Anoia Skrevet 14. oktober 2012 #8241 Skrevet 14. oktober 2012 Har ikke smakt det, men ser for meg at det er litt gamlis å drikke det. Er det det? Noen synes det. Andre synes bare det er sofistikert. Uansett er det veldig godt, særlig på vinterhalvåret. Og så kan man ha det i gløgg! Jeg er mest glad i Farscape. Har du sett den enda? Hvilken er du mest glad i, sånn utenom Firefly? Ja, jeg har sett Farscape, og det er den serien jeg er mest glad i også (utenom Firefly). Lenge siden jeg har sett den nå, tror jeg må se den igjen snart! Anoia: Ca hvor mange vesker har du? Flere enn 6, færre enn 10, men alle er nogenlunde i samme stil, dvs denne (er ikke så fancy når det kommer til vesker ) Guybrush: Er du kreativ?
Giacomo_P Skrevet 14. oktober 2012 #8242 Skrevet 14. oktober 2012 Gia: i hvilket tiår er du født? 70-tallet. Jeg er ikke helt sikker på om det er 18- eller 19- foran. Preacher: Helt ærlig - har du ligget med noen av naboene mine mens jeg har vært på jobb?
TheHairyToothfairy Skrevet 14. oktober 2012 #8243 Skrevet 14. oktober 2012 ThePreacher: Hvis du noen gang hadde hatt behov for bilder av mine tær, hva hadde grunnen vært? Dette måtte være av rent jobbmessige grunner. I min jobb kan et bilde av tærne dine hjelpe meg til å identifisere deg om du er død og vi finner deg ille tilredt, slik at det ikke er mulig å identifisere deg via overkropp. Det kan også hjelpe meg om jeg skal søke etter eieren av fotspor i løs masse. Bildet kan også lære meg noe om dine vaner mht fysisk aktivitet, om du feks spiller fotball eller går mye tur. Ikke minst vil tærne gjerne fortelle meg noe om hvordan du går, og også hvor anspent du er. Jeg kan kanskje til og med fortelle hvilke sko du bruker, om du har de rette formskadene. Det vil også være mulig å kunne se om du svømmer mye. Det vil også kunne hjelpe meg for å se tegn på både din fysiske og psykiske helse. Ser jeg tegn til at du biter eller river negler fra tærne, så har jeg et klart grunnbilde av din person og et utgangspunkt for å konkret jobbe meg frem til hvor tilregnelig du er. Mer naturlig vil også dette bildet avsløre hvor godt du tar vare på føttene. Har du enkelte sykdommer rundt feks negler, så ser jeg gjerne detaljer om din helhetlige helse. Yme: Tør du vise meg tærne dine? Sakone: hva er det meste du har brukt på en kveld på byen?
TheHairyToothfairy Skrevet 14. oktober 2012 #8244 Skrevet 14. oktober 2012 Preacher: Helt ærlig - har du ligget med noen av naboene mine mens jeg har vært på jobb? Nei, det nærmeste jeg har vært var hun tøsen som flørtet med meg i går kveld, nede på din lokale bensinpusher. Men lat som jeg er, så frastod jeg muligheten for hanky panky. Heck, jeg var jo sulten - ikke kåt. Yme: vil du ha bilde av mine tær?
Yme Skrevet 14. oktober 2012 #8245 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Yme: Tør du vise meg tærne dine? Haha, jeg legger gladelig ut bilde av tærne mine, fra alle nødvendige vinkler, om du lager en sånn fææænsi analyse av dem Yme: vil du ha bilde av mine tær? Bare om du pynter dem med sløyfe og neglelakk! (neglelakken skal helst bli påført, mens du sitter i bobla di) Gia: Hvis du hadde hatt en ekstra pupp, hadde du beholdt den, eller ville du fått den fjerna? Endret 14. oktober 2012 av Yme 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. oktober 2012 #8246 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg syns det virker som at du tror jeg missliker deg, etter at jeg var kranglete i den tråden. Det gjør jeg absolutt ikke, så det er ikke noe annerledes for meg å spørre og snakke med deg, enn å snakke med andre brukere her inne. Si ifra om du syns jeg var for streng, for det var absolutt ikke meningen, og jeg ber selvfølgelig om unnskyldning om det er tilfellet. Nei då, eg meinte ikkje det slik. Me har ikkje krangla, me har diskutert. Me har ulike meiningar og det er flott! Du er på ingen måte streng!
Giacomo_P Skrevet 14. oktober 2012 #8247 Skrevet 14. oktober 2012 Gia: Hvis du hadde hatt en ekstra pupp, hadde du beholdt den, eller ville du fått den fjerna? Jeg synes pupper er bedst i par, så jeg hadde nok fjernet den, og heller lånt av venner og bekjendte når behovet var der. Anoia: Kler du empire-kjoler?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 14. oktober 2012 #8248 Skrevet 14. oktober 2012 ? Dreamdrops: gleder du deg til å begynne i den nye jobben ? hva gleder du deg mest til ?? Jaa Akkurat nå gleder jeg meg mest til å bli kjent med nye kolleger (håper jeg liker de ), og det og rett og slett komme inn i jobben! Alltid litt småkjipt å være ny. "den lille sorte", nude pumps, jeans som passer fasongen din perfekt, svarte støvletter, pen kåpe. hva synes du Dreamdrops? Jeg er faktisk ganske enig! Bare at det er noen av de tingene jeg ikke har/hatt råd til å kjøpe da.. Hjelpe meg? Ja veldig glad i alle de krimseriene :D Kan ikke sangen, men om du gir meg notene på den så skal jeg klare å spille den Ja det var det med utesteder da.... Evergreen kan være ganske ålreit. Ellers er jo Consenzo på Solli plass ålreit. Cafe Sjakk-Matt bak Saga-kino der er jo også ålreit. Ellers har jeg ikke noen jeg kommer på i farten. Men så lenge det ikke er fullt av dansing og skithøy musikk er jeg fornøyd Hvor pleier du å gå ut? Jeg går aldri ut faktisk. Var en pub i nærheten av der jeg bor jeg var noe på før, men den har dessverre blitt 20. Så nå har jeg offisielt ingen steder å rundt omkring her; da må jeg inn til Oslo, og det er litt stress siden da må jeg dra så tidlig hjem pga tog. Menmen, egentlig ikke noe jeg savner Sakone: Hvilke krimserier er best? Stjerner og Planeter: Noe du vet er irriterende ved deg selv?
Anoia Skrevet 14. oktober 2012 #8249 Skrevet 14. oktober 2012 Anoia: Kler du empire-kjoler? Jeg har fått høre flere ganger at jeg gjør det, i hvert fall Har du skjegg-/bartevekst av noe slag?
Giacomo_P Skrevet 14. oktober 2012 #8250 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg har fått høre flere ganger at jeg gjør det, i hvert fall Har du skjegg-/bartevekst av noe slag? Jeg hadde bart en tid, efter påtrykk fra min eks. Jeg er periodeskjeggete, men liker meg bedst med glatt hake. Yme: Vil du være med til Amazonas?
Gjest Sakone Skrevet 14. oktober 2012 #8251 Skrevet 14. oktober 2012 Jaa Akkurat nå gleder jeg meg mest til å bli kjent med nye kolleger (håper jeg liker de ), og det og rett og slett komme inn i jobben! Alltid litt småkjipt å være ny. Jeg er faktisk ganske enig! Bare at det er noen av de tingene jeg ikke har/hatt råd til å kjøpe da.. Hjelpe meg? Jeg går aldri ut faktisk. Var en pub i nærheten av der jeg bor jeg var noe på før, men den har dessverre blitt 20. Så nå har jeg offisielt ingen steder å rundt omkring her; da må jeg inn til Oslo, og det er litt stress siden da må jeg dra så tidlig hjem pga tog. Menmen, egentlig ikke noe jeg savner Sakone: Hvilke krimserier er best? Ja ser den. Er som sagt nesten aldri ute selv så. Hmm. Jeg liker NCIS aller best, ellers synes jeg Cold Case og Criminal Minds er bra. Og noen av de CSIene også Dreamdrops: Hva med deg da?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. oktober 2012 #8252 Skrevet 14. oktober 2012 Stjerner og planeter: Favorittplanet? Eg svarar det same som tidlegare i tråden, Mars (fordi menn er frå Mars og eg elskar menn...) Dreamdrops: Beste reisemål?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 14. oktober 2012 #8253 Skrevet 14. oktober 2012 Dreamdrops: Hva med deg da? Castle, The Mentalist, CSI Las Vegas er favoritten av CSI'ene, Cold Case er også ganske kult, Bones og FBI Files (en slags dokumentar-versjon) Guybrush: Det temaet du brenner/kan mest om? Så når du diskuterer det kan det ta litt av?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 14. oktober 2012 #8254 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Eg svarar det same som tidlegare i tråden, Mars (fordi menn er frå Mars og eg elskar menn...) Dreamdrops: Beste reisemål? Oi.. Svare bare et? Da må jeg nok si Mauritzius! Selv om Fiji-øyene, Cuba, Sør-Afrika, Australia og California også står ganske høyt på listen Glemte spørsmål! Fy! Stjerner og Planeter: Har du vært gift før? I så fall, hvor lenge? Drua: Hva har du på den diggeste pizzaen? Endret 14. oktober 2012 av Dreamdrops
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. oktober 2012 #8255 Skrevet 14. oktober 2012 Stjerner og Planeter: Noe du vet er irriterende ved deg selv? At eg nokon gonger underkommuniserar ting.... Gia: Alder?
Giacomo_P Skrevet 14. oktober 2012 #8256 Skrevet 14. oktober 2012 Gia: Alder? 37. Jeg skjønner ikke at det kan stemme. Dreamdrops: Hvilken slipsknude foretrekker drømmemannen?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. oktober 2012 #8257 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Stjerner og Planeter: Har du vært gift før? I så fall, hvor lenge? Nei, eg har aldri vore gift. Og takk Gud for det. Det var ei papirmølje utan like då eg stakk frå sambuaren min. Sakone: Om du vinn 204 mill i vikinglotto på onsdag. Kva er det første du gjer? Endret 14. oktober 2012 av Stjerner og planeter
Guybrush Skrevet 14. oktober 2012 #8258 Skrevet 14. oktober 2012 Anoia: noen gang deltatt på laiv eller andre tilstelninger med utkledning ? Ser steampunk er veldig i vinden her i bartebyen nå.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 14. oktober 2012 #8259 Skrevet 14. oktober 2012 Dreamdrops: Hvilken slipsknude foretrekker drømmemannen? Oi, er det noe jeg må ha en mening om også? Drømmemannen går ikke særlig mye i slips, ei heller skjorter for den saks skyld, men bukseseler i ny og ne hadde ikke skadet! Gia: Nå har jeg fått et veldig "gammelt" inntrykk av deg, uten at du er det. Så når jeg forestiller meg et slags bilde av deg er du litt Sherlock Holmes. Er jeg i det hele tatt i nærheten? Kan du i så fall beskrive noe du pleier å gå med? Stjerner og Planeter: Hvor handler du klær? Sakone: Hender det at du går med bukseseler?
Giacomo_P Skrevet 14. oktober 2012 #8260 Skrevet 14. oktober 2012 Gia: Nå har jeg fått et veldig "gammelt" inntrykk av deg, uten at du er det. Så når jeg forestiller meg et slags bilde av deg er du litt Sherlock Holmes. Er jeg i det hele tatt i nærheten? Kan du i så fall beskrive noe du pleier å gå med? Kanskje ikke helt ude på viddene. Jeg går alltid med skjorte, blazer og bukser med press. Av og til slips, ofte stresskoffert. Du vil ikke se meg med ryggsekk noen gang.Om vinteren bruker jeg frakk, og aldrig allværsjakker eller andet fritidstøy. Jeg bruker ikke joggesko. Og når jeg bruker slips, velger jeg en knude som passer slipset. Sløyfer skal helst være selvknyttet, men her hender det jeg synder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå