Anoia Skrevet 18. oktober 2012 #8641 Skrevet 18. oktober 2012 Anoia: Den mest rørende sangen? Den var litt vanskelig, men en jeg kom på nå var Trond Viggo Torgersens Vuggevise. Den er så trist at jeg blir helt på gråten av den... Kaffemor: Hvilke trekk ved deg selv tror du de omkring deg blir irritert av iblant?
pinar Skrevet 18. oktober 2012 #8642 Skrevet 18. oktober 2012 Jo det var jo at 1. Sakone har bursdag, 2. du hadde bursdag i januar, 3. jeg blir yngre for hver bursdag fremover 4. Praksisen din er over 5. Livet er herlig! 5,5. Rofl kommer til Oslo! Godkjent? Ja! Gleder meg! Karpuzi: Hvorfor tenker jeg på epler når jeg ser nicket ditt? Fordi karpuzi betyr vannmelon og det også er frukt? Hmm. Marihøna- Hvilken dialekt snakker du? Loren - Hva studerer du?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. oktober 2012 #8643 Skrevet 18. oktober 2012 Ja! Gleder meg! Fordi karpuzi betyr vannmelon og det også er frukt? Hmm. Marihøna- Hvilken dialekt snakker du? Ikke vet jeg. Men jeg ser epler når jeg ser nicket ditt. Merkelig. Æ snakke trøndersk æ schø! Gia_P: Hva har du på deg på første date?
Gjest NozMonster Skrevet 18. oktober 2012 #8644 Skrevet 18. oktober 2012 Noz: Hvilket instrument ønsker du å lære deg? gitar! fordi det er oftest tilgjengeli, og oftest nyttig å kunne synes jeg... men det er jo piano også når jeg tenker meg om? kanskjeeem? vanskelig å velge... for 10 år siden var jeg greit nok god på gitar og sådææær på bass, og jeg irriterer meg stadig over at jeg ikke vedlikeholdt "evnene" mine Jo det var jo at 1. Sakone har bursdag, 2. du hadde bursdag i januar, 3. jeg blir yngre for hver bursdag fremover 4. Praksisen din er over 5. Livet er herlig! 5,5. Rofl kommer til Oslo! Godkjent? .opplyser: dersom jeg er inkludert i disse feiring-planene, så må vi nesten feire nr 6 også! nemlig at jeg (forhåpentligvis!) har greid å levere inn min aller første høyskole-eksamen!! spiller du noen instrumenter solsenga? karpuzi: hva liker du/ pleier du å gjøre på¨nyttårsaften? og har du allerede planer for den kommende?
Anoia Skrevet 18. oktober 2012 #8645 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Preacher: Får du litt vondt inni deg nå?http://imgur.com/gallery/vPC21 Endret 18. oktober 2012 av Anoia
Gjest NozMonster Skrevet 18. oktober 2012 #8646 Skrevet 18. oktober 2012 Noz: Hva tar du med deg på vorspiel? noen øl og i blant en liten oppmerksomhet til verten. bandit: om du treffer drømmedama, og hun er odelsjente- ville du vært villig til å overta gården sammen henne da? hvorfor, hvorfor ikke?
Giacomo_P Skrevet 18. oktober 2012 #8647 Skrevet 18. oktober 2012 Gia_P: Hva har du på deg på første date? Klær. Avhengig av hva vi gjør, og hvor vi skal. Jeg kler meg jo igrunden aldrig slaskete, så valget står stort sett mellom slips eller ikke slips. Med mindre anledningen krever smoking eller galla (det har skjedd). LillePus: Hender det at du skulde ønske du ikke var moderator?
Gjest NozMonster Skrevet 18. oktober 2012 #8648 Skrevet 18. oktober 2012 bud: skal du og din kjære feire jul sammen i år?
Anoia Skrevet 18. oktober 2012 #8649 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Anoia: Beste feel-good filmen? Charlies Angels-filmene, kanskje? :)For ikke å snakke om så å si alt av Pixar! Tvillingjenta: Kan du anbefale en god serie? Endret 18. oktober 2012 av Anoia
Gjest loren Skrevet 18. oktober 2012 #8650 Skrevet 18. oktober 2012 Loren - Hva studerer du? Sosialt arbeid, dvs jeg blir sosionom når jeg er ferdig Karpuzi: hvem fikk deg til å smile sist? Noz: hva er din favorittfarge? Bandit: heier du på noe fotballag? Hvis, hvilket?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. oktober 2012 #8651 Skrevet 18. oktober 2012 Stjerner og planeter: Hva er favorittjuicen din? Har ingen favoritt. Drikk appelsinjuice for å betra opptaket av jerntablettane. Stjerner og Planeter: Syns du Knut Jørgen Røed Ødegård er søt? Nei, han er ikkje noko fruktfat nei....Men energisk. Stjerner og planeter: Er du avhengig av mobilen? Nei, det er eg ikkje. Men ei eldgamal kommunepc er ikkje alltid eg har tid til å starte opp. Stjerner: kunne du tenkt deg å bo i en ordentlig storby, dvs type Londonstørrelse? Nei, det kunne eg ikkje. Bud: Likar du budweizer? Loren: Er eg flink å multisitere?
Gjest Bandit Skrevet 18. oktober 2012 #8652 Skrevet 18. oktober 2012 noen øl og i blant en liten oppmerksomhet til verten. bandit: om du treffer drømmedama, og hun er odelsjente- ville du vært villig til å overta gården sammen henne da? hvorfor, hvorfor ikke? Det hadde vært veldig mange faktorer som måtte klaffe, men jeg hadde ikke vært voldsomt fremmed for litt landlige omgivelser sånn etterhvert. Bandit: heier du på noe fotballag? Hvis, hvilket? Follo FK og Tottenham. Opprykksfest på lørdag! Arabella: Hvilken realityserie hadde du blitt med på om du MÅTTE velge en av dem? Anoia: ASL?
kaffemor Skrevet 18. oktober 2012 #8653 Skrevet 18. oktober 2012 Den var litt vanskelig, men en jeg kom på nå var Trond Viggo Torgersens Vuggevise. Den er så trist at jeg blir helt på gråten av den... Kaffemor: Hvilke trekk ved deg selv tror du de omkring deg blir irritert av iblant? Tja, sikkert at jeg snakker litt for mye i blandt Lillesiren: Hadde du en bruker her før med omtrent samme navn som du slettet? I såfall; hvorfor slettet du deg? Synes å huske at du var her men ble borte.. også kom du inn igjen
Gjest loren Skrevet 18. oktober 2012 #8654 Skrevet 18. oktober 2012 Bud: Likar du budweizer? Loren: Er eg flink å multisitere? Ja, jaggu, jeg blir imponert Stjerner: ble du klokere ang bursdagsgave til minien? Kaffemor: hvem er den kjekkeste norske skuespilleren?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. oktober 2012 #8655 Skrevet 18. oktober 2012 Stjerner: ble du klokere ang bursdagsgave til minien? Ja, takk, det vart eg. Lynet er jo alltid fin gave, men han har sikkert alle no.... Trur eg går for lego og bøker. Det slår alltid an og. Tusen takk! Anoia: ASL? Bandit: Kor gamal er guten (?) din?
Gjest Bandit Skrevet 18. oktober 2012 #8656 Skrevet 18. oktober 2012 Bandit: Kor gamal er guten (?) din? Han er 9. kaffemor: Ditt beste øyeblikk?
Gjest NozMonster Skrevet 18. oktober 2012 #8657 Skrevet 18. oktober 2012 Noz: hva er din favorittfarge? Lillaaaaa! Loren: tolket jeg det riktig at semper og du skal til egypt sammen? drue: er det noen grunn til at du ikke er i tråden din så mye lenger? Kapuzi: har du noen artige/spennede/gøyale planer til helgen? grenlandstuppa: er du her i tråden? bandit. er du registert på andre flora? nett-datingsider?
Gjest Bandit Skrevet 18. oktober 2012 #8658 Skrevet 18. oktober 2012 bandit. er du registert på andre flora? nett-datingsider? Nei, jeg driver ikke med nett-dating. Lillesiren: Hvilken internettside MÅ du innom i løpet av dagen?
pinar Skrevet 18. oktober 2012 #8659 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) .opplyser: dersom jeg er inkludert i disse feiring-planene, så må vi nesten feire nr 6 også! nemlig at jeg (forhåpentligvis!) har greid å levere inn min aller første høyskole-eksamen!! karpuzi: hva liker du/ pleier du å gjøre på¨nyttårsaften? og har du allerede planer for den kommende? Være med folk som gjør meg glad Ikke planer ennå. Men i år blir nok bedre enn ifjor. Karpuzi: hvem fikk deg til å smile sist? Hmm. Hun i kassa på Rema. Kapuzi: har du noen artige/spennede/gøyale planer til helgen? Jobb og lege :/ Så nei. Kaffemor Hvor møtte du kjæresten din? Noz Har du noen gøye helgeplaner? Lillepus Kan du anbefale meg en god dyreforsikring? (katt). Endret 18. oktober 2012 av Karpuzi
TheHairyToothfairy Skrevet 18. oktober 2012 #8660 Skrevet 18. oktober 2012 Preacher: Får du litt vondt inni deg nå?http://imgur.com/gallery/vPC21 KILL IT WITH FIRE!!!! (fox) Gunfreak: beste enhånds skytevåpen ever?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå