Gjest Gunfreak Skrevet 18. oktober 2012 #8661 Skrevet 18. oktober 2012 KILL IT WITH FIRE!!!! (fox) Gunfreak: beste enhånds skytevåpen ever? Colt 1911A1(tennisk sett finnes det mer moderne 1911 cloner som er bedre, men siden dette er den alle de andre er byggd på i større eller mindre grad velger jeg den) Ikke noen andre .45 kaliber pistoler ligger like godt i hånda eller takler rekylen fra .45 ACP bedre) loren: Hva liker du minst med Oslo da? Presten: hva en din mening om beste enhånds skytevåpen?
TheHairyToothfairy Skrevet 18. oktober 2012 #8662 Skrevet 18. oktober 2012 Presten: hva en din mening om beste enhånds skytevåpen? Jeg er veldig svak for Sig Sauers 226/229-serier. Jeg bruker selv 226 med gode erfaringer. Men min all time favoritt er Browning HiPower .40. Fantastisk verktøy med imponerende slagkraft. God å holde også, noe som er litt viktig for meg fordi jeg ikke har så veldig store hender. Yme: er du god på å klatre?
Gjest Lillesiren Skrevet 18. oktober 2012 #8663 Skrevet 18. oktober 2012 Hmm si det. Jeg er sabla godt på å finne på kofferthumor på nesten alt som blir sagt. ^^ Lillesiren: Er du en moralvokter? Nope! Jeg kan ha sterke meninger om hva som er rett og galt, uten at jeg derav prøver å prakke de på andre.. Det er backpacking light med 3 venninner. Bare 15 dager da Skulle gjerne vært lenger, men det er ikke så lett å ta noe lenger fri fra jobb for noen av oss. Så det er bare ferie! Og jeg gleder meg stort!! Vi skal reise rundt i deler av Vietnam. Du kan følge med på reisedagboka mi hvis du vil Link i signaturen min. Dersom jeg har wifi skal jeg prøve å få oppdatert der nesten hver dag! Lillesiren: Hvor er det beste stedet du har vært på ferie? Fridus: Hvilket land drømmer du om å reise til? Phi phi øyene i Thailand var magisk vakre!! Reiser gjerne dit igjen:) Se der ja, han er god på å gjette Han fylte fem i dag Lillesiren: Kan du beskrive humøret ditt i kveld med en sang? Hehe, for å unngå å virke totalt emo idag, tror jeg heller jeg skal svare på dette en annen dag;) Om eg måtte ut av fylket mitt,så villa eg ha flytta til Trøndelag ein stad,har alltid likt meg der Og eg er vel så og seie attande i tråden/forumet no Lillesiren: Kvar i landet bur du? Beegen by:) Thriller / Skrekk / Grøsser er vel favoritt sjangeren :-) Melkesjokolade! Bandit ; Hvordan jenter faller du for? LilleSiren; Vist du kunne vært et dyr, hvilket dyr ville du vært og hvorfor? Koalabjørn, gir folk en instant behov for å kose med meg, uten noe videre innsats;) jeg må egentlig nevne Kent i sommer, på tross av at jeg ikke fikk med meg så himla masse. hadde ansvaret for vaktholdet, sånt tar litt oppmerksomhet - men det rocket lell! har ikke glant så mye på det. sitter og myser på Hook akkurat nå, så Tomme Tønner litt før (en kompis er med der, var på tide å se den). ser greit nok ut så langt, Littlesiren: får du ofte komplimenter på byen? Tja, joda, får noen komplementer iny og ne. Ja, jeg gjør det i blandt. Har 3 stk faktisk - men bruker de sjelden. Bruker det når jeg handler på nett, når jeg kjøper flybilletter (er som regel jeg som legger ut for alle) (det er jo på nett og da), og hvis jeg kjøper noe veldig dyrt som jeg skal betale fra sparekonto - som ny sofa/tørketrommel eller sånne ting. Også hender det hvis jeg synes jeg har brukt mye penger en mnd og vil at det skal gå på neste lønning. Jeg betaler alltid hele mastercard-regningen til forfall, så har ingen renter. Lillesiren: Jeg har fått med meg at ny mote nå er skjørt over bukse - hva synes du? Eh, stort nei fra meg! Gir altfor mye flashbacks til syvende klasse, med regnbuksbukser, filagensere og disse buusmakelige bukseskjørtene:p På Meny - i kveld. Ble litt ekstra fordi jeg var sulten... aldri gå i matbutikken sulten.... Lillesiren: Hvilket plagg føler du deg mest komfortabel i? Mine mest comfy klær er en svart kosebukse og en grå t-skjorte, men om du mener hva jeg føler meg mest vel i, er det typisk jeans og figurnære gensere:) Tja, sikkert at jeg snakker litt for mye i blandt Lillesiren: Hadde du en bruker her før med omtrent samme navn som du slettet? I såfall; hvorfor slettet du deg? Synes å huske at du var her men ble borte.. også kom du inn igjen Det stemmer:) Jeg slettet den fordi jeg følte kg stjal for mye tid, falt dog fort tilbake i gamle synder;) Nei, jeg driver ikke med nett-dating. Lillesiren: Hvilken internettside MÅ du innom i løpet av dagen? Min egen blogg, for å sjekke hvor mange som har vært innom:p Mynona: Vært mye ute å reist tidligere? Maya76: Er ryggen bedre?
Gjest NozMonster Skrevet 18. oktober 2012 #8664 Skrevet 18. oktober 2012 Noz Har du noen gøye helgeplaner? neeej- det ser ut til at det blir en relativt rolig helg,.. Lillesiren: kan du røpe det tidligere brukernavnet ditt?
Mynona Skrevet 18. oktober 2012 #8665 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Mynona: Vært mye ute å reist tidligere? Maya76: Er ryggen bedre? Ikke mye, men har en langtur hver høst også blir det noen småturer til storbyer og slikt hvert år og. 4 utenlandsturer i år, fem i fjor, så det er omtrent der nivået ligger. Bud: hva har du på deg akkurat nå? Endret 18. oktober 2012 av Mynona
Gjest Drue Skrevet 18. oktober 2012 #8666 Skrevet 18. oktober 2012 Drue: Sekk eller veske? Sekk føler jeg blir litt barnslig. Jeg bruker en slags veske/koffert Drue: Skjørt eller bukse på damene? Jeg liker begge deler godt, men om jeg må velge, så velger jeg skjørt. Men ikke sånn korte babeskjørt/-kjole som vestkantdamene bruker på byen. Synes alle ser like ut i dem. Jeg foretrekker semilange litt vide skjørt som går høyt, gjerne med et belte rundt midjen. Drue: Du skal høre mye før øra detter av.. Har dine vært i nærheten av å falle av? :-p Morsomt at jeg fikk det spørsmålet akkurat mens jeg så på kvinneguiden. Han siste antifeministen der var så drøy at jeg ikke orker å skrive hva han sa engang. Du får sjekke det ut på nett-tv, hvis du er interessert Drue: ost og vin eller potegull og øl? Ingen av delene. Jeg er ikke særlig glad i ost, jeg hater potetgull, og jeg er mindre glad i vin og øl. drue: er det noen grunn til at du ikke er i tråden din så mye lenger? Skriver som regel ett innlegg om dagen, da Jeg er en travel mann, vet du. norah: your neck, your back, your pussy and your crack... Pussy er bankers, men om du skal velge en av de tre andre, hvilken vil du bli licka i/på?
pinar Skrevet 18. oktober 2012 #8667 Skrevet 18. oktober 2012 your neck, your back, your pussy and your crack... Pussy er bankers, men om du skal velge en av de tre andre, hvilken vil du bli licka i/på? Hjelpes er det Khia?
Anoia Skrevet 18. oktober 2012 #8668 Skrevet 18. oktober 2012 Anoia: ASL? Anoia: ASL? Fruentimmer på 28, bosatt i Trondheim! Karpuzi: Tar du vare på mye skrot?
Gjest Drue Skrevet 18. oktober 2012 #8669 Skrevet 18. oktober 2012 Hjelpes er det Khia? Seffolini: "The best head comes from a thug". Ikke rart jeg går for å være god. NozMonster: har du blitt bitt i klitten før? (ja, jeg er i det hjørnet i dag)
Gjest Drue Skrevet 18. oktober 2012 #8670 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) dobbel. Endret 18. oktober 2012 av Drue
Gjest NozMonster Skrevet 18. oktober 2012 #8671 Skrevet 18. oktober 2012 NozMonster: har du blitt bitt i klitten før? (ja, jeg er i det hjørnet i dag) heeehe, neeei- ikke som jeg husker( jeg hadde vel huska det om det hadde skjedd kanskjeee!) (jeg kan enkli ikke helt se for meg at det er så lett å få tak i den med tenna heller) drue: siden du spør....... har du bitt noen der?
Gjest Drue Skrevet 18. oktober 2012 #8672 Skrevet 18. oktober 2012 heeehe, neeei- ikke som jeg husker( jeg hadde vel huska det om det hadde skjedd kanskjeee!) (jeg kan enkli ikke helt se for meg at det er så lett å få tak i den med tenna heller) drue: siden du spør....... har du bitt noen der? Ja. Loren: hva synes du om lørenskogdialekten?
Gjest loren Skrevet 18. oktober 2012 #8673 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Loren: tolket jeg det riktig at semper og du skal til egypt sammen? Det er riktig tolket, vi reiser bort ei uke i forbindelse med jula. :-) det maste jeg meg til allerede i sommer loren: Hva liker du minst med Oslo da? At det er så langt unna de fleste jeg er glad i. Byen i seg selv og tilbudene og mulighetene den har, har jeg et godt forhold til, men avstand til familie (særlig søstre), kjæreste, mange av mine venner, og det at jeg til tider føler at jeg må og ikke velger å bo her, gjør at det likevel blir et elsk/hat forhold. Drue: Metro eller Triaden? Noz: har du sett julebordtråden min? :-) Endret 18. oktober 2012 av loren
Gjest NozMonster Skrevet 18. oktober 2012 #8674 Skrevet 18. oktober 2012 Noz: har du sett julebordtråden min? :-) neeei- jeg skal gå å finne den nå! drue: hvordan reaksjon fikk du da du beit henne??
Gjest loren Skrevet 18. oktober 2012 #8675 Skrevet 18. oktober 2012 Loren: hva synes du om lørenskogdialekten? Helt ærlig synes jeg ingen av de jeg kjenner fra Lørenskog kan kvalifisere til å ha dialekt de eneste de sier er jo at de er lørenskævving isteden for lørenskoging eller hva det heter på bokmål Drue: skal du være med på julebord? Anoia: hva er favorittstedet ditt i Trondheim?
Gjest Lillesiren Skrevet 18. oktober 2012 #8676 Skrevet 18. oktober 2012 neeej- det ser ut til at det blir en relativt rolig helg,.. Lillesiren: kan du røpe det tidligere brukernavnet ditt? lillesiren;) De fleste har sannsynligvis ikke registrert at dette faktisk ikke er samme bruker. Norah: Har du et stilikon?
Gjest Gjest_KnightOwl Skrevet 19. oktober 2012 #8677 Skrevet 19. oktober 2012 Jaha. Morsomt å henge her. Noen som føler for å rapportere? Ok. Rapporter mitt nærvær. Det skal jo gjøres konskvent, har jeg hørt.
Gjest Bud Skrevet 19. oktober 2012 #8678 Skrevet 19. oktober 2012 bud: skal du og din kjære feire jul sammen i år? Ja, store deler ihvertfall Bud: Likar du budweizer? Er strengt tatt ingen øldranker, men Budweisser går for all del ned det Bud: hva har du på deg akkurat nå? Hehe, vi begynner nederst og jobber oss oppover Jeg har på meg et par svarte sokker av merket Caterpilar, de er varme og gode, men de har en tendens til å vri seg slik at jeg føler sømmen under tærne *usj* ... Bokseren er rød, den er av et stoff som er skikkelig deilig å beføle Svart Bula-bukse - jeg har da fri i dag! Grå t-skjorte og ei klokka av merket Citizen. NozMonster: Ser du frem til jul?
Gjest loren Skrevet 19. oktober 2012 #8679 Skrevet 19. oktober 2012 Mynona: er du like "flink" student som meg nå?
Gjest NozMonster Skrevet 19. oktober 2012 #8680 Skrevet 19. oktober 2012 .NozMonster: Ser du frem til jul? Nei, jeg gjør ikke det. Loren: hva holder deg igjen i oslo da da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå