Wednesday Skrevet 18. september 2012 #6521 Skrevet 18. september 2012 Wednesday: Hvilke tvangstanker er mest plagsomme for deg, sett at du har noen? jeg har komfyr med gass, så under vasken på kjøkkenet har jeg en propantank. Den pleier jeg å skru av hver kveld.. altså det er bare en sånn liten bryter som du flipper over, så er gassen stengt liksom.. jeg har stor respekt for gass, og er veldig påpasselig med å alltid skru den av.. noen kvelder når jeg har kommet meg til sengs tenker jeg "har jeg skrudd av gassen?", selv om jeg VET at jeg har det. Også står jeg opp og sjekker selv om jeg VET at den er av. aaaaaaargh the insanity Wednesday: kunne du levd med en hemmelig agent, lik rolleagenten til Arnold i den nevnte filmen True Lies? nei det kan jeg ikke, for jeg er jo hemmelig agent selv. (men det er shhhhh ok?) ;p Wednesday: Logg på skype! sorry snuppa, hadde lagt meg alt jeg.. opp tidlig vettuu ;p skravle i kveld ? (har du sladder til meg?, hihi) Wednesday; Har du noen date i sikte i nærmeste fremtid? ja det har jeg Gu Wednesday: hvor kinky prøver du å fremstille oss som her nå?! tihi, kan ikke juge heller da Swarovski: lyner det hos deg nå eller ? (gjør det her!!) Gunfreak: når var sist du var hos frisøren ?
TheHairyToothfairy Skrevet 18. september 2012 #6522 Skrevet 18. september 2012 CJ: liker du best å jogge eller å gå tur? Gå. Jogging er jo 80talls. Gå eller løpe. Cad.jack: Queen eller Rolling stones? Queen. Nei, vent. RS. Nei. jo. argh. Jeg kan jo ikke velge mellom noe slikt Jeg elsker iaffal denne: Wednesday: hvor stor intimgrense har du? hvor nærme slipper du andre før du sier stopp? eksempler?
TheHairyToothfairy Skrevet 18. september 2012 #6523 Skrevet 18. september 2012 CJ: Hva slags joggesko var det? Ville du sluppet henne inn om de var kulere? Nei, jeg har til og med nektet Tone Damli i joggesko, og hun er jo visstnok kulere enn noen sko i verden.
Kosemose Skrevet 18. september 2012 #6524 Skrevet 18. september 2012 Kosemose: forhold til Trondheim eller slenger du bare ut trondheimsutrykk ? Definitivt forhold til Trondheim, på så mange måter KoseMose: Vil du komme og se traktoren min? Selvsagt (Men jeg skal ha meg frabedt beskyldninger om flokete hår altså. ) Kosemose: Er du en drømmer? (hint til unicorn sitatet ditt ) Ja, er glad i å stirre ut i luften og drømme meg vekk, selv om det ikke er så ofte jeg gjør det Swarowski: Hva er det verste med 30-årene da? Bud: Beste gruppe og beste sang? EryMax: Beste realityserie?
Gjest Skrevet 18. september 2012 #6525 Skrevet 18. september 2012 Dreamdrops: Tror ikke spørsmålet mitt forrige gang ble besvart, så forsøker igjen: Hva studerer du/jobber du med=)? Ble ferdig med vgs nå før sommeren, så nå driver jeg og søker jobber Skal jobbe dette året! Kosemose: Når du steker egg; med eller uten hel plomme?
Gjest Skrevet 18. september 2012 #6526 Skrevet 18. september 2012 Dreamdrops: Hva er DU mest fornøyd med på kroppen din da? Og hva er kjæresten din mest fornøyd med :gjeiper: Ganske fornøyd med puppene. De henger ikke, men er heller ikke små, (hahah så vet dere det). Rumpa mi er ganske stram, så forholdsvis fornøyd med den og Er nok rumpa han er mest fornøyd med, selv om han er fornøyd med alt annet også (sier han i alle fall... haha) Wednesday: Hvilket potetgull liker du best?
Wednesday Skrevet 18. september 2012 #6527 Skrevet 18. september 2012 Wednesday: hvor stor intimgrense har du? hvor nærme slipper du andre før du sier stopp? eksempler? tjaa kommer an på i hvilke settinger det er snakk om... på jobb prater jeg ikke om noe privat (med unntak av med et par personer jeg anser som venner), med venner er jeg 100% åpen og ærlig. Når det gjelder gutter og dating er jeg ganske selektiv før jeg virkelig åpner meg.. med bestevenninnene mine har jeg ingen grenser, vi prater om alt, dusjer/bader sammen (gjerne med et glass vin, hihi), deler hemmeligheter osv.... Jeg har virkelig et issue med personal space, og foretrekker at folk snakker til meg på (minst) en armlengdes avstand. ;p eksempel har jeg ikke til deg dessverre hva med deg da, cadjack?
Wednesday Skrevet 18. september 2012 #6528 Skrevet 18. september 2012 (endret) Wednesday: Hvilket potetgull liker du best? Jeg er ikke sånn utprega p-gull - jente, men det er en jeg ELSKER. denne: http://www.maarud.no/crispers.html ...den MÅ jeg ha dagen derpå hva med deg Dreamdrops? Endret 18. september 2012 av Wednesday
Gjest Swarovski Skrevet 18. september 2012 #6529 Skrevet 18. september 2012 Swarovski: lyner det hos deg nå eller ? (gjør det her!!) Lyn Er sol og skyfri himmel her Swarowski: Hva er det verste med 30-årene da? Jeg begynner å få rynker og grå hår maya76: Du er invitert i bursdagsfeiring til en venn av mannen din som har absolutt alt, og ikke ønsker seg noe. Hva har du med deg? Høymann: Er du fremdeles i tråden? Og hva ønsker du deg til jul/neste bursdag?
skruf Skrevet 18. september 2012 #6530 Skrevet 18. september 2012 Lyn Er sol og skyfri himmel her Jeg begynner å få rynker og grå hår maya76: Du er invitert i bursdagsfeiring til en venn av mannen din som har absolutt alt, og ikke ønsker seg noe. Hva har du med deg? Det kommer litt an på hvor godt jeg kjenner han. Til ene vennen av mannen min så ville jeg kjøpt ei flaske god, skotsk single malt. En annen vet jeg elsker rødvin, så til han hadde jeg nok laget ei kurv med noen gode viner og oster. Også har vi han fiskegale vennen, der ville jeg kjøpt et lass med sluker og fiskestæsj:-) Og til kompisen hans som har to små gutter ville jeg kjøpt kinobilletter til han og konen, og stilt meg til barnevaktdisposisjon. Alltid noe en kan finne på selv om personene ikke sier hva de ønsker seg, så lenge man vet hva de liker:-) Gunfreak; Hva er den beste gaven du har fått, og hva er den kjipeste? 1
Gjest NozMonster Skrevet 18. september 2012 #6531 Skrevet 18. september 2012 Skuffende Jack, skuffende. Du burde da vite at den kjappeste metoden er å spørre noen her inne, som etter all sannsynlighet vet hva jeg heter. (Evt spørre meg, hvis man skal bruke den superlette metoden.) Og jeg som trodde du var en flink detektiv da gitt ................. ................ jeg er tydeligvis en litt god dektektiv! wednesday: hvem andre enn Guybrush har du møtt fra KG?
Gjest Swarovski Skrevet 18. september 2012 #6532 Skrevet 18. september 2012 ................. ................ jeg er tydeligvis en litt god dektektiv! Nå lo jeg høyt. Jeg hadde faktisk glemt at du vet navnet mitt. Og det uten at jeg vet ditt Aliena: Ny i tråden? Hva burde vi absolutt vite om deg? Mortem: Hva er best av halloween og thanksgiving? Tror jeg må gå igjennom de siste sidene etter nick igjen. Hukommelsen min svikter
Wednesday Skrevet 18. september 2012 #6533 Skrevet 18. september 2012 wednesday: hvem andre enn Guybrush har du møtt fra KG? jeg var på hardrock i oslo en fuktig lørsdagskveld, og da var det to gutter som spurte "er ikke du hu derre Wednesday?????" (altså bare den ene spurte, men de var to som kom bort ;p )men jeg aaaaaaner ikke hvem det var. husker bare bruddstykker ;p ellers, ingen. maya76: trener du på treningssenter, isåfall, liker du best gruppetimer eller egentrening ?
skruf Skrevet 18. september 2012 #6534 Skrevet 18. september 2012 jeg var på hardrock i oslo en fuktig lørsdagskveld, og da var det to gutter som spurte "er ikke du hu derre Wednesday?????" (altså bare den ene spurte, men de var to som kom bort ;p )men jeg aaaaaaner ikke hvem det var. husker bare bruddstykker ;p ellers, ingen. maya76: trener du på treningssenter, isåfall, liker du best gruppetimer eller egentrening ? Jeg trente på treningsenter før, da både gruppetimer og egentrening. Gruppetimer så trente jeg spinning, løping, bodypump og step. Men nå trener jeg sjelden på treningsenter, må ta buss for å komme dit etter at vi flyttet for 6 år siden. Så nå har vi treningsrom hjemme, med tredemølle, elipsemaskin, spinningsykkel, pilatesball og vekter:-D Utrolig kjekt med eget treningsrom (har nytt prosjekt med sauna nå, så blir ganske ok:D). Til alle dere som bor i Trheim; Skal til Trheim i helga, er det noe gøy som skjer der fredag og lørdag?
Gjest Bud Skrevet 18. september 2012 #6535 Skrevet 18. september 2012 Bud: Beste gruppe og beste sang? Da har vi en traktordate da! Ta gjerne med din mann så Tarandus får noen å leke med mens vi kjører traktor Flokete og bustete hår er 2 vidt forskjellige ting! Den beste gruppen er definitivt DDE, men den beste sangen i mine øyne (eller ører) er Proclaimers med 500 miles Eller kanskje Baksia med Ut på ski
Gjest Gunfreak Skrevet 18. september 2012 #6536 Skrevet 18. september 2012 Gunfreak; Hva er den beste gaven du har fått, og hva er den kjipeste? Den er vansklig har tenk på den i hele kveld, og tror det er et viking sverd faren min lagde til meg i tre og malte når jeg var liten, Maya: 70 eller 80tallet, hvilket hadde best musikk.
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. september 2012 #6537 Skrevet 18. september 2012 (endret) Gorgonzola: var søndagen så ille at det gikk opp for deg at lørdagen egentlig ikke var verdt det? Nei nei nei Alltid verdt det. Gorgesola: det ligger 55.500,- på bordet. de er dine for en måneds innsats som fluffer på et tysk filmsett. deal or bust? Bust, not nut bust Er ikke så glad i å dra fremmed skinn at jeg hadde giddet det i en måned for nesten samme månedslønn som jeg har til vanlig. Gorgonzola: Du og drømmedama skal på ferie en ukes tid. Hvor går ferden, og hva gjør dere? Grekofil som jeg er så er det mer enn sannsynlig for at vi hadde reist til ei gresk øy tilnærmet blottet for turisme, slik at vi kunne blottet oss i bukter og på strender med kun geitetetråkk som adkomstmuligheter, Arki, Agathonisi eller Folegandros eller en annen..... Gorgonzola: Jeg får spørre deg det jeg har spurt mange andre om: Hvor ville du helst bodd i verden, hvis økonomi, venner osv var irrelevante? Det vet jeg ikke. Jeg er såpass sosialt sammenskrudd at behovet for mennesker jeg bryr meg om rundt meg er såpass stort at det selvsagt påvirker bosted. I tillegg såpass materialistisk og bekvemmelighetsorientert at økonomi også er viktig. Men om jeg må si noe; en frodig, varm og fuktig tropisk øy nede i Malaysia regionen kanskje, så hadde jeg sluppet å fryse - om ikke annet Kosemose: Har du en uvane du strengt tatt vet er både tåpelig og lett og slutte med som du allikevel opprettholder? CadillacJack: Styrter du rå eggehviter i den tro at mengden øker, spruten blir kraftigere og dama (eventuelt damene) blir mer imponert og henført? Endret 18. september 2012 av Gorgonzola
skruf Skrevet 18. september 2012 #6538 Skrevet 18. september 2012 Den er vansklig har tenk på den i hele kveld, og tror det er et viking sverd faren min lagde til meg i tre og malte når jeg var liten, Maya: 70 eller 80tallet, hvilket hadde best musikk. Det var en fin gave! Musikk er jeg litt usikker på.......Tror jeg liker musikk fra begge periodene:-) Foreldrene mine spilte mye musikk for meg da jeg var liten, så har fått inn alt fra Bob Dylan, Van Morrison, Abba, Joni Mitchell, Beatles osv med morsmelken....
Guybrush Skrevet 18. september 2012 #6539 Skrevet 18. september 2012 Guybrush: Hvor kinky er dere? Ehhh.... intet "sted" er sikkert? og vi er vel ganske oppdagelsesreisende begge to - lite "nei" her i gården *wink wink - nudge nudge* Tror du må spørre litt mer spesifikt ;P Har dere hadde noe lignende på ditt studie, Guybrush? Jeg gikk jo realfag på kjedelig høgskole jeg vetu - ikke noe slikt der. Og da jeg tok no fantegreier på Dragvoll, vel der har du jo ikke mye tradisjon for å si det silk Guybrush: Er det en stilling (seksuelt) du ikke klarer å holde igjen i? Hvilken og hvorfor? (Du ba om det ) Nah, ingen klarer lure meg til å bli no 10-seconds guy Du får prøve hardere enn det der altså alkasil: en ting du kunne gjort om idag - hva? Tvillingjenta: siden du har begitt deg utpå glattisen - nevn en ting (om noe) som en kjæreste/partner har ikke fått lov til ;P Lillesiren: hva savner du mest med Trondheim akkurat nå ?
Gjest Badabing Skrevet 18. september 2012 #6540 Skrevet 18. september 2012 Guybrush: klarer du å snakke Donaldspråk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå