Gjest Sakone Skrevet 15. oktober 2012 #8281 Skrevet 15. oktober 2012 Sakone: Hva med deg, er du optimist, eller pessimist? Jeg er helt klart optimist. Hadde jeg ikke vært det synes jeg det hadde vært vanskelig å se fremover. Men klart jeg som også de fleste andre har sikkert tider vi ikke alltid ser helt optimistisk å ting, men generelt er jeg absolutt optimistisk Dreamdrops: Er du glad i intern humor?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 15. oktober 2012 #8282 Skrevet 15. oktober 2012 Dreamdrops: Hvor langt har du vært hjemmefra, og hvor var du da? Har faktisk ikke vært så veldig langt hjemmefra Tenker du på å være alene eller generelt hjemmefra? For det lengste jeg har vært alene hjemmefra var da jeg var 15 og dro til London alene for å besøke en venninne Generelt hjemmefra var da jeg, pappa og sis var i Tunisia for to år siden! Dreamdrops: Er du glad i intern humor? Alt med måte, tenker jeg Er jeg sammen med bare en jeg har intern humor med; kjør på! Da er det jo bare moro Men om jeg er i et rom med mange andre mennesker, og folk stadig kjører på interne spøker, synes jeg det er litt merkelig og lite inkluderende. Gia: Hva slags jobb har du? Wednesday: Hva er det beste med høsten?
Puserjenta Skrevet 15. oktober 2012 #8283 Skrevet 15. oktober 2012 En veldig fin helg her :-) Puserjenta: har din helg vært fin? Viernes: hva er ditt favorittdyr? Fint her også. Malte deler av stuen på fredag og en tur til Sverige på søndag tjaa noen ganger er det det.. men heldigvis har jeg et godt nettverk rundt meg. Besteforeldrene til datteren min stiller opp dag og natt, og det gjør vennene mine også. jeg er heldig sånn sett. Puserjenta: har du barn ? Stjerner og planeter: så du på han gærningen som hoppa fra "verdensrommet" i dag ? Jeg har to jenter
Gjest Sakone Skrevet 15. oktober 2012 #8284 Skrevet 15. oktober 2012 Dreamdrops: PC eller Mac? Guybrush: Har du noen fobier? _Tvillingjenta_: Hvis du kunne velge et instrument du ville kunnet perfekt, hvilket ville det vært? Stjerner og planeter: Har du noen gang besvimt? Aphrodite: Hva er det mest sexy du vet om?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 15. oktober 2012 #8285 Skrevet 15. oktober 2012 Dreamdrops: PC eller Mac? Pc! Lett. Sakone: De mest sexye hverdagsplaggene jenter går med? Tvillingjenta: Hvordan husker du ting? Henger du opp post it-lapper, kalenderalarm på mobilen, e.l., eller husker du ting rett og slett?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. oktober 2012 #8286 Skrevet 15. oktober 2012 Stjerner og planeter: Har du noen gang besvimt? Ja. Eg hadde vore på leir og drukke gamal mjølk (trur eg). Klassen min skulle syngje i Kyrkja. Eg gjekk i 6. klasse. Eg sto midt i koret, for på den tida var eg høgast i klassa. Eg segna om før me starta å syngje. Læraren fanga meg opp og eg feis heile midtgongen ned, og kom meg på do. Eg var vel vekke i 10 sek... Dreamdrops: Har du nokon gong kjent deg urettferdig behandla? Guybrush: Fortel om den mest originale måten du har blitt sjekka opp på.
TheHairyToothfairy Skrevet 15. oktober 2012 #8287 Skrevet 15. oktober 2012 Lillesiren, Hikken og Ery + NozMånster: likte dere rollene deres i siste episodene av Syndikatet?
Gjest Sakone Skrevet 15. oktober 2012 #8288 Skrevet 15. oktober 2012 Pc! Lett. Sakone: De mest sexye hverdagsplaggene jenter går med? Flinke jente! PC > Mac like mye som The Beach Boys > The Beatles. Er ikke helt sikker på hva som defineres som hverdagsplagg, men jeg synes skjørt er veldig sexy og feminint, og det samme synes jeg med litt lette nette kjoler, særlig om sommeren er det veldig flott synes jeg Cuddlegirl: Hva beskriver deg best?
Wednesday Skrevet 15. oktober 2012 #8289 Skrevet 15. oktober 2012 Wednesday: Hva er det beste med høsten? alle farvene Guybrush: skal du se walking dead i dag ?
Gjest Hikken Skrevet 15. oktober 2012 #8290 Skrevet 15. oktober 2012 Lillesiren, Hikken og Ery + NozMånster: likte dere rollene deres i siste episodene av Syndikatet? Hvor er dette syndikatet?
Gjest Lillesiren Skrevet 15. oktober 2012 #8291 Skrevet 15. oktober 2012 Lillesiren, Hikken og Ery + NozMånster: likte dere rollene deres i siste episodene av Syndikatet? (Nå venter jeg bare spent på fortsettelsen;)) 1
Mynona Skrevet 15. oktober 2012 #8292 Skrevet 15. oktober 2012 Mynona: Når skal vi reise til Jersey sammen? Tja... til sommern kanskje? Jeg har vært der før da. Fun fact: Alle "kommunene" der heter noe med St. Lillesiren: Hvor liten er du egentlig?
Gjest Sakone Skrevet 15. oktober 2012 #8293 Skrevet 15. oktober 2012 Hikken: Alle barna likte å slikke iskremen, unntatt Hikken, hun likte å slikke..... Hvis du skulle fortsatt denne vitsen, hva ville kommet etterpå? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 15. oktober 2012 #8294 Skrevet 15. oktober 2012 (Nå venter jeg bare spent på fortsettelsen;)) her kan jeg levere standardfrasen min; the plot thickens! Sakone: hva synes du om den voldsomme stigningen på boligprisene i sentrale områder av landet, de siste årene?
Gjest Drue Skrevet 15. oktober 2012 #8295 Skrevet 15. oktober 2012 Sakone: du fører mye dialog i en spørretråd. ikke glem spørsmålene. Drue: hvilken lesesal pleier du å sitte i? Jeg pleier å stikke innom for å spise lunsj i kantina med søsteren min der når hun har de verste eksamensperiodene, så da kan jeg vinke. UB, tredje etasje, midterste "bolk" Jaaa, bare vink! Drua: Hva har du på den diggeste pizzaen? Det må bli det som er på min favoritt, Indiavolata, på Villa Paradiso: sterk pølse, mozarella, svarte oliven, rødløk, og pecorino-ost. Drue/Noz: Finner dere Are? Nei ass. Jeg har funnet et klipp til hvor han er med, men da sa han ingenting om KG. Du vet noe du!? Fresi: hvilken eminemsang er din favoritt?
Gjest Sakone Skrevet 15. oktober 2012 #8296 Skrevet 15. oktober 2012 her kan jeg levere standardfrasen min; the plot thickens! Sakone: hva synes du om den voldsomme stigningen på boligprisene i sentrale områder av landet, de siste årene? Generelt synes jeg det er veldig uheldig. Det at boliger i seg selv er dyrt, er ikke nødvendigvis en uting, men når det går i den retning at de som ikke allerede er godt etablert i boligmarkedet kan komme inn på boligmarkedet så er det synd. Og jeg må si at de politiske virkemidlene som blir brukt har ikke akkurat bidratt. På den annen side kan det være fint med høye priser i sentrale strøk, slik at det kan øke tilflytning til mindre sentrale strøk. Men om det skal være en hensikt, så må det jo også satse på mer sysselsetning og jobbskaping i mindre sentrale strøk. Wednesday: Hvilken outfit føler du deg mest sexy i?
Wednesday Skrevet 15. oktober 2012 #8297 Skrevet 15. oktober 2012 Wednesday: Hvilken outfit føler du deg mest sexy i? bunad!! hihi du da? Drue: hvordan går det med letinga etter Are ?
Gjest Drue Skrevet 15. oktober 2012 #8298 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) bunad!! hihi du da? Drue: hvordan går det med letinga etter Are ? Dårlig ass. Har du hørt klippet? Er ikke akkurat så mye info å få ut av det. Aphrodite vet hvem det er, men hun vil ikke si det. Stjerner: når barberte du bikinilinja sist? Endret 15. oktober 2012 av Drue
Gjest Sakone Skrevet 15. oktober 2012 #8299 Skrevet 15. oktober 2012 bunad!! hihi du da? Silkepysjbukse og tskjorte! rawr! hahaha Mynona: Har du en vane som er vond å vende?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. oktober 2012 #8300 Skrevet 15. oktober 2012 Stjerner: når barberte du bikinilinja sist? Eg gjer det kvar gong eg dusjar og eg dusjar kvar dag.... Sakone: Kva er din største draum? ThePreascher: Har du platespeler? Syns du musikk er betre på vinyl?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå