Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Noz: Har du mye obligatorisk undervisning? Og hvilket år er du på? (Brøt jeg en regel nå?)

nei, har ikke mye obligatorisk undervisning. som oftest bare 2 dager i uken,

men 4-5 dager noen ganger pr semester.

er på førsteåret :)

dreamdops: det har vært så stile fra deg her nå- er du opptatt med den nye jobben din? :)

Mynona: skal vi gå på man-hunt når du kommer hjem fra ferien din? heheee

drue: kor eeeee duuuu?

Endret av NozMonster
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er jeg. Mye å gjøre om dagen!

Nei, eg er ikkje interessert i astronomi

Drue: Tør du å verta utfordra i wf-nynorsk?

Ja, eller altså, neeei, jeg har jo ikke sånn fancy telefon :(

Musekatt: huska cuddlegirl å hilse til deg? Jeg har savna deg!

Skrevet

..

Daybreak: Hvor vilde du ha flyttet, hvis du måtte bo et andet sted i landet?

Daybreak: Når kommer du tilbake til oss i forumet? (red)

Om eg måtte ut av fylket mitt,så villa eg ha flytta til Trøndelag ein stad,har alltid likt meg der :)

Og eg er vel så og seie attande i tråden/forumet no :fnise:

Lillesiren: Kvar i landet bur du?

Skrevet (endret)

Alle: Jeg må sånn forferdelig tisse nå, skal jeg reise meg opp og gå til badet?

Edit: Grunnet sent svar fra KG-brukere hadde jeg nå et uhell i sengen. Vet ikke helt om jeg setter pris på denne sene responsen! ^^

Endret av Sakone
  • Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Alle: Jeg må sånn forferdelig tisse nå, skal jeg reise meg opp og gå til badet?

det høres nok ut som det enkleste ja! ...det tar jo bare mere tid å drive å skifte boxer og bukse og vaske stolen/sofaen etterpå, om du heller velger å bare tisse på deg..

sakone: er du tiltaksløs i dag?

Endret av NozMonster
Skrevet (endret)

det høres nok ut som det enkleste ja! ...det tar jo bare mere tid å drive å skifte boxer og bukse og vaske stolen/sofaen etterpå, om du heller velger å bare tisse på deg..

sakone: er du tiltaksløs i dag?

Ja.. Og kjeder meg veldig!! :(

Drue: Hvor lenge til du skifter navn til Sviske?

Endret av Sakone
Skrevet

Ja.. Og kjeder meg veldig!! :(

Skjerpings, mann. Du bryter jo retningslinjene stadig vekk.

Guybrush: synes du det er lite bro-code av meg å gjøre narr av menn som pisser i vannet sånn at det bobler?

Gjest Musekatt
Skrevet

Musekatt: huska cuddlegirl å hilse til deg? Jeg har savna deg!

Ja, det gjorde hun. :) Bare jeg som har vært litt treig med å svare, selv om jeg har lest alle spørsmålene her.

Dårlig uvane kan jeg vel si. Beklager, skal ikke gjenta seg! :blomst:

Drue: Hva er det siste du hadde i munnen?

Skrevet

Pene sko; var det deg og broren din jeg møtte på et forumtreff (annet forum) på Egon i Prinsenkrysset i Trondheim for noen år siden?

Skrevet

Bandit: Hvilke sider på nett er du innom daglig/så godt som daglig?

Jeg sjekker mailen, facebook, twitter, KG og VG... :ler:

Bandit: Hva er det siste du bestilte fra nettet? :)

Det var en fotballdrakt til poden. Innertier. :)

Bandit: Hva er det mest sexy du har opplevd?

Jeg datet ei jeg tente noe voldsomt på. Den seksuelle kjemien var ekstrem. Men hun hadde vært litt tilbakeholden og passiv. Sjenert. Frem til den kvelden. Da jeg kom innenfor døra hennes, slang hun meg i veggen og regelrett hoppet på meg. Det blikket hennes der hun viste hvor mye hun ville ha meg, er det mest sexy jeg noensinne har opplevd.

Bandit: Er du flink til å synge?

Nei, ikke i det hele tatt. Men jeg kan godt finne på å dra en sang på karaoke-bar eller lignende... :ler:

Bandit: Kan du fortelle meg en hemmelighet?

Det har jeg allerede gjort... :)

Bandit: drømmereisemål?

Kunne vært spennende å dra til Japan. Men aller helst vil jeg tilbake til Italia.

Musekatt: Hva er det mest spennende du har vært med på?

StjernePlaneter: Hva er det mest sexy du har opplevd?

Noz: Kaffe eller te?

Auroressa: Hvilke type filmer liker du best?

Skrevet

Ja, det gjorde hun. :) Bare jeg som har vært litt treig med å svare, selv om jeg har lest alle spørsmålene her.

Dårlig uvane kan jeg vel si. Beklager, skal ikke gjenta seg! :blomst:

Drue: Hva er det siste du hadde i munnen?

Du skal ikke beklage noe som helst :)

Det siste jeg hadde i munnen, var sånn en stikke med tånntråd på. Hva heter det egentlig?

Stjerner: hva skulle du ønske du hadde i munnen akkurat nå? :laugh:

Skrevet

Sakone: har du dårlig fantasi?

Nei ^^ Er egentlig veldig kreativ av meg :D Men noen dager er man ikke det ^^

loren: Har du blitt ranet før?

Skrevet

SemperFi: Kva er favoritt matematikkemne?

Rekker, La Place, Aritmetiske, Fourier rekker, mm. Transformasjoner er også morro.

Semper: Har du et motto i livet?

Strike fast, strike hard.

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Kaffe eller te?

kaffeeeee! er veldig glad i te også, med lettmelk og 4 sukketter oppi, men

kaffe er og blir #1 !

preacher: er du opptatt av hvilket kjønn fastlegen din er? og hvilket foretrekker du?

solsenga: har du kjæreste? samboer eller bor du alene?

mynona: om du hadde kommet over en hundevalp som hadde ligget kjempeskadd i veigrøfta, etter mulignes å blitt kasta ut i fart av noen idioter av mennesker- den lider og du forstår at livet ikke er til å redde- hadde du da klart å ta livet av den? hvordan hadde du valgt å gjøre det da i tilfelle?

Skrevet

Tonje!. Hvor ofte åpner du kjøleskapet når du kjeder deg? :laugh:

Ikke så veldig ofte, egentlig. Og i de fleste tilfellene hvor jeg faktisk åpner det ender det bare opp med at jeg lukker det igjen uten å ta meg noe mat. Hvis jeg går og snoker etter mat fordi jeg kjeder meg er det fordi jeg vil ha noe snacks, og sånt har jeg som regel lite av i leiligheten. Kan ikke ha godterier o.l. liggende, for da bare spiser jeg det opp med en gang.

Spiller du, unge jenta, BINGO? Det er bare for pensjonister. Har du ikke fått med deg det? :skratte:

Hehe. Som de andre sier, det er ikke vanlig bingo ;) Det er drikkebingo og det er mest studenter og andre folk under 30 der.

Hipsterbingo....! Hahaha....Når Ronny nevnes på Kvinneguiden vet jeg han er blitt kjendis. Iallefall hos den yngre garde :ler:

Til de andre; dette er ikke vanlig bingo asså.

Den oppstod i Kristiansand på Charlies, fant så veien til Ravnedalen(og holdes fortsatt hver sommer i Ravnedalen - verdens fineste sted med megagod hamburger) og er nå på Blå.

Og så er det forskjellig tema hver gang med band og greier. Det er ganske gøy, asså.

Man kan blant annet vinne ostefat(bestående av ostepop verten avogtil har smakt på), andre gaver, samt den fæle strømkonkurransen om flere får bingo.

Haha nåja, kjendis vet jeg kanskje ikke om han er? Jeg bare husker navnet fordi det er det Facebook-siden heter :) Og en venninne som jeg pleier å dra med kjenner ham fra Kristiansand.

Kevlarsjäl: Hvor i Australia var du, og trivdes du der?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

StjernePlaneter: Hva er det mest sexy du har opplevd?

Det var ein gong eg sto på kjøkkenet og laga bollar. Ein type eg data kom bak meg strauk meg over heile kroppen og sa: "Eg må ha deg, NO! Inn på rommet med deg! Legg deg i senga og ver klar til å motta.." ååå, fantasktisk sex hadde vi og...Eg likar rett på. Utan å gå rundt grauten...

Stjerner: hva skulle du ønske du hadde i munnen akkurat nå? :laugh:

Etter mange PM meldingar så veit du nok svaret sjølv...

Loren: Kan eg spørja kva mini fekk i gave av deg? Skal ferie ein 5 års dage snart....

alkasil: Hadde du klart deg ei veke i junglene?

Skrevet

solsenga: har du kjæreste? samboer eller bor du alene?

-ish.. Jeg har samboer ja :)

Noz: Den beste retten med pølser?

Tonje!: Hva kjøpte du sist?

Skrevet
..

Loren: Kan eg spørja kva mini fekk i gave av deg? Skal ferie ein 5 års dage snart....

Jeg var akkurat i York, så da kjøpte jeg flere småting til han istedet for en stor gave i år.

Kjøpte litt klær fra GAP, siden han er midt i mellom størrelser og trengte klær alikevel (og han bryr seg faktisk om klær av og til ;P) klærne hadde jeg nok kjøpt uansett siden jeg liker å kjøpe klær når jeg er i utlandet så han har noe ikke alle andre har, men siden han elsker pakker så pakket jeg de like godt inn og sparte dem til i dag ;)

Var også innom Disneybutikken der og kjøpte med litt småting fra Cars, noen av bilene har jeg hatt vanskelig for å finne i Norge, så han fikk tre biler og to puslespill. I tillegg fikk han velge seg en legobil på butikken i går, og endte -.surprise surprise - med en fra Cars 2 ;P

Jeg vurderte også spill til DS, større legogreier (ala sjørøverskip eller noe slikt) eller den sorte dame fra sabeltann.

Drue: Spiller du noen dataspill?

Skrevet

Mynona: skal vi gå på man-hunt når du kommer hjem fra ferien din? heheee

Kanskje det :lur:

mynona: om du hadde kommet over en hundevalp som hadde ligget kjempeskadd i veigrøfta, etter mulignes å blitt kasta ut i fart av noen idioter av mennesker- den lider og du forstår at livet ikke er til å redde- hadde du da klart å ta livet av den? hvordan hadde du valgt å gjøre det da i tilfelle?

For et fælt spm. Nei, det hadde jeg ikke klart. Jeg hadde nok tatt den med meg og fortet meg til nærmeste legevakt vetrinær for å prøve å redde den likevel. Også hadde jeg sikkert grått på veien dit :cry3: Jeg klarer ikke å se dyr ha det vondt. Blir fysisk kvalm av det.

Samme spørmsål tilbake Noz.

Wednesday: Hva står det på den siste SMSen du sendte?

Sakone: Hva står det på den siste SMSen du fikk?

(å, så kreativ jeg var nå :ironi: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...