Jellybean78 Skrevet 17. februar 2013 #12761 Skrevet 17. februar 2013 (endret) Jelly: Kva er interessene dine? Girls, girls and *drumroll* mooooore girls.... Noe mer du lurer på? Nei, seriøst....musikk og film er vel nærmest lidenskap for meg, spesiellt musikk er nesten som ett narkotika, må innta en dose ved enhver tenkelig anledning. Hver eneste gang jeg føler meg nedfor/kjeder meg så setter jeg på noe og føler meg bedre tvert.....rett og slett magisk, gjør livet verdt å leve slik jeg ser det, kødder ikke når jeg skriver dette engang..... Må vel nevne andre litt mindre/tidvise interesser som klær, motorsykkel og reising også.... Jelly: Jeg synes du er tøff som tørr å bestille klær på e-bay til 1000lappen når du ikke får prøvd dem først- har alle plaggene vært like fine som du trodde? Er alle plaggene du har kjøpt flittig i bruk? Aha! er det du som er den mystiske plusseren min inne i den tråden, eller? Tjaaa....mulig vi menn kanskje ikke legger like vekt på passformen som dere kvinner gjør....for dere er vel halve morroa å gå i butikker og titte, samt prøve klærne på skulle jeg tro? Er ikke no begeistra for det aspektet selv, pluss stooore deler av merkene i garderoben min føres lite/ikke av norske kleskjeder..... Jepp, de aller, aller fleste er det.....tingen er at jeg holder meg til enkelte få merker som jeg liker utrolig godt, og som du sikkert vet så syes jo de enkelte seriene/modellene til klesprodusenter etter standard mål....eksempelvis: 501 og 527 buksene til Levi's.... (ikke at jeg kjøper levisbukser lenger), de er begge 2 bootcut og low-rise jeans....(bootcut vil si at de har ekstra vid åpning nede i bena),om du tar deg bryet med å sette deg inn i alle disse aspektene ved ett plagg så får du sjelden noen negative overraskelser. Du vet hva du får med andre ord.... Men med det sagt så har jeg jo hatt noen bomskudd, men det er bare sånn ca. ett plagg i 30 kanskje, så frekvensen er ikke stor.....pluss at jeg er også en gammel kunde til en skredder i Trondheim som fikser det meste jeg trenger hjelp til (legge opp bukser, korte inn ermer o.a.) Kenzi: Er du glad i vin? Hvada isåfall? Farnesina: 3 favorittlåter med Morphine? Singha: Jobber du som lastebilsjåfør? Cindi: Hva bruker du altfor mye penger på? Endret 17. februar 2013 av Jellybean78
Gjest NozMonster Skrevet 17. februar 2013 #12762 Skrevet 17. februar 2013 Noz: Er du singel og evt kvifor? ja, det er jeg. hvorfor? ...neeei.. jeg er nok langt ifra den beste fisken i skuffen å være sammen med! Jeg klarer ikke helt å forstå meg selv på meg selv, så jeg kan absolutt forstå at andre heller ikke klarer det. Farnesina: Er du etnisk norsk? Jeg synes jeg kan erindre at du har bodd i Italiia? Hva gjorde du der? SnP: Hvordan var daten med Singha i går!? forteeeell!
Gjest Drue Skrevet 17. februar 2013 #12763 Skrevet 17. februar 2013 loren: har du noen tightstabber å fortelle om?
TheHairyToothfairy Skrevet 17. februar 2013 #12764 Skrevet 17. februar 2013 Jack: Kva er det mest positive og det mest negative med Bergen? Det mest negative. - Om EN bil havarerer i Åsane, så står faen meg trafikken helt ut i Fana. Det er komplett umulig å komme seg noe som helst sted, de venstrefanatiske politikerene i byen synes det er greit nok å kreve at vi som bor i Fana/Os/Sotra skal sykle med våre barn i barnehager før vi tar bussen som ikke eksisterer til jobb. De selv bor gjerne inne i byen, og gir blanke faen i oss som må pendle. Liker du å stå i kø, så er bergen byen for deg. og, så forstår de ikke hvorfor folk flykter til Fana og klarer seg fint med Lagunen der ute. - Politiet i Bergen er ikke i stand til å få bukt med narko-reiret på Sydnestoppen og Nygårdsparken. En av Norges flotteste parkanlegg og byens store grønne lunke er preget av heleri, slossing, trussler og tyveri. Og så snakker de om at de skal ha sprøyterom? Jeg spyr. - Gro Gaarder. Maktsykt troll. - Kurt Oddekalv. Oppmerksomhetssykt troll. - Brann-fansen. Idiotiske bønder. Fotball er en sport, for disse er det faen meg større enn religion. Positive ting. - Brorparten av mine venner bor der. Det er mye minner, gleder og fantastiske øyeblikk. Det er alltid godt å komme hjem. Sist jeg var hjemme, i januar, jeg kunne ikke gå noen plass uten å støte på gamle kunder og venner som ville hilse. Var nesten litt flaut når jeg satt på Sumo sammen med en venninne og spiste, og folk til stadighet kommer for å hilse på. Men det er ganske ok, er litt godt å være savnet. - Bocca/Feliz. Borgen min. Herregud, jeg savner det. Hadde aldri trodd det skulle bli sånn! - Den Nationale Scene, storsalen i byen. Jeg savner konserter og teater. Narvik har ikke helt det samme kulturlivet, kan man si. - 4sound/Hagstrøm. Savner å slentre innom butikken og bable gitar. ja, det er jeg. hvorfor? ...neeei.. jeg er nok langt ifra den beste fisken i skuffen å være sammen med! Jeg klarer ikke helt å forstå meg selv på meg selv, så jeg kan absolutt forstå at andre heller ikke klarer det. pølsevev. du er en flott kvinne. hadde jeg eid en sjanse i helsikke, så hadde jeg dratt alle de teite triksene mine for å forsøke sjarmere deg i senk. loren: det morsomste sjekketrikset noen har dratt på deg drue: det mest sjarmerende sjekketrikset noen har dratt på deg 1
Gjest Drue Skrevet 17. februar 2013 #12765 Skrevet 17. februar 2013 (endret) drue: det mest sjarmerende sjekketrikset noen har dratt på deg Nå er det ikke ofte kvinner er så direkte, men jeg husker det var ei jeg prata en del med på et utested en kveld, som skulle videre med vennene sine. Sa hadet, snudde i døra og kom tilbake og spurte om jeg ikke ville ringe henne en dag. lillesiren: hva er din favoritt-ost? Endret 17. februar 2013 av Drue 1
TheHairyToothfairy Skrevet 17. februar 2013 #12766 Skrevet 17. februar 2013 Nå er det ikke ofte kvinner er så direkte, men jeg husker det var engang ei jeg prata en del med på et utested en kveld som skulle videre med vennene sine. Sa hadet, snudde i døra og kom tilbake og spurte om jeg ikke ville ringe henne en dag. ...hvilket fører oss rett til oppfølger-spørsmålet - gjorde du? Josefin88: det skumleste sjekketrikset du har prøvd deg på?
Gjest Drue Skrevet 17. februar 2013 #12767 Skrevet 17. februar 2013 ...hvilket fører oss rett til oppfølger-spørsmålet - gjorde du? Josefin88: det skumleste sjekketrikset du har prøvd deg på? Nei, jeg avviste henne. Men hun var søt. Sjekketricsspesial! NozMonster: kan du avsløre en PUA?
lygekryss Skrevet 17. februar 2013 #12768 Skrevet 17. februar 2013 Lygekryss: Hvorfor valgte du det nicket du har? Ikke så lett å forklare det, det har nok å gjøre med at jeg ville pirre nysgjerrighet ved å være vanskelig å sette fingeren på. Lygekryss: Dreg du ofte ein kvit løgn? Nei, jeg lyver aldri. JackCrews: Hvis de narkomane verken burde oppholde seg i Nygårdsparken eller i sprøyterom, hvor foreslår du de drar?
TheHairyToothfairy Skrevet 17. februar 2013 #12769 Skrevet 17. februar 2013 (endret) JackCrews: Hvis de narkomane verken burde oppholde seg i Nygårdsparken eller i sprøyterom, hvor foreslår du de drar? hjem til seg selv. slutt å terrorisere omverden bare fordi de mener verden er dum og slem med dem. Singha: scania eller volvo? eller daf, kanskje? Endret 17. februar 2013 av JackCrews
Gjest Animula Skrevet 17. februar 2013 #12770 Skrevet 17. februar 2013 selvfølgelig... Farnesina... Hør nå her .... For det første så er det viktig at du ikke bare spør den personen som spurte deg om noe tilbake igjen. Her skal alle inkluderes! Du har en litt lei tendens til å starte samtaler med folk her inne, og det er ikke helt meningen. Og for det andre: Brukernavnet til personen du spør skal være utheva! You see? Ja jeg skal skjerpe meg, det ble en samtale når det var lite folk her. Men, jeg bruker ipad og jeg har ikke redigeringsmuligheter på skrifttype! Så hvis den regelen må overholdes kan jeg ikke skrive mer her.
Gjest NozMonster Skrevet 17. februar 2013 #12771 Skrevet 17. februar 2013 NozMonster: kan du avsløre en PUA? aner ikke.. kan vel ikke garantere at jeg kan det hver eneste gang nei, Men jeg har gjort det mange ganger! DET skal sies... Det florerer av dem på (spesielt på) Jekylls ved siden av Klingenberg kino- de sleipe jævlene som tar The Game så bokstavelig at det lyser herfra og til månen er umulig å ikke avsløre. Så til dere som har hatt sex med noen fra det utestedet; You just got punk`d ! Lygekryss: hvor gammel er du, og hvor er du fra? Jack; det var litt av et fint kompliment du kom med rett oppiher. Takk så meget, og jeg synes du er en knakande bra kar! Hvordan behandler singellivet deg? Drua: er du misunnerlig på PUA`ene? .. eller hva tenker du om dem?
Singha Skrevet 17. februar 2013 #12772 Skrevet 17. februar 2013 Singha: scania eller volvo? eller daf, kanskje? Scania Singha: Jobber du som lastebilsjåfør? Kort svar: Ja og nei. Singha: Beste med denne helga? Traff ei kjempekoselig og morsom jente på byen. Singha: jeg regner ikke med at du svarer på dette her før enn i morgen, men fortell oss om lørdagskvelden din...? Den var bra! Alle som vil svare: Hva er det beste som skjedde deg i uka som snart var?
Gjest padawan Skrevet 17. februar 2013 #12773 Skrevet 17. februar 2013 Ja jeg skal skjerpe meg, det ble en samtale når det var lite folk her. Men, jeg bruker ipad og jeg har ikke redigeringsmuligheter på skrifttype! Så hvis den regelen må overholdes kan jeg ikke skrive mer her. det går fint å redigere BB-kode på en iPad. Gjør det selv på min Druen: Hva er favorittspriten din? (type/merke/årgang)
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. februar 2013 #12774 Skrevet 17. februar 2013 Traff ei kjempekoselig og morsom jente på byen. Jasså, du gjekk ikkje direkte heim?
Gjest badeand1 Skrevet 17. februar 2013 #12775 Skrevet 17. februar 2013 Mortem: Kvifor vil du ikkje møta Lurifix? Hvem har sagt at jeg ikke vil? Jack: Hvis du finner ut at en venn av deg har løyet om noe viktig, hvordan reagerer du?
lygekryss Skrevet 17. februar 2013 #12776 Skrevet 17. februar 2013 hjem til seg selv. slutt å terrorisere omverden bare fordi de mener verden er dum og slem med dem. Det har ikke falt deg inn at disse menneskene ikke har et hjem og at det er motviljen blant slike som deg som indirekte subsidierer videre misbruk? Jeg er ingen forkjemper for liberalisering av narkopolitikk, tvert imot, men siden jeg arbeider tett med rusavhengige er det nesten komisk å lese slike fordømmende og ignorante utspill fra en person som tydeligvis ikke klarer å se at dette er et problem med usedvanlig mange nyanser og som ikke vil forsvinne uansett hvor hardt du kniper igjen øynene. Lygekryss: hvor gammel er du, og hvor er du fra? Bergensk 89-modell. Mortem: Hvorfor leser jeg navnet ditt som 'Morten'?
TheHairyToothfairy Skrevet 17. februar 2013 #12777 Skrevet 17. februar 2013 Jack; det var litt av et fint kompliment du kom med rett oppiher. Takk så meget, og jeg synes du er en knakande bra kar! Hvordan behandler singellivet deg? Jeg suger på å være singel, mye fordi jeg sjeldent har vært det. Denne siste perioden er faktisk rekord for min del. Er vant å ha noen å bry meg om og liksom "delta" med. Det er også noe spesielt nå når den exen jeg har levd lengst med, og ikke minst alltid endt opp tilbake hos, har fått sin egen lille familie. Verden går på en måte videre, mens jeg henger igjen. Jeg liker å bli litt mast på, og ikke minst ha noe å plages litt med Men, så er jeg også fullstendig klar over at det er en utfordring å være sammen med meg - jeg er ikke akkurat kjent for å være så mye i ro. S&P: ukens sang? loren: beste findus-vitsen du har hørt/sett så langt?
Gjest badeand1 Skrevet 17. februar 2013 #12778 Skrevet 17. februar 2013 Mortem: Hvorfor leser jeg navnet ditt som 'Morten'? Jeg heter egentlig Morten, men syns Mortem er et mye tøffere navn. ^^ KristineS: Hva skjer på den beste daten du noensinne kan ha?
Singha Skrevet 17. februar 2013 #12779 Skrevet 17. februar 2013 Jasså, du gjekk ikkje direkte heim? Nei, eg møtte på ei utenlandsk gledespike utenfor sjøfartsmuseet som hadde store problemer med å gå i tynn strømpebukse og hæler på 20cm. Hu snofla på veien ned bakken mot broa og jeg spurte om det gikk bra med henne. Så småløp hun i frykt for at jeg hadde planlagt en voldtekt (går jeg ut i fra).
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. februar 2013 #12780 Skrevet 17. februar 2013 Nei, eg møtte på ei utenlandsk gledespike utenfor sjøfartsmuseet som hadde store problemer med å gå i tynn strømpebukse og hæler på 20cm. Hu snofla på veien ned bakken mot broa og jeg spurte om det gikk bra med henne. Så småløp hun i frykt for at jeg hadde planlagt en voldtekt (går jeg ut i fra). haha! eg ser du fekk med deg det eg sa og var bekymra for. pluss i boka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå