Gjest NozMonster Skrevet 15. oktober 2012 #8361 Skrevet 15. oktober 2012 Alle sammen: hadde dere stilt opp på et KG-julebord? jeg var på KG- julebord den jula som var sist jeg, og hadde mer enn gjerne dratt igjen NozMonster: er jeg feminin? heeheeee.... jaaaa du er jo det.. du er bestandig så ren, pen, fikset og ordnet selvom du ikke er den første som løper inn på estetique for å kjøpe det nyeste sminkeproduktet... har aldri tenkt på deg som noe annet enn feminin Kuuult! Så skal jeg tenke på deg i mars! (Var det riktig? Jeg tenker på deg i mars likevel ) Jeg er nok ikke den bortkomne tvilling, er ikke før 27! Noz: Hva går du i en glovarm sommerdag? næææhh- du er jo god du også da! - mars er helt riktig på varme sommerdager så oppholder jeg meg ved sjøen! jeg må ha muligheten til å bade! så¨derfor liker jeg ikke så godt å være i oslo, i parker.. noe som venninnene mine ofte gjør, så da drar jeg heller på stranda alene. har blitt ganske så vant med det sakone: jeg leste bakiher for en liten stund siden at du alltid har vært glad i forum.- hvilke andre flora er du på?
Gjest loren Skrevet 15. oktober 2012 #8362 Skrevet 15. oktober 2012 Alle sammen: hadde dere stilt opp på et KG-julebord? Det ville jeg nok gjort Loren: De mest unødvendige smilefjesene på KG? Jeg er litt fascinert av den her: Når skal man egentlig bruke den? Og denne: , og denne .. de ser jeg ikke helt nytten i Nå skal det sies at jeg bruker lite smilyer siden jeg sitter på pad det meste av tida Guybrush: Har du tatoveringer? Dreamdrops: Hva er ditt høyeste ønske akkurat nå?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 15. oktober 2012 #8363 Skrevet 15. oktober 2012 Dreamdrops: Er du veldig julete? Kommer nok an på hvem man sammenligner meg med Men jeg er veldig glad i julen, ja. Elsker å pynte huset, høre på julemusikk, handle inn gaver, maten og alt som hører med! Du finner meg nok hakket mer blid i julen, ja! Hva med deg? Lillesiren: På hvilke områder er du følsom?
Gjest Sakone Skrevet 15. oktober 2012 #8364 Skrevet 15. oktober 2012 sakone: jeg leste bakiher for en liten stund siden at du alltid har vært glad i forum.- hvilke andre flora er du på? En del japanske forum, var på vgd en stund, men er jo håpløst dårlig i forhold til her, en del data/programmeringsrelaterte forum, film/musikk forumer, og en del forum som jeg ikke skal nevne her om jeg har lyst å ha litt verdighet igjen. Dreamdrops: Har du lyst på mange barn? Stjerner og planeter: Har du hatt lesbiske erfaringer?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. oktober 2012 #8365 Skrevet 15. oktober 2012 Kommer nok an på hvem man sammenligner meg med Men jeg er veldig glad i julen, ja. Elsker å pynte huset, høre på julemusikk, handle inn gaver, maten og alt som hører med! Du finner meg nok hakket mer blid i julen, ja! Hva med deg? trur eg er heilt gjennomsnittleg, men eg syns det er viktig å viderføre tradisjonane til sonen min
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. oktober 2012 #8366 Skrevet 15. oktober 2012 Stjerner og planeter: Har du hatt lesbiske erfaringer? Det var rart den kom no... Var ute på den lokale puben på fredag og vart sjekka opp av ei lesbe. Eg vart litt provosert. Eg var redd eg sendte ut feile signal. Eller om eg såg lesbisk ut...Eg har ikkje eit lesbisk gen i meg. Venninna som var med meg vart provosert av at ho ikkje vart sjekka opp....Ingen andre lesbiske erfaringer enn det....Men kunne godt vore med på stippeklubb, altså... Guybrush: Du har fått med deg den heite dama heim og ho kler av seg og du oppdagar den bestemortrusa. Kva gjer du?
Silfen Skrevet 15. oktober 2012 #8367 Skrevet 15. oktober 2012 Vampen; Hva er det foretrukne; yndig og søt og tilsynelatende grei, men en evil biatch på innsiden, eller not so pretty på utsiden, men desto mer i EQ og IQ enn evil biatch noensinne vil få? 1
Mynona Skrevet 15. oktober 2012 #8368 Skrevet 15. oktober 2012 Mynona: Gutter med tatoveringer: hva synes du? De fleste er ganske harry med det, men det er noen som er hot med det og. Kommer an på type person, type tatovering og plassering. Musekatt: (dette er ikke et spm) Jeg har alltid trodd Musekatt var mann - men så er du jo en dame! BusteMartePinn: hvor har du hentet brukernavnet ditt fra?
Gjest Musekatt Skrevet 15. oktober 2012 #8369 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Musekatt: (dette er ikke et spm) Jeg har alltid trodd Musekatt var mann - men så er du jo en dame! Hahaha! Skal ikke være lett nei. Tvillingjenta: Har du spist kakemenn i år? ..Eller drukket julebrus for den del! Endret 15. oktober 2012 av Musekatt
Gjest NozMonster Skrevet 15. oktober 2012 #8370 Skrevet 15. oktober 2012 Musekatt: (dette er ikke et spm) Jeg har alltid trodd Musekatt var mann - men så er du jo en dame! (musekatt og cuddlegirl er tvillingsøstre mynona... hehee) 1
_Tvillingjenta_ Skrevet 15. oktober 2012 #8371 Skrevet 15. oktober 2012 _Tvillingjenta_: Hvis du kunne velge et instrument du ville kunnet perfekt, hvilket ville det vært? Tror jeg ville valgt piano Tvillingjenta: Hvordan husker du ting? Henger du opp post it-lapper, kalenderalarm på mobilen, e.l., eller husker du ting rett og slett? Jeg er utstyrt med ganske ok hukommelse fra naturens side Sakone: Hva tenker du om jenter som har tatoveringer og/eller piercinger?
Gjest Sakone Skrevet 15. oktober 2012 #8372 Skrevet 15. oktober 2012 Tror jeg ville valgt piano Sakone: Hva tenker du om jenter som har tatoveringer og/eller piercinger? Godt valg!! Jeg er ikke spesielt stor fan av tatoveringer og piercinger, har ingen selv. Men gjør absolutt ingenting om jenta har noen piercinger og tatoveringer, bare det ikke er overdrevent mye. Dreamdrops: Ble det noe Kingdom Hearts i kveld da? Musekatt: Hva gjør deg sint?
Giacomo_P Skrevet 15. oktober 2012 #8373 Skrevet 15. oktober 2012 Gia: Hva slags jobb har du? Jeg jobber på et sykehus, men vil ikke være for specifikk her inde. Gia: Har du vest, lommeur, frakk, hatt, monokkel, lommelerke og stokk? Jeg har alle de gjenstandene og plaggene du beskriver, bortsett fra monokkel. Men jeg har en lorgnett. Stjerner og planeter og Giacomo_P: Du får ta med deg fem kg-ere på valgfri aktivitet, hvem velger du og hva gjør dere? Jeg tar med: Lightbulb Rumle Nozmonster Mynona Surrehodet Og vil gjerne krangle med meg flere. Vi skal på vinreise i Frankrige, med indlagte kulinariske herligheder. De av dem som påstår de ikke er glade i vin, vil si noe andet når vi kommer hjem. Sukkerspindet: Hva slags klessti bør drømmemanden ha? 1
SemperFi Skrevet 15. oktober 2012 #8374 Skrevet 15. oktober 2012 Wednesday. Hva syntes du om falske personer? 2
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 15. oktober 2012 #8375 Skrevet 15. oktober 2012 Dreamdrops: Hva er ditt høyeste ønske akkurat nå? At jeg får ro i tankene mine! Angående jobb og utdanning. Jeg har jo fått jobb, men jeg må få vite hvor mye jeg får jobbe før jeg får ro i sjelen. Også vil jeg så gjerne ha klart hva jeg vil bli! Det er også litt slitsomt å tenke på! Dreamdrops: Har du lyst på mange barn? Nei, 2 holder i massevis Dreamdrops: Ble det noe Kingdom Hearts i kveld da? Nei, altså.. Nå skal du høre! Jeg begynte å game de tidligere i dag og alt gikk fint.. Frem til jeg skulle save Det bare sto ingenting om det i menyen i det hele tatt.. Så jeg turte rett og slett ikke å spille mer før jeg finner ut av hvordan man saver Kjæresten min kommer hit på torsdag, så da får han vær så god å vise meg! Og ikke tro jeg er noob eller noe For jeg testet ut absolutt ALT. Men litt kjipt å spille kjempe masse når man ikke vet hvordan man saver.. Sempi: En egenskap du absolutt ikke kunne tenke deg hos en god venn? Stjerner og Planeter: Når du møter nye mennesker; hva er det første du legger merke til? Gia: Venter fortsatt svar på cognac-spørsmålet mitt!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. oktober 2012 #8376 Skrevet 15. oktober 2012 Stjerner og Planeter: Når du møter nye mennesker; hva er det første du legger merke til? blikkontakt og tenner Sakone: Den beste boka du har lese?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. oktober 2012 #8377 Skrevet 15. oktober 2012 Anoia: Eg har ein kamerat som skal designa eit gothmonster for ein filmproduksjon. Korleis skulle det set ut for at du ville vorte skremt?
SemperFi Skrevet 15. oktober 2012 #8378 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Sempi: En egenskap du absolutt ikke kunne tenke deg hos en god venn? 1. Tålmodighet. 2. Forståelse. 3. Ærlighet. Jeg har et par gode venner. Men personen som stikker seg ut er en barndomsvenn av meg, vi har et veldig sterkt vennskapsbånd som ingen kan bryte. Han ble ferdig utdannet geolog fra NTNU og bor nå i Oslo. Jeg besøkte han i helgen som var. En real god-gutt, one in a billion! Hva med deg Dreamdrops? Guybrush. Hvordan stiller du deg til uforutsigbare personer? Endret 15. oktober 2012 av SemperFi
Giacomo_P Skrevet 15. oktober 2012 #8379 Skrevet 15. oktober 2012 Gia: Venter fortsatt svar på cognac-spørsmålet mitt! Jeg er ikke noen stor Cognacdrikker selv, og nyder mest én til kaffe. Du kan jo prøve denne, som er rund og fin: http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/druebrennevin/frankrike/otard-vsop-fine-champagne/sku-6201 Sakone: Hva gjør du på en vanlig søndag i juli?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 15. oktober 2012 #8380 Skrevet 15. oktober 2012 1. Tålmodighet. 2. Forståelse. 3. Ærlighet. Jeg har et par gode venner. Men personen som stikker seg ut er en barndomsvenn av meg, vi har et veldig sterkt vennskapsbånd som ingen kan bryte. Han ble ferdig utdannet geolog fra NTNU og bor nå i Oslo. Jeg besøkte han i helgen som var. En real god-gutt, one in a billion! Hva med deg Dreamdrops? Beklager, så nå at spørsmålet mitt var litt surrete Det skulle ikke stå "god" foran og jeg skrev hvilken egenskap du ikke kunne tenke deg hos en venn Da svarer jeg på det "riktige" spørsmålet jeg Jeg har flere venner, men en egenskap mange av de kunne være for uten er å alltid komme for sent til avtaler.. Silfen: For en som ikke er så ekstremt glad i kaker; hvilken kan du tenke deg "alle" liker likevel? Sakone: Hva ønsker du deg til jul i år?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå