Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

En eksplosjon av moralisme, krangling beskyldninger, hatmeldinger og annet dramatisk pisspreik. Tråden ble nok stengt. Men moro underholdning å lese på bussen da.

BusteMartePinn: Hvor kommer brukernavnet ditt fra?? Synes det er noe kjent med det som jeg forbinder med barndommen.

Åh, jeg satt og skrev et svar til noen og da jeg trykket post så fikk jeg bare beskjed om at jeg ikke hadde lov til å poste. Var vel uheldig med timingen :)

Du tenker sikkert på Bustebartepinn av Alf Prøysen, jeg har bare gitt det en liten twist ;)

ThePreacher og Bandit: Hva skal dere gjøre om natten nå som fjasetråden er borte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heiheihei! Folk kaprer spørsmålene mine :(

(Det går bra ;))

Endret av BusteMartePinn
Skrevet

ThePreacher og Bandit: Hva skal dere gjøre om natten nå som fjasetråden er borte?

one word: netflix.

Bandit: hva film så du sist på netflix?

Skrevet

Sove. Som jeg pleier å gjøre. :)

loren: Hva får deg skikkelig sinna?

Skrevet

ThePreacher: Hvor mange brukere har du på "ignorerte brukere"?

Ikke en eneste en. Jeg er liksom ikke SÅ lett å irritere, gøy å se på galskapen. Jeg er her for underholdning, og selv den største kronblomen her underholder meg med sitt svadaprat.

loren: middagstips for dagen?

Skrevet

Bandit: har du fått lukket buksene dine? ;)

De er aldri lukket. Woooohoooo!

Bandit: hva film så du sist på netflix?

Ingen. Har aldri forsøkt.

Stjerner og planeter: Løper eller danser du i regnet?

• Liker 1
Skrevet

Anoia: Hva synes du; skal jeg være flink pike å lese et kapittel til i pensumboken nå før jeg skal på ferie, eller skal jeg unne meg en frikveld siden jeg var så flink lørdag-tirsdag? Eller har du en annen løsning?

(beslutningsvegring i dag, så da er det fint om en fremmed kan ta beslutningen for meg)

BusteMartePinn: Hva skal du i helgen?

Skrevet

Anoia: Hva synes du; skal jeg være flink pike å lese et kapittel til i pensumboken nå før jeg skal på ferie, eller skal jeg unne meg en frikveld siden jeg var så flink lørdag-tirsdag? Eller har du en annen løsning?

(beslutningsvegring i dag, så da er det fint om en fremmed kan ta beslutningen for meg)

les et pensum til! mens du er på en rull!

Sakone: dyreste dressen du eier, fortell!

Skrevet

les et pensum til! mens du er på en rull!

Mhpff.. det var ikke det jeg håper på. Men javel da :sjenert:

Stjerner: Hva får du stjerner i øynene av?

Skrevet

BusteMartePinn: Hva skal du i helgen?

Jeg skal ha en skikkelig tøflete helg sammen med kjæresten min (sorry om jeg maser med det, men vi ble jo sammen i går så jeg er ganske sprettball om det fortsatt.) Vi skal ha pysjbuksedager stappet med fotballkamper :) Jeg har hele huset for meg selv, været er ræva. Da kan man sitte inne med god samvittighet.

Stjerner og planeter: Hva er favorittjuicen din?

Gjest Gunfreak
Skrevet

BusteMartePinn:Hvordan er din første dag som ikke singel!

Skrevet (endret)

BusteMartePinn:Hvordan er din første dag som ikke singel!

Jeg har jo hatt kjærester før, så min aller første ikke-single dag er det ikke, men... tja. Akkurat nå føler jeg meg litt som den tazmanske djevelen-tegnefilmen når han spinner rundt. Hvis det ga noen mening? Har jo vært forelsket siden før vi ble sammen men nå er jeg jo lykkelig fordi vi er sammen også :)

Sakone: Den fineste restauranten du noen gang har spist på? (Eller beste restaurant-opplevelsen)

Endret av BusteMartePinn
Skrevet

Sove. Som jeg pleier å gjøre. :)

loren: Hva får deg skikkelig sinna?

Uærlighet, urettferdighet, og å se de svake i samfunnet bli tråkka på. Jupp, jeg er sosionomspire :P

Også blir jeg sinna hvis noen gjør barnet mitt noe, men det er sikkert kjempelite politisk korrekt å innrømme at man kan bli sinna på 5-6 åringer? ;P

loren: middagstips for dagen?

Jeg og mini har akkurat spist fiskekaker, kjøttboller og ris. :P Vi har prosjekt tøm fryser på gang og minien valgte, derfor en mulig merkelig sammensetning.

Bandit:Hva skal du spise/spiste du til middag i dag?

Guybrush: Hvem er din favorittbruker på KG?

Silfen: Har du møtt noen fra KG noen gang?

Skrevet

Silfen: Har du møtt noen fra KG noen gang?

Jepp.

Skrevet

Sakone: dyreste dressen du eier, fortell!

Bare 3000. ikke noe fancy, en dress jeg kjøpte i Japan. Men når jeg er ferdig med masteren og skal ut i fulll jobb, skal jeg ta meg skikkelig shoppingtur å handle inn masse fancy dresser! :D

Sakone: Den fineste restauranten du noen gang har spist på? (Eller beste restaurant-opplevelsen)

Min beste restaurantopplevelse i Norge er Sato's dining i Frognerveien 10, bare fordi maten er så awesome! Bortsett fra det har jeg aldri vært på sånn skikkelig dyr restaurant med flere michelin stjerner osv.

loren: *jeg er en ånd i en lampe, du har 3 ønsker". Hvilke velger du?

Skrevet

ThePreacher: Ble du sur da jeg kalte deg Dumming på wordfeudchatten?

Skrevet

ThePreacher: Ble du sur da jeg kalte deg Dumming på wordfeudchatten?

nei ^^

ble du sur da jeg slengte inn et ord til nesten 100 poeng? ^^

Bandit: eter du lutefisk?

Skrevet

loren: *jeg er en ånd i en lampe, du har 3 ønsker". Hvilke velger du?

Jeg ønsker å eie en egen leilighet

Jeg ønsker å bo nærmere familie og kjæreste (noe som er vanskelig siden familien bor 60 mil unna i en retning og kjæresten 30 mil den andre veien, så fikser du den er du god :P )

Jeg ønsker meg en jobb etter endt utdannelse hvor jeg får bruke det jeg har lært og føle at jeg bidrar til noe bra.

Sakone: Skal du noe moro i helga?

Sukkerspinnet: Hvordan vil du beskrive din klesstil?

Skrevet

nei ^^

ble du sur da jeg slengte inn et ord til nesten 100 poeng? ^^

Ja! Spesielt siden det var bare tre bokstaver, og jeg hadde planer for å lage et ord der selv. Dessuten var jeg på jobb, og hadde glemt matpakken min hjemme, så blodsukkeret mitt gjorde meg til en muggen og bitter kjerring!

Giacomo: Er du glad i meg når jeg er en muggen kjerring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...