Daryl Dixon Skrevet 10. september 2021 #20361 Skrevet 10. september 2021 Lykke Li skrev (31 minutter siden): @Daryl Dixon Hva tenker du om folk som bruker forskjellige farger på sokkene? (Altså, en sokk i rød og en i blå for eksempel) Det må de få lov til tenker jeg. @Lykke Li hvilken dialekt har du?
Strange Doll Skrevet 10. september 2021 #20362 Skrevet 10. september 2021 Lykke Li skrev (53 minutter siden): NODDY!!😂 av nyere tid har jeg problemer med brillebjørn og fantorangen 🙈 Kommer an på anledningen. Nyttårsaften, 17. Maifest, konfirmasjon, dåp osv. er pen kjole alltid. Vanlig fest kan jeg godt gå litt penere enn vanlig, og i runde bursdager blir det en mellomting. Det kunne jeg ikke (med unntak av pappa, og han er bare bøyelig når det gjelder meg 🙈). Jeg syns det er dårlig gjort å utnytte mennesker som sliter med å si nei, og forsikrer meg både 2 og 3 ganger om ting hvis jeg er usikker på om de egentlig vil det de har sagt ja til. En plain cheese, 6 biter nuggets, vann og en sundae med sjokoladesaus. Ingen saus, bare ketchup 😅 bytter noen ganger ut nuggets med en cheeseburger til... @Strange Doll Hvilken indisk rett liker du best? @Daryl Dixon Hva tenker du om folk som bruker forskjellige farger på sokkene? (Altså, en sokk i rød og en i blå for eksempel) @NonJuan Liker du å dusje, eller syns du det er pes? Hvirfor/hvorfor ikke? Vi er veldig like på maccen 😂 Jeg elsker tandorri med godt nan brød 🤩 @Lykke Li hva liker du best med byen/bostedet ditt?
Lykke Li Skrevet 10. september 2021 #20363 Skrevet 10. september 2021 Daryl Dixon skrev (28 minutter siden): Det må de få lov til tenker jeg. @Lykke Li hvilken dialekt har du? Oslodialekt sånn ish Strange Doll skrev (6 minutter siden): Vi er veldig like på maccen 😂 Jeg elsker tandorri med godt nan brød 🤩 @Lykke Li hva liker du best med byen/bostedet ditt? At det har alt. Det er nært byen, har sjø og skog og er landlig. Også liker jeg at jeg vet hvor alt er. @Daryl Dixon Hva er favorittsangen din, og hvorfor? @Strange Doll Pasta eller poteter?
Strange Doll Skrevet 10. september 2021 #20364 Skrevet 10. september 2021 Lykke Li skrev (14 minutter siden): Oslodialekt sånn ish At det har alt. Det er nært byen, har sjø og skog og er landlig. Også liker jeg at jeg vet hvor alt er. @Daryl Dixon Hva er favorittsangen din, og hvorfor? @Strange Doll Pasta eller poteter? poteter som i i alle former? isåfall poteter. jeg elsker fries og potetbåter :) @Lykke Li liker du snø?
NonJuan Skrevet 11. september 2021 #20365 Skrevet 11. september 2021 Daryl Dixon skrev (På 10.9.2021 den 21.19): Jeg kan nok bli litt sånn Pga all materialistiske forventinger, prøver å være ferdig tidlig og slippe rushet. @NonJuan hvordan feirer du jul? Veldig simpelt.... Våkner.. rydder.. ser Askepott, lager mat... åpner gaver.. ser tv på kvelden! (Ja om jeg da ikke sitter og furter for ikke å ha fått de gavene jeg ønsket meg da) 🤣 Helt ærlig... vi koser oss Juleaften... Elsker Julematen og jeg elsker å se ansiktene når de åpner gaver... Lykke Li skrev (På 10.9.2021 den 21.51): @NonJuan Liker du å dusje, eller syns du det er pes? Hvirfor/hvorfor ikke? Snakk om personlig spørsmål da!! hahahaha Selvfølgelig elsker jeg å dusje! Alt med vann er gøy... (bortsett fra vannskader) Strange Doll skrev (På 10.9.2021 den 21.47): Jeg var veldig dårlig i matte og tok det veldig tungt fordi jeg følte meg dum. Matten blir nok ikke mitt fag der nei. Teoriprøven… brukte jeg tre forsøk på.. men gikk til slutt gitt 😅 @NonJuan Ser du på meg som litt blond innvendig? 😅 Litt? No comment @Strange Doll Hvilken del av livet kunne du tenkt deg å oppleve igjen? @Lykke Li Hva er ditt forhold til hår? Som skjegg og langt hår....? @Nursie Synes ikke du er noe særlig flinkere jeg! 🤣 Hva skjer a? @Jessica! Du kjenner jo meg..... Hvordan synes du mine råd er? @Daryl Dixon Hvor lenge har du kjent din store kjærlighet?
Daryl Dixon Skrevet 11. september 2021 #20366 Skrevet 11. september 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): @Daryl Dixon Hvor lenge har du kjent din store kjærlighet? Siden 2011ca.. var ikke akkurat kjærlighet da. @NonJuanhva skal til for at du ligger våken og funderer på natta?
NonJuan Skrevet 11. september 2021 #20367 Skrevet 11. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Siden 2011ca.. var ikke akkurat kjærlighet da. @NonJuanhva skal til for at du ligger våken og funderer på natta? Hei @Daryl Dixon Vel.... det tar tid å finne ut av ting... Kjærlighet skal komme riktig.. Angst... for å være ærlig.! Jeg må snart innse at jeg ikke kan være perfekt. Det er rett og slett ikke mulig @Daryl Dixon Har du en fin dag i dag? Vil du ha en fin sang av meg?
Lykke Li Skrevet 11. september 2021 #20368 Skrevet 11. september 2021 NonJuan skrev (42 minutter siden): Veldig simpelt.... Våkner.. rydder.. ser Askepott, lager mat... åpner gaver.. ser tv på kvelden! (Ja om jeg da ikke sitter og furter for ikke å ha fått de gavene jeg ønsket meg da) 🤣 Helt ærlig... vi koser oss Juleaften... Elsker Julematen og jeg elsker å se ansiktene når de åpner gaver... Snakk om personlig spørsmål da!! hahahaha Selvfølgelig elsker jeg å dusje! Alt med vann er gøy... (bortsett fra vannskader) Litt? No comment @Strange Doll Hvilken del av livet kunne du tenkt deg å oppleve igjen? @Lykke Li Hva er ditt forhold til hår? Som skjegg og langt hår....? @Nursie Synes ikke du er noe særlig flinkere jeg! 🤣 Hva skjer a? @Jessica! Du kjenner jo meg..... Hvordan synes du mine råd er? @Daryl Dixon Hvor lenge har du kjent din store kjærlighet? Jeg liker skjegg, og langt hår, men vet ikke om jeg har noe spesielt forhold til det 😏 @Strange Doll Er du fra Bergen eller bare bor du der? @NonJuan Bruker du briller?
Strange Doll Skrevet 12. september 2021 #20369 Skrevet 12. september 2021 NonJuan skrev (6 timer siden): Veldig simpelt.... Våkner.. rydder.. ser Askepott, lager mat... åpner gaver.. ser tv på kvelden! (Ja om jeg da ikke sitter og furter for ikke å ha fått de gavene jeg ønsket meg da) 🤣 Helt ærlig... vi koser oss Juleaften... Elsker Julematen og jeg elsker å se ansiktene når de åpner gaver... Snakk om personlig spørsmål da!! hahahaha Selvfølgelig elsker jeg å dusje! Alt med vann er gøy... (bortsett fra vannskader) Litt? No comment @Strange Doll Hvilken del av livet kunne du tenkt deg å oppleve igjen? @Lykke Li Hva er ditt forhold til hår? Som skjegg og langt hår....? @Nursie Synes ikke du er noe særlig flinkere jeg! 🤣 Hva skjer a? @Jessica! Du kjenner jo meg..... Hvordan synes du mine råd er? @Daryl Dixon Hvor lenge har du kjent din store kjærlighet? Årene på videregående. Det var en fantastisk tid og jeg blomstret virkelig da. Lykke Li skrev (6 timer siden): Jeg liker skjegg, og langt hår, men vet ikke om jeg har noe spesielt forhold til det 😏 @Strange Doll Er du fra Bergen eller bare bor du der? @NonJuan Bruker du briller? Jeg har bodd jeg i mange år, men er ikke opprinnelig herfra @NonJuan Hva skal til for at du dropper en venn? @Lykke Li Hva er din sterkeste side? @Daryl Dixon Hvilken spillkonsoll er den beste?
Daryl Dixon Skrevet 12. september 2021 #20370 Skrevet 12. september 2021 NonJuan skrev (9 timer siden): Hei @Daryl Dixon Vel.... det tar tid å finne ut av ting... Kjærlighet skal komme riktig.. Angst... for å være ærlig.! Jeg må snart innse at jeg ikke kan være perfekt. Det er rett og slett ikke mulig @Daryl Dixon Har du en fin dag i dag? Vil du ha en fin sang av meg? Angst er monsteret under senga for oss voksne. Vil veldig gjerne ha en fin sang! Kommer du hit og synger, eller møter du meg hjemme når jeg kommer hjem?😜 Dagen i går var bra, rolig, regntung, men fikk gått litt tur og hørte på bra podcast. Strange Doll skrev (2 timer siden): Årene på videregående. Det var en fantastisk tid og jeg blomstret virkelig da. Jeg har bodd jeg i mange år, men er ikke opprinnelig herfra @NonJuan Hva skal til for at du dropper en venn? @Lykke Li Hva er din sterkeste side? @Daryl Dixon Hvilken spillkonsoll er den beste? Spillkonsoll? Jeg som ikke har spilt siden ps2! 🤣🤣 Aner ikke! @NonJuan hører du på podcast? I såfall hvilke? @Strange Doll har du en spillkonsoll og et spill å anbefale?
cas12 Skrevet 12. september 2021 #20371 Skrevet 12. september 2021 @Daryl Dixon bare litt nygerrig på bilde ditt, er det jensen Ackles? og er du dame eller mann? @NonJuan : hvordan har du det?
Strange Doll Skrevet 12. september 2021 #20372 Skrevet 12. september 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Angst er monsteret under senga for oss voksne. Vil veldig gjerne ha en fin sang! Kommer du hit og synger, eller møter du meg hjemme når jeg kommer hjem?😜 Dagen i går var bra, rolig, regntung, men fikk gått litt tur og hørte på bra podcast. Spillkonsoll? Jeg som ikke har spilt siden ps2! 🤣🤣 Aner ikke! @NonJuan hører du på podcast? I såfall hvilke? @Strange Doll har du en spillkonsoll og et spill å anbefale? Jeg er glad i switch og mario 😂 men guttene i huset er mest glad i ps4 og ønsker seg ps5, der går det vel i fifa 😂 @Daryl Dixon Hvilken film huser du best fra barndommen? @NonJuan Er du flink å fange opp om du sårer noen?
Daryl Dixon Skrevet 12. september 2021 #20373 Skrevet 12. september 2021 cas12 skrev (3 timer siden): @Daryl Dixon bare litt nygerrig på bilde ditt, er det jensen Ackles? og er du dame eller mann? @NonJuan : hvordan har du det? Ja, det er Jensen og jeg er mann. Strange Doll skrev (2 timer siden): Jeg er glad i switch og mario 😂 men guttene i huset er mest glad i ps4 og ønsker seg ps5, der går det vel i fifa 😂 @Daryl Dixon Hvilken film huser du best fra barndommen? @NonJuan Er du flink å fange opp om du sårer noen? Jeg huset mange filmer i min barndom. De huset jeg i en skjenk når de ikke var i bruk. Hvor er filmene, spurte folk, jo, de er i huset sitt, svarte jeg. Men den filmen jeg tok mest ut og inn av huset og inn i VHS spilleren var space jam. Var det svar på spørsmålet? 1
Strange Doll Skrevet 12. september 2021 #20374 Skrevet 12. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, det er Jensen og jeg er mann. Jeg huset mange filmer i min barndom. De huset jeg i en skjenk når de ikke var i bruk. Hvor er filmene, spurte folk, jo, de er i huset sitt, svarte jeg. Men den filmen jeg tok mest ut og inn av huset og inn i VHS spilleren var space jam. Var det svar på spørsmålet? Av og til føler jeg @NonJuan er ute etter meg, har du tatt i hans fotspor nå?😂😂
Daryl Dixon Skrevet 12. september 2021 #20375 Skrevet 12. september 2021 Strange Doll skrev (1 time siden): Av og til føler jeg @NonJuan er ute etter meg, har du tatt i hans fotspor nå?😂😂 Ååå??? 🤣
NonJuan Skrevet 12. september 2021 #20376 Skrevet 12. september 2021 Lykke Li skrev (14 timer siden): Jeg liker skjegg, og langt hår, men vet ikke om jeg har noe spesielt forhold til det 😏 @Strange Doll Er du fra Bergen eller bare bor du der? @NonJuan Bruker du briller? Jeg "Må" bruke briller da jeg ser TV eller om jeg skal kjøre langt. Men ellers bruker jeg det aldri Strange Doll skrev (8 timer siden): @NonJuan Hva skal til for at du dropper en venn? Veldig mye egentlig...! Men jeg liker ikke folk som lover ting og ikke holder det. Det sårer mer enn jeg gir uttrykk for. Er så enkelt og bare ikke love noe... Og jeg kan droppe en venn om personen kun tapper deg for energi og aldri gir noe tilbake! Daryl Dixon skrev (5 timer siden): Vil veldig gjerne ha en fin sang! Kommer du hit og synger, eller møter du meg hjemme når jeg kommer hjem?😜 Dagen i går var bra, rolig, regntung, men fikk gått litt tur og hørte på bra podcast. @NonJuan hører du på podcast? I såfall hvilke? Hahaha Vel, jeg hadde tenkt å sende en sang her inne. Men altså... Jeg kan sikkert synge en strofe eller fem jeg haha Podcast.... hmmm jaa. var navnet på den igjen... "Friminutt med Herman og Mikkel" Liker Herman Flesvig cas12 skrev (4 timer siden): @NonJuan : hvordan har du det? Hei Cas Jeg har det egentlig greit. Spent på uken som kommer... Helgene går så fort. Vel tiden generelt går temmelig fort. Strange Doll skrev (3 timer siden): @NonJuan Er du flink å fange opp om du sårer noen? Det håper jeg at jeg gjør. Vet ikke noe verre jeg enn å høre noen gråte av noe jeg har sagt eller gjort. Så det beste er bare og ikke såre....! ❤️ @Lykke Li Har du noen gang spilt teater? Evt hvilket stykke? @cas12 Hvordan har uken din vært? Har det skjedd noe uventet? @Daryl Dixon Har du sansen for "Førstegangstjenesten" ? (Herman Flesvig) @Strange Doll Hvis du måtte velge... Stå på scenen i Spektrum for full sal og spille Fiolin eller blåse tuba?
NonJuan Skrevet 12. september 2021 #20377 Skrevet 12. september 2021 Strange Doll skrev (1 time siden): Av og til føler jeg @NonJuan er ute etter meg, har du tatt i hans fotspor nå?😂😂 Det er det Verste jeg har hørt 😮 Som om jeg noen gang .. ok.. kanskje det har skjedd. men poenget.. da! Dette er uforskammet!
cas12 Skrevet 12. september 2021 #20378 Skrevet 12. september 2021 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Ja, det er Jensen og jeg er mann. Jeg huset mange filmer i min barndom. De huset jeg i en skjenk når de ikke var i bruk. Hvor er filmene, spurte folk, jo, de er i huset sitt, svarte jeg. Men den filmen jeg tok mest ut og inn av huset og inn i VHS spilleren var space jam. Var det svar på spørsmålet? @Daryl Dixon Kult koselig med litt menn her også 1
cas12 Skrevet 12. september 2021 #20379 Skrevet 12. september 2021 NonJuan skrev (57 minutter siden): Jeg "Må" bruke briller da jeg ser TV eller om jeg skal kjøre langt. Men ellers bruker jeg det aldri Veldig mye egentlig...! Men jeg liker ikke folk som lover ting og ikke holder det. Det sårer mer enn jeg gir uttrykk for. Er så enkelt og bare ikke love noe... Og jeg kan droppe en venn om personen kun tapper deg for energi og aldri gir noe tilbake! Hahaha Vel, jeg hadde tenkt å sende en sang her inne. Men altså... Jeg kan sikkert synge en strofe eller fem jeg haha Podcast.... hmmm jaa. var navnet på den igjen... "Friminutt med Herman og Mikkel" Liker Herman Flesvig Hei Cas Jeg har det egentlig greit. Spent på uken som kommer... Helgene går så fort. Vel tiden generelt går temmelig fort. Det håper jeg at jeg gjør. Vet ikke noe verre jeg enn å høre noen gråte av noe jeg har sagt eller gjort. Så det beste er bare og ikke såre....! ❤️ @Lykke Li Har du noen gang spilt teater? Evt hvilket stykke? @cas12 Hvordan har uken din vært? Har det skjedd noe uventet? @Daryl Dixon Har du sansen for "Førstegangstjenesten" ? (Herman Flesvig) @Strange Doll Hvis du måtte velge... Stå på scenen i Spektrum for full sal og spille Fiolin eller blåse tuba? @NonJuan : Så bra, ja håper det skjer noe spennende hos deg da Ja uken min har egentlig vert rar, har datet en lenge som brått sa hn ikke kunne mer, og dagen etter så jeg hn med en ny, ganske kjipt, og så flyttet jentene kattungene ut og så fikk barnet corona, så vert en rar uke, veldig spesiell, så håper den nye uka blir bedre
Strange Doll Skrevet 12. september 2021 #20380 Skrevet 12. september 2021 NonJuan skrev (1 time siden): Det er det Verste jeg har hørt 😮 Som om jeg noen gang .. ok.. kanskje det har skjedd. men poenget.. da! Dette er uforskammet! Her tror jeg kanskje vi skal jobbe med selvinnsikten? Ooooooooog forklare hvordan du fikk påvirket stakkar @Daryl Dixon til å gå nedover samme gate 😂 NonJuan skrev (1 time siden): Jeg "Må" bruke briller da jeg ser TV eller om jeg skal kjøre langt. Men ellers bruker jeg det aldri Veldig mye egentlig...! Men jeg liker ikke folk som lover ting og ikke holder det. Det sårer mer enn jeg gir uttrykk for. Er så enkelt og bare ikke love noe... Og jeg kan droppe en venn om personen kun tapper deg for energi og aldri gir noe tilbake! Hahaha Vel, jeg hadde tenkt å sende en sang her inne. Men altså... Jeg kan sikkert synge en strofe eller fem jeg haha Podcast.... hmmm jaa. var navnet på den igjen... "Friminutt med Herman og Mikkel" Liker Herman Flesvig Hei Cas Jeg har det egentlig greit. Spent på uken som kommer... Helgene går så fort. Vel tiden generelt går temmelig fort. Det håper jeg at jeg gjør. Vet ikke noe verre jeg enn å høre noen gråte av noe jeg har sagt eller gjort. Så det beste er bare og ikke såre....! ❤️ @Lykke Li Har du noen gang spilt teater? Evt hvilket stykke? @cas12 Hvordan har uken din vært? Har det skjedd noe uventet? @Daryl Dixon Har du sansen for "Førstegangstjenesten" ? (Herman Flesvig) @Strange Doll Hvis du måtte velge... Stå på scenen i Spektrum for full sal og spille Fiolin eller blåse tuba? Fiolin. Nekter å tro jeg klarer å blåse i noe tuba 😂 @NonJuan I hvilken hverdagslige situasjoner er du mest ukomfortabel? @Daryl Dixon Liker du å ta kollektiv transport? @Lykke Li Hva er din guilty pleasure? @cas12 Vil du si du er en positiv person?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå