Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sakone: Kva er din største draum?

Det er å finne en fantastisk kvinne som jeg kan dele livet med :D

En litt mer egoistisk drøm hadde vært å være verdens beste pianist^^

Dreamdrops: Hva er det mest rørende din kjæreste har gjort for deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mynona: Har du en vane som er vond å vende?

Ja, prokrastinering. Jeg driver med det akkurat nå faktisk.

Sakone: Hvor lenge har du igjen av utdannelsen din?

Skrevet

Ja, prokrastinering. Jeg driver med det akkurat nå faktisk.

Sakone: Hvor lenge har du igjen av utdannelsen din?

Jeg er selv ekspert på prokrastinering desverre...

Jeg blir ferdig sommeren 2014... gud hvor jeg gleder meg.. vært litt for lenge student nå kjenner jeg.

Mynona: Er du opptatt av penger?

Skrevet

ThePreascher: Har du platespeler? Syns du musikk er betre på vinyl?

Jeg har ikke platespiller, men jeg har en god del vinyl. Jeg er enig i at vinyl gjør at musikken høres varmere ut, men på den annen side så har teknologien idag kommet så langt at gode forsterkere fint klarer å gi samme lyden uten problemer. Jeg vil ha klar og ren lyd, og jeg har bygget stereoanlegget mitt ut fra mine lydpreferanser deretter. Det er samma søren om du spiller vinyl, cd, md eller mp3 hos meg (så lenge det er god kbps. Man hører ikke mye forskjell uansett hva media det kommer fra.

Den eneste måten å gjøre musikk totalt enestående på, er å få den live ;)

mynona: ditt dårligste ferieminne?

Skrevet (endret)

Jeg er selv ekspert på prokrastinering desverre...

Jeg blir ferdig sommeren 2014... gud hvor jeg gleder meg.. vært litt for lenge student nå kjenner jeg.

Mynona: Er du opptatt av penger?

Nei. Jeg er opptatt av at mine egne penger holder til det jeg vil bruke de på, også er jeg opptatt av å ikke gå tom for penger. Begge deler fungerer fint :) Folk som skryter av hvor mye penger de har er blærete og jeg får avsmak. Ellers er penger stort sett tall for meg.

Hmm.. Dårlig ferieminne? Finnes det?? Kan ikke komme på annet enn den gangen da solkremen min tydeligvis ikke fungerte og jeg ble så solbrent på leggene at det nesten luktet svidd av meg og jeg besvimte på kvelden. Den flyturen hjem var grusom.

Loren: Beskriv deg selv med 3 ord.

Guybrush: Hva er det første du tenkte når du våknet i morges?

Endret av Mynona
Skrevet

Guybrush: skal du se walking dead i dag ? :danse:

Det vurderes sterkt! :P

Guybrush: Fortel om den mest originale måten du har blitt sjekka opp på.

Tja, si det. Har vel igrunn ikke vært så mye annet enn at jenter har kommet bort og slått av en prat og spurt etter nummeret etterhvert :) Eller å bli sjekka opp på et kvinneforum kan vel kanskje sies å være orginalt? ;)

Guybrush: Har du noen fobier?

Enorme mengder kakkerlakker. Blæææh. Tanken på å få slike helt over meg gir meg lettere noia!

Hva med deg, Guybrush, er du interessert i denslags?

Og du svarte ikke på det forrige spørsmålet mitt! *peke strengt på*

Jeg har aldri rota meg med på noe, men jeg er veldig glad i å fotografere og kjenner endel som driver på med den slags. De hadde no på Røros nettopp som var veldig gjennomført. Siste prosjektet her i trondheim, musikkvideo hvor endel laivfolk også deltok:

10475_10152167074505161_1089267131_n.jpg

Guybrush: Det temaet du brenner/kan mest om? Så når du diskuterer det kan det ta litt av?

Ehhhh det er så mangt, det som engasjerer meg mest er statlig inngripen og reguleringer/byråkrati som fratar folk deres rettigheter og muligheter. Jeg klarer generelt sjeldent å holde kjeft uansett ;)

Guybrush: Er du kreativ?

Jeg har holdt på med foto og video i mange mange år, har nå store planer om å igjen prøve meg på gitar og piano. Driver med på med design, PR og reklame blant annet innen 2 av firmaene. Så jo jeg vil da si det.

Anoia: deler du interessene dine med samboeren ? :)

Wednesday: husker du en tid eller situasjon hvor du virkelig har satt pris på foreldrene dine? :)

Dreamdrops: hvordan skulle jeg fått deg flau enklest mulig ? :P

Sakone: nevn 3 ting som vi nordmenn absolutt skulle tatt lærdom av i forhold til japanere

Skrevet

Sakone: nevn 3 ting som vi nordmenn absolutt skulle tatt lærdom av i forhold til japanere

1. Køkultur. Japanere er veldig tålmodige og venter stille og rolig i kø i timesvis om nødvendig. Det var noe jeg lærte å sette stor pris på når jeg bodde der. Man blir veldig tålmodig av det.

2. Bedre matkultur.

3.Større arbeidsinnsats i arbeidslivet.

Gunfreak: Synes du Shemales kan være hotte?

Skrevet

Æsj, nå svarte jeg, så ble det borte igjen!

Måtte tenke grundig for å komme på et dårlig ferieminne altså. Jeg tar det meste som skjer med et smil. Så det eneste må være de utrolige slitsomme tunisierne som fotfulgte meg og venninna mi i Sousse for å be oss på te hele f*@%&$& tiden! De stod å ventet ved strandpromenaden til vi skulle gå derfra osv. Det ble så ubehagelig at vi sluttet å gå ut om kvelden - så dit skal jeg aldri igjen.

Yme: hva gjør deg glad?

Skrevet (endret)

Yme: hva gjør deg glad?

At folk godtar venneforespørselen min :flekke::pisk:

Lillesiren: Hvilken av fingrene dine er lengst?

Endret av Yme
Skrevet

At folk godtar venneforespørselen min :flekke::pisk:

Er det du som er den notificationen som jeg ikke får lov til å se hva er?? Nettleseren min trenger en hvil, men det får den ikke for jeg har 12 faner med informasjon oppe som jeg jobber med på oppg. min. Så nå driver nettleseren og nekter meg å se på videoer og den tuller med facebook osv. Og nå skulle jeg legge til en smaily her og, men de får jeg visst heller ikke se lenger! Skal bare skrive ferdig kapitlet på oppg så skal jeg restarte, og godkjenne ;)

Dreamdrops: Hva er din største last?

Skrevet

Gia: Har du vest, lommeur, frakk, hatt, monokkel, lommelerke og stokk?

Skrevet

Anoia: Hvilken annen nettside er du hyppigst bruker av?

Facebook... :sjenert:

Anoia: deler du interessene dine med samboeren ? :)

Stort sett.

Han kommer nok aldri til å iføre seg noe kostyme og dra på laiv eller cosplay, men det hender han bruker hatt! :hjerter_rundt:

Utrolig nok synes han det er kjempegøy med klassisk rollespill (du vet, papir og terninger og sånt).

Og vi leser mye av de samme bøkene (dvs, jeg prakker på ham diverse fantasybøker og han ender opp med å like dem kjempegodt).

Vår største felles interesse er nok lidenskapen for å lage bilder. Jeg tegner og han maler :)

Preacher: Så du hoppet til Felix Baumgartner i går? Holdt du pusten litt, i så fall?

Mynona: Begynner du noenganger å le/fnise i upassende situasjoner?

Skrevet

Preacher: Så du hoppet til Felix Baumgartner i går? Holdt du pusten litt, i så fall?

Jeg så det, smilte fra øre til øre og fikk umiddelbart en ny helt! Og sterk misunnelse, herregud for en bragd!

Noz: er du like voldelig i virkeligheten som i historien?

Gjest Musekatt
Skrevet

Musekatt: Hva er den vakreste kroppsdelen på en kvinne?

Tja, synes både kragebein, rygg, hofter og rumpe er fint. Men siden jeg må velge så sier jeg rumpa.

Dreamdrops: Hva har du på deg nå?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: Har du bilder på veggene dine? Hva er i så fall motivene?

Det har jeg, og begge har blomster som motiv, selvmalte og greier, hehe.

Lillesiren: En sang du aldri blir lei av?

Denne:

http://youtu.be/ZmeyocnsEIk

Ah, den er bare helt nyydelig syns jeg!

Lillesiren: Hvilken av fingrene dine er lengst?

Langefingeren..?

Guybrush: Hva tror du denne karen studerer?

http://youtu.be/2HbJ8bHUvAY

Stjerner og planeter: Hvordan tror du dine venner beskriver deg?

Skrevet

Loren: Beskriv deg selv med 3 ord.

Lojal, sterk og omtenksom.

Tre ord er alt for få til å skape et bilde som faktisk sier noe, men dette er det jeg oftest har blitt beskrevet som av andre.

Stjerner og planeter: er det noen type mat du liker som mange ikke synes noe om?

Skrevet

Nica: Jobber eller studerer du?

Jeg studerer, jobber bare i feriene.

Stjerner og planeter: Favorittdikt?

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMånster: likte dere rollene deres i siste episodene av Syndikatet?

Noz: er du like voldelig i virkeligheten som i historien?

jeg digga hele syndikatet-historiegreia!! selvfølgelig ble det litt ekstra stas

når jeg hadde så kul rolle i den da... men jeg oppfordrer virkelig alle her til å lese den!

(det er mange flere her som er med i historien- blant annet LillePus, Hunter, Bud,Tantadrusfheehhh, Hikken,Vampen,Ery,Silfen,Wednesday...)

Neiiiii- er nok ikke like voldelig i virkeligheten neii.. hehee... hadde riktignok vært tøft å være agent da!

cuddlegirl: hva er det du studerer?

mynona: begynner du å få reisenerver?eller eksisterer ikke det ordet i ditt vokabulær?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Tja... til sommern kanskje? Jeg har vært der før da. Fun fact: Alle "kommunene" der heter noe med St.

Lillesiren: Hvor liten er du egentlig?

wups, glemte visst et. Nei, jeg er egentlig ikke spesielt liten(og ikke heter jeg Siren heller;)), 1,66-1,67 på sokkelesten:)

Wednesday: Hvordan ser du for deg livet ditt om 20 år?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

vik

Lillesiren: Om eksen din ringte deg i dag, kva ville han mest sannsynleg sei?
Sakone: Er du glad du oppdaga KG?
Musekatt: ASL?

Endret av Stjerner og planeter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...