Gjest Rosendahl Skrevet 12. oktober 2021 #20721 Skrevet 12. oktober 2021 NonJuan skrev (15 timer siden): Lurt meg? Rosendahl da!! Jeg som er så lettlurt 😆 God... tror ikke jeg klarer å spille ond altså Engel som jeg er @Rosendahl Om du fikk 2000 kroner skattefritt hver dag og måtte flytte til Finland, ville du gjort det? Ja med en gang Liker Finland Lettlurt hm. Har du blitt ordentlig lurt noengang da?
Gjest Rosendahl Skrevet 12. oktober 2021 #20722 Skrevet 12. oktober 2021 Strange Doll skrev (15 timer siden): Fredrikstad eller Kristiansand Syns det er koselige byer Sikkert via en flause som ble filmet og gikk viralt 😂 Det har jeg heldigvis Fordypning i norsk Jeg ville hørt på de og vært der for de. Gjerne sendt en morgenlevering, syns det er så hyggelig å få selv. Jeg har en uvane med å holde ting for meg selv, så jeg setter veldig pris på det når folk ser hvordan jeg har det Det hadde gått fint, jeg gikk på ridning i mine yngre dager @NonJuan Blir du sur om noen skremmer deg? @Nursie Når ble du sist redd? @Jessica! Liker du Halloween? @Rosendahl Setter du pris på nye tradisjoner? @SidFernwilter Går du knask eller knep med ungene? @Dr. Ops Liker du å kle deg ut? @Lykke Li Liker du å pynte til høytider? Ja har tatt til meg Halloween. Liker du Halloween?
Gjest Rosendahl Skrevet 12. oktober 2021 #20723 Skrevet 12. oktober 2021 Dr. Ops skrev (13 timer siden): Nei Gjør du? Travle dager liker å ha "mange baller i luften" Hva er det beste med å være katteeier? Ja, et inntrykk som sitter. En som ikke var så snill, men som kunne være snill om vedkommende ville ha noe fra meg. En som ikke var redd for å bryte igjennom og speak up their mind. Det sitter. Fasinerende personlighet. Det her var et godt spørsmål, stiller samme tilbake. Oi da. Jeg hadde blitt veldig skeptisk og litt paff. Hadde snakket grundig med øvrig familie. Nei. Blir helt matt av masse kostyme-greier og dill dall. Hvilken høytid pynter du mest til? Ja har en orange duk. Og pleier å ta inn noen høstblader og noen kongler og kastanjer. Har du laget snøball lykt om vinteren?
Gjest Rosendahl Skrevet 12. oktober 2021 #20724 Skrevet 12. oktober 2021 SidFernwilter skrev (2 timer siden): kanskje litt? fremst ved scenen jallende med cowboyhatt til Gunslingers elsker vinteren. endelig temperaturer jeg trives med og masse snø. og, så kan jeg bruke trakkemaskinen til å brøyte med! @Strange Doll la oss snakke mer om meg. hva ER min sterkeste side? @Dr. Ops beste sangen til Dr. Alban. du må velge en. @Jessica! hva så egentlig Roger Rabbit i Jessica Rabbit? @Rosendahl Glassmagasinet ellet Kitchn? hvor handler man helst? @NonJuan how much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood? Liker glassmagasinet best. De har mer utvalg i interiør. Hm eller kappahl?
Strange Doll Skrevet 12. oktober 2021 #20725 Skrevet 12. oktober 2021 Rosendahl skrev (2 timer siden): Ja har tatt til meg Halloween. Liker du Halloween? Ja jeg elsker Halloween SidFernwilter skrev (4 timer siden): kanskje litt? fremst ved scenen jallende med cowboyhatt til Gunslingers elsker vinteren. endelig temperaturer jeg trives med og masse snø. og, så kan jeg bruke trakkemaskinen til å brøyte med! @Strange Doll la oss snakke mer om meg. hva ER min sterkeste side? @Dr. Ops beste sangen til Dr. Alban. du må velge en. @Jessica! hva så egentlig Roger Rabbit i Jessica Rabbit? @Rosendahl Glassmagasinet ellet Kitchn? hvor handler man helst? @NonJuan how much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood? at du alltid stiller opp. @SidFernwilter hva er min svakeste side? @Rosendahl Hvilket i-landsproblem irriterer deg mest? @NonJuan Er du en sånn som tar vare på ting fordi «man kan få bruk for det en gang»? @Dr. Ops Hvilken tradisjoner er viktig for deg å videreføre til barna?
Jessica! Skrevet 12. oktober 2021 #20726 Skrevet 12. oktober 2021 10 hours ago, Strange Doll said: Pinnekjøtt! Elsker det Dårlig har knapt tid til å titte innom kg 😅 @Jessica! Gleder du deg til snøen kommer? Ah, travelt der borte høres det ut som.. 0% 😂 8 hours ago, SidFernwilter said: kanskje litt? fremst ved scenen jallende med cowboyhatt til Gunslingers elsker vinteren. endelig temperaturer jeg trives med og masse snø. og, så kan jeg bruke trakkemaskinen til å brøyte med! @Jessica! hva så egentlig Roger Rabbit i Jessica Rabbit? Oh Lord.. jeg tror vi først som sist kan avklare av spørsmål som handler om noe som har hendt på skjermen ikke egner seg for meg, jeg finnes ikke oppdatert 😅 Men skal jeg gjette så likte han kanskje navnet hennes da?! @Strange Doll Hvorfor svarte ikke NJ på om han hadde turt å møte KG-gjengen, mon tro?! @SidFernwilter Er du tøffere enn vår kjære @NonJuan, eller er vi rett og slett for skumle? 🤡
Strange Doll Skrevet 12. oktober 2021 #20727 Skrevet 12. oktober 2021 Jessica! skrev (5 minutter siden): Ah, travelt der borte høres det ut som.. 0% 😂 Oh Lord.. jeg tror vi først som sist kan avklare av spørsmål som handler om noe som har hendt på skjermen ikke egner seg for meg, jeg finnes ikke oppdatert 😅 Men skal jeg gjette så likte han kanskje navnet hennes da?! @Strange Doll Hvorfor svarte ikke NJ på om han hadde turt å møte KG-gjengen, mon tro?! @SidFernwilter Er du tøffere enn vår kjære @NonJuan, eller er vi rett og slett for skumle? 🤡 Fordi han innerst inne er livredd for oss 😎 Er vel ingen hemmelighet at vi eier verden??? 😇 @Jessica! Har vi sjåfører i @NonJuan og @SidFernwilter mon tro??
Jessica! Skrevet 12. oktober 2021 #20728 Skrevet 12. oktober 2021 (endret) 18 minutter siden, Strange Doll said: Fordi han innerst inne er livredd for oss 😎 Er vel ingen hemmelighet at vi eier verden??? 😇 @Jessica! Har vi sjåfører i @NonJuan og @SidFernwilter mon tro?? NJ tror jeg vi blir nødt til å kneble om vi skal få han med, siden han er så kylling.. 🐤🤫 Og siden en bakbundet mann ikke egner seg helt bak rattet så tror jeg vi må fri til Sid @Strange Doll Tror du vi blir anmeldt etter turen, eller blir vi tilgitt? Endret 12. oktober 2021 av Jessica!
Strange Doll Skrevet 12. oktober 2021 #20729 Skrevet 12. oktober 2021 Jessica! skrev (4 minutter siden): NJ tror jeg vi blir nødt til å kneble om vi skal få han med, siden han er så kylling.. 🐤🤫 Og siden en bakbundet mann ikke egner seg helt bak rattet så tror jeg vi må fri til Sid @Strange Doll Tror du vi blir anmeldt etter turen, eller blir vi tilgitt? Sid gjør alt for meg, eller hva @SidFernwilter? 😬 @Jessica! hmmm.. anmeldt! hva tror du?
Jessica! Skrevet 12. oktober 2021 #20730 Skrevet 12. oktober 2021 16 minutter siden, Strange Doll said: Sid gjør alt for meg, eller hva @SidFernwilter? 😬 @Jessica! hmmm.. anmeldt! hva tror du? Jeg tror han får the time of his life, og kommer til å takke oss inn i evigheten for den turen 😄 Særlig siden du skal fòre ham med fyrstekake 5 ganger i døgnet, og jeg skal være DJ og sørge for at han får noen fantastiske toner inn i ørene sine @Strange Doll Tror du han innser at det lønner seg å bli med frivillig? @NonJuan Skal vi ta en prat om denne turen på Skype ikveld? Jeg lager en gruppechat med @Nursie , @Strange Doll og @SidFernwilter før vi ringer deg opp helt plutselig i natten?! 🤩
Strange Doll Skrevet 12. oktober 2021 #20731 Skrevet 12. oktober 2021 Jessica! skrev (53 minutter siden): Jeg tror han får the time of his life, og kommer til å takke oss inn i evigheten for den turen 😄 Særlig siden du skal fòre ham med fyrstekake 5 ganger i døgnet, og jeg skal være DJ og sørge for at han får noen fantastiske toner inn i ørene sine @Strange Doll Tror du han innser at det lønner seg å bli med frivillig? @NonJuan Skal vi ta en prat om denne turen på Skype ikveld? Jeg lager en gruppechat med @Nursie , @Strange Doll og @SidFernwilter før vi ringer deg opp helt plutselig i natten?! 🤩 Nei, jeg tror han akter å se om vi tør å kidnappe han eller ikke! @NonJuan nå må du snart tale din sak!
NonJuan Skrevet 12. oktober 2021 #20732 Skrevet 12. oktober 2021 Strange Doll skrev (23 timer siden): Det hadde gått fint, jeg gikk på ridning i mine yngre dager @NonJuan Blir du sur om noen skremmer deg? Nei tror ikke det egentlig. Eneste gangene jeg blir skikkelig sur er om noen lover noe og ikke holder det. Aldri vært noe "fan" av det.. Dr. Ops skrev (21 timer siden): Ble visst paff, glemte å stille spørsmål @NonJuan Hvilken land i hele verden kunne du tenke deg å reise til? Visum, økonomi, covid ingen hindring. Hellas/Tenerife/Mexico Uten tvil Jessica! skrev (19 timer siden): Så flink at folk blir speechless 💔 Indeed Bra saker? Det ville endt med den ene dagen tror jeg, verken de eller jeg hadde ønsket meg tilbake 😅 @NonJuan Du er jo selverklært musikkelsker. Hvilken artist er den beste noensinne, i følge deg - og hvorfor? Det er mange unike mennesker/musikere der ute. Mozart... MJ..... Freddie Mercury.... Men den største for meg er Jan Werner Danielsen Nydelig menneske! På alle nivåer! Et Stort tap for verden SidFernwilter skrev (11 timer siden): @NonJuan how much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood? Hello there! A chuck Would not chuck wood, since a woodchuck chucks nothing but chucks itself.... But without a chuck there would be hard to hold on to the wood without a wood chuck Rosendahl skrev (8 timer siden): Ja med en gang Liker Finland Lettlurt hm. Har du blitt ordentlig lurt noen gang da? Ordentlig lurt, kan jeg ikke huske med det første. Men bli lurt.. ja... flere ganger. Husker min far sa til emg da jeg var ung at jeg skulle stikke fingeren i munnen på en gjedde og knekke nakken på den. Det gjorde vondt. For den BET! @Strange Doll Finnes det noen plattformer du aldri vil ha eller bevege deg innpå? (Som Myspace, Facebook, Kik, Snap osv) @Lykke Li Du virker som ei dame med hjertet på rett sted, hva vil du gjøre for å smigre din samboer? @SidFernwilter Hvilken av de store Gunslingerene vil du si er den største av dem alle? (Lucky luke teller ikke) @Rosendahl Er du hendig? Om noen ba deg snekre et fuglehus.... hvor lang tid ville det ta? @Jessica! Har du noen gang vurdert å bli modell? Eller har du vært modell?
Strange Doll Skrevet 12. oktober 2021 #20733 Skrevet 12. oktober 2021 NonJuan skrev (12 minutter siden): Nei tror ikke det egentlig. Eneste gangene jeg blir skikkelig sur er om noen lover noe og ikke holder det. Aldri vært noe "fan" av det.. Hellas/Tenerife/Mexico Uten tvil Det er mange unike mennesker/musikere der ute. Mozart... MJ..... Freddie Mercury.... Men den største for meg er Jan Werner Danielsen Nydelig menneske! På alle nivåer! Et Stort tap for verden Hello there! A chuck Would not chuck wood, since a woodchuck chucks nothing but chucks itself.... But without a chuck there would be hard to hold on to the wood without a wood chuck Ordentlig lurt, kan jeg ikke huske med det første. Men bli lurt.. ja... flere ganger. Husker min far sa til emg da jeg var ung at jeg skulle stikke fingeren i munnen på en gjedde og knekke nakken på den. Det gjorde vondt. For den BET! @Strange Doll Finnes det noen plattformer du aldri vil ha eller bevege deg innpå? (Som Myspace, Facebook, Kik, Snap osv) @Lykke Li Du virker som ei dame med hjertet på rett sted, hva vil du gjøre for å smigre din samboer? @SidFernwilter Hvilken av de store Gunslingerene vil du si er den største av dem alle? (Lucky luke teller ikke) @Rosendahl Er du hendig? Om noen ba deg snekre et fuglehus.... hvor lang tid ville det ta? @Jessica! Har du noen gang vurdert å bli modell? Eller har du vært modell? Onlyfans er ikke min ting, det har jeg verken kropp eller selvtillit til😅 @NonJuan Hvilken julegave husker du best fra barndommen? @Jessica! Hvilken serie ser du igjen og igjen? @SidFernwilter Hva er mine beste sider?
NonJuan Skrevet 12. oktober 2021 #20734 Skrevet 12. oktober 2021 Strange Doll skrev (6 timer siden): @NonJuan Er du en sånn som tar vare på ting fordi «man kan få bruk for det en gang»? Det hender seg, men er blitt MYE flinkere. Til sommeren igjen skal det gjøres et skikkelig inngrep på det ekstra som ALDRI er i bruk. Jessica! skrev (2 timer siden): @Strange Doll Hvorfor svarte ikke NJ på om han hadde turt å møte KG-gjengen, mon tro?! @SidFernwilter Er du tøffere enn vår kjære @NonJuan, eller er vi rett og slett for skumle? 🤡 Skumle? Ja klart det....SKREMMENDE vakre da i såfall 🙈 Og det er ingen som er tøffere enn meg...! 😆 Strange Doll skrev (2 timer siden): Fordi han innerst inne er livredd for oss 😎 Er vel ingen hemmelighet at vi eier verden??? 😇 @Jessica! Har vi sjåfører i @NonJuan og @SidFernwilter mon tro?? Jaaaaa. dere kan få ta med @SidFernwilter som sjåfør. Det er helt greit Så kan jeg ta flyet videre til Hellas. Jeg skal ikke til Midtøsten! Jessica! skrev (2 timer siden): NJ tror jeg vi blir nødt til å kneble om vi skal få han med, siden han er så kylling.. 🐤🤫 Og siden en bakbundet mann ikke egner seg helt bak rattet så tror jeg vi må fri til Sid @Strange Doll Tror du vi blir anmeldt etter turen, eller blir vi tilgitt? Hei.... ikke noe knebling takk! Da kommer fingeren! Jessica! skrev (1 time siden): Jeg tror han får the time of his life, og kommer til å takke oss inn i evigheten for den turen 😄 Særlig siden du skal fòre ham med fyrstekake 5 ganger i døgnet, og jeg skal være DJ og sørge for at han får noen fantastiske toner inn i ørene sine @Strange Doll Tror du han innser at det lønner seg å bli med frivillig? @NonJuan Skal vi ta en prat om denne turen på Skype ikveld? Jeg lager en gruppechat med @Nursie , @Strange Doll og @SidFernwilter før vi ringer deg opp helt plutselig i natten?! 🤩 Er du blitt helt totalt gæren nå? NEI ikke noe gruppesamtale. Og natten skal jeg jo være helt alene. Har du ikke lært dette da? Vent litt... nei det har du visst ikke. Burde være forbud for slikt... Strange Doll skrev (57 minutter siden): Nei, jeg tror han akter å se om vi tør å kidnappe han eller ikke! @NonJuan nå må du snart tale din sak! Jammen kjære vene da... var da maken til mas 😂 KG Treff? Det hadde jo vært hyggelig det... Kanskje vi alle kunne reist til Majorstuen? @Jessica! Hvordan er appetitten din om natten? Klarer du strekke tungen ut og berøre nesen med den? 👅 @Strange Doll Er det noen sport du er flinkere i enn andre? Hvordan er bowlingferdighetene dine? 🤣
Strange Doll Skrevet 12. oktober 2021 #20735 Skrevet 12. oktober 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): Det hender seg, men er blitt MYE flinkere. Til sommeren igjen skal det gjøres et skikkelig inngrep på det ekstra som ALDRI er i bruk. Skumle? Ja klart det....SKREMMENDE vakre da i såfall 🙈 Og det er ingen som er tøffere enn meg...! 😆 Jaaaaa. dere kan få ta med @SidFernwilter som sjåfør. Det er helt greit Så kan jeg ta flyet videre til Hellas. Jeg skal ikke til Midtøsten! Hei.... ikke noe knebling takk! Da kommer fingeren! Er du blitt helt totalt gæren nå? NEI ikke noe gruppesamtale. Og natten skal jeg jo være helt alene. Har du ikke lært dette da? Vent litt... nei det har du visst ikke. Burde være forbud for slikt... Jammen kjære vene da... var da maken til mas 😂 KG Treff? Det hadde jo vært hyggelig det... Kanskje vi alle kunne reist til Majorstuen? @Jessica! Hvordan er appetitten din om natten? Klarer du strekke tungen ut og berøre nesen med den? 👅 @Strange Doll Er det noen sport du er flinkere i enn andre? Hvordan er bowlingferdighetene dine? 🤣 Majorstuen??? har du ikke noe LITT mer eksotisk?? @SidFernwilter og @Jessica!, dette funker ikke! Jeg eier i bowling 😎 eller.. ikke.. tror ikke jeg duger til noe sport 😂 @NonJuan syns du det er praktisk med den sinnsykt gode hukommelsen din?
NonJuan Skrevet 12. oktober 2021 #20736 Skrevet 12. oktober 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Majorstuen??? har du ikke noe LITT mer eksotisk?? @SidFernwilter og @Jessica!, dette funker ikke! Jeg eier i bowling 😎 eller.. ikke.. tror ikke jeg duger til noe sport 😂 @NonJuan syns du det er praktisk med den sinnsykt gode hukommelsen din? Har jeg det? Ja Majorstuen. @Jessica! Elsker Majorstuen 😂 Hadde det vært opp til meg... hadde vi plantet benene våre på en strand med sol og varme. Savn allerede..... det der. @Strange Doll Har du lært deg å plystre enda? Tenk om du plutselig en dag... bare plystret melodien til din kollega 🤣 Kunne jo vært moro og se hans reaksjon da.... 😂 @Strange Doll Hvordan liker du denne?
Strange Doll Skrevet 12. oktober 2021 #20737 Skrevet 12. oktober 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Har jeg det? Ja Majorstuen. @Jessica! Elsker Majorstuen 😂 Hadde det vært opp til meg... hadde vi plantet benene våre på en strand med sol og varme. Savn allerede..... det der. @Strange Doll Har du lært deg å plystre enda? Tenk om du plutselig en dag... bare plystret melodien til din kollega 🤣 Kunne jo vært moro og se hans reaksjon da.... 😂 @Strange Doll Hvordan liker du denne? Jeg kan ikke høre den nå… det er midt i beste leggetid og jeg tipper den skremmer livet av ungen… Jeg er flink å plystre, faktisk! Men det er et talent jeg velger å ikke plage andre mennesker med! Jeg er en omtenksom person faktisk 😎 @NonJuan Har du julegenser ?
Strange Doll Skrevet 12. oktober 2021 #20738 Skrevet 12. oktober 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Jeg kan ikke høre den nå… det er midt i beste leggetid og jeg tipper den skremmer livet av ungen… Jeg er flink å plystre, faktisk! Men det er et talent jeg velger å ikke plage andre mennesker med! Jeg er en omtenksom person faktisk 😎 @NonJuan Har du julegenser ? Og ja, @NonJuan, jeg føler du graver frem ting jeg fortalte deg for lenge siden støtt 😂
NonJuan Skrevet 12. oktober 2021 #20739 Skrevet 12. oktober 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): Jeg kan ikke høre den nå… det er midt i beste leggetid og jeg tipper den skremmer livet av ungen… Jeg er flink å plystre, faktisk! Men det er et talent jeg velger å ikke plage andre mennesker med! Jeg er en omtenksom person faktisk 😎 @NonJuan Har du julegenser ? Julegenser? Er det en greie også? Jeg har et Juleslips..... Bjellekalng tror jeg den spiller. Jeg har jo mange ullgensere, men tror ikke jeg har noen med Julemønster Skal du strikke til meg? @Strange Doll Når du sier du skal lytte til sanger senere. Gjør du det? tror jeg venter svar på noen sanger hva du synes altså..... just sayin' 🤣
Strange Doll Skrevet 12. oktober 2021 #20740 Skrevet 12. oktober 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): Julegenser? Er det en greie også? Jeg har et Juleslips..... Bjellekalng tror jeg den spiller. Jeg har jo mange ullgensere, men tror ikke jeg har noen med Julemønster Skal du strikke til meg? @Strange Doll Når du sier du skal lytte til sanger senere. Gjør du det? tror jeg venter svar på noen sanger hva du synes altså..... just sayin' 🤣 jeg kan kjøpe til deg, strikke skjer ikke😂 😇 det skjer om du minner meg på det… jeg husker så dårlig 🥺😥 @NonJuan Om du skulle på halloweenfest, hva hadde du kledd deg ut som?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå