Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Gjest padawan

Pandamann; Jeg skulle skjekke hva denne damen heter på facebukken din siden hun bor i nærheten av meg, men hvorfor står du som singel på facebukken fortsatt?

Av diverse årsaker (som jeg ikke vil gå inn på i et åpent forum) så ser jeg ikke for meg at hun og jeg blir offentlige på facebukken før tidligst om tre til fire uker. Jeg sender deg en PM på facebukken med bilde og navn og sånn.

Noz: hva har du gjort "feil"da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cindi: hva stemmer du?

Jeg stemmer for en blanding av demokrati og muligheten til å stemme anonymt ;)

Cindi: Hva/hvem savner du i livet ditt for tiden?

Hmm... Vanskelig spørsmål. Fordi... Jeg har det veldig veldig bra for tiden. Savner ingenting i livet mitt akkurat nå. Hvis det skulle være noe, så ville det vel vært at jeg skulle ønske jeg kunne dele alt dette fine med en person som ikke er her mer for å kunne dele det.

Mortem: Hva synes du om at kjente metal-artister er med på program som "the voice"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack: Drømmer du noengang om KG situasjoner/brukere/diskusjoner?

det hender selvfølgelig at jeg drømmer om enkelte brukere her. det er en håndfull ekser her. Min datters mor. Min mor. To av mine beste venner. Fruen til en av dem, som atpåtil er en tidligere kollega av meg. Og så ikke minst, min egen kjære. Alle disse har dukket opp i drømmer nå og da, ganske underholdende. Når jeg tenker meg om, så har jeg jo også drømt om deg!

StrangeDoll: det beste og det verste med Kvarteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Mortem: Hva synes du om at kjente metal-artister er med på program som "the voice"?

Har jeg gått glipp av noe? :sjokkert:

Har egentlig ingen formening om det. De får gjøre hva de vil.

WildThing: Hva slags bil skal jeg kjøpe som min førstegangsbil? (merke altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg gått glipp av noe? :sjokkert:

Har egentlig ingen formening om det. De får gjøre hva de vil.

WildThing: Hva slags bil skal jeg kjøpe som min førstegangsbil? (merke altså)

:Nikke: Både Nils Rue og Jan Thore Grefstad er med. Muligens flere også, det er bare de jeg fikk med meg etter første episode + reklamene. (Nils Rue var med i dag, HØY gåsehudfaktor!)

KristineS: Hva er det viktigste i livet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg gått glipp av noe? :sjokkert:

Har egentlig ingen formening om det. De får gjøre hva de vil.

WildThing: Hva slags bil skal jeg kjøpe som min førstegangsbil? (merke altså)

Cadillac, selvfølgelig. Mazda, hvis du ikke vil bruke en halv formue. Volvo er også lurt, billig å eie og sikkert som fjell.

Rossin; åssn ser du på problemstillingen at det begynner bli vanskeligere å få tak i briefs hos flere og flere kjeder som selger herreklær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rossin; åssn ser du på problemstillingen at det begynner bli vanskeligere å få tak i briefs hos flere og flere kjeder som selger herreklær?

Det er trist - nå har favoritt-trusa mi til og med gått ut av produksjon også :(

Mortem: hva synes du om store menn med masse muskler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Det er trist - nå har favoritt-trusa mi til og med gått ut av produksjon også :(

Mortem: hva synes du om store menn med masse muskler?

Veldig veldig lite pent.

Sakone: Sett noen nye bra animer i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Noz: hva har du gjort "feil"da?

det er bare det at jeg ikke utståler lyst :tunge1:

Jack: HVA drømte du om meg? nå ble jeg nyskjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hender selvfølgelig at jeg drømmer om enkelte brukere her. det er en håndfull ekser her. Min datters mor. Min mor. To av mine beste venner. Fruen til en av dem, som atpåtil er en tidligere kollega av meg. Og så ikke minst, min egen kjære. Alle disse har dukket opp i drømmer nå og da, ganske underholdende. Når jeg tenker meg om, så har jeg jo også drømt om deg!

StrangeDoll: det beste og det verste med Kvarteret.

Det beste er at man blir kjent med noen hver gang man er der, og det er kjempemorro med bar!

Det verste er at man ikke får betalt. Syns det er greit til vanlig, men type kl 5 natt til fredag er det ikke så gøy.

Jack: vært mye på kvarteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjerterdam: er det noe du savner i livet ditt/ i hverdagen for tiden? i såfall hva da?

Njei, det er liksom det "vanlige", familien som bor langt unna, kunne også tenke meg muligheten økonomisk til å ikke måtte jobbe 100% ved siden av masteren (hvis det er greit å svare med sånne ting :P). Men utenom det har jeg alt jeg trenger her og nå og vel så det :)

Hjärterdam: Hva er favorittbrettspillet ditt? Og hvilket brettspill ville du helst hatt meg på samme lag på?

TP! På begge spørsmålene egentlig, jeg ser for meg at jeg og du ville vært et godt team på TP nemlig :fnise:

Hjerterdam: Hva er den verste kaka du har smakt?

Alle kaker man klarer å putte kokos inni... Makan til idioti å ødelegge f.eks sjokoladekaker med noe sånt!

Noz: Hva kommer du til å savne mest med leiligheten du flytter fra?

Sakone: Hvilken kunstner vil du helst ha et bilde laget av hengende på veggen? Evt også hvilket bilde om du har et favorittbilde?

Strange Doll: Har du vært i operaen noen gang? Hva så du evt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack: HVA drømte du om meg? nå ble jeg nyskjerrig!

Det husker jeg rett og slett ikke. :/

Jack: vært mye på kvarteret?

En del. Vært leid inn via det kule vaktfirmaet flere ganger til Kvarteret fordi de ikke greide holde rede på vakthold slik at Politiet var tilfredstilt.

Rossin: noen gang deltatt i en DP?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Njei, det er liksom det "vanlige", familien som bor langt unna, kunne også tenke meg muligheten økonomisk til å ikke måtte jobbe 100% ved siden av masteren (hvis det er greit å svare med sånne ting :P). Men utenom det har jeg alt jeg trenger her og nå og vel så det :)

TP! På begge spørsmålene egentlig, jeg ser for meg at jeg og du ville vært et godt team på TP nemlig :fnise:

Alle kaker man klarer å putte kokos inni... Makan til idioti å ødelegge f.eks sjokoladekaker med noe sånt!

Noz: Hva kommer du til å savne mest med leiligheten du flytter fra?

Sakone: Hvilken kunstner vil du helst ha et bilde laget av hengende på veggen? Evt også hvilket bilde om du har et favorittbilde?

Strange Doll: Har du vært i operaen noen gang? Hva så du evt?

Nei. Det har jeg ikke.

Jack: beste minne som dørvakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack: beste minne som dørvakt?

Oi. Det er ganske mange, egentlig. Hatt mye gøy, og mye sprell. Jeg tror jeg tar et samle-svar og sier at det beste minnet er alle venner jeg har fått - både blant gjester og kollegaer. Feks når jeg traff deg!

Hjärterdam: bryt sammen og tilstå. fortell oss om din villeste fylla-tur på byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Nei? Skulle jeg det?

Rossin: hund eller katt ?

Vanskelig. En katt krever mindre oppfølgning, som til tider kan være greit, mens jeg setter mer pris på selskapet du får av en hund. Jeg ville uansett helst ikke hatt dyr.

Noz: du har "tilgang" på en mann med deilig rygg. Hva gjør du med ryggen hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Badabing

1 stk glemt tråd..

Guybrush: hvilket politisk miljø hadde dere hjemme? Var det diskusjoner rundt middagsbordet, og var dere enige eller uenige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...