Gjest badeand1 Skrevet 3. mars 2013 #13321 Skrevet 3. mars 2013 litago lett har vel forøvrig vært ganske lenge Jepp, men den er "forbedret" den også. =(
Gjest NozMonster Skrevet 3. mars 2013 #13322 Skrevet 3. mars 2013 NozMonster: Når var sist du ble "starstruck"? det blir jeg hver gang jeg ser en kjendis sist var vel da jeg var på fridays ved siden av saga kino. stod ute der, og så plutselig så kommer hele show-girls ut av chan-noir! da ble jeg litt sånn ----> Loren: Hvem kjendis er den største du har sett? eller som du har blitt mest begeistra over å se? (gjerne utenom konserter og show som du har betalt for å se kjendisen)
Gjest Skrevet 3. mars 2013 #13323 Skrevet 3. mars 2013 dreamdrops: hvilken kroppsdel er du skikkelig fornøyd med på deg selv? ..og det er lov til å skryte litt; skulle du egentlig ønske at du kunne vise frem denne kroppsdelen oftere? Hm, kanskje puppene eller bena? Jeg vet ikke helt jeg Bena skulle jeg kanskje ønske jeg kunne vist frem oftere; da tyder det jo på at det er varmt ute! Puppene har det fint der de er egentlig. Mortem: Om noen virkelig bråker på f. eks bussen med høylytt musikkspilling, e.l., er du en person som sier ifra eller sitter du ekstremt irritert for deg selv uten å si noe? Noz: Når skal du feire skikkelig?
Gjest padawan Skrevet 3. mars 2013 #13324 Skrevet 3. mars 2013 Padawn: hvorfor meldte du deg inn på kg i utgangspunktet? For å få avveksling fra det andre forumet jeg er på. Her er demografien helt annerledes. Harlequin: du har ikke lave verdier på d-vitaminer siden du er syk så mye?
Strange Doll Skrevet 3. mars 2013 #13325 Skrevet 3. mars 2013 StrangeDoll: samlet du på noe da du var liten, typ frimerker, steiner eller noe annet rart? Åja! Steiner, MUTTERE (hadde en haaaug), ting fra turer som skulle være minner og frimerker. Strange Doll: Hva slags farge har du på sofaen din? Lys Beige Jelly: Hvorfor er du på kg?
Gjest NozMonster Skrevet 4. mars 2013 #13326 Skrevet 4. mars 2013 Noz: Når skal du feire skikkelig? det ble jeg jo akkuratt spurt om Neste år kanskje, svarte jeg da ihvertfall. Om vennene mine er mer tilgjengelige da enn de var i år. Venter i spenning! Drua: så du tottenham- arsenal kampen i går?
Gjest loren Skrevet 4. mars 2013 #13327 Skrevet 4. mars 2013 (endret) Loren: Hvem kjendis er den største du har sett? eller som du har blitt mest begeistra over å se? (gjerne utenom konserter og show som du har betalt for å se kjendisen) Det må være kronprinsen, har møtt han to ganger i forbindelse med jobb, og første gang ble jeg helt håpløs, klarte nesten ikke å prate ordentlig en gang. Andre gang gikk det greit, hadde forberedt meg og klarte å være fokusert og til og med si kloke ting, helt til han huska meg og sa det var hyggelig å se meg igjen, da ble jeg så paff over at han huska meg fra et år tidligere at jeg ble like håpløs igjen. Noz: Ønska du deg noe du ikke fikk til bursdagen din, og evt hva? Fysikeren: Hvilket fotballlag holder du med? Endret 4. mars 2013 av loren
Gjest Drue Skrevet 4. mars 2013 #13328 Skrevet 4. mars 2013 Drua: så du tottenham- arsenal kampen i går? Dagen derpå er så utrolig tøff. Har ikke motivasjon til å gjøre noe som helst i dag Sakone: da fuck, man? Hadde ikke vi et veddemål? Mortem: når var sist noen tafsa på puppene dine? Og hvem var detta?
Gjest badeand1 Skrevet 4. mars 2013 #13329 Skrevet 4. mars 2013 Mortem: Om noen virkelig bråker på f. eks bussen med høylytt musikkspilling, e.l., er du en person som sier ifra eller sitter du ekstremt irritert for deg selv uten å si noe? Sitter og irriterer meg. Tør ikke si ifra. Mortem: når var sist noen tafsa på puppene dine? Og hvem var detta? Hm.. rundt seks måneder siden og det var eksen. Loren: Hvilken bok holder du på med nå? Dreamdrops: Planer for helgen?
Gjest Drue Skrevet 4. mars 2013 #13330 Skrevet 4. mars 2013 Mortem: kan du tenke deg å bli sammen med exen din igjen?
Gjest badeand1 Skrevet 4. mars 2013 #13331 Skrevet 4. mars 2013 Mortem: kan du tenke deg å bli sammen med exen din igjen? Aldri aldri aldri i verden. Har kommet meg videre og det føles utrolig bra. :D Padawan; hører du mye på musikk?
Cindi Skrevet 4. mars 2013 #13332 Skrevet 4. mars 2013 Cindi: beste sjokoladen, Den firkanta med nøtt inni som er i twistposen. cindi: helgens høydepunkt var..... ? Da Les Miserables eeeeeeeeeendelig var ferdig. Neida, det var faktisk jentefest (med ektemannen min, hehe!) på lørdag. Var sykt koselig å være sammen med bestevenninna mi igjen. Noz: En film "alle andre" liker, som du ikke liker? loren: Liker du best å bake eller kokkelere mat?
Niennas Skrevet 4. mars 2013 #13333 Skrevet 4. mars 2013 NozMonster: Jeg fikk en MMS fra mannen min idag. Kan du gjette på hva bildet var av?
Yme Skrevet 4. mars 2013 #13334 Skrevet 4. mars 2013 Yme: beste måten poteter kan tilberedes på? Det må være baking, men det finnes så mange flotte måter å tilberede poteter på. Når jeg blir voksen, skal jeg bare spise poteter! Cindi: Hvilken del av kroppen din syns du ser best ut. Du har ikke lov til å svare puppene, fordi de er juks og fanteri. 1
Gjest NozMonster Skrevet 4. mars 2013 #13335 Skrevet 4. mars 2013 Noz: Ønska du deg noe du ikke fikk til bursdagen din, og evt hva? nei, faktisk ikke jeg trenger noe vårklær, men jeg glemte å ønske meg det. så siden jeg ikke kan forvente at noen kan lese tankene mine, så er svaret her nei NozMonster: Jeg fikk en MMS fra mannen min idag. Kan du gjette på hva bildet var av? jaaaa Det var en hilsen fra meg til deg i kladdeboka hans! niennas: ble du glad?
Gjest NozMonster Skrevet 4. mars 2013 #13336 Skrevet 4. mars 2013 Noz: En film "alle andre" liker, som du ikke liker? Mamma mia! ....grusom film! kristine: hvordan liker du best/pleier du å tilbringe tiden til/ på på en (fridag-)lørdag? (på dagtid)
Harlequin Skrevet 4. mars 2013 #13337 Skrevet 4. mars 2013 Harlequin: Går du ofte med sløyfe? Nei, gjør nok ikke det - men hadde vært gøy å ha en pen sløyfe jeg kunne ta fram innimellom, hvis resten av antrekket tilsier at det er passende Harlequin: du har ikke lave verdier på d-vitaminer siden du er syk så mye? Mulig jeg formulerte meg dårlig - er veldig sjelden syk, men nå ble jeg helt slått i bakken av noe som tydeligvis var et influensavirus. Mulig jeg har lave d-vit.verdier, men ikke som jeg har merket noe til Loren: favorittfilm? Jack: beste konsertopplevelse?
Niennas Skrevet 4. mars 2013 #13338 Skrevet 4. mars 2013 Det var en hilsen fra meg til deg i kladdeboka hans! niennas: ble du glad? Ja, det synes jeg var kjempegøy Dreamdrops: Hva ville du jobbet med hvis du kunne jobbe med hvasomhelst? (savn )
Gjest Skrevet 6. mars 2013 #13339 Skrevet 6. mars 2013 Hva er statusen din nå? Jeg e rpå dater'n Calavi: favorittårstid? Helt klart sommeren! Jeg hater vinteren... Høst er noe bæsj, og våren er digg, men ingenting slår sommer! Drue: Har du noen uvaner? Dreamdrops: Likte du milkshaken på Nighthawk? Kenzi: Bypåske eller fjellpåske? Mortem: Planer for påsken? Noz: Hvordan takler du konflikter? Niennas: Er det noe spesielt du legger merke til når du møter nye mennesker for første gang? Hvordan de prater, sko, klær, øyefarge osv... Strange Doll: Største feilen du noensinne har gjort?
Cindi Skrevet 6. mars 2013 #13340 Skrevet 6. mars 2013 Cindi: Hvilken del av kroppen din syns du ser best ut. Magen min. For inni der er det nemlig en liten bebis. Miiiiiih! Niennas: Hvor ofte blir du "forelska" i mannen din? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå