Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

Awww, jeg er imponert over at du husket det! (Også ble jeg glad for å bli husket. Hehehe)

åff kåsh! jeg har jo sagt om jeg får vite en bursdag en gang, så husker jeg den resten av livet.

Nå kommer jeg til å sitte på gamlehjemmet om 60 og huske at solsenga har bursdag i november :P

men du har ikke sagt hvilken dato....

sååå:

solsenga: hvilken dato har du bursdag? er du Sakones hemmelige tvilling montro?

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og planeter Du får ta med deg fem kg-ere på valgfri aktivitet, hvem velger du og hva gjør dere?

Oj, eg har ikkje vore så aktiv før den siste månaden så eg veit ikkje om så mange...

Drue ville eg tatt med på nynorsk diktopplesing

Yme ville eg tatt med på "Eg er overvektig og veldig fornøgd-"- seminar.

Bandit ville eg tatt med på bar og prata. Er litt nyfiken på han

Mynona på eit flymeistringskurs

Sakone på ein strippebar. Føler han må løse seg opp litt.....

Mynona: Kva gledar du deg mest til i Vietnam?

Skrevet (endret)

Cuddle: beste fyllehistoria du har å komme med?

Hmm, vet ikke om dette er den beste men må vel være noe sånt da jeg og tvillingsøstra mi var på vors, og hadde planlagt lenge at denne gangen skulle vi ta det veldig rolig. Litt etterpå får vi masse shots og drinker, og glemmer å tenke over hva vi drikker. Søstra mi hadde prøvd å komt inn på en uteplass med ett busskort, mens jeg tydeligvis hadde komt inn selvom jeg ikke husker jeg var der inne.(Faktisk helt utrolig at jeg kom inn). :gjeiper: Endte med at jeg våkna hos en som var ett par år eldre, 1 time fra der jeg egentlig skulle være. Fyrte opp telefonen og ringte søstra mi. Hun lo seg ihjel, mens jeg måtte finne en t-bane i skjørt og høye hæler. Strømpebuksa mi var revet opp, og all sminken min var borte. Fikk også helt sjokk når jeg så alle fyllemeldingene vi hadde sendt til folk, og hva vi hadde skrevet.

ThePreacher: Funker det å smiske med deg for å komme inn på uteplasser?

Endret av Cuddlegirl
Skrevet (endret)

Yme ville eg tatt med på "Eg er overvektig og veldig fornøgd-"- seminar.

Du tenker fortsatt på det der, ja. Jeg har ikke noe imot overvektige mennesker... Jeg har vært feit selv, og jeg misstrivdes ikke med det.

Endret av Yme
Skrevet

Du tenker fortsatt på det der, ja. Jeg har ikke noe imot overvektige mennesker... Jeg har vært feit selv, og jeg misstrivdes ikke med det.

'

Det var den diskusjonen eg kverulerte mest i. Derfor huskar eg det. Og at du ikkje var enig med deg. Ikkje noko anna enn det.....Eg meiner det; du er sikkert ein hyggeleg mann!!

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Cuddlegirl: Hva er du best på?

Tonje: Er du her fortsatt? Hva er det mest spennende du har gjort siste måneden?

ThePreacher: Morsomste øyeblikk på jobb som dørvakt?

Gjest Musekatt
Skrevet (endret)

Musekatt: hva er best, katt eller mus?

Katt, siden de er mest kosete. Liker samtidig mus, om de holder seg i bur. Mus som jeg gjemmer seg i kjellere og hus er ikke noe særlig, selv om jeg blir hysterisk om noen prøver å ta livet av de. :gjeiper:

Lillesiren: Hva er det mest spontane du har gjort?

Endret av Musekatt
Skrevet

ThePreacher: Funker det å smiske med deg for å komme inn på uteplasser?

Hah, selv om jeg er en gammel gris, så nei. Men jeg har en tendens til å slippe folk jeg kjenner inn på Feliz, så vi kan gjøre en avtale - om du ser du meg så er det bare å komme rett til meg og fortell hvem du er. No cover, no line. Men alderen tøyser jeg ikke med, du MÅ være over 20 for å slippe inn, uansett. Jeg kan heller ikke hjelpe om du er for full eller kommer i treningstøy.

Alle sammen: hadde dere stilt opp på et KG-julebord?

Skrevet

Sakone: Har du barn?

Det har jeg ikke. Og blir nok heller en god stund, om det i det hele tatt skulle skjer:)

Mynona: Er du feminin?(interesser osv osv)

Skrevet

Mynona på eit flymeistringskurs

Mynona: Kva gledar du deg mest til i Vietnam?

Å, så koselig at du tenkte på meg :klem:

Jeg aner ikke hva jeg gleder meg mest til jeg. Jeg tror hele opplevelsen kommer til å bli så bra. Men må jo si at 32 grader er noe å se frem til :ler: Tror jeg gleder meg mest til Mekong Deltaet og de flytende markedene og sånt. Kanskje.

Sakone: Hvilke sider ved deg selv irriterer deg?

Skrevet

Absolutt!!

Lillesiren: Sjoklade eller chips?

Skrevet

Sakone: Hvilke sider ved deg selv irriterer deg?

At jeg prokrastinerer veldig mye, og at jeg kan være lat til tider!

Lillesiren: Hvis du skulle underholdt på Karl Johan, hva ville du ha gjort?

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Cuntzilla: få høre mer om hva Ivers måtte gjennomgått ;)

Haha! Tja.. vet ikke helt hva jeg skulle brukt han til, jeg. Han har ikke et utseende jeg synes er attraktivt sånn helt uten å kjenne han, men jeg regner med han har en flott, trent fotballkropp. Så det er vel bare å sette seg på ansiktet hans og nyte turen og utsikten nedover derfra.

Guybrush: Blir du litt småtent av tanken på Steffen Iversen med ansiktet gravd langt inn i mitt aller helligste, eller må det mye mer til før det rykker i gylfen?

Skrevet (endret)

Mynona: Er du feminin?(interesser osv osv)

Tja... si det.. jeg er ikke opptatt av sminke og sånn, men glad i å gå i kjole (hvis det er varmt nok), er pysete som en jente hvertfall :ler: , og liten av vekst, men jeg er mer med på guttespøker enn venninnene mine som regel. Er jo omsorgsfull og liker å ordne sånne tradisjonelle kvinne-ting som regel. Jeg vet sannelig ikke jeg. Tror jeg er feminin. Men ikke überfeminin.

NozMonster: er jeg feminin? :ler:

Endret av Mynona
Skrevet (endret)

ThePreacher: Morsomste øyeblikk på jobb som dørvakt?

Det er mange, tross alt jobbet i døren siden jeg var 18. Jeg har truffet så mye flotte mennesker og kollegaer via denne typen jobb, at det er helt umulig å skille noen forskjell på hva som har vært morsomst.

men jeg kan vel nevne øyeblikket jeg er mest stolt av. Det var når jeg på et av Bergens utesteder avslørte et par halliker som satt og diskuterte ved et av bordene. Mennene trodde ikke jeg forstod hva de sa mens jeg gikk rundt ved bordene og samlet glass. Nok en fordel av å være språkkyndig.

Denne lille affæren førte til at Politiet kunne rulle opp et gedigent nettverk av trafficing på Vestlandet. Sånt gjør godt.

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Fire-tiltalt-for-grov-menneskehandel-1849564.html

Det fine bildet av de to herrene rundt bordet er det til og med jeg som har tatt. :)

Yme: er det lett å såre deg?

Stjerneplaneten: hvor gamle barn har du?

edit: bedre link.

Endret av ThePreacher
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Dreamdrops: Har du nokon gong kjent deg urettferdig behandla?

Ja; det tror jeg vi alle har på et eller annet tidspunkt. Kommer ikke på en spesiell hendelse da!

Dreamdrops: Hva er det mest rørende din kjæreste har gjort for deg?

Kjæresten min er ikke så romantisk av seg, så må bli småtingene som blir sagt/gjort underveis :) Alt fra herlige komplimenter til at han lager middag.

Dreamdrops: hvordan skulle jeg fått deg flau enklest mulig ? :P

Jeg blir ikke så lett flau faktisk :) Men tror du virkelig jeg ville fortalt det til deg? :P

Dreamdrops: Hva er din største last?

Min største last tror jeg er at jeg er så utrolig følsom. Og jeg mener ikke gråter-lett-av-film-følsom, men rett og slett følsom som person.

Kan være ekstremt slitsomt, men dessverre vanskelig og bare "fjerne".

Dreamdrops: Hva har du på deg nå?

Noe så spennende som joggebukse og hvit singlet :fnise:

Yme: Gå resten av livet helt nybarbert eller resten av livet med langt julenisse-skjegg?

Stjerner og Planeter: Hvordan pleier du å feire jul?

Loren: De mest unødvendige smilefjesene på KG?

Skrevet

åff kåsh! jeg har jo sagt om jeg får vite en bursdag en gang, så husker jeg den resten av livet.

Nå kommer jeg til å sitte på gamlehjemmet om 60 og huske at solsenga har bursdag i november :P

men du har ikke sagt hvilken dato....

sååå:

solsenga: hvilken dato har du bursdag? er du Sakones hemmelige tvilling montro?

Kuuult! Så skal jeg tenke på deg i mars! (Var det riktig? Jeg tenker på deg i mars likevel :fnise: ) Jeg er nok ikke den bortkomne tvilling, er ikke før 27! :)

Noz: Hva går du i en glovarm sommerdag?

Ja, har tenkt tanken selv- at vi burde hatt julebord! Men måtte vært i hovedstaden for min del. Pyntet, men casual :)

Guybrush: Jenter med tatoveringer: hva synes du?

Mynona: Gutter med tatoveringer: hva synes du?

Skrevet

Stjerneplaneten: hvor gamle barn har du?

ein son på fire

Stjerner og Planeter: Hvordan pleier du å feire jul?

sjekkar om sokken er full av sjokolade, ser 3 nøtter til askepott, graut, på grava til besteforeldre, spelar spel, knipe på presanger, eta pinnekjøt, opne presanger og tilslutt midnattsmessa frå Vatikanet(?)

Dreamdrops: Er du veldig julete?

TPreacher: Jobbar du som freelancer?

Skrevet

Yme: er det lett å såre deg?

Jeg blir ofte lei meg når jeg får kjeft, hvis jeg ikke forstår hvorfor personen er sint, men sånne ting som det der er ikke noe autismen min lar meg ha noe innsikt i, så jeg kan ikke svare skikkelig på det.

Yme: Gå resten av livet helt nybarbert eller resten av livet med langt julenisse-skjegg?

Julenisseskjegg! Tenk på alle de kule frisyrene man kan lage.

Lillesiren: Hvilken er lengst av pekefingeren og ringefingeren din (var det jeg prøvde å spørre om ista)

Skrevet

TPreacher: Jobbar du som freelancer?

Jeg driver et lite transportfirma, det er det nærmeste jeg kommer freelance. Når det gjelder min opptreden i døren så skjer dette via norges største vaktselskap innen hotell og utelivsbransjen. Før bedrev jeg dette stort sett 24/7, idag stiller jeg opp nå og da når jeg vil eller daglig leder trenger en ekstra hånd.

Lillesiren: har du noe som helst erfaring med båt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...