ikke som før; da man bare stakk innom på søndagen og så en film sammen..

Strange Doll: hvilken bruker på KG har du likt best gjennom tiden? Og har du møtt den personen?

Solsenga: hvordan var din siste date?

Edit: har jammen fått meg pc siden sist, så nå kan jeg jo lage bold skrift igjen. :)

Hm. Jeg har sansen for mange brukere, må tenke på denne før jeg svarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll:

Ser du på brystkassa eller rompa til mannfolk først?

Rompa. Hadde en mann innom butikken som gikk med v-hals genser og hadde en svær tatovering på veltrent kropp, da såg jeg på brystkassa først gitt ;)

Singha: hvem har du møtt fra kg?

Jelly: hvor går neste ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 stk glemt tråd..

Guybrush: hvilket politisk miljø hadde dere hjemme? Var det diskusjoner rundt middagsbordet, og var dere enige eller uenige?

Mer eller mindre ikke-eksisterende. Mine interesser under min oppvekst var ganske annerledes enn det miljøet jeg vokste opp i og hva andre i hele familien min bedrev. I voksen alder er jeg og min bror svært enige politisk sett.

Padawan: var det kult i England? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Padawan: var det kult i England? :)

Ja, det var veldig bra der. Vi fikk ganske mye oppmerksomhet. Jeg var kledd ut som en jedi, kjæresten som en alv om en tredjemann (som jeg hadde blitt kjent med her på KG) var utkledd som en sith. Masse folk tok bilder av oss på gaten og mens vi var på tuben. Var vi en butikk og noen foreldre sa til barna sine "det står en jedi bak deg" trodde ikke barna på hva e ble fortalt men de sperret opp øynene da de så at jeg stod der i outfittet mitt.

Guybrush: Gjort noe spennende den siste tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Gjest padawan

Padawan: vært noe på farten i det siste?

Tja, Stockholm, Berlin, Warzsawa og København den siste tiden.

Rossin: Kvisleis gjeng det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Inggolf

Rossin: Fortell om den rareste/grusomste/avstøtende fetishen noen har villet ha deg til å gjøre/med på!

StrangeDoll: Korleis gjeng det med kjærleiken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rossin

Rossin: omsider ferdig med studier og i jobb? Er ikke det veldig uvant? Savner du studiene?

Har oversett denne.

Ja, jeg ble ferdig til slutt, og nå er jeg i jobb. Stortrives og savner ikke studiene i det hele tatt!

Rossin: Fortell om den rareste/grusomste/avstøtende fetishen noen har villet ha deg til å gjøre/med på!

Det er som regel jeg som foreslår rare, grusomme og i andres øyne frastøtende ting :P

Noz: foretrekker du østkant- eller vestkantmenn?

Guybrush: hvor ofte bruker du slips?

Endret av Rossin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Noz: foretrekker du østkant- eller vestkantmenn?

Østkantmenn, så absolutt!

Rossin; Nå ble jeg nyskjerrig her, hva for slags rariteter av noen fetisher har du? :Hehe:

Dreamdops: Hva gjør deg lykkelig for tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dreamdops: Hva gjør deg lykkelig for tida?

Tilfeldig at jeg kikket innom, og jammen hadde jeg ikke fått et spørsmål! :laugh:

Kanskje ikke direkte lykkelig, men fint vårvær og det at det snart er sommer, gjør meg glad! :)

Rossin: Hva er den største forskjellen med å være i jobb kontra f. eks praksis under studietiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guybrush: hvor ofte bruker du slips?

Tidligere - svært ofte. Nå - svært lite. Det avhenger i all hovedsak på jobb samt hvilken type selskapeligheter man frekventerer. Men jeg liker faktisk å gå i dress og slips - aldri vært den som drar det av meg så kjapt muligheten dukker opp.

Guybrush: hva fikk du i valentinesgave?

Null og niks

Guybrush: Gjort noe spennende den siste tiden?

Tja, ny jobb i år. Ellers var jeg for første gang i Paris like før du spurte :) Jo! jeg var og dykka for første gang i februar. Det var ganske spennende - forsåvidt mer enn jeg hadde tenkt da utstyret ikke fungerte het og jeg på 15 meters dyp hadde problemer med at vann kom inn i maska kontinuerlig.

Dreamdrops: hva er nåværende prosjekt ? ;)

Noz: husker du din første skoledag på vgs? fortell

Rossin: hva har du fått som virkelig fortalte deg at personen som sto bak ikke kjenner deg?

Padawan: hvorfor skjønner jeg ikke hypen med Clone Wars og synes det hele virker som slapstick barnetv? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Badabing: har du noen gang smurt en dør som knirker?

Ja, det har jeg! :P Knirkende dører er utrolig irriterende og jeg hadde ikke orket å ikke gjøre noe med det.

Noz: Grillet i påsken? Hva har du helst på grillen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rossin

Rossin; Nå ble jeg nyskjerrig her, hva for slags rariteter av noen fetisher har du? :Hehe:

Nei, du finner det ut kun når du først har havna i samme seng som meg :P

Rossin: Hva er den største forskjellen med å være i jobb kontra f. eks praksis under studietiden?

Det må være ansvarsfølelsen jeg har i jobb. Under studietida handla det mest om å komme meg gjennom mine studier. Nå føler jeg et sterkt ansvar overfor andre.

Rossin: hva har du fått som virkelig fortalte deg at personen som sto bak ikke kjenner deg?

Haha - jeg får egentlig svært sjeldent gaver, så jeg kommer ikke på noe her.

Badabing: ville du helst at mannen din hadde en hobby han brukte 20 timer + på i uka, eller at han ikke hadde noen spesiell hobby, sånn at han var tilgjengelig til å være sammen med deg når som helst?

Noz: fortell om sist du klina.

Endret av Rossin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...