Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Gjest Rossin

Rossin: hvorfor tok du pause fra KG?

Nei, jeg ble litt lei av brukeren min. Ønska i grunn å starte med blanke ark mer enn å ta en pause.

Bada: fortell om venninna di! (Konflikten)

NozMonster: hva ble årets sommerlåt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest padawan

Padawan: hvor går neste reise?

Cosplay i London film and comic con i London første helgen i november og klassisk konsert med The piano guys i Berlin i begynnelsen av desember. Planlegger 3 eller 4 uker i India og Nepal til vinteren men er litt usikker på når da jeg nettop har begynt i ny jobb. Ser ikke for meg det er sjakktrekk å dra frem lang ferie sånn med det første da.

S & P: Ser du frem til skolestart igjen?

Noz: hatt en fin sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søtt!

Version2.0: Eg fekk ei kjensle at Hardanger. Stemmer det?

Stemmer ikke i det hele tatt :)

Vanskelig å si nå. Tida vil vise.

Version 2: er du komfortabel med å bruke ekstra "verktøy" (leketøy) på deg selv under akten?

Ja, det er jeg veldig komfortabel med.

Rossin: Jordbær med fløte eller vaniljesaus?

Badabing: Hva er det viktigste i livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Stjerner: skal du farge håret blondt? :laugh:

NEI! Eg er svart og vil alltid vera det!!

Stjerner og planeter: Kan du mye om astrologi?

Nei, ingenting!

S & P: Ser du frem til skolestart igjen?

Kan ikkje akkurat sei det, nei..

Rossin:Kor mange sex leiketøy har du og kjærasten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rossin: Jordbær med fløte eller vaniljesaus?

Vaniljesaus, hvis den er lagd fra bånn. Hvis det er kjøpesaus, så foretrekker jeg heller fløte :)

Rossin:Kor mange sex leiketøy har du og kjærasten?

Ett! En mørkerosa elegant vibrator som er litt rundt i kantene. Ikke en sånn standard rabitt som du kan se "maskineriet" inni og sånn. (Til henne naturligvis.)

Rossin: Hvem er du? Har du byttet nick?

Jeg er ts :)

Padawan: er nettdating noe for deg?

Version: hva kalte du deg før?

Guilty: har du og samboeren din mange felles interesser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Version: hva kalte du deg før?

Det er hemmelig ;)

Padawan: Er du romantisk? Hvis ja, på hvilken måte?

Singha: Pc eller Mac?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakone: pleier du å drømme om biljard?

Sakone: har det hendt at du har toucha når du har spilt mot meg, og ikke sagt ifra hvis jeg ikke så det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Padawan: er nettdating noe for deg?

nei, det skyr jeg som pesten. jeg har vært litt til og fra enkelte sjekkesider men jeg slettet alle profilene mine der for en tid tilbake så nå er det kroken på døren

Padawan: Er du romantisk? Hvis ja, på hvilken måte?

ja, jeg er vel det. har litt sansen for candle light dinner, gi blomster osv.

Rossin: Deilig å være tilbake?

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swarovski

swarowski: Hva har den største utfordringer i år vært for deg?

Da psykologen min sluttet på kort varsel, i en periode hvor depresjonen min blusset opp. Det å få et godt forhold til ny psykolog er en stor utfordring som jeg foreløpig feiler kraftig i.

NozMonster: Hva har gledet deg mest i løpet av året?

NerdMedSverd: Skal du tilbake til skolebenken, og hvis ja, hva er det beste med skolestart?

Dreamdrops: Pleier du å huske drømmene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Padawan: er du heeelt sikker på at nettdating ikke fungerer? Hvorfor slettet du alt så plutselig?

det fungerer iallefall ikke for meg. jeg slettet meg fordi jeg ikke synes jeg fikk noe ut av det.

på internett er det veldig lett å få feil inntrykk og falske forhåpninger, spesielt om en møtes på sjekkesteder. allerede på første date blir det liksom "nå skal vi bli forelsket" eller "kjemien mellom oss skal være superbra allerede første gangen vi treffes" og lignende. selv om en får et inntrykk av noen når en taster på nettet er det noe helt annet å treffe personen irl.

Jessica-Oslo: datet mange fra nettet?

Noz: hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jessica-Oslo

Padawan: Nei, er ingen storsjekker selv.. men hvem vet, dukker det ikke opp noen IRL så blir det kanskje til det en vakker dag? ;)

- Tror du på den store kjærligheten?

Rossin: Tusen takk. Vet ikke om det er bildet her, eller det som er i kroppstråden du mener? :) Avataren min er ikke mitt - bildet på kropp er mitt eget :) Men ja, er en pyntejente så litt ekstra hår i ny og ne blir det ;)

- Hva er de største gledene Kvinneguiden har gitt deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rossin: Tusen takk. Vet ikke om det er bildet her, eller det som er i kroppstråden du mener? :) Avataren min er ikke mitt - bildet på kropp er mitt eget :) Men ja, er en pyntejente så litt ekstra hår i ny og ne blir det ;)

- Hva er de største gledene Kvinneguiden har gitt deg? :)

Tenkte på i bildetråden :)

Jeg føler at forumet på godt og vondt representerer mange forskjellige mennesketyper. Jeg har innsett at det finnes mange gærne folk, og mange hyggelige folk, som jeg har også har fått møte :)

Jessica: har du hatt en bruker her tidligere? Hvis ja, hva kalte du deg?

Singha: når hadde du sist sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Tenkte på i bildetråden :)

Jeg føler at forumet på godt og vondt representerer mange forskjellige mennesketyper. Jeg har innsett at det finnes mange gærne folk, og mange hyggelige folk, som jeg har også har fått møte :)

Jessica: har du hatt en bruker her tidligere? Hvis ja, hva kalte du deg?

Singha: når hadde du sist sex?

Rossin:

Ikke som jeg kan huske - men kanskje? Var mer på sol.no sin debatt i sin tid ;)

- Har du hatt en givende sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj, hadde helt glemt denne tråden!

Tibbie: er du høylytt i senga?

Ikke mer en normalt, skulle jeg til å svare. Men jeg vet ikke hva som er normalt :P

Tibbie: har du noen gang slått noen? Fortell.

Jeg er en ganske fredelig person, men har hatt en del slagsmål med broren i mine yngre dager. Ingen av dem er spesielt interessant :P

Tibbie: reiser du til India i høst, så alt er pakket og klart? (Søsteren min tok samme studium, og hun hadde det supert. Hun var til og med statist i en Bollywood-film! hehe..)

Jeg reiser til Afrika i stedet for å spare litt penger til studiene som starter fo real til våren :) Men må definitivt dra til India en gang uansett! Å spille i Bollywood-film høres utrolig fett ut, da! *Må sjekkes ut*

Rossin: Hva er det beste og verste på TV?

Badabing: Hva ville du brukt pengene på om du vant en million kroner?

Version 2.0: I hvilket land ville du flyttet til om du måtte, og Skandinavia ikke var et alternativ? Explain...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Version 2.0: I hvilket land ville du flyttet til om du måtte, og Skandinavia ikke var et alternativ? Explain...

Det er utrolig mange flotte land utenfor Skandinavia som jeg kunne tenkt meg å bo i, men dersom det måtte bli bare et, så hadde det blitt USA. Jeg har vært i USA tidligere, og jeg har alltid likt mennesker derfra, kulturen deres og ikke minst at det er et fullstendig nydelig land med utrolig mange spennende byer og naturområder. Jeg har også følt meg amerikansk noen ganger. Dette høres nok litt søkt ut, men jeg har en følelse av at jeg passer bedre inn der.

Tibbie: Hva er det beste du vet innenfor mat?

Tjuagutten: Hva har du på deg når du sover?

Swarowski: Er du glad i glitrende smykker?

Rossin: Ditt beste sjekketriks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Padawan: Nei, er ingen storsjekker selv.. men hvem vet, dukker det ikke opp noen IRL så blir det kanskje til det en vakker dag? ;)

- Tror du på den store kjærligheten?

Det gjør jeg absolutt. :rodmer:

Jessica-Oslo: hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig mange flotte land utenfor Skandinavia som jeg kunne tenkt meg å bo i, men dersom det måtte bli bare et, så hadde det blitt USA. Jeg har vært i USA tidligere, og jeg har alltid likt mennesker derfra, kulturen deres og ikke minst at det er et fullstendig nydelig land med utrolig mange spennende byer og naturområder. Jeg har også følt meg amerikansk noen ganger. Dette høres nok litt søkt ut, men jeg har en følelse av at jeg passer bedre inn der.

Tibbie: Hva er det beste du vet innenfor mat?

Pizza <3

Version 2.0: Hvor i USA? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...