Gjest Lillesiren Skrevet 18. september 2012 #6501 Skrevet 18. september 2012 Lillesiren? Du? Hvordan i huleste visste du at jeg sitter og ser etter sykkel akkurat nå? Hvor lenge har du spionert på meg? ^^ Spørsmålet ditt forvirrer meg litt, forøvrig. Hjelm...? Dessuten, jeg er vanntett. Litt vann skader meg neppe. Lillesiren: picknic på landet med sykkel og matkurv eller båttur i skjærgården med fiskestang og grill? eller andre ideer? hvilken date hadde vært det ultimate for deg? Spørsmålet ble stilt mest fordi jeg har sett flere syklende rundt med disse hjelmregnfrakkene, ofte supplementert med en til ryggsekken også. (Og jeg må ærlig innrømme at jeg setter de bittelitt i bås men man skal være forsiktig med å kaste stein i glasshus har jeg lært:P ) Av disse to, går jeg for båttur i skjærgården med fiskestang og grill:D Jeg fisket for første gang siden jeg var 12 år i sommer, og gjentar gjerne(helst med fisk på kroken denne gangen;)) Andre ideer er f.eks en tur i ishallen:) Jeg var relativt flink som 12 åring, men siden det begynner å bli noen år siden, tror jeg at jeg er relativt Bambi på isen nå, og vil såfall trenge en til holde og støtte meg heele tiden;) Dreamdrops: Tror ikke spørsmålet mitt forrige gang ble besvart, så forsøker igjen: Hva studerer du/jobber du med=)?
Gjest Swarovski Skrevet 18. september 2012 #6502 Skrevet 18. september 2012 Jeg er faktisk veldig åpen for det aller meste! Men blodpudding, lungemos og slike ting, vil jeg helst stå over. Prøv igjen, neglene er ikke godkjent svar Vet ikke om du har spurt om det før, men har fått det en eller annen gang Men ja, jeg drømmer veldig mye. Noen dager kan nesten bli litt ødelagte fordi jeg har drømt så mye at det føles som om jeg ikke har sovet. Og jeg husker omtrent alltid drømmene mine Isj... typisk Da sier jeg puppene, selv om de skaper endel hodebry og ikke er så identiske som jeg skulle ønske Og ja. Jeg husker nå at du har svart på det før ja Maria_Marihøne: Hvor langt har dere kommet i innkjøpslisten av alle babytingene man trenger? Dreamdrops: Hva er DU mest fornøyd med på kroppen din da? Og hva er kjæresten din mest fornøyd med :gjeiper: Bandit: Føler du at sommeren er over? Eller klamrer du deg til de siste varme solstrålene?
TheHairyToothfairy Skrevet 18. september 2012 #6503 Skrevet 18. september 2012 Spørsmålet ble stilt mest fordi jeg har sett flere syklende rundt med disse hjelmregnfrakkene, ofte supplementert med en til ryggsekken også. (Og jeg må ærlig innrømme at jeg setter de bittelitt i bås men man skal være forsiktig med å kaste stein i glasshus har jeg lært:P ) Av disse to, går jeg for båttur i skjærgården med fiskestang og grill:D Jeg fisket for første gang siden jeg var 12 år i sommer, og gjentar gjerne(helst med fisk på kroken denne gangen;)) Andre ideer er f.eks en tur i ishallen:) Jeg var relativt flink som 12 åring, men siden det begynner å bli noen år siden, tror jeg at jeg er relativt Bambi på isen nå, og vil såfall trenge en til holde og støtte meg heele tiden;) haha, joda - vi deler nok samme syn. gud hjelpe om de blir våte på hjelmen! angående bambi og is, jeg er en forbasket god støttekontakt! CJ: Har du en platespiller? jeg har jaggu meg to. men mangler miksepult, noen greide søle x antall mengder sprit oppi min nydelige DJM700 Lillesiren: hvem er sjefen på kjøkkenet i vårt lille dukkehjem? du eller meg? Bandit: en gang havnet jeg i en så spesielt awkward situasjon mens jeg så en dramafilm (legg merke til at jeg presiserer) sammen med min mor. jeg måtte forklare henne hva en fluffer er. hvor komfortabel føler du deg på en slik oppgave ovenfor din kjære mamma? Hogwash: samme siste spørsmål til deg Gorgesola: det ligger 55.500,- på bordet. de er dine for en måneds innsats som fluffer på et tysk filmsett. deal or bust?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. september 2012 #6504 Skrevet 18. september 2012 Maria_Marihøne: Hvor langt har dere kommet i innkjøpslisten av alle babytingene man trenger? Vi har i hvert fall begynt Utrolig hvor mye de trenger, enda så små de er! Tror vi må gå litt mer systematisk til verks. Cadjack: Gleder du deg til den nye James Bond filmen?
TheHairyToothfairy Skrevet 18. september 2012 #6505 Skrevet 18. september 2012 Vi har i hvert fall begynt Utrolig hvor mye de trenger, enda så små de er! Tror vi må gå litt mer systematisk til verks. Cadjack: Gleder du deg til den nye James Bond filmen? Ohyes! gleder meg som en sprutegal hoppende Julia Andrews i de sveitsiske alper! James Bond er stort her i gården! EryMax: yndlingsdvergen i eventyret om Snøhvit og de 7 dvergene?
Fashionistaen Skrevet 18. september 2012 #6506 Skrevet 18. september 2012 Fashionistaen; Hva er det dyreste plagget/tilbehøret/skoene du eier? Bunaden min som kom på rundt 50k med jakke, skjorte og stakk Dyreste tilbehøret er også noe som tilhører bunaden min, nemlig den store brosjen i oksidert sølv til 10k (men den har jeg arvet fra min tipoldemor), av sko har jeg ingen veldig dyre enda, rundt 2,5k er vel kanskje det dyreste, men husker ikke helt :S Fashionistaen: Spiller klesstilen til en gutt inn når du skal finne deg en makker? Jeg kan ikke ljuge. Klær har definitivt ekstremt mye å si for førsteinntrykket jeg får av en person og sier i mine øyne mye om hvem personen er. En stil som jeg liker trekker også gutter langt opp på en såkalt "kjekkhetskala". Men igjen så ser jeg på klær som en interesse på lik linje med å samle på frimerker, og det er tåpelig å velge makker utifra frimerkesamlingen. Dessuten tenker jeg at jeg kan få han til å bli mer interessert i klær/ rette han mot den stilen jeg liker selv senere ut i forholdet :gjeiper: Så konklusjon må bli at det har ekstremt mye å si for førsteinntrykk, men i det lange løp, nada. (selv om det hadde vært koselig å få noen med en stil jeg liker og som har en viss interesse for klær) Fashionistaen: Hva er ditt favorittplagg? Hehe, det må nok enten være den flotte Øst Telemark-bunaden min eller en utrolig flott hvit fotsid kjole i chiffon stoff med empireliv og paljetter. Selv om de er langt i fra de plaggene med mest brukstimer per år i garderoben min. Wonders: Beskriv din drømmeferie
Gjest Lillesiren Skrevet 18. september 2012 #6507 Skrevet 18. september 2012 Lillesiren: hvem er sjefen på kjøkkenet i vårt lille dukkehjem? du eller meg? Jeg! Ryktene her inne om en viss matblogg stemmer de;) Du skal få lov til å kutte salaten da:)! Cad.Jack: Er du flink på kjøkkenet?(isåfall er jeg i det minste åpen for et kompromiss;)) Swarovski: Hva er det beste med 30-årene så langt?
TheHairyToothfairy Skrevet 18. september 2012 #6508 Skrevet 18. september 2012 Jeg! Ryktene her inne om en viss matblogg stemmer de;) Du skal få lov til å kutte salaten da:)! Cad.Jack: Er du flink på kjøkkenet?(isåfall er jeg i det minste åpen for et kompromiss;)) jeg er litt skilled, så lenge jeg slipper bake. synes det er litt småkos å mekke mat sammen, forøvrig. og, jeg vil da ha salat! det du lager, det er mer enn godt nok for meg - velger da ikke bort noenting. Maria Marihøns: nå på høsten, hva er sjansen for å finne deg i skogen på sopptur?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. september 2012 #6509 Skrevet 18. september 2012 Maria Marihøns: nå på høsten, hva er sjansen for å finne deg i skogen på sopptur? Jeg har aldri plukka en sopp i mitt liv, så jeg vil si at sjansene er meget små. Du finner meg i sofaen, med pledd og gode TV-serier Ps: jeg er bare ei marihøne, ikke flere marihøns;) Fashionistaen: Hva er det heteste tipset ditt når det kommer til høstmoten?
Kosemose Skrevet 18. september 2012 #6510 Skrevet 18. september 2012 Fashionistaen: hvor mye bruker du på klær, hud og hår en helt vanlig måned, sånn ca?
_Tvillingjenta_ Skrevet 18. september 2012 #6511 Skrevet 18. september 2012 (endret) tvillingjenta: hvor i norges land har du bosatt deg? Jeg har bosatt meg i Hedmark fylke, i en kommune med mye skog. Såpass kan jeg si Men det er ikke permanent, bare så det er sagt! Tvillingjenta: Hvorfor heter du tvillingjenta? Stjernetegn, fordi du faktisk er tvilling - i så fall hvor mange egg - eller er det et kodeord for å være litt "delt" eller ambivalent? Det rett og slett stjernetegnet mitt Ikke noe mer spennende enn det, dessverre Dreamdrops: Beskriv en perfekt lørdag? Guybrush: Er det en stilling (seksuelt) du ikke klarer å holde igjen i? Hvilken og hvorfor? (Du ba om det ) Maria_Marihøne: Hva gleder og gruer du meg til, når lille gullet kommer? Gorgonzola: Du og drømmedama skal på ferie en ukes tid. Hvor går ferden, og hva gjør dere? Endret 18. september 2012 av _Tvillingjenta_
Gjest Swarovski Skrevet 18. september 2012 #6512 Skrevet 18. september 2012 Swarovski: Hva er det beste med 30-årene så langt? 30 årene har sugd hestemøkk Men det er jo ikke alderen sin feil. Det beste er vel at jeg er blitt enda mer kjent med meg selv, og føler meg mer voksen og "autoritær". jeg er litt skilled, så lenge jeg slipper bake. synes det er litt småkos å mekke mat sammen, forøvrig. og, jeg vil da ha salat! det du lager, det er mer enn godt nok for meg - velger da ikke bort noenting. Tror lillesiren mente at du skulle få lov til å hakke opp/kutte opp salaten, ikke at du skulle slippe å spise den Språkspøker CadJack: Hvor lang tid tror du at det ville tatt deg å finne ut hva jeg heter? SemperFi: Hvem vant i kampen mellom deg og Mortem? Kosemose: Er du en drømmer? (hint til unicorn sitatet ditt )
TheHairyToothfairy Skrevet 18. september 2012 #6513 Skrevet 18. september 2012 Jeg har aldri plukka en sopp i mitt liv, så jeg vil si at sjansene er meget små. Du finner meg i sofaen, med pledd og gode TV-serier Ps: jeg er bare ei marihøne, ikke flere marihøns;) Fashionistaen: Hva er det heteste tipset ditt når det kommer til høstmoten? i bergen sier de "en høns". det er en sånn positiv greie, da er man over gjennomsnittet pen, visstnok. jeg tror du er over gjennomsnittet pen.
TheHairyToothfairy Skrevet 18. september 2012 #6514 Skrevet 18. september 2012 Tror lillesiren mente at du skulle få lov til å hakke opp/kutte opp salaten, ikke at du skulle slippe å spise den Språkspøker CadJack: Hvor lang tid tror du at det ville tatt deg å finne ut hva jeg heter? hey, jeg er jo sulten! da leser jeg fort sånn at det handler om å spise ^^ humm humm, har noen sladret om hva jeg jobber med? ^^ jeg sier maks seks timer forutsatt at jeg har en toveis samtale med deg. og da har jeg greit nok gitt meg en veldig tight deadline, men jeg tror det er mulig. jeg har egentlig ikke så mye inntrykk om hvem du er etc, har fulgt litt dårlig med. kan du tilgi meg? Tvillingtøsen: ta bilder eller bli tatt bilder av? hvor mange bilder på facebook har du nebb på? ^^ 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. september 2012 #6515 Skrevet 18. september 2012 Maria_Marihøne: Hva gleder og gruer du meg til, når lille gullet kommer? Gleder meg mest til å ha henne i armene mine og vite at hun har det bra Gruer meg til å ha fullt ansvar for et annet menneske, veldig skummelt! i bergen sier de "en høns". det er en sånn positiv greie, da er man over gjennomsnittet pen, visstnok. jeg tror du er over gjennomsnittet pen. Vi kan i hvert fall late som Vampen: Klarte du det regnestykket som var omtalt på VG i dag?
Gjest Swarovski Skrevet 18. september 2012 #6516 Skrevet 18. september 2012 humm humm, har noen sladret om hva jeg jobber med? ^^ jeg sier maks seks timer forutsatt at jeg har en toveis samtale med deg. og da har jeg greit nok gitt meg en veldig tight deadline, men jeg tror det er mulig. jeg har egentlig ikke så mye inntrykk om hvem du er etc, har fulgt litt dårlig med. kan du tilgi meg? Skuffende Jack, skuffende. Du burde da vite at den kjappeste metoden er å spørre noen her inne, som etter all sannsynlighet vet hva jeg heter. (Evt spørre meg, hvis man skal bruke den superlette metoden.) Og jeg som trodde du var en flink detektiv da gitt Gorgonzola: Jeg får spørre deg det jeg har spurt mange andre om: Hvor ville du helst bodd i verden, hvis økonomi, venner osv var irrelevante? Guybrush: Hvor kinky er dere? Aphrodite: Er du en intrigemaker?
_Tvillingjenta_ Skrevet 18. september 2012 #6517 Skrevet 18. september 2012 Tvillingtøsen: ta bilder eller bli tatt bilder av? hvor mange bilder på facebook har du nebb på? ^^ Nja, jeg er ikke noe veldig glad i å bli tatt bilder av, så det blir nok å ta bilder. Jeg er ikke veldig god, men synes det er gøy Jeg har vel tre bilder på facebook, tror jeg. Eller nei, det er fire Usikker på hva du mener med nebb, så du må gjerne forklare meg det Men det er ingen bilder med FUGLEnebb, hvertfall
Gjest Aphrodite Skrevet 18. september 2012 #6518 Skrevet 18. september 2012 Aphrodite: hva husker du best/fascinerte deg mest av historiene/karakterene i den greske mytologien? Aphrodite: Beste svart-hvitt film? Jeg ble "sykelig" opptatt av det når jeg ble 12 år.. Og besettelsen har egentlig forfulgt meg.. Jeg er veldig glad i Zeus, Afrodite (brukernavnet mitt er stavet på engelsk..), Athene og Nyx. Jeg er forøvrig mest glad i Afrodite. Og jeg tror den beste svart-hvitt filmen jeg har sett til nå er Schindler´s list.. Gunfreak: var du bortskjemt når du var yngre? Herr Heftig: liker du å gå på ski? CJ: liker du best å jogge eller å gå tur? Lightbulb: liker du pizza eller taco best?
Gjest Gunfreak Skrevet 18. september 2012 #6519 Skrevet 18. september 2012 (endret) Gunfreak: var du bortskjemt når du var yngre? Ja, faren min var på vei ut, og viste det så han var ektra glad i å gi gaver. mye video kassetter og lego, fikk også gjøre som jeg ville, når jeg var liten var stua full av lekene mine osv. Aphrodite: Når du var på sykehus sist du var syk, var det det sykeste du har vært, eller har du hatt noe enda farligere? Cad.jack: Queen eller Rolling stones? Dreamdrops, har du stor familie eller liten familie? Endret 18. september 2012 av Gunfreak
TheHairyToothfairy Skrevet 18. september 2012 #6520 Skrevet 18. september 2012 Skuffende Jack, skuffende. Du burde da vite at den kjappeste metoden er å spørre noen her inne, som etter all sannsynlighet vet hva jeg heter. (Evt spørre meg, hvis man skal bruke den superlette metoden.) Og jeg som trodde du var en flink detektiv da gitt Søtums, jeg forventet ikke at noe slikt skulle være lett å finne ut! Du er jo litt mystisk, må vite. Og jeg er ikke detektiv, jeg er etterforsker - jeg avhører folk og fe, og finner ut når de lyver. Jeg er han fyren som stiller kjipe spørsmål under avhøret. Og, av og til leter jeg litt etter nåler i høystakker - evt en nål i en haug med nåler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå