Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ah, så morsomt. :ler:

Nei, jeg er brunette, så det var nok ikke meg. ;) Så deg i rulletrappa i nederste etasje, attmed rimi eller ved den såpebutikken. Du så ikke spesielt trøtt ut tror jeg.. Jeg så ikke så nøye, siden du gikk så fort! Kanskje en 4'er? :cool:

Edit: glemte spørsmål.

Arabella: Sjokolade eller vaniljeis?

Jeg er ikke sikker på hva du mener. Mener du det slik du har skrevet, eller mener du sjokoladeis? Jeg er ikke særlig glad i noen av delene. Men jeg velger uansett sjokolade fremfor is, men sjokoladeis kan gå an :).

Error sapiens: Ser du på deg selv som en feilkobling? ;)

Endret av Arabella
Videoannonse
Annonse
Gjest Error Sapiens
Skrevet

Error sapiens: Ser du på deg selv som en feilkobling? ;)

Klart det! :) De-Evolusjon.

Arabella: Når var du sist på Island, og hvorfor?

Skrevet (endret)

Klart det! :) De-Evolusjon.

Arabella: Når var du sist på Island, og hvorfor?

Jeg har aldri vært på Island.

Vega: Er du blitt skremt bort fra å være på KG? ;)

Endret av Arabella
Skrevet

Fashionistaen: Hva motiverer deg aller best?

Hm... Vanskelig, siden jeg egentlig har ganske mange og forskjellige faktorer som motiverer meg for forskjellige ting. For skole (som er det som opptar mesteparten av tiden min), er nok min største motivasjon at jeg skal komme inn på en skole som senere gir meg mulighet til å få en god jobb innenfor et fagfelt jeg absolutt elsker, nemlig økonomi (hvis alt går som planlagt blir det enten CBS,NHH, LBS eller BI) :)

Fashionistaen: Hva er det heteste tipset ditt når det kommer til høstmoten?

Det spørs helt på hvilken stil du fører til vanlig/kroppsfasong osv. En stil jeg liker veldig godt som man har sett på catwalken hos flere store motehus er den engelske "landsbygd" stilen (tenk downtown-abbey). Jeg elsker blandingen av jodphurs, tweed, strikk og skinnstøvler. :)

Merkelig nok elsker jeg også den western stilen enkelte av motehusene har fått øyne opp for og ser for meg at et par sko/plagg med den særegne stilen kan løfte et antrekk betraktelig. Spesielt Isabel Marant sin visning likte jeg og jeg skal holde øyne opp for lignende sko/klær.

Fashionistaen: hvor mye bruker du på klær, hud og hår en helt vanlig måned, sånn ca? :)

Veldig vanskelig. Nå bor jeg fortsatt med foreldrene mine, så de står nok også for mange av utgiftene, noe som gjør det hele enda vanskeligere å regne ut. Håret er lett, jeg klipper meg ca. en gang i halvåret :overrasket: og jeg bruker kanskje i underkant av 1/5 flaske hver med shampo+balsam+hårkur=200 kr.

Klær varierer fryktelig, enkelte måneder kan jeg nok sikkert bruke 8k, mens andre ligger jeg på null. (tipper kanskje rundt 2000kr i snitt?) Mens på hud bruker jeg en rekke kremer og produkter, ender vel kanskje opp på 1000 kr?

Herregud, det der var vanskelig!

Bandit:Om du måtte ha flyttet til et land utenfor Norden, hvilket hadde det blitt?

PeneSko: Hvis du kunne studert noe annet enn det du gjør nå, hva hadde det blitt?

Sebastianen:​Hva hadde du stemt, om du ikke kunne stemme Frp?

Skrevet

Fashionistaen: jeg har oppfattet at du er litt over middels interessert i denslags :P Hva er det værste du ser for tida på mannfolk/gutter ? :)

Cuddle: jeg hører rykter om at det regner som vanlig i Bergen - hvordan holder dere igrunnen ut? ;)

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

NozMonster: Jeg lurer litt på bakgrunnen for nicket ditt.. Vil du gjøre meg den æren å fortelle meg det? :)

ikke særlig interesangt akkuratt, men jeg hadde en periode i mine tidligere dager da jeg var opptatt av nosferatu, og på spraydate-chatte-greia så brukte jeg dette kallenavnet ( i forige århundre)- så i stedenfor å tenke ut et nytt kallenavn, så bare ble det dette igjen gitt..

gunfreak: hva irriterer deg mest ved deg selv?

cuddlegirl: hvem fra KG har du møtt? (om det er noen da?)

yme: er du ikke i tråden her mere?

stueloff: er du her? :lete:

Minya: er du typen som drar ut på byn i blant?

Endret av NozMonster
Skrevet

Ah, så morsomt. :ler:

Nei, jeg er brunette, så det var nok ikke meg. ;) Så deg i rulletrappa i nederste etasje, attmed rimi eller ved den såpebutikken. Du så ikke spesielt trøtt ut tror jeg.. Jeg så ikke så nøye, siden du gikk så fort! Kanskje en 4'er? :cool:

Haha, hvis jeg gikk fort så var jeg nok på veg opp til allehelgensgate 6! Var litt sent ute til en jobbavtale. Helt utrolig at jeg ikke så trøtt ut, det er nesten litt smigrende. Stort pluss for brunette. Neste gang må du si hei, vet man!

Rofl: lunsj, hen kjøper du egentlig det? Hva er dine hemmelige triks?

Skrevet
gunfreak: hva irriterer deg mest ved deg selv?

At jeg er sky/dårlig selvtilit.

CJ: Hvilken from for elektronica foretrekker du?

Noz, vis du kunne ha et vanlig norsk kjærledyr hva ville det være.

Gjest Lillesiren
Skrevet (endret)

Lillesiren: Du har en hard natt på by'n og tråkket over streken for brisen noen drinker siden. Hvem er du?

- Den som elsker alle

- Den som sitter i et hjørne og griner over gamle ekser

- Den som blir utrolig "morsom"

- Den som faktisk BLIR morsom

- Den rolige

- Danseløven som herjer dansegulvet

- Den som skal banke alle andre

- Den som bare ler

- Den som blir tagget på pinlige actionbilder dagen etter

Nå begynner det å bli en stund siden slike harde netter, men såvidt jeg kan huske har slike kvelder to mulige utfall:

- Enten så blir jeg "morsom", går og "fleiper" med vilt fremmede, ler mye av mine egne vitser etc, litt slitsom med andre ord;)

- Ellers ,transformeres jeg til danseløve, henter frem I-eat-men-for-breakfast- blikket og innbiller meg at jeg eier dansegulvet:P

Lillesiren: når i neste uke beærer du oss med ditt nærvær da ? :)

Hele uken:) Har intensivforelesinger mandag-fredag.

Lillesiren Hva er det første ser etter når du ser en mann

Tja, hvis du bokstavelig talt mener "ser en mann", så blir det nå bare det ytre jeg kan se på, og da ser jeg selvsagt etter om jeg finner personen tiltalende, legger sannsynligvis også litt merke til klær og stil, for å danne meg opp et førsteinntrykk=)

Cuddlegirl: Trives du i Bergen?

Endret av Lillesiren
Gjest Lillesiren
Skrevet

O, kom på enda et spørsmål:

Cad.Jack: Hva er det skitneste trikset 17 år gamle jenter har tatt i bruk for å komme inn på nattklubben din?

Skrevet

En knøttliten plass i Trøndelag med bratte fjell og dyp sjø.

Evilposelos: Hva er det kuleste dyret i verden, bortsett fra hai?

Ulv ;)

I havet synes jeg barracuda er fascinerende, men de er så ekle og stygge. Har sett dem i sjøen :haar: Delfiner liker jeg også. Klarer ikke å bestemme meg ;)

Hvilket dyr liker du da?

Skrevet

Cuddle: jeg hører rykter om at det regner som vanlig i Bergen - hvordan holder dere igrunnen ut? ;)

Jepp, her har det regna hver eneste dag. :( Hmm, vi har vel egentlig ikke noe annet valg enn å holde ut. Prøver alltid å ta på meg regnklær, men ender som regel opp med sko og jakker som ikke tåler vann. Ellers kjøpte jeg meg nettopp en paraply, men den har jeg uheldigvis glemt igjen i bilen til ei veninne.. Så får se om jeg overlever i morgen og da. ;)

cuddlegirl: hvem fra KG har du møtt? (om det er noen da?)

Har ikke møtt noen. :)

Haha, hvis jeg gikk fort så var jeg nok på veg opp til allehelgensgate 6! Var litt sent ute til en jobbavtale. Helt utrolig at jeg ikke så trøtt ut, det er nesten litt smigrende. Stort pluss for brunette. Neste gang må du si hei, vet man!

Hehe, ja jeg syns ikke det altså! Jepp, skal prøve å manne meg opp om jeg ser deg igjen. ;)

Noz: Er det noe du føler du må ha hver dag? (mat)

Skrevet (endret)

O, kom på enda et spørsmål:

Cad.Jack: Hva er det skitneste trikset 17 år gamle jenter har tatt i bruk for å komme inn på nattklubben din?

Dette betinger jo nesten et spørsmål til deg, hva er det skitneste trikset du brukte da du var 17 og prøvde snike deg inn på nattklubbene ;)

CJ: over til litt "gønnere" igjen, hva er det merkeligste og sjukeste du har fyrt av med?

Endret av Guybrush
Skrevet

CJ: Hvilken from for elektronica foretrekker du?

Det er jaggu meg mye. Hm. Kan jeg velge noen favoritt så er jeg _veldig_ svak for musikken til Yello.

den melodien der har jallet mange ganger på høytalerne over filefjell i både biler og vogntog med meg bak rattet.

Lillesiren: er det ikke veldig dyrt å reise helt til barteby for kebab, når vi har så mange kebab-pushere her i Bergen?

Skrevet

Fashionistaen: jeg har oppfattet at du er litt over middels interessert i denslags :P Hva er det værste du ser for tida på mannfolk/gutter ? :)

Hehe, godt oppfattet! :fnise: Jeg bor på bygda, så her er det mye stygt ute og går i forhold til i byen. Bortsett fra de åpenbare (som joggebukser, tresko med flammeprint og gensere med intelligente påskrifter som:"fuck you I drive a Kawasaki"), så misliker jeg sterkt gutter med digre fjortizzskjerf og gutter som bruker sånne Yankees caper (caper av alle slag synes jeg generelt ser idiotisk ut uansett!)

Guybrush: Hva er det verste du ser på jenter/kvinnfolk?

LilleSiren: Hvis det hadde vært mulig, ville du levd i en annen tid enn det du gjør nå, evt. når?

Skrevet

Cuddlegirl: Trives du i Bergen?

Jepp, jeg trives kjempe godt. Eneste jeg er lei av er å fikse meg om morgen, gå ut døra og da jeg er komt frem, ser det nesten ut som nettopp har komt hjem fra nach, eller hatt ett par dager på fylla.. :ler: Det regnet altså.

Lillesiren: Trives du?

Skrevet

Jeg føler at her må vi nesten trekke frem hun tøsen som forsøkte komme inn på Metro mens jeg satt i covercharge.

"hvis jeg får lov til å slippe inn, så skal du få ha sex med meg", fortalte hun

Jeg så på henne lukket igjen kassen og sa, "det er helt greit, men da skal du gråte litt og rope nei og vær så snill. Ellers får jeg ikke noe ut av det."

Hun så på meg en stund, litt mer alvorlig i ansiktet.

"mener du det?", litt mer utrygg enn hun var da hun først kom og spurte.

"selvfølgelig, mente ikke du det du sa? hotellet er rett inn ved siden av - sex først, så business. jeg tar betalt først uansett hva du betaler med, jeg"

Hun gikk, med raske skritt, vekk derfra.

Den dummeste på mitt sted er jenta som forsøkte å vise sin mors legitimasjon til vakten. Når politiet kom for å ta henne med seg for å snakke med henne, så laget hun drama for å få tilbake pengene hun adde betalt i cover. Vi har ikke cover der. Etterpå slo hun politimannen med paraply. Fail-o-rama.

Cuddlegirl: hjelp meg å undervise Lillesiren - beste kebaben (også kalt katt-i-lefse) i Bergen, hen får du den?

Skrevet

Hehe, godt oppfattet! :fnise: Jeg bor på bygda, så her er det mye stygt ute og går i forhold til i byen. Bortsett fra de åpenbare (som joggebukser, tresko med flammeprint og gensere med intelligente påskrifter som:"fuck you I drive a Kawasaki"), så misliker jeg sterkt gutter med digre fjortizzskjerf og gutter som bruker sånne Yankees caper (caper av alle slag synes jeg generelt ser idiotisk ut uansett!)

Guybrush: Hva er det verste du ser på jenter/kvinnfolk?

LilleSiren: Hvis det hadde vært mulig, ville du levd i en annen tid enn det du gjør nå, evt. når?

Sånn oppigjennom åra må jeg vel si at de der haremsbuksene absolutt ikke er noen favoritt, mange jenter kler overhodet ikke de der highwaste buksene, overnappede øyenbryn som gjør at de kunne glidd inn i en eller annen gjeng i LA, "heksesko" - jepp, de enormt spisse som bare får det til å se ut som om de har enorme føtter, veske MED hund, lag på lag med brunkrem (eller annet som får de til å se ut som pepperkaker).

Bandit: blir det "fart uten bart"?

Cuddlegirl: trodde alle bergensere med æren i behold hadde full kontroll på regntette klær og sko - hva er så din unnskyldning? eller er du bare ekstremt vimsete ;)

Skrevet

CJ: over til litt "gønnere" igjen, hva er det merkeligste og sjukeste du har fyrt av med?

Det sykeste er vel helt klart S&W .44cal Magnum med HP-tip. Jeg fatter ikke hva man skal med en sånn håndkanon. Dønn umulig å treffe/sikte stødig, og slår ut hva det skal være. Treffer du noen i låret med den, så har du ikke penetreringssår - du river låret vekk.

Så har jeg også lekt med patroner/prosjektiler for hagler med sprengladningsprosjektil og avstandsberegnet detonasjon. Skyt over målet, som kan gjemme seg bak barrikade. Skuddet vil detonere OVER målet og dermed utgi wolfram-tråder i eksplosjonen. Disse penetrerer hva det skal være.

Merkeligste er ikke godt å si, egentlig. Har prøvd en revolver fra 1880-tallet, uvant og gammeldags - men for så vidt ikke så merkelig.

Fashionistaen: Hvor gjør du av bankkortet når du går på byen?

Skrevet

Cuddlegirl: hjelp meg å undervise Lillesiren - beste kebaben (også kalt katt-i-lefse) i Bergen, hen får du den?

Uhhhm... Nå må jeg nesten tilstå med at jeg aldri har spist kebab i Bergen. :sjenert:

Cuddlegirl: trodde alle bergensere med æren i behold hadde full kontroll på regntette klær og sko - hva er så din unnskyldning? eller er du bare ekstremt vimsete ;)

Joo, min unnskyldning er nok bare at jeg aldri ser ut døra før jeg skal ut og i det jeg åpner døra og må løpe ser jeg at det pissregner.. Og da har jeg allerede så dårlig tid, at jeg ikke rekker inn igjen å skifte. Skjer hver eneste dag!

Guybrush: Jul eller påske?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...