Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 14. oktober 2012 #8261 Skrevet 14. oktober 2012 Kanskje ikke helt ude på viddene. Jeg går alltid med skjorte, blazer og bukser med press. Av og til slips, ofte stresskoffert. Du vil ikke se meg med ryggsekk noen gang.Om vinteren bruker jeg frakk, og aldrig allværsjakker eller andet fritidstøy. Jeg bruker ikke joggesko. Og når jeg bruker slips, velger jeg en knude som passer slipset. Sløyfer skal helst være selvknyttet, men her hender det jeg synder. Tenkte noe av dette her ja I alle fall det med joggesko og at du går i frakk. Frakk er forresten veldig stilig! Hender det at du går med hatt? Swarovski: Hva ønsker du deg til jul? Legg gjerne ut bilde
Anoia Skrevet 14. oktober 2012 #8262 Skrevet 14. oktober 2012 Anoia: noen gang deltatt på laiv eller andre tilstelninger med utkledning ? Ser steampunk er veldig i vinden her i bartebyen nå. Jeg hadde veldig lyst til å dra på Torucon i forrige mnd., men fikk aldri bestemt meg for hva jeg skulle kle meg ut som, og fikk dermed heller aldri fikset meg noe kostyme, og i tillegg ble jeg syk på selve dagen, så ble ikke til at jeg dro i det hele tatt Men neste år....! Jeg har en god del venner som driver med laiv og frekventerer vikingmarkeder og middelalderfestivaler i autentisk bekledning, men har foreløpig ikke vært med på det selv. Som med Torucon planlegger jeg å gjøre noe med saken til neste år! Jeg liker steampunkstilen godt, men den begynner å bli veldig oppbrukt nå, synes jeg. Er ikke måte på hvor mange som flyr rundt med plastikkgoggles på filt-flosshattene sine Hva med deg, Guybrush, er du interessert i denslags? Og du svarte ikke på det forrige spørsmålet mitt! *peke strengt på*
Giacomo_P Skrevet 14. oktober 2012 #8263 Skrevet 14. oktober 2012 Tenkte noe av dette her ja I alle fall det med joggesko og at du går i frakk. Frakk er forresten veldig stilig! Hender det at du går med hatt? Jeg vil gjerne gå med hatt, men jeg har ingen hatt.... Bortsett fra at jeg fra tid til anden går med flosshatt i logen, men det er lidt for sært ude i offentligheden. Preacher: Hva slags hatt skal du kjøbe til meg til jul?
Anoia Skrevet 14. oktober 2012 #8264 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Gia: Hva synes du om utvalget her? http://www.hattebutikken.no/ Endret 14. oktober 2012 av Anoia
Giacomo_P Skrevet 15. oktober 2012 #8265 Skrevet 15. oktober 2012 Gia: Hva synes du om utvalget her? http://www.hattebutikken.no/ Holm er en god hattebutikk. Jeg kunde tenkt meg et par stykker derfra. Drømmedropset: Hva serverer du meg om jeg kommer på besøk?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 15. oktober 2012 #8266 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Drømmedropset: Hva serverer du meg om jeg kommer på besøk? For et meget vanskelig spørsmål til en så ikke altfor god kokk! Men jeg ville nok servert det beste jeg har lagd noen gang: Kyllinglår i kokossaus. Veldig godt, med et par hint fra India! Høres enkelt ut, men den er spekket med ulike smaker og var veldig fornøyd om jeg så kan si det selv. Glemte å nevne at det selvsagt er masse gode grønnsaker sammen med kyllingen. Mm, ble nesten litt sulten jeg nå! Gia: Hva hadde du servert meg? ThePreacher: Din første jobb? Endret 15. oktober 2012 av Dreamdrops
TheHairyToothfairy Skrevet 15. oktober 2012 #8267 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg vil gjerne gå med hatt, men jeg har ingen hatt.... Bortsett fra at jeg fra tid til anden går med flosshatt i logen, men det er lidt for sært ude i offentligheden. Preacher: Hva slags hatt skal du kjøbe til meg til jul? Jeg tenkte skaffe deg en bowler, sammen med hvit skjorte og grå pinstripet vest. Dreamdrops: om du vinner lotto onsdag, hva er den dyreste gjenstanden du kommer til å skaffe deg selv? Hva er den dyreste gaven du vil gi bort, og hvem er den til? Hvilken veldedig organisasjon ville du støttet?
TheHairyToothfairy Skrevet 15. oktober 2012 #8268 Skrevet 15. oktober 2012 ThePreacher: Din første jobb? Sommerjobb på min onkels verksted, fjortissen som skiftet bremser og hjullagere til den store gullmedalje. Sånn utenfor familiens firmaer; ryddings på Exodus i Bergen. Noen måneder etter stod jeg i døren. Giulf: får jeg hatt til jul?
Giacomo_P Skrevet 15. oktober 2012 #8269 Skrevet 15. oktober 2012 Gia: Hva hadde du servert meg? De lårene hørtes deilige ud! Du skal få: 1. Grillet chèvre med aubergine og hasselnøttpuré - portvin 2. Bouillabaisse - Alsace 3. Hjortemedaljong med skogsoppsaus - Rhône 4. Jordbær med vaniljeis - Champagne Kaffe og Cognac. Anoia: Hva hadde du tatt på deg om du skulde lure meg med hjem?
Giacomo_P Skrevet 15. oktober 2012 #8270 Skrevet 15. oktober 2012 Giulf: får jeg hatt til jul? En rosa sombrero med nelliker og falske glitrestener! Swarovski: Når du og Hikken og jeg skal til Frankrige - hvilke byer og attraksjoner skal vi til?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 15. oktober 2012 #8271 Skrevet 15. oktober 2012 Dreamdrops: om du vinner lotto onsdag, hva er den dyreste gjenstanden du kommer til å skaffe deg selv? Hva er den dyreste gaven du vil gi bort, og hvem er den til? Hvilken veldedig organisasjon ville du støttet? Det dyreste ville nok ha blitt at jeg hadde investert i et stort hus her jeg bor; her er de dyre nok for å si det sånn! Huset skulle vært sjenert, og hagen skulle vært stor. Kanskje ikke med en gang, men pengene hadde i alle fall gått til det en gang i fremtiden Noe jeg garantert ville kjøpt er en bil, og det en riktig så fin en! En gammel boble, og den skulle vært beige eller marineblå. Den dyreste gaven ville nok ha vært å spandere en verdensreise på meg og min kjære. Jeg ville også gitt en stor sum penger til mamma. Veldedigheter? Må innrømme at jeg er litt småskeptisk. Jeg ville nok gitt til Sabona En liten organisasjon som jobber for utdanning og helse til befolkningen i Zimbabwe. De lårene hørtes deilige ud! Du skal få: 1. Grillet chèvre med aubergine og hasselnøttpuré - portvin 2. Bouillabaisse - Alsace 3. Hjortemedaljong med skogsoppsaus - Rhône 4. Jordbær med vaniljeis - Champagne Kaffe og Cognac. Oo, jeg glemte jo helt dessert da! Sikkert fordi jeg ikke er så glad i det. Men jordbær og vaniljeis slår alltid an! Har enda til gode å smake en Cognac jeg liker. Har du en cognac for nybegynnere, Gia? Og jeg tar deg på ordet: Det der så virkelig godt og gjennomført ut! Bare si ifra når jeg skal komme Gia: Hvorfor er du oppe på denne tiden av døgnet? Anoia: Hvor gammel er du? Jeg legger meg jeg! Natta alle
Anoia Skrevet 15. oktober 2012 #8272 Skrevet 15. oktober 2012 Anoia: Hva hadde du tatt på deg om du skulde lure meg med hjem? En enkel, florlett kjole og en liten sommerfugl i håret. Dreamdrops: Hvor langt har du vært hjemmefra, og hvor var du da?
Anoia Skrevet 15. oktober 2012 #8273 Skrevet 15. oktober 2012 Anoia: Hvor gammel er du? Jeg legger meg jeg! Natta alle Jeg er 28. Natta, Drømmedrops! Predikanten: Har du noen guilty pleasures? Nå er det leggetid for meg også! Sov godt, omsider
Giacomo_P Skrevet 15. oktober 2012 #8274 Skrevet 15. oktober 2012 ) Gia: Hvorfor er du oppe på denne tiden av døgnet? Fordi jeg er på jobb. En enkel, florlett kjole og en liten sommerfugl i håret. Kjender du meg? Det der var skremmende treffende. Mynona: Når skal vi reise til Jersey sammen?
TheHairyToothfairy Skrevet 15. oktober 2012 #8275 Skrevet 15. oktober 2012 Predikanten: Har du noen guilty pleasures? Jeg elsker råkjøre på fjellet. Men det blir mellom meg og deg. Ut over det så er jeg egentlig veldig ærlig om alt faenskapet jeg gjør, gidder ikke skjule så mye. Gia: la oss snakke om meg. hvilken av mine tekster synes du er best?
Giacomo_P Skrevet 15. oktober 2012 #8276 Skrevet 15. oktober 2012 Enten Victoriahavn, Ikke gå til ham, eller Juvelen. Men aller mest falder jeg for "Heite armar i Burma"! Sukkerspindet: Kva har du på deg no?
Sukkerspinnet Skrevet 15. oktober 2012 #8277 Skrevet 15. oktober 2012 Sukkerspindet: Kva har du på deg no? Pysjbukse, genser, dyne, hårstrikk. Aphro: Hvor er det blitt av deg?
Gjest Sakone Skrevet 15. oktober 2012 #8278 Skrevet 15. oktober 2012 Nei, eg har aldri vore gift. Og takk Gud for det. Det var ei papirmølje utan like då eg stakk frå sambuaren min. Sakone: Om du vinn 204 mill i vikinglotto på onsdag. Kva er det første du gjer? Noe så kjedelig som å kjøpe meg egen leilighet i Oslo! :D Sakone: Hender det at du går med bukseseler? Det hender faktisk aldri hehe Anoia: Hvilken annen nettside er du hyppigst bruker av?
Gjest loren Skrevet 15. oktober 2012 #8279 Skrevet 15. oktober 2012 Loren: Fått i orden leiligheta? Det begynner å nærme seg :-) Jeg trenger et par bokhyller til, men jeg ser enden nå iallefall Må bare ta en pause for innspurt i drøfting av gruppeprosjektoppgave, så det kan fort bli noen dager til før det er strøkent, bare veit jeg må ha orden til helga, da feirer vi femårsdag ;P Loren: Er det greit å samle på kindereggfigurer som voksen? Ja, det synes jeg aboslutt :-) loren: din beste leseropplevelse? Oi, jeg har jo bare lest pensum de siste tre og et halvt årene omtrent Jeg likte Audhild Lauvengs bøker (Imorgen var jeg alltid en løve, og Unyttig som en rose), men kan ikke kalle de de beste jeg har lest. Jeg tror jeg må si Ken Folletts Stormenes tid her og nå iallefall, fordi jeg levde meg sånn inn i, og så for meg så mye av det han skrev om. Også var det et deilig ikke-avansert avbrekk fra pensumlesing :-) Sommeren 2013 skal jeg lese MANGE bøker :D loren: Er du generelt en optimist eller pessimist? Optimist, ellers hadde jeg ikke orka det siste halvannet året mtp innsats og jobbmengde både på jobb og skole kombinert med ansvar for barn. Loren: Hva er det mest irriterende med Sempi? At han bor i en by 3,5 time unna min by. (Jadda, klissesvar, du får spørre igjen om tre mnd ) Loren: Favorittsjokolade? Stratos dobbel, den med både vanlig og hvit sjokolade :-D Nica: Jobber eller studerer du? Sakone: Hva med deg, er du optimist, eller pessimist? Drue/Noz: Finner dere Are?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. oktober 2012 #8280 Skrevet 15. oktober 2012 Stjerner og Planeter: Hvor handler du klær? HM, Mango, Evans, Topshop. har ei jobb der eg ofte ligg på gulvet, feitte barnehender eller litt måling. derfor blir det "billeg" kle... Gia: Stryk du pressen i buksa di sjølv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå