kisskissbangbang Skrevet 19. mars 2013 #14001 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Haha, nei, det er noe smådrøye greier, men jeg tror egentlig ikke at jeg vil skrive det i tråden her Og angående spørsmålet, så mente jeg om du foretrekker det. Så det er der grensa di for "for personlig" går? Og nei, er definitivt ikke svak for mye muskler, skjønner ikke greia med det. Drue: Er du fan av damer med masse muskler? Som f.eks. henne? Lykke: Hva er ditt aller høyeste ønske? Dreamdrops: Den ultimate fredagskvelden i dine øyne? Endret 19. mars 2013 av kisskissbangbang
Gjest Drue Skrevet 19. mars 2013 #14002 Skrevet 19. mars 2013 Drue: På hvilken måte er du ikke så veldig ordentlig av deg? Assa, jeg har ikke noe party-periode på CV'en min, men jeg får høre at jeg stadig overrasker på andre plan. f.eks. med rare hobbyer og interesser. kisskiss: er du gift?
kisskissbangbang Skrevet 19. mars 2013 #14003 Skrevet 19. mars 2013 kisskiss: er du gift? Nygift, til og med! Gifta meg for under en måned sia. Noz: Hva er det rareste noen har sagt til deg? 1
-lykke- Skrevet 19. mars 2013 #14004 Skrevet 19. mars 2013 Lykke: Hva er ditt aller høyeste ønske? At datteren min skal bli en gammel, gammel dame som har levd et fantastisk liv. At hun gjør det godt her i livet og finner lykken, uten å måtte møte på for store utfordringer (for all del; litt utfordringer er bra, men jeg håper hun får det lettere enn jeg selv har hatt det). Kisskiss: Er nicket ditt din favorittfilm? Noz: Hva har gjort at du får så mye pepper tror du?
kaffemor Skrevet 19. mars 2013 #14005 Skrevet 19. mars 2013 kaffemor: Tror du på spøkelser? Nei egentlig ikke. Men fortsatt litt redd for dem hvis jeg er alene hjemme Kaffemor: Leser du bøker? Isåfall, hva? Ja, elsker å lese! Veldig altetende egentlig, ingen spesiell sjanger. kaffemor: skal du noe spesielt i påsken da? Jeg skal på fjellet Blir utrolig deilig med en liten ferie nå! Noz: Trives du på studie? Er det mye å gjøre? SøsterLiten: Sjokolade eller potetgull?
kisskissbangbang Skrevet 19. mars 2013 #14006 Skrevet 19. mars 2013 Kisskiss: Er nicket ditt din favorittfilm? Nei,det er det ikke. Min favorittfilm er No country for old men. Lykke: DIn favorittfilm?
Gjest NozMonster Skrevet 19. mars 2013 #14007 Skrevet 19. mars 2013 Nygift, til og med! Gifta meg for under en måned sia. Noz: Hva er det rareste noen har sagt til deg? gratulerer så mye!! dette er jo stort! rareste? njaaa? at jeg er så søt når jeg raper kanskjeeem? Noz: Hva har gjort at du får så mye pepper tror du? det årker jeg ikke gjenfortelle lykke.. en fjær har blitt til hundretusen høns og jeg er en svæææær dritt.. det er visst til og med jeg som bestemmer hvem som skal være kule her på forumet og hvem som skal ignoreres og overses... Noz: Trives du på studie? Er det mye å gjøre? jaaaa! til begge deler.. det er spesielt mye å gjøre nå i det emnet vi har og eksamen nærmer seg! uuææhhh! driver mye med skole hver eneste dag.. mer enn de fleste.. kisskiss: fortell det du ønsker å dele om bryllupet deres hvor og hva og kjole og har du bebis i magen og bryllupsreise og og og... jaaaa drue: er du enkli litt betatt av josefin?
Gjest Drue Skrevet 19. mars 2013 #14008 Skrevet 19. mars 2013 Så det er der grensa di for "for personlig" går? Og nei, er definitivt ikke svak for mye muskler, skjønner ikke greia med det. Drue: Er du fan av damer med masse muskler? Som f.eks. henne? Haha, altså, hvis du legger merke til det, så skriver jeg ikke så mye om mitt eget sexliv her. Jeg er bare veldig flink til å spørre andre om det Jeg synes det kan være litt fint med muskler på damer, men generelt synes jeg ikke noe om sånne damer, kanskje mest fordi de er så jævli harry der de går i gasp klærne sine og spiser cottage cheese med fun light. hjarterdam: har du korrespondert med meg før under din andre bruker?
Gjest Drue Skrevet 19. mars 2013 #14009 Skrevet 19. mars 2013 drue: er du enkli litt betatt av josefin? Haha, hva får deg til å tro det? Hun er ei allright dame, og jeg hadde sikkert invitert henne på en romantisk blodig entrecôte-middag hvis jeg var singel. kisskiss: grattis med bryllup Gikk mannen din ned på knær da han fridde til deg?
-lykke- Skrevet 19. mars 2013 #14010 Skrevet 19. mars 2013 Nei,det er det ikke. Min favorittfilm er No country for old men. Lykke: DIn favorittfilm? Å, vanskelig, vanskelig... Jeg er ikke den som tar initiativ til å se drama, men må allikevel si at noen av de beste filmene jeg har sett er i denne kategorien. Kommer ikke på noen absolutt favoritt, men liker veldig godt "Den engelske pasienten", "Forrest Gump" og "Beasts of the southern wild". Men når jeg skal velge meg ut en film å se så går det gjerne i thrillere/actionthrillere. Og GRATULERER med giftemålet! det årker jeg ikke gjenfortelle lykke.. en fjær har blitt til hundretusen høns og jeg er en svæææær dritt.. det er visst til og med jeg som bestemmer hvem som skal være kule her på forumet og hvem som skal ignoreres og overses... Drit i dem Drue: Hva er galt med cottage cheese og fun light? Bandit: Hva synes du om muskler på damer?
Gjest Drue Skrevet 19. mars 2013 #14011 Skrevet 19. mars 2013 Drue: Hva er galt med cottage cheese og fun light? Hehe, nei, jeg vet ikke. Blir bare litt stressa av det. Spiser du det? lykke: kommer du på neste KG-treff? Kaffemor: ser du på sex dager?
kisskissbangbang Skrevet 19. mars 2013 #14012 Skrevet 19. mars 2013 gratulerer så mye!! dette er jo stort! kisskiss: fortell det du ønsker å dele om bryllupet deres hvor og hva og kjole og har du bebis i magen og bryllupsreise og og og... jaaaa Takk! Ganske stas, ja! Tjaa, hva skal en si? Jeg giftet meg i en ganske tradisjonell, hvit kjole (jeg som var sikker på at jeg kom til å gå for noe kortere og litt mer uformelt), og har ikke'no baby i magen. Ellers ... Nydelig dag, nydelig mann, nydelig selskap, nydelig mat, fæntæstisk bryllupsnatt ... og så to fææle uker i etterkant med influensa og spysjuka på hele hurven her hjemme. Hvetebrøddagene sine, det! Haha, altså, hvis du legger merke til det, så skriver jeg ikke så mye om mitt eget sexliv her. Jeg er bare veldig flink til å spørre andre om det Jeg synes det kan være litt fint med muskler på damer, men generelt synes jeg ikke noe om sånne damer, kanskje mest fordi de er så jævli harry der de går i gasp klærne sine og spiser cottage cheese med fun light. Og ja, jeg har lagt merke til at du er ivrig på å stille spørsmål om sex men ikke like ivrig på å svare på dem. kisskiss: grattis med bryllup Gikk mannen din ned på knær da han fridde til deg? Tusen takk. Nei, han gjorde ikke det. Men det var veldig romantisk likevel, så han er tilgitt.
-lykke- Skrevet 19. mars 2013 #14013 Skrevet 19. mars 2013 Hehe, nei, jeg vet ikke. Blir bare litt stressa av det. Spiser du det? lykke: kommer du på neste KG-treff? Kaffemor: ser du på sex dager? Ja, jeg spiser det Sunt digg! Er det planlagt noe neste treff? Har ikke rukket å ta stilling til det. Frister litt, men jeg er ikke så tøff. Har jo utlevert meg selv en del her Mohair: Er du opptatt av kropp og ytre (både når det gjelder deg selv og andre)? Alkasil: Hva er det beste som kunne hendt deg i morgen?
kisskissbangbang Skrevet 19. mars 2013 #14014 Skrevet 19. mars 2013 Wops, regler! Bandit: Får du noia av cottage-cheese-og-fun-light-spisende muskeldamer, eller synes du er det håttness? Swarovski: Hva er favoritten blant uteaktiviteter?
Gjest Bandit Skrevet 19. mars 2013 #14015 Skrevet 19. mars 2013 Bandit: Kjenner du noen funksjonshemmede? Ja, det gjør jeg. Bandit: Hvor gammel er du, og har du skjegg/bart i virkeligheten? Jeg er 39, og har som oftest en tredager. Ser dessverre ikke ut som avataren min... Bandit: Hva synes du om muskler på damer? Alt med måte, sier nå jeg. Det er noen som kler muskler bedre enn andre. Sikkert litt kult å bli pælma rundt i senga av da også, vil jeg tro... Og, kisskiss: Gratulerer!!! Calavi: Hvor ser du deg selv om 5 år? SøsterLiten: Hvordan skal en real fredagskveld være?
SøsterLiten Skrevet 19. mars 2013 #14016 Skrevet 19. mars 2013 Nei, egentlig ikke. Synes for øvrig at deltakerne er for like. Hvorfor ikke ha litt mere motsetninger? Jaja, klart. Det er jo kult å se folk drite seg ut I hvert fall Amir og hu der Siv Jensen-dama. Hva tror du? Haha! Så enig, gøy å se hvor blåst folk er! Så ikke de to siste sesongene, men er syk på andre uken så da ble det jaggu paradise på meg! Hvis siv-jensen dama er hun som er så keen så tror jeg det også. At det er Amir er vel sikkert? Ingen andre som har så fin rygg der inne. SøsterLiten: Sjokolade eller potetgull? Potetgull hvis jeg må velge, men det beste er salt chips og stratos som kombinasjon! Jaaaaaa! :lykke: nozmonster er det du som har fått tittelen dronningen? Omfavn det og begynn alle svar fremover med dronningen befaler!!!! kaffemor siste bok du leste, trenger påske tips! swarovski flaueste tingen du noen gang har gjort
kisskissbangbang Skrevet 19. mars 2013 #14017 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Og GRATULERER med giftemålet! Og, kisskiss: Gratulerer!!! Tusen takk! Endret 19. mars 2013 av kisskissbangbang
Gjest NozMonster Skrevet 19. mars 2013 #14018 Skrevet 19. mars 2013 Haha, hva får deg til å tro det? Hun er ei allright dame, og jeg hadde sikkert invitert henne på en romantisk blodig entrecôte-middag hvis jeg var singel. neeei..hehee, jeg bare synes det har virket sånn av noen små ulike, ymse grunner enkli som tilsammen fikk meg til å undre bare. alkasil: Hvem var den siste kjendisen du så på ordentlig? (ikke konsert) søsterliten: Har du sendt en meldig feil før, som ble heeelt feil? (fortell)
Gjest Bandit Skrevet 19. mars 2013 #14019 Skrevet 19. mars 2013 Bandit: Får du noia av cottage-cheese-og-fun-light-spisende muskeldamer, eller synes du er det håttness? Denne gikk jeg akkurat glipp av... Men se svaret jeg ga lykke. Det er vel dekkende. Kan godt være sammen med ei treningsbeeeib, men alt med måte. kisskiss: Hva får deg stum? alkasil: Kildesorterer du?
hjärterdam Skrevet 19. mars 2013 #14020 Skrevet 19. mars 2013 hjärterdam: Har du arvet noe fra besteforeldre eller oldeforeldre som du har tatt i daglig bruk? Ja, jeg har kaffe i kaffeboksen etter bestemor, og post- /jule- /bursdagskort i en kobberskål oldefar lagde til oldemor. hjärterdam: Har du noen spennende planer for påsken? Nei =\ Jeg skal jobbe de tre første dagene, og så bruke tid på studering, håper på godt nok vær til noen små turer i nærområdet. hjärterdam: Hvor gammel er du? Jeg fyller 28 i år. Hjärterdam: kan du fortelle en skikkelig spesiell drøm du har hatt? Oi, jeg husker ofte bare bruddstykker av drømmene mine. Men husker jeg hadde en innfløkt drøm rundt inngifting og tvangsekteskap innad i familien min, det var rimelig spesielt husket jeg da jeg våkna... hjarterdam: har du korrespondert med meg før under din andre bruker? Jepp, opptil flere ganger, men jeg setter pris på om du ikke nevner det gamle nicket mitt i sammenheng med dette, de som skjønner at det er meg, de skjønner det, andre er det ikke så nøye med Drue: Ditt favorittsitat? padawan: Beste gitarsoloen ever?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå