Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. februar 2013 #12741 Skrevet 16. februar 2013 Stjerner: Favorittforfatter? Per Pettersson og Jon Hjørnevik S&P: Blir helga bra? Det trur eg. Det spørs korleis kvelden går Surre: Hadde du tatt draumemannen om han hadde ein ting som du ikjke klarte, t.d snusar, røykjer, osb?
Gjest Animula Skrevet 16. februar 2013 #12742 Skrevet 16. februar 2013 Ikke utover at jeg er ortodoks marxist. Generalen hadde ikke et homofilt forhold til Karl. Unnskyld. Jeg er ikke stolt av måten jeg stilte deg det førende spørsmålet angående kommunismen på. Engels: Hva slags musikk hører du mest på?
Daybreak Skrevet 16. februar 2013 #12743 Skrevet 16. februar 2013 Har du inntrykk av at jeg er det? Hehehe....nei, egentlig ikke.....men sånn med handa på hjertet så må jeg vel innrømme at det tar en lang stund før jeg "varmer" opp til ukjente folk, må liksom bli godt kjent med de før jeg investerer noe av meg selv utover sånn vanlig fjas om løst og fast..... Spørs hva en definerer som lange forhold......har vel hatt 2 stk. som kan regnes som lengre forhold kanskje..... Stjerner: Favorittforfatter? Calavi: Syns du at det er mannens oppgave å ta iniativ i begynnelsen? Daybreak: Din mest jentete side? (klær,sko osv...) (ikke lov å svare hest, nei) Hadde ikkje tenkt å svare hest ein gong Men eg likar å gå i kjole, sjølv om eg sjeldan gjer det. Og eg sminkar meg kvar dag på skulen. (Steikje tid kor feminin eg er ) Noz: Korleis kjennast det å verte Drue sin nye assistent?
Gjest NozMonster Skrevet 16. februar 2013 #12744 Skrevet 16. februar 2013 (endret) Noz: Korleis kjennast det å verte Drue sin nye assistent? det er en ære! (jeg blir litt og litt mer tent på drua for hver gang han er strenge Onkel- drua her ) det er nesten så jeg gleder meg til dere bryter reglene, så jeg kan kjefte Pene sko: hva er din sivilstatus om dagen? Daybreak: hva var det siste du hadde i munnen? EryMax: Hva var det siste du brukte penger på? Loren: har du noe spennende å fortelle oss om denne helgen din? Dreamdrops: nyter du singellivet eller er du på utkikk alt? (om du vil svare; synes du fremdeles bruddet er tøft :/ ) SnP: Hvilken aldersgruppe anser du som ungdom? Jelly: Jeg synes du er tøff som tørr å bestille klær på e-bay til 1000lappen når du ikke får prøvd dem først- har alle plaggene vært like fine som du trodde? Er alle plaggene du har kjøpt flittig i bruk? Drua: kan du fortelle oss om dette "Fire KG-medlemmers Middag"-konseptet ditt? gunfreak: hva består det gode måltidet du sa du skulle ha idag av? maya: Hvis du kunne gått tilbake fem år i tid, hva ville du sagt til deg selv? Endret 16. februar 2013 av NozMonster
Gjest Drue Skrevet 16. februar 2013 #12745 Skrevet 16. februar 2013 Noz: gidder du å si i fra til Farnesina?
Gjest NozMonster Skrevet 16. februar 2013 #12746 Skrevet 16. februar 2013 Noz: gidder du å si i fra til Farnesina? selvfølgelig... Farnesina... Hør nå her .... For det første så er det viktig at du ikke bare spør den personen som spurte deg om noe tilbake igjen. Her skal alle inkluderes! Du har en litt lei tendens til å starte samtaler med folk her inne, og det er ikke helt meningen. Og for det andre: Brukernavnet til personen du spør skal være utheva! You see?
Daybreak Skrevet 16. februar 2013 #12747 Skrevet 16. februar 2013 (endret) Daybreak: hva var det siste du hadde i munnen? Intet mindre spanande enn saft Jelly: Kva er interessene dine? Stjernerogplaneter: Kva er det farlegaste du har gjort i ditt liv? Kristines1990: Kva er dine meiningar om edderkoppar/tarantellar? red: Slik det følgjar reglane Endret 16. februar 2013 av Daybreak
Gjest Drue Skrevet 16. februar 2013 #12748 Skrevet 16. februar 2013 selvfølgelig... Farnesina... Hør nå her .... For det første så er det viktig at du ikke bare spør den personen som spurte deg om noe tilbake igjen. Her skal alle inkluderes! Du har en litt lei tendens til å starte samtaler med folk her inne, og det er ikke helt meningen. Og for det andre: Brukernavnet til personen du spør skal være utheva! You see? Flink Drua: kan du fortelle oss om dette "Fire KG-medlemmers Middag"-konseptet ditt? Jeg samler et knippe brukere, og inviterer til fire retter og underholdning. Stjerner: sjekker du menn på byen? hvordan, i så fall?
KristineS Skrevet 16. februar 2013 #12749 Skrevet 16. februar 2013 Kristines1990: Kva er dine meiningar om edderkoppar/tarantellar? Definitivt min største fobi! Får helt noia av edderkopper, og har fått skikkelig anfall med ekstrem hjertebank og hyperventilering et par ganger. Prøver bevisst å stoppe opp og se på dem hver gang jeg er innom dyrebutikken, og så lenge de ligger helt i ro klarer jeg å slappe av til en viss grad, men med en gang det er bevegelse begynner hjertet å banke no ekstremt. Daybreak: Hva studerer du/jobber du med? Singha: Beste med denne helga?
Gjest NozMonster Skrevet 16. februar 2013 #12750 Skrevet 16. februar 2013 (endret) Og mens jeg er i gang: Når dere siterer innlegg med spørsmål til dere selv så fjern alt sammen untatt spørsmålet som er til nettopp deg ...(jf. daybreak vs kristines svar over ) drua: hva serverte du? var det du selv som stod for underholdningen? Singha: jeg regner ikke med at du svarer på dette her før enn i morgen, men fortell oss om lørdagskvelden din...? Endret 16. februar 2013 av NozMonster
lygekryss Skrevet 16. februar 2013 #12751 Skrevet 16. februar 2013 NozMonster: Har du lagt ut et bilde av deg selv på KG?
Daybreak Skrevet 16. februar 2013 #12752 Skrevet 16. februar 2013 Daybreak: Hva studerer du/jobber du med? Eg studerar til å verte sosionom. Siste semester no Og Noz, beklager,har endra det no Jack: Kva er det mest positive og det mest negative med Bergen?
Gjest Drue Skrevet 16. februar 2013 #12753 Skrevet 16. februar 2013 (endret) drua: hva serverte du? var det du selv som stod for underholdningen? Ravioli fylt med reker, limeskall, peppermynte og vårløk. Fransk løksuppe (med oksehalekraft) Kyllingconfit med rødvinkaramelliserte småløk. Sjokoladefondant. Og ja...underholdninga var det seff jeg som sto for. Whippa fram tinnfløyta og spilte noen tunes, før jeg tok gitaren og var "han kule musikklærern". Kristine: hva krangla du og kjæresten din om sist? Engels: hvor gammel er du? Endret 16. februar 2013 av Drue 2
Gjest NozMonster Skrevet 16. februar 2013 #12754 Skrevet 16. februar 2013 NozMonster: Har du lagt ut et bilde av deg selv på KG? ja, men det begynner å bli en stund siden. Lygekryss: hvordan det? .. har du hatt andre brukernavn her på KG? Sakone: hvilken av de store sjokoladeplatene er den beste?
KristineS Skrevet 16. februar 2013 #12755 Skrevet 16. februar 2013 Kristine: hva krangla du og kjæresten din om sist? For å være helt ærlig husker jeg ikke. Vi har ikke hatt noen store krangler de årene vi har vært sammen. Det har for det meste bare vært småkrangler om bagateller. Og nå det siste halve året har vi sett hverandre ganske mye mindre enn tidligere, så da blir tida sammen brukt på andre ting enn uenigheter. Mortem: Hva er viktigste egenskap hos en partner?
lygekryss Skrevet 16. februar 2013 #12756 Skrevet 16. februar 2013 Lygekryss: hvordan det? .. har du hatt andre brukernavn her på KG? Bare nysgjerrig. Nei, kun dette. NozMonster: Én ting som du bare må gjøre før du dør? kristines1990: Ang. sparing, følger du fornuften eller følger du drømmene dine? Drue: Kunne du blitt marinejeger?
Gjest badeand1 Skrevet 16. februar 2013 #12757 Skrevet 16. februar 2013 uenigheter. Mortem: Hva er viktigste egenskap hos en partner? Åpenhet. Lygekryss: Hvorfor valgte du det nicket du har?
Gjest NozMonster Skrevet 16. februar 2013 #12758 Skrevet 16. februar 2013 NozMonster: Én ting som du bare må gjøre før du dør? jeg SKAL til sjiraffsenteret i Kenya! jeg SKAL mate dem og kose dem omtrent bokstavligtalt ihjel! Minya; har du noen gang vurdert å bli med på et KG-treff? hvorfor har du ikke kommet, eller hvorfor vurderer du det ikke?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. februar 2013 #12759 Skrevet 17. februar 2013 SnP: Hvilken aldersgruppe anser du som ungdom? Det trur eg endrar seg etter jo eldre eg blir Men no anser eg ungdom som dei som er i aldersgruppa 15-20. Stjernerogplaneter: Kva er det farlegaste du har gjort i ditt liv? Det første eg kom på var då eg og sonen min måtte flykte frå eksen min då han var på jobb... Stjerner: sjekker du menn på byen? hvordan, i så fall? Om eg er heldig og finn ein type eg syns er fin, så kan det vera eg bruker blikk og smil. Eg har fine auge og eit fint smil . Også trur eg mannfolk fell for kunnskapen min og at eg har litt oppi hovudet (utan å vera innbilsk) Ellers så kan eg gå opp til vedkommande og sei "Hei, veit du at du er den kjekkaste i dette rommet" Då vert dei forlegne også går eg og så kjem dei bort til meg etter ei stund. Men som oftast er det eg som vert sjekka opp. Noz: Er du singel og evt kvifor? Lygekryss: Dreg du ofte ein kvit løgn? Mortem: Kvifor vil du ikkje møta Lurifix?
KristineS Skrevet 17. februar 2013 #12760 Skrevet 17. februar 2013 kristines1990: Ang. sparing, følger du fornuften eller følger du drømmene dine? I hovedsak er det fornuften som styrer når det gjelder sparing. For øyeblikket blir det ikke spart så mye som student med dårlig råd, men jeg fører bl.a. over et fast beløp på BSU i måneden. Som oftest blir det som står på den vanlige sparekontoen brukt som en ekstra buffer i tilfelle uforutsette utgifter, men jeg har i perioder med litt mer å rutte med brukt det på ting jeg jeg har lyst på. Bl.a. kamera, tatovering og ferier. Jellybean: Har du noen dyr/skapninger du er redd for?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå