Gjest loren Skrevet 17. oktober 2012 #8561 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Loren: 3 favoritt ting å gjera i Oslo Teknisk museum er alltid moro, både for meg og mini Å ake i Korketrekkeren, det er moro det :-D Også er jeg glad i Botanisk hage :-) Loren: Kvir du deg til mini skal på skulen? Ja, må innrømme jeg gjør det.. Da blir han så stor liksom... Og siden han er mitt eneste barn synes jeg det er litt vemodig at jeg ikke har noen liten lenger... ThePreacher: hva er ditt neste reisemål? Endret 17. oktober 2012 av loren
Gjest NozMonster Skrevet 17. oktober 2012 #8562 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Noz: Er du en hissigpropp? Eller blir du sjeldent sint? njaaa...veldig sjeldent ute blant folk (men det har hendt).. eller, jeg blir sint om noen behandler noen jeg er glad i urettferdig! sint på venner kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger jeg har vært i livet mitt. men jeg har litt problemer med tolmodighet- noe som ofte fører til aggresjonsutbrudd, men jeg lar det heldigvis stort sett bare gå utover meg selv. stjerner og planeter: finnmarksvidda?? hva i alle dager gjorde du der? Endret 17. oktober 2012 av NozMonster
Gjest Bandit Skrevet 17. oktober 2012 #8563 Skrevet 17. oktober 2012 Bandit: Er du ein mann som heller til den positive sida eller den negative sida? Jeg er en positiv mann. Ser muligheter i stedet for problemer. Bandit: Svart kaffe eller noe mer fancy? Svart. Auroressa: Hva er dine sterke sider? Stjerner og planeter: Er du leken? Noz: Hva er det skumleste du har vært med på?
TheHairyToothfairy Skrevet 17. oktober 2012 #8564 Skrevet 17. oktober 2012 ThePreacher: hva er ditt neste reisemål? Oslo, Karlstad og Tromsø, i den rekkefølgen. Stjerneplanet: er du på Netflix-kjøret?
Claudette Skrevet 17. oktober 2012 #8565 Skrevet 17. oktober 2012 Claudette: Hva er dine største interesser? Jeg er veldig glad i å male, hekle, og å se film.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. oktober 2012 #8566 Skrevet 17. oktober 2012 stjerner og planeter: finnmarksvidda?? hva i alle dager gjorde du der? Eg jobba på eit fiskeoppdrett rett nedanfor Finnmarksvidda. Budde blant samar. I helgene var eg på vidda på isfiske. Det var mørkt og utan mobildekning. Kjedelege greier. Men eg lærte veldig mykje det året. Stjerner og planeter: Er du leken? Ja, det er eg. Veldig.... Gunfreak: Kor lenge har du vore singel? ThePreacher: Den beste konserten du har vore på- i Bergen?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. oktober 2012 #8567 Skrevet 17. oktober 2012 Stjerneplanet: er du på Netflix-kjøret? Nei, eg las om det i dag og lurte på om nokon trur det slår an. Eg er lite inne på slike ting. Eg har pc og viasat på tv. Eg kunne sikkert gjort mykje med tv min, men men.... ikkje lastar eg ned frå nettet heller (heilt sant!) Silfen: Den ultimate kaka?
Gjest Gunfreak Skrevet 17. oktober 2012 #8568 Skrevet 17. oktober 2012 Gunfreak: Kor lenge har du vore singel? Hele livet, aldri hatt kjæreste! og begynner å bli møkka lei det! Stjerner og planetar: Viss du måtte bo et annet sted I norge enn der du bor nå, hvor ville du bodd? Presten: Hva savner du på norske netflix?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. oktober 2012 #8569 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Stjerner og planetar: Viss du måtte bo et annet sted I norge enn der du bor nå, hvor ville du bodd? Eg vil ikkje bu andre plassar, men om eg måtte så ville eg budd ein plass utan snø... Jævlig vanskeleg men...... Prest: Kva trur du om flixter? Endret 17. oktober 2012 av Stjerner og planeter
TheHairyToothfairy Skrevet 17. oktober 2012 #8570 Skrevet 17. oktober 2012 ThePreacher: Den beste konserten du har vore på- i Bergen? jeg må egentlig nevne Kent i sommer, på tross av at jeg ikke fikk med meg så himla masse. hadde ansvaret for vaktholdet, sånt tar litt oppmerksomhet - men det rocket lell! Presten: Hva savner du på norske netflix? har ikke glant så mye på det. sitter og myser på Hook akkurat nå, så Tomme Tønner litt før (en kompis er med der, var på tide å se den). ser greit nok ut så langt, Littlesiren: får du ofte komplimenter på byen?
TheHairyToothfairy Skrevet 17. oktober 2012 #8571 Skrevet 17. oktober 2012 Prest: Kva trur du om flixter? aldri hørt om Stjernegris: hva er flixter? Silfy: klar for bocca tirsdag?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. oktober 2012 #8572 Skrevet 17. oktober 2012 Stjernegris: hva er flixter? heiter det netflixer, kanskje? Sånn streaming av seriar...Uff, må over på eit anna tema. Dette kan eg lite om... SøteMy: Om du måtte velgja; ei veke utan smine eller ei veke utan mobil?
Minya Skrevet 18. oktober 2012 #8573 Skrevet 18. oktober 2012 Minya: hvilke kulturelle tilbud benytter du deg oftest av? En tur på kino i ny og ne er vel omtrent det eneste, om ikke konserter kan legges inn under kultur. (og av en eller annen dustete grunn, mistet ordet konsert all sin mål og mening inni hodet mitt. Jeg tror det er på tide å bysselalle) Nozzingen; Er du glad i å dra på museer?
BusteMartePinn Skrevet 18. oktober 2012 #8574 Skrevet 18. oktober 2012 Hvem som enn kan svare: Hva skjedde med fjasetråden?
Mynona Skrevet 18. oktober 2012 #8575 Skrevet 18. oktober 2012 ThePreacher: Hvor mange brukere har du på "ignorerte brukere"? Stjerner: Er det noen personer i ditt liv som du virkelig ikke liker men som du må forholde deg til? Hvordan takler du det?
pinar Skrevet 18. oktober 2012 #8576 Skrevet 18. oktober 2012 Hvem som enn kan svare: Hva skjedde med fjasetråden? Den er satt usynlig.
Mynona Skrevet 18. oktober 2012 #8577 Skrevet 18. oktober 2012 Hvem som enn kan svare: Hva skjedde med fjasetråden? En eksplosjon av moralisme, krangling beskyldninger, hatmeldinger og annet dramatisk pisspreik. Tråden ble nok stengt. Men moro underholdning å lese på bussen da. BusteMartePinn: Hvor kommer brukernavnet ditt fra?? Synes det er noe kjent med det som jeg forbinder med barndommen. 1
Silfen Skrevet 18. oktober 2012 #8578 Skrevet 18. oktober 2012 Kom skal du se på kjæresten din Bustebartepinn, Bustebartepinn Du titter ut og han titter inn Bustebartepinn i snøen Syns du'kke han er sveisen og pen Bustebartepinn, Bustebartepinn I morra så kan du gifte deg me'n Bustebartepinn i snøen Uvisst å si hvor lenge du har'n Bustebartepinn, Bustebartepinn I morra så kommer sola og tar'n Bustebartepinn i snøen.
Minya Skrevet 18. oktober 2012 #8579 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) BusteMartePinn: Hvor kommer brukernavnet ditt fra?? Synes det er noe kjent med det som jeg forbinder med barndommen. Jeg vet at jeg egentlig ikke skal svare på spørsmål som ikke er rettet til meg, men jeg tar denne litt offtopic; Alf Prøysen skrev en liten vise om snømannen Bustebartepinn, så det er nok der du assosierer den fra Edit; noen rakk å poste teksten før meg Endret 18. oktober 2012 av Minya
Mynona Skrevet 18. oktober 2012 #8580 Skrevet 18. oktober 2012 Akkurat! Takk Silfen og Minya. Har egentlig lurt på det veldig lenge, men glemt å spørre Kan ikke si jeg husker den sangen, men har nok antagelig hørt den likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå