Gjest Error Sapiens Skrevet 19. september 2012 #6601 Skrevet 19. september 2012 Ulv I havet synes jeg barracuda er fascinerende, men de er så ekle og stygge. Har sett dem i sjøen Delfiner liker jeg også. Klarer ikke å bestemme meg Hvilket dyr liker du da? Hai. Hai og Ulv. Hai, Ulv og Dinosaurer. Og http://en.wikipedia.org/wiki/Bloop
Guybrush Skrevet 19. september 2012 #6602 Skrevet 19. september 2012 Joo, min unnskyldning er nok bare at jeg aldri ser ut døra før jeg skal ut og i det jeg åpner døra og må løpe ser jeg at det pissregner.. Og da har jeg allerede så dårlig tid, at jeg ikke rekker inn igjen å skifte. Skjer hver eneste dag! Guybrush: Jul eller påske? Definitivt jul, påske har jeg ikke hatt noe forhold til på flere år Snodig med det - da en var yngre var julemiddagen et herk. Man måtte vente til den var ferdigspist, rydda og vaska før man fikk gavene. Nå er det julas høydepunkt Cuddlegirl: du har en dag for å "selge"/vise meg rundt i Bergen - hva står på plakaten? Noz: er det noen fylker i Norge du ikke har besøkt?
Gjest NozMonster Skrevet 19. september 2012 #6603 Skrevet 19. september 2012 Noz, vis du kunne ha et vanlig norsk kjærledyr hva ville det være. jeg har allerede en overenergisk hund som krever sitt, så er egentlig fornøyd nok med henne men jeg kunne gjerne tenkt meg en mikrogris! Noz: Er det noe du føler du må ha hver dag? (mat) nei, det er ikke det.. så lenge jeg får solo pluss hver dag, så er jeg mer enn nok fornøyd cuddle: kunne du tenkt deg å møte noen da?
Gjest NozMonster Skrevet 19. september 2012 #6604 Skrevet 19. september 2012 Noz: er det noen fylker i Norge du ikke har besøkt? ja, jeg har ikke vært i finnmark, møre og romsdal eller nord-trøndelag. men jeg skal nok få besøkt dem alle! guybrush: hvor i landet bor du? og hva er årsaken til at du ikke møter din kjære så ofte som du ønsker? ( for det har jeg lest tidligere )
Cuddlegirl Skrevet 19. september 2012 #6605 Skrevet 19. september 2012 (endret) Definitivt jul, påske har jeg ikke hatt noe forhold til på flere år Snodig med det - da en var yngre var julemiddagen et herk. Man måtte vente til den var ferdigspist, rydda og vaska før man fikk gavene. Nå er det julas høydepunkt Cuddlegirl: du har en dag for å "selge"/vise meg rundt i Bergen - hva står på plakaten? Hm, siden Bergen er full av regn så måtte vi kanskje tatt en standard å reist til akvariet. Såå en tur opp med fløybanen, og om vi var sporty nok kunne vi tatt en tur opp på Stoltzekleiven (aldri vært der før, så da hadde jeg hatt en unnskyldning for å komme meg opp.. ) I tillegg måtte du jo nesten fått med deg utelivet i Bergen og, så da måtte vi nesten tatt en tur ut. cuddle: kunne du tenkt deg å møte noen da? Tja, jeg vet ikke jeg.. Er ganske pysete av meg, så har igrunn ikke tenkt på det. ErrorSapiens: Hvor i landet holder du til? Endret 19. september 2012 av Cuddlegirl
Guybrush Skrevet 19. september 2012 #6606 Skrevet 19. september 2012 (endret) ja, jeg har ikke vært i finnmark, møre og romsdal eller nord-trøndelag. men jeg skal nok få besøkt dem alle! guybrush: hvor i landet bor du? og hva er årsaken til at du ikke møter din kjære så ofte som du ønsker? ( for det har jeg lest tidligere ) Jeg bor i bartebyen og trives godt Fashionistaen: er du enig i noe av det jeg skrev om ting jeg ikke liker på jenter ? Endret 19. september 2012 av Guybrush
Gjest Badabing Skrevet 19. september 2012 #6607 Skrevet 19. september 2012 Drue: har du forsvunnet fra tråden?
Fashionistaen Skrevet 19. september 2012 #6608 Skrevet 19. september 2012 Fashionistaen: er du enig i noe av det jeg skrev om ting jeg ikke liker på jenter ? Ja, jeg er stort sett enig i alt, bortsett fra high-waist bukser som jeg synes faktisk ser veldig bra ut på de aller fleste. Fashionistaen: Hvor gjør du av bankkortet når du går på byen? Bh'en, er så glemsk at det hadde blitt forferdelig dyrt med en annen form for veske. Jeg mener å huske at jeg leste en artikkel om en Elevbedrift som hadde lagd en slags "lårtaske" som blir gjemt under kjolene til jenter som skal på byen, der det var plass til det mest nødvendige, som kort, penger og telefon. Kommer dog ikke på hva den heter, men rop ut om noen vet! Morsom historie: En bekjent har til vane og ha med seg kontanter på byen og hun putter dem også i bh'en. Etter en litt fuktig kveld ble hun med en gutt hjem og da han skulle ta av bh'en så datt det ut en haug med mynter og sedler. Cuddlegirl: Har du noen kreative løsninger på hvor jeg kan ha kortet hen, når jeg er på byen/fest?
Gjest NozMonster Skrevet 19. september 2012 #6609 Skrevet 19. september 2012 Hehe. Er vel noe som heter å slutte mens leken er god Altså vi har ikke møttes engang, så vi har bare tullet her inne og hatt det gøy. ...så teit! 1
Cuddlegirl Skrevet 19. september 2012 #6610 Skrevet 19. september 2012 Hehe. Er vel noe som heter å slutte mens leken er god Altså vi har ikke møttes engang, så vi har bare tullet her inne og hatt det gøy. Wow. Jeg som var sikker på at dere var nyforelska! Cuddlegirl: Har du noen kreative løsninger på hvor jeg kan ha kortet hen, når jeg er på byen/fest? Hmm, jeg pleier bare ha de i veska eller i lomma. Syns kortet gnager om jeg skal det i BH'en.. Har prøvd i sokkene og, men funka dårlig.. Så den beste løsningen er nok bare å ha en veldig liten veske med en stor reim, du kan ha på skrå over skulderen. Da henger den godt fast! Lydia: Hvordan går det? Alt bra?
Wednesday Skrevet 19. september 2012 #6611 Skrevet 19. september 2012 Ikke hør på Guybrush, han prater bare tull. Sannheten er at ting mellom oss ikke fungerte, og vi ønsker ikke noen spørsmål rundt dette.
Gjest Drue Skrevet 19. september 2012 #6612 Skrevet 19. september 2012 Drue: har du forsvunnet fra tråden? Neida. Jeg stikker innom, og digger at den er hot, men jeg sliter litt med å følge opp spørsmåla Ikke hør på Guybrush, han prater bare tull. Sannheten er at ting mellom oss ikke fungerte, og vi ønsker ikke noen spørsmål rundt dette. Cuddlegirl: Jeg savner musekatt. Hvor er hun?
Gjest Lillesiren Skrevet 19. september 2012 #6613 Skrevet 19. september 2012 (endret) Dette betinger jo nesten et spørsmål til deg, hva er det skitneste trikset du brukte da du var 17 og prøvde snike deg inn på nattklubbene CJ: er til litt "gønnere" igjen, hva er det merkeligste og sjukeste du har fyrt av med? Hehe, ikke så mange skitne triks, bare sabla effektive;P Jeg er en kløpper på å tegne, så ofte i helgene nappet vi tak i noen som skulle ut å ta seg en røyk fra nattklubbene, og spurte om å få se dagens stempel. Deretter var det frem med tegnepennene fra veska Lillesiren: er det ikke veldig dyrt å reise helt til barteby for kebab, når vi har så mange kebab-pushere her i Bergen? Sesamkebaben er helt unik skal jeg si deg;) Kan forøvrig si at jeg har testet Bergens beste kebab også(flere ganger), som visstnok skal være Daniels kebab på Laksevåg, god, men ikke i nærheten av Sesams;) LilleSiren: Hvis det hadde vært mulig, ville du levd i en annen tid enn det du gjør nå, evt. når? Hm, da tror jeg det måtte blitt 60-tallet. Store pompøse frisyrer, sort, tykk cat-eye-eyeliner samtidig som husmorskolen levde i beste velgående, jeg tror jeg hadde sklidd redd inn;) Lillesiren: Trives du? Ja, gjør jo forsåvidt det=) Savner noen mennesker i Trondheim, men flyturen dit er jo uansett ikke lang:) Cuddlegirl: Hva smaker best dagen derpå? Endret 19. september 2012 av Lillesiren 1
Gjest Swarovski Skrevet 19. september 2012 #6614 Skrevet 19. september 2012 Swarovski: Den fineste fargen? Alle nyanser av blått. Swarovski: Hvor mye legger du i en kompliment? En kompliment jeg får, eller en jeg gir? Jeg er elendig til å ta imot komplimenter, men det varmer godt inni meg hvis jeg får en som virker genuin. Når jeg gir komplimenter så sier jeg sannheten. Noen ganger er de gjennomtenkt og veldig personlige, andre ganger kommer de naturlig i en samtale, uten at jeg legger mye vekt på de. Og jeg kan gi komplimenter til alle, enten det er venner, familie, kollegaer eller "ukjente" på KG. Uten at jeg har noen baktanker. Eksempel: Jeg kan, og har, sagt at du Bandit er en pen mann, som virker å være en fantastisk pappa. Det betyr ikke annet enn nettopp det. Det er ikke et hint til at jeg vil ha barn med deg Svarte jeg på spørsmålet nå? Ikke hør på Guybrush, han prater bare tull. Sannheten er at ting mellom oss ikke fungerte, og vi ønsker ikke noen spørsmål rundt dette. Dreamdrops: Er det noe yrke du virkelig ikke kan tenke deg å jobbe med? Norah: Ville du likt å være politiker? CadillacJack: Har du funnet ut navnet mitt ennå?
Gjest Skrevet 19. september 2012 #6615 Skrevet 19. september 2012 (endret) Dreamdrops: Er det noe yrke du virkelig ikke kan tenke deg å jobbe med? Lege! Bare alt med medisin å gjøre. Og hjemmesykepleien. Norah: Har du barn? I så fall hvor mange? Error Sapiens: Hva synes du om Inception (filmen)? Endret 19. september 2012 av Dreamdrops
Gjest Error Sapiens Skrevet 19. september 2012 #6616 Skrevet 19. september 2012 Goood evening! Her er det fullt quizkjør, og jeg krysser fingra og lukker øya i håp om å få et riktig svar eller to. ErrorSapiens: Hvor i landet holder du til? Nidaros. Tatoosjappenes hovedstad. Error Sapiens: Hva synes du om Inception (filmen)? Overvurdert. Fin visuelt, flere smarte små thrillertriks, men ikke helt top notch. Ikke Nolans største produksjon. Hva synes du om den Dreamdrops? Evilposelos: En venn av deg sier hun/han er klarsynt. Skeptisk eller high-five? (trenger ikke spørre tilbake jeg er skeptisk++)
Gjest Skrevet 19. september 2012 #6617 Skrevet 19. september 2012 Overvurdert. Fin visuelt, flere smarte små thrillertriks, men ikke helt top notch. Ikke Nolans største produksjon. Hva synes du om den Dreamdrops? Helt enig. Kule effekter, men synes den var litt småteit. Overvurdert og altfor lang. Synes også den var litt over the topp. Litt sånn "slapp av, konseptet er nytt OG kult, men ro ned litt" Cuddlegirl: Hvilken av toy story- filmene er best!
TheHairyToothfairy Skrevet 20. september 2012 #6618 Skrevet 20. september 2012 CadillacJack: Har du funnet ut navnet mitt ennå? Nei, jeg har kommet frem til at jeg har litt sans for deg. Det er morsommere å se hvor mye annet jeg finner ut inntil da. Jeg holder deg på "pinebenken"! Swarovski: har du funnet ut hva JEG heter? Cuddlegirl: jeg glemte å spørre hva i all verden du gjorde på bystasjonen? Er du en av de som henger der? ^^
Gjest Swarovski Skrevet 20. september 2012 #6619 Skrevet 20. september 2012 Nei, jeg har kommet frem til at jeg har litt sans for deg. Det er morsommere å se hvor mye annet jeg finner ut inntil da. Jeg holder deg på "pinebenken"! Swarovski: har du funnet ut hva JEG heter? Vel, du er litt mer slepphendt med informasjonen du deler ut her inne. Så jeg har en anelse om fornavnene, men aner ikke etternavn Bustemartepinn: Hvordan ser du ut på håret? Tonje!: Er det litt pinlig å se at halvparten av svarene mine i denne tråden er fjasete? Gunfreak: Hva er inntrykket ditt av KG til nå?
TheHairyToothfairy Skrevet 20. september 2012 #6620 Skrevet 20. september 2012 Swarovski: hvis jeg sier at jeg har et av de få royale etternavnene i Norge, og som også er et stedsnavn - har du nok informasjon da? ^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå