Kosemose Skrevet 17. september 2012 #6481 Skrevet 17. september 2012 (endret) Guybrush: Hva foretrekker du; 3B eller 3T? Endret 17. september 2012 av Kosemose
Gjest Bud Skrevet 18. september 2012 #6482 Skrevet 18. september 2012 Bud: hva er det mest "bonjævlete" du eier Sorry mac, den der skjønte jeg ikke!
skruf Skrevet 18. september 2012 #6483 Skrevet 18. september 2012 Point taken ;D Hmmmm.....den var litt vanskelig. Kanskje det at du setter så strenge krav til deg selv på alle områder - synes du kunne roa ned på noe iallefall Maya76: har du vært med på slakting? Ja, flere ganger. Oldeforeldrene mine hadde gård da de levde, og der var slakting en naturlig ting som vi søskenbarna ofte var med å kikket på. I voksen alder har det vært ifb med jakt. Pluss en gang i fjor da vi kom kjørende og ei dame hadde kræsjet med et rådyr som var hardt skadet. Mannen tok kniven han alltid har liggende i bilen, ringte viltnemnda og deretter nødslaktet rådyret. Wednesday; Har du noen date i sikte i nærmeste fremtid?
skruf Skrevet 18. september 2012 #6484 Skrevet 18. september 2012 Synes bare det var litt morsomt:) Hørte det på radioen her om dagen, og ble litt sånn...Come again o_O..?Sitatet er fra Morten Harket btw, dype dype mannen;) Hm, filmer tror jeg:) Maya76: gratulerer litt på etterskudd med dagen din:) Har du noen planer for hva året som 36-åring skal innebære? Takk:D Planer for det neste året må bli å reise mere, oppleve nye land. Guybrush; Har du lyst på flere barn?
skruf Skrevet 18. september 2012 #6485 Skrevet 18. september 2012 Har vel ikke vært så mye komisk her inne, men morsomt å lese at romantikken blomstrer fortsett gjerne med oppdateringer Maya76: Hvilken veske i samlingen din elsker du høyest? Jeg har to vesker som jeg liker veldig, veldig godt.....(de to eneste skikkelige jeg har faktisk), den ene er ei mulberry bayswater, og den andre er mulberry alexa (vanlig str). Dreamdrops; Hva slags mat er det du ikke klarer tanken å smake på?
Kosemose Skrevet 18. september 2012 #6486 Skrevet 18. september 2012 Bud: jeps, men hvorfor asosierer du langt hår med traktorer? Lange ben og traktor skjønner jeg (??!) men langt hår? De fleste jeg har sett på traktor har hatt det motsatte av langt hår....?
Guybrush Skrevet 18. september 2012 #6487 Skrevet 18. september 2012 (endret) Har vel ikke vært så mye komisk her inne, men morsomt å lese at romantikken blomstrer fortsett gjerne med oppdateringer Guybrush: har du kjøpt noe fint til jenta di? Foreløbig har hun stått for denslags Guybrush: Tror du "Post et bilde av dine pupper!" hadde blitt en suksess-tråd, eller hadde nok den mest sannsynlig blitt fylt med bilder av mannepupper? Pupper er alltid bra, <3 pupper! Guybrush: Hva foretrekker du; 3B eller 3T? Tror jeg har vært like mye/lite på begge steder, eller nei, jeg har nok spilt mer squash enn jeg har hengt på 3B Sorry mac, den der skjønte jeg ikke! Bonjævel = harry bondeting som felleskjøpetdress etc, "bonjævlete" = det mest bonjævle du har Guybrush; Har du lyst på flere barn? Med den rette jenta, absolutt Mener det var noen som spurte meg om favorritdagen min også? Det er iallefall Lørdag!! dagen over alle dager. Men for å opprettholde klissestemplet må jeg jo si at onsdag har fått en ny betydning i det siste da Wednesday: hvor kinky prøver du å fremstille oss som her nå?! Kosemose: forhold til Trondheim eller slenger du bare ut trondheimsutrykk ? Silfen: av diverse norske offentlige personer - hvilke skulle hatt en seriøs reality check og fått en omgang med bitchslaps ? Puserjenta: er aristokattene verdt å se ? Endret 18. september 2012 av Guybrush
Gjest Bud Skrevet 18. september 2012 #6488 Skrevet 18. september 2012 Bud: jeps, men hvorfor asosierer du langt hår med traktorer? Lange ben og traktor skjønner jeg (??!) men langt hår? De fleste jeg har sett på traktor har hatt det motsatte av langt hår....? Lange ben passer bra i brune gummistøvler, ikke i traktor. Traktordamer har langt og ustelt hår, sånn er det bare Bonjævel = harry bondeting som felleskjøpetdress etc, "bonjævlete" = det mest bonjævle du har Haha, ja riktig! Nå har det seg (fortsatt) slik at jeg ikke er gardbruker, men ett og annet produkt fra FK har jeg jo.. Rutaskjorte, gummistøvler, og et par sånne høykvalitets leketraktorer fra barndommen, take your pick! KoseMose: Vil du komme og se traktoren min?
Puserjenta Skrevet 18. september 2012 #6489 Skrevet 18. september 2012 Hva er det? den beste funsaften!
Minya Skrevet 18. september 2012 #6490 Skrevet 18. september 2012 *sukk* enda en å kjøpe paraply til. Minya: kostymeplaner for halloween? Alltid, men som regel er det ingen som har tid til å komme på halloweenfest. Blir det noe i år, tar jeg frem noe av det gamle laivstæsjet mitt og går for barbar. Maya; Rød eller hvit, søt eller tørr vin?
Puserjenta Skrevet 18. september 2012 #6491 Skrevet 18. september 2012 Puserjenta: er aristokattene verdt å se ? Helt klart. Men nå har jeg vel sett den rundt ti ganger på kort tid, så bra er den ikke. Men jenta mi på snart tre år digger den.
skruf Skrevet 18. september 2012 #6492 Skrevet 18. september 2012 Alltid, men som regel er det ingen som har tid til å komme på halloweenfest. Blir det noe i år, tar jeg frem noe av det gamle laivstæsjet mitt og går for barbar. Maya; Rød eller hvit, søt eller tørr vin? Jeg foretrekker rød, fyldig vin med masse smak om høsten og vinteren, vår/sommer liker jeg tørr hvitvin:-) Minya; samme spm tilbake:-) Puserjenta; hva synes du er mest utfordrende med å ha to tette barn?
Gjest Lillesiren Skrevet 18. september 2012 #6493 Skrevet 18. september 2012 (endret) "Du er så frekk at jeg har lyst til å ligge med deg." true story. sagt av en kvinne som ble nektet adgang til nattklubben min fordi hun kom i joggesko. jeg fikk nummeret også. Lillesiren: går du med joggesko på byen? Haha! Nei, definitivt ikke. Joggesko brukes kun til trening;) Lillesiren: hahahahaha hvorfor sjokkerer det meg ikke på en flekk. Fyren er jo definasjonen på pretensiøst tullballprat Du kan få et spørsmål forresten - har du vært med i en linjeforening på Gløs? og isåfall, var det en morsom opptaksprøve relatert til dette? Vel, var sannsynligvis veldig morsom for fadderne hvertfall;) Opptaksprøven besto av blant annet: - Løse integraler på stående fot, med vannspyler mot oss til vi hadde løst det. - Løse diverse fysikkoppgaver, der taperlaget(vi var to faddergrupper mot hverandre) måtte sluke et rått egg.(Vi vant, puh!) - Sitte kneblet på rekke og rad, med bind foran øyene, mens vi måtte synge på en sang vi skulle ha lært oss på forhånd, mens vi ble smørt inn med et eller annet..som minnet skremmende mye om oppkast..(hvertfall på lukten å dømme). Man kunne bokstavelig talt lukte hvor vi hadde vært den dagen;) - Godt innsmurt i dette oppkastgreiene, var neste post å lage en kleslenke. Den tapte vi, da det motsatte laget hadde en som tilslutt hadde lagt ned absoultt alt av tøystykker han hadde på seg, og dermed fikk lov til å bruke kroppen sin, som en del av lenken. Det vi ikke visste på det tidspunktet, var at taperlaget IKKE fikk lov til å kle på seg igjen etterpå, så dermed måtte vi gå relativt lettkledd over på neste post, nemlig tigge til oss småpenger i kopper fra andre gløsere inne på realfagsbygget. Har dere hadde noe lignende på ditt studie, Guybrush? Cad.Jack: La oss si du bestemte deg for å sykle til butikken en dag(ser ikke for meg deg syklende, but just go with it:P). Som vanlig pøsregner det ute. Ville du da vurdert å bruke en slik en på hjelmen din? Fashionistaen: Hva er ditt favorittplagg? Endret 18. september 2012 av Lillesiren
TheHairyToothfairy Skrevet 18. september 2012 #6494 Skrevet 18. september 2012 Cad.Jack: La oss si du bestemte deg for å sykle til butikken en dag(ser ikke for meg deg syklende, but just go with it:P). Som vanlig pøsregner det ute. Ville du da vurdert å bruke en slik en på hjelmen din? Lillesiren? Du? Hvordan i huleste visste du at jeg sitter og ser etter sykkel akkurat nå? Hvor lenge har du spionert på meg? ^^ Spørsmålet ditt forvirrer meg litt, forøvrig. Hjelm...? Dessuten, jeg er vanntett. Litt vann skader meg neppe. Lillesiren: picknic på landet med sykkel og matkurv eller båttur i skjærgården med fiskestang og grill? eller andre ideer? hvilken date hadde vært det ultimate for deg? Hikken: hva er best, piske krem selv eller krem på boks? EryMax: drømmeferien, hen går den?
Gjest EryMax Skrevet 18. september 2012 #6495 Skrevet 18. september 2012 EryMax: drømmeferien, hen går den? Australia CadillacJack: Hvilken årstid er best?
TheHairyToothfairy Skrevet 18. september 2012 #6496 Skrevet 18. september 2012 Australia CadillacJack: Hvilken årstid er best? vinteren! helt klart! jeg elsker å herje i snø, og i slalombakker spesielt. og, så er det ikke så pokkers mye mygg ute heller - det er veldig ok. skreppamedleppa: hadde du blitt med på en kon tiki-ferd med meg, silfen, romperusk og singha? ville haiene vært et problem? og, papegøye - ja eller nei?
Puserjenta Skrevet 18. september 2012 #6497 Skrevet 18. september 2012 Jeg foretrekker rød, fyldig vin med masse smak om høsten og vinteren, vår/sommer liker jeg tørr hvitvin:-) Minya; samme spm tilbake:-) Puserjenta; hva synes du er mest utfordrende med å ha to tette barn? At jeg er konstant trøtt. Yngste skal fortsatt ha mat på natta, så i natt var jeg oppe rundt ett, fem og litt over syv. Har heldigvis ammefri, men drømmer om en hel natts søvn! maria m: Gruer du deg til våkenetter?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. september 2012 #6498 Skrevet 18. september 2012 At jeg er konstant trøtt. Yngste skal fortsatt ha mat på natta, så i natt var jeg oppe rundt ett, fem og litt over syv. Har heldigvis ammefri, men drømmer om en hel natts søvn! maria m: Gruer du deg til våkenetter? Nei. Gruer meg egentlig ikke til noe. Jeg er vant til å stå opp om natta, så det går nok greit. Jeg har brukt veldig liten tid og energi på å grue meg til noe som har med fødsel og barn og gjøre. Tar det som det kommer Swarowski: Hvem av gutta på KG ville du bedt på date, om du måtte?
Gjest Swarovski Skrevet 18. september 2012 #6499 Skrevet 18. september 2012 Swarovski; Hva er dine topp 3 favorittkaker, topp 3 sjokolader og topp 3 iskremer? Sjokoladekake®, banankake og "konfektkake". Topp 3 sjokolader går ikke... jeg elsker nesten alt av sjokolader . Dreamis med sjokolade og karamell, en hvilken som helst ben&jerrys som inneholder sjokolade og for å være litt mer "sunn": den isen med rabarbra og eplepai haha jeg tror vi er mer kinky enn du tror ... men ellers, !!! Hahaha. Bra det. Hadde vært skummelt om jeg fikk rett i alt Tror egentlig ikke jeg vil få rett i så mye mer. Da måtte jeg ha lest litt mer av postene deres fra andre underforum enn snikk-snakk. Swarovski: Det du er mest fornøyd med på kroppen din og hvorfor? Isj. Jeg liker ikke kroppen min. Så jeg skal feige ut og si neglene mine. De har alltid vært fine og sterke, og har aldri hatt noen problemer med å få lange negler Swarowski: Hvem av gutta på KG ville du bedt på date, om du måtte? Det er masse flotte mannfolk her inne. Umulig å vite hvem som ville vært en perfekte match, så jeg skal feige ut på dette spørsmålet også og velge Yme, selv om han er altfor ung for meg. Tror det hadde vært en utrolig morsom date/møte Hogwash: Er du typen til å alltid måtte ha den siste tekniske dingsen som kommer ut på markedet? Dreamdrops: Jeg husker ikke om jeg har spurt deg om dette før... men drømmer du mye? Og husker du drømmene dine?
Gjest Skrevet 18. september 2012 #6500 Skrevet 18. september 2012 Dreamdrops; Hva slags mat er det du ikke klarer tanken å smake på? Jeg er faktisk veldig åpen for det aller meste! Men blodpudding, lungemos og slike ting, vil jeg helst stå over. Isj. Jeg liker ikke kroppen min. Så jeg skal feige ut og si neglene mine. De har alltid vært fine og sterke, og har aldri hatt noen problemer med å få lange negler Dreamdrops: Jeg husker ikke om jeg har spurt deg om dette før... men drømmer du mye? Og husker du drømmene dine? Prøv igjen, neglene er ikke godkjent svar Vet ikke om du har spurt om det før, men har fått det en eller annen gang Men ja, jeg drømmer veldig mye. Noen dager kan nesten bli litt ødelagte fordi jeg har drømt så mye at det føles som om jeg ikke har sovet. Og jeg husker omtrent alltid drømmene mine CJ: Har du en platespiller? Hogwash: Liker du loppemarkeder?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå