Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sms ja singa.

Kanskje en i måneden? Jeg bruker egentlig bare telefonen til internett. Alternativt så er det ingen som liker meg osv.

Dolly: Hvorfor er du så sta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en i måneden? Jeg bruker egentlig bare telefonen til internett. Alternativt så er det ingen som liker meg osv.

Dolly: Hvorfor er du så sta?

Vet ikke. Jeg er født sånn.

Jelly: klar til skole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjuagutten; er det deg på avataren din?

Ja, jeg var pradababy '91 :)

noz: Hva er den kuleste sangen du vet om gjenom tidene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ja, jeg var pradababy '91 :)

noz: Hva er den kuleste sangen du vet om gjenom tidene?

Jeg klarer ikke å svare på slike spørsmål.... Jeg tror nok de færreste har EN sang som overgår alle andre sanger som finnes som man har digger :tunge1:

Tjuagutten: Hva er svaret ditt på ditt eget spørsmål da?

Hjerterdam: er det noe du savner i livet ditt/ i hverdagen for tiden? i såfall hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Mortem: Beste ikke japanske animasjon film?

Uhm. Løvenes konge. :fnise:

Gunfreak: Hvilke band/artister hører du på? Har aldri fått med meg det.

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Gunfreak: Hvilke band/artister hører du på? Har aldri fått med meg det.

Queen(long live freddie) Moby og Noah and the whale er favoritt artistene, Queen gir meg heavy rock, arena rock, rock opera osv. Moby gir meg ambient, techno, dance osv.(ja til og med litt rock nå og da)

Noah and the whale gir meg folk rock, indie rock og masse triste kærlighets sanger.

Ellers hører jeg på mye forskjellige, fra folk som Springsteen, Stones, Abba, one hit wonders fra 80 og 90tallet. journey, Styxx

Mortem: hva med deg? bare K pop og nord norsk death metal?

Nozzy: tør du synge karakoke? hvis ja, hvor mange drinker må du ha først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Mortem: hva med deg? bare K pop og nord norsk death metal?

Null K pop faktisk! De bandene jeg hører på går under litt forskjellige subgenre av metal, så umulig å svare på. Har fått sansen for "epic music" for tiden da. Two steps from hell osv.

Strange Doll, Hva er det verste med kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Bada: fortell om venninna di! (Konflikten)

Den er litt lettgjenkjennelig siden det var en del folk til stede. :P På generelt grunnlag kan jeg si at hun er veldig dramatisk av seg, og at hun tok den helt ut da en på fest ble akutt syk, og alt plutselig handlet om henne i stedet. Jeg fikk bare litt nok og sluttet å ta telefonen, og nå har alt blitt en greie fordi jeg er dårlig på å konfrontere henne i stedet, jeg bare unngår henne. Så det med å håndtere konflikter er nok min dårligste egenskap.

Badabing: Hva er det viktigste i livet?

Jeg må nok være så kjedelig å si at det er de jeg er glad i, først og fremst samboeren min og søsteren min. :)

Badabing: Hva ville du brukt pengene på om du vant en million kroner?

Betalt alt huslån så jeg kunne leid ut huset og reist. Har lyst til å drive med et prosjekt i utlandet, og da ville jeg fått muligheten til å styre det selv. :)

Sakone: hvilken bok av Murakami er din favoritt?

Mortem: hvilken metalfyr er den heiteste (med bilde)?

Gunfreak: hvilket parti stemmer du definitivt ikke?

Rossin: og inspirert av Sexyvalg på P3, hvilket parti synes du har de mest sexy politikerne?

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakone: hvilken bok av Murakami er din favoritt?

Synes det er veldig veldig vanskelig å velge. Jeg liker alle så godt!

The wild sheep chase var den første jeg leste, så den vil jo alltid være litt spesiell!

Ellers blir det vel Kafka on the Shore tenker jeg, men Dance Dance Dance og 1Q84 er rett bak.

Men som sagt alle er fantastiske, så hva som egentlig er favoritten vet jeg ikke ^^

Evilposelos: Synger du i dusjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Mortem: hvilken metalfyr er den heiteste (med bilde)?

Oi, vanskelige greier. Har samlet sammen random ikke-kjendiser på bloggen min men det er jo gutter/menn som ikke er kjente. Må jeg velge en kjendis blir det Mathias Nygård på sine yngre dager.

http://31.media.tumblr.com/b60dc2168fd6bd5bd895e01cc34567eb/tumblr_mgfdlvReZg1rvfnzpo1_500.jpg

http://24.media.tumblr.com/8a4809545311addc212f8e12504666f5/tumblr_mgd8fqpx9I1ra1492o1_500.jpg

Eller Gory-cory som er sånn halvveis kjent:

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m9prb3ncDk1rfu90uo1_500.jpg

Shagrath er også ganske nice men bare med sminke:

http://i121.photobucket.com/albums/o224/livingdeadgirl_1313/Music/Dimmu%20Borgir%20and%20Shagrath/shagrath.jpg

Sakone: siden du unngikk spørsmålet mitt på de forrige sidene så spør jeg igjen: Hva syns du om Naruto nå?

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakone: siden du unngikk spørsmålet mitt på de forrige sidene så spør jeg igjen: Hva syns du om Naruto nå?

Åh sorry :P Leste bare siste postene :P

Har ikke sett enda faktisk :P Så blir vel å ta noen episoder i slenge snart!

melly666: Hva er det morsomste du vet om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

Pandamann Hvem er kjæresten din? Er hun fra Kg?

Nei, hun er ikke fra KG. Vi ble faktisk kjent på Facebook. Etter å ha poket hverandre i nesten et år sendte jeg en melding og sa noe ala "pokeguri". Etter et par søvnløse netter med MANGE meldinger gikk vi over til å ringes og etterhvert treffes. Snakker en til to timer på telefonen eller Skype før vi legges oss hver dag. Det er koz. Hun bor samme sted som deg så det er ikke lang reisevei heller. Jeg har aldri hatt så god connection med noen som jeg har med henne.

edit: glemte spm.

Noz: Hvordan går det med kjærligheten hos deg da?

S & P: Kvisleis gjeng det med dykkar kjærleik?

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

S & P: Kvisleis gjeng det med dykkar kjærleik?

Jo, det går fint. Eit skikkeleg mannestøkke eg har funne meg. Ufatteleg snill, grei og har forståing for fortida mi.

Gunny: Kvisleis går din kjærleik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Cindi: Bortsett fra å møte babyen, hva gleder du deg mest til etter å ha født?

Har vært borteh i sånn 2-3 mnd, også hadde jeg bare fått 1 spørsmål! :jolie: S*tan så upopulær jeg er!

For å være helt ærlig... Bortsett fra alle tingene som har med baby å gjøre, så gleder jeg meg aller mest til å ha "normal" kroppsfasong igjen. Det er kos med mage, for all del! Men jeg gleder meg til å bli "tynn" igjen. Det er passe irriterende å ha et SÅ begrenset utvalg i klesskapet som jeg har nå. :P

Sviska: Hvordan henger'n?

Hjärterdam: Hva er favorittbrettspillet ditt? Og hvilket brettspill ville du helst hatt meg på samme lag på?

Noz: Hva er det fineste du har opplevd i sommer?

Niennas: Hva er neste strikkeprosjekt?

Tekola: Har du navnet klart til neste mini? (tar det for gitt at det blir flere ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Jeg er født sånn.

Jelly: klar til skole?

Heheehehe.....veldig klar av skole mener du kanskje....

Badabing: 3 favorittband?

Dolly: Hvor blir det av kebaben min!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Noz: Hvordan går det med kjærligheten hos deg da?

Den går ingen steder, men det er min egen feil/ "feil".

Noz: Hva er det fineste du har opplevd i sommer?

Å bli tante!! Ingenting over eller ved siden av!

Pandamann; Jeg skulle skjekke hva denne damen heter på facebukken din siden hun bor i nærheten av meg, men hvorfor står du som singel på facebukken fortsatt?

Gunfreak: Hvor har du blitt av? Er det den nye valpen din som har tatt all din (tidligere) KG-tid?

Jack: Drømmer du noengang om KG situasjoner/brukere/diskusjoner?

Dreamdrops: Hva er den beste måten å lage egg på?

Cindi: Hva/hvem savner du i livet ditt for tiden?

Hjerterdam: Hva er den verste kaka du har smakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...