Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

SidFernwilter skrev (11 timer siden):

artig nok, så er det blitt mer en tradisjon å gå glipp av det. jeg hadde lyst å se det i fjor, men neih. 

@Dr. Ops Dr Indiana Jones eller DrAkula - hvem er best på film?
@Strange Doll den gangen da bilen min gikk 180grader rundt i rundkjøringen - på en skala fra 0 til 10; hvor mye trodde du vi skulle dø? og viktigst av alt: hvor sur var du da jeg bare lo?
@Lykke Lihar du katt?

Sikkert 11 kan jeg tenke meg, har fortrengt det der langt bak i minnet 😅 

@SidFernwilter Tar du vare på ting som minner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strange Doll skrev (21 timer siden):

Nei, igrunn ikke. Det blir veldig tilfeldig. Som oftest er det en unge minst med så fjeset mitt havner på tilfeldige steder 😂 

@NonJuan Er du morgengretten? 

Gretten er vel å ta i 😂   Men noen lystig morgenfugl kan jeg vel ikke skryte på meg.

Dr. Ops skrev (20 timer siden):

@NonJuan mest undervurderte og overvurderte artist etter din mening?

 Takk for kompliment :) :) Michael Jackson.  En fantastisk musiker som fikk altfor mye fokus på det negative.  Han var et GENI INNEN MUSIKK :) 

Og det er så mange band/artister der ute som er rådyktige men som aldri får sjansen.  Jeg har hjulpet noen på vei..  :) 

Rosendahl skrev (19 timer siden):

Karlsvogna og store/lille bjørn 
Hva er ditt stjernetegn i horoskop?

Jeg er Skytten og er tiger tiger i det kinesiske horoskopet :) 

Jessica! skrev (19 timer siden):

@NonJuan  Skal det være en pannekake? :spise:

Det er jo en vits at du i det hele tatt kan kalle det for en pannekake!  Klumpkake burde det hete! 🤣

Strange Doll skrev (17 timer siden):

Jeg tenker vi tar han med på en tur der han ikke vet hvor han skal! med bind for øynene, selvfølgelig. Er du med, @NonJuan

Jeg med bind foran øynene med dere to?  Nei nå fikk jeg mye tanker og bilder i hodet! 🙈  Håper vi i det minste har en innleid sjåfør!

Nursie skrev (5 timer siden):

Ja, egentlig så er det det. Jeg skal god-snakke med henne, jeg, sånn at hun lager en video til deg også :rolleyes: Vær forberedt på mye kliss da:troest:

Kliss? 😮  Ja det vet vi jo. Men hvem vil ikke ha video av henne, de er jo kjempefine. Jeg hadde rødmet om jeg fikk en slik med kaffe!  Og jeg 100%sikker på at den ville blitt satt mer pris på også. Da man vet hvor mye arbeid og varme det er i de.

Nursie skrev (5 timer siden):

Diktet ditt var kjempefint - du er en dyktig poet!✍🏼️                                                           

Herreguud - hva slags spørsmål er det?😂 Tror det hadde vært vanskelig å holdt tilbake latteren da, men hadde gjort så godt jeg kunne. Skulle jeg spurt om hun/han trenger hjelp med noe? Kanskje jeg hadde tilbydd hjelp til å vaske vedkommende? :lur: 

Åh takk det var snilt sagt...  ha ha sorry for spørsmålet. Men ser liksom for meg det scenarioet 😆

Nursie skrev (5 timer siden):

......venter i spenning på den Skype-samtalen:edie:

Hææææææ? At det var :bond: Nei nei nei....

Nursie skrev (5 timer siden):

Hahahaha, når jeg klarer å lage det, bør nesten @Jessica! klare det også. Men for all del, jeg har tatt feil før jeg :fnise: Kanskje hun lærer noen nye triks når hun får litt avsmak på kaffen sin?:jolie:

@Jessica!  Om du kunne velge mellom å montere møbler for IKEA eller å kokke for Hellstrøm, hva hadde du valgt? 

@NonJuan Hvor tror du @Jessica! hadde gjort seg mest av de alternativene hun fikk ovenfor? 

Hahahaha Ja... den avsmaken bør skje snart! Så mye annen god kaffe som finnes der ute :kaffekopp:

 

Ditt spørsmål.... Altså...  Jeg tror IKEA, hun tar jo ikke imot råd.. Så da hadde Hellstrøm ikke vært smart 🤣

Men jeg har hørt et viss rykte om et bord som ble litt komplisert 🙈

 

@Strange Doll I hvilken situasjon ville du blitt mer sinna enn andre tror du?

@Rosendahl "Facer" du etikker og slikt i dine egne skap?  Brettekant i skap.. osv...

@Dr. Ops Har du en favorittgjenstand i boet ditt?  Hva er det? Og hvorfor akkurat den/det ?

@SidFernwilter Hvordan er det å være dørvakt? Og hvor lenge har du vært det?  

@Lykke Li Brukte du Timotei da du var yngre? 

@Jessica! Er du ulydig? 

@Nursie Er Tinder en bra "Sjekke" app? Og tilleggspørsmål... om du bruker Tinder, hva er det morsomste bildet du har sett på tinder? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (10 minutter siden):

Gretten er vel å ta i 😂   Men noen lystig morgenfugl kan jeg vel ikke skryte på meg.

 Takk for kompliment :) :) Michael Jackson.  En fantastisk musiker som fikk altfor mye fokus på det negative.  Han var et GENI INNEN MUSIKK :) 

Og det er så mange band/artister der ute som er rådyktige men som aldri får sjansen.  Jeg har hjulpet noen på vei..  :) 

Jeg er Skytten og er tiger tiger i det kinesiske horoskopet :) 

Det er jo en vits at du i det hele tatt kan kalle det for en pannekake!  Klumpkake burde det hete! 🤣

Jeg med bind foran øynene med dere to?  Nei nå fikk jeg mye tanker og bilder i hodet! 🙈  Håper vi i det minste har en innleid sjåfør!

Kliss? 😮  Ja det vet vi jo. Men hvem vil ikke ha video av henne, de er jo kjempefine. Jeg hadde rødmet om jeg fikk en slik med kaffe!  Og jeg 100%sikker på at den ville blitt satt mer pris på også. Da man vet hvor mye arbeid og varme det er i de.

Åh takk det var snilt sagt...  ha ha sorry for spørsmålet. Men ser liksom for meg det scenarioet 😆

Hææææææ? At det var :bond: Nei nei nei....

Hahahaha Ja... den avsmaken bør skje snart! Så mye annen god kaffe som finnes der ute :kaffekopp:

 

Ditt spørsmål.... Altså...  Jeg tror IKEA, hun tar jo ikke imot råd.. Så da hadde Hellstrøm ikke vært smart 🤣

Men jeg har hørt et viss rykte om et bord som ble litt komplisert 🙈

 

@Strange Doll I hvilken situasjon ville du blitt mer sinna enn andre tror du?

@Rosendahl "Facer" du etikker og slikt i dine egne skap?  Brettekant i skap.. osv...

@Dr. Ops Har du en favorittgjenstand i boet ditt?  Hva er det? Og hvorfor akkurat den/det ?

@SidFernwilter Hvordan er det å være dørvakt? Og hvor lenge har du vært det?  

@Lykke Li Brukte du Timotei da du var yngre? 

@Jessica! Er du ulydig? 

@Nursie Er Tinder en bra "Sjekke" app? Og tilleggspørsmål... om du bruker Tinder, hva er det morsomste bildet du har sett på tinder? 

 

Når folk ikke respekterer det jeg sier. Da blir jeg skikkelig, skikkelig sint. 

@NonJuan Når overrasket du sist noen ? 

@SidFernwilter Hva er min svakeste side? 

@Jessica! Når ble du sist positivt overrasket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (På 15.10.2021 den 21.58):

Sauer er kjempefine dyr. Digger dem. Best i levende tilstand. 
Koker du fårikål nå om høsten? 

Absolutt ikke! Jeg liker får, men ikke kål :phaedra:

SidFernwilter skrev (På 16.10.2021 den 4.00):

ja, en hel del. flere gode venner og sånt. og en kvinne går rundt og forteller at hun er min kone. det er jævlig skummelt, for det er jaggu meg helt sant. 

@NonJuan audition, sier De? hva slags audition var dette?
@Strange Doll ble du oppgitt over meg da jeg sa jeg skulle jobbe bokstavelig talt i hele dag?
@Lykke Li verdens beste bok er...:?
@Jessica! om morgenen, frokost og sånn. eplejuice, appelsinjuice eller melk? NEI, DU FÅR IKKE TE, VANNKOKEREN ER I STYKKER! 
@Rosendahl eier du noe slags dyr? krokodiller teller ikke.

Jane Eyre. Det er hvertfall den jeg har lest helt i filler. Og Harry Potter, han vokste jeg opp med og de bøkene har jeg også lest i filler. 

NonJuan skrev (På 16.10.2021 den 20.07):

Jeg spiser ikke det dyret der.  Og det er ikke veldig smart....   Eneste grunnen til at jeg liker sau er Ullet!  ;) 

Ja faktisk, det gjør jeg. Liker at det er rent. MEN DET ER JO UMULIG!! :bond:

NISS (Norsk institutt for scene og studio)

Gjorde før, fulgte mye med også. Og jeg var en fan av Tottenham av en eller annen grunn.

Hva slags spørsmål er dette da? Ja jeg må jo det da du stadig dukker opp

NEI!! :snurt:

Ja det vil jeg tro jeg er. Men misliker egentlig ikke så mange jeg. :) 

 

@Strange Doll Har du en favoritt pose om du tar selfier? 

@Lykke Li Er du en fan av Johnny Depp? Og har du en favorittfilm med han?

@SidFernwilter Tror du at du har noen hemmelige beundrere? 

@Rosendahl Kan du mange navn på stjernebildene på himmelen? 

@Jessica! Har du noen gang fått en gave eller en ting fra håndverker som har vært hos deg? Som bilde, blomster, billigere materialer e.l?

@Dr. Ops Blir det av deg mon tro? 

@Nursie Tror du @Jessica! Noen gang kommer til å klare å lage en pannekake? 

Jeg vet ikke om jeg er fan, men har sett en del av filmene hans. Jeg liker ham veldig godt i "Chocolate", "Don Juan De Marco" og "What's eating Gilbert Grape", selv om den som skulle hatt Oscar for rollen sin i den filmen var Leonardo DiCaprio 🙈

Dr. Ops skrev (22 timer siden):

@NonJuan mest undervurderte og overvurderte artist etter din mening?

@Strange Doll hva gleder du deg mest til?

@SidFernwilter er hovmesteren og grevinnen tradisjon for deg?

@Rosendahl ditt beste juleminne?

@Jessica! din signatur-matrett?

@Lykke Li hvordan går det med badingen?

Det går skikkelig dårlig! Jeg hadde så fine planer, men så ble jeg forkjøla, også utvikla det seg til bihulebetennelse og så lungebetennelse.:sukk: Jeg har store forhåpninger om å komme sterkere tilbake snart 

SidFernwilter skrev (15 timer siden):

artig nok, så er det blitt mer en tradisjon å gå glipp av det. jeg hadde lyst å se det i fjor, men neih. 

@Dr. Ops Dr Indiana Jones eller DrAkula - hvem er best på film?
@Strange Doll den gangen da bilen min gikk 180grader rundt i rundkjøringen - på en skala fra 0 til 10; hvor mye trodde du vi skulle dø? og viktigst av alt: hvor sur var du da jeg bare lo?
@Lykke Lihar du katt?

Har ikke katt, og er nok mer et hundemenneske, selv om katter er søte de og (og er den kosete, så koser jeg gjerne!)

NonJuan skrev (2 timer siden):

Gretten er vel å ta i 😂   Men noen lystig morgenfugl kan jeg vel ikke skryte på meg.

 Takk for kompliment :) :) Michael Jackson.  En fantastisk musiker som fikk altfor mye fokus på det negative.  Han var et GENI INNEN MUSIKK :) 

Og det er så mange band/artister der ute som er rådyktige men som aldri får sjansen.  Jeg har hjulpet noen på vei..  :) 

Jeg er Skytten og er tiger tiger i det kinesiske horoskopet :) 

Det er jo en vits at du i det hele tatt kan kalle det for en pannekake!  Klumpkake burde det hete! 🤣

Jeg med bind foran øynene med dere to?  Nei nå fikk jeg mye tanker og bilder i hodet! 🙈  Håper vi i det minste har en innleid sjåfør!

Kliss? 😮  Ja det vet vi jo. Men hvem vil ikke ha video av henne, de er jo kjempefine. Jeg hadde rødmet om jeg fikk en slik med kaffe!  Og jeg 100%sikker på at den ville blitt satt mer pris på også. Da man vet hvor mye arbeid og varme det er i de.

Åh takk det var snilt sagt...  ha ha sorry for spørsmålet. Men ser liksom for meg det scenarioet 😆

Hææææææ? At det var :bond: Nei nei nei....

Hahahaha Ja... den avsmaken bør skje snart! Så mye annen god kaffe som finnes der ute :kaffekopp:

 

Ditt spørsmål.... Altså...  Jeg tror IKEA, hun tar jo ikke imot råd.. Så da hadde Hellstrøm ikke vært smart 🤣

Men jeg har hørt et viss rykte om et bord som ble litt komplisert 🙈

 

@Strange Doll I hvilken situasjon ville du blitt mer sinna enn andre tror du?

@Rosendahl "Facer" du etikker og slikt i dine egne skap?  Brettekant i skap.. osv...

@Dr. Ops Har du en favorittgjenstand i boet ditt?  Hva er det? Og hvorfor akkurat den/det ?

@SidFernwilter Hvordan er det å være dørvakt? Og hvor lenge har du vært det?  

@Lykke Li Brukte du Timotei da du var yngre? 

@Jessica! Er du ulydig? 

@Nursie Er Tinder en bra "Sjekke" app? Og tilleggspørsmål... om du bruker Tinder, hva er det morsomste bildet du har sett på tinder? 

 

Jeg tror ikke jeg helt skjønner spørsmålet. Timotei har jeg aldri brukt i eller til noenting tror jeg. Visste egentlig ikke at det kunne brukes til noe 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Nursie Har du noe dyr? Hvis du har, hva slags dyr?

@SidFernwilter Hva liker du best av klassisk musikk og jazz?

@Strange Doll Hvordan løser du og mannen julekabalen med barn og familie. Hvem er dere hos? Eller kommer alle til dere?

@NonJuan Har du vært på en aktiv vulkan noen gang? Hva hadde du gjort dersom den fikk utbrudd når du var der? 

@Dr. Ops Hadde du likt å dykke for å oppleve livet i havet, eller skremmer det deg å være "fanget" under vann og ikke vite hva som finnes der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (3 timer siden):

Kliss? 😮  Ja det vet vi jo. Men hvem vil ikke ha video av henne, de er jo kjempefine. Jeg hadde rødmet om jeg fikk en slik med kaffe!  Og jeg 100%sikker på at den ville blitt satt mer pris på også. Da man vet hvor mye arbeid og varme det er i de.

Åh takk det var snilt sagt...  ha ha sorry for spørsmålet. Men ser liksom for meg det scenarioet 😆

Hææææææ? At det var :bond: Nei nei nei....

Hahahaha Ja... den avsmaken bør skje snart! Så mye annen god kaffe som finnes der ute :kaffekopp:

 

Ditt spørsmål.... Altså...  Jeg tror IKEA, hun tar jo ikke imot råd.. Så da hadde Hellstrøm ikke vært smart 🤣

Men jeg har hørt et viss rykte om et bord som ble litt komplisert 🙈

 

@Strange Doll I hvilken situasjon ville du blitt mer sinna enn andre tror du?

@Rosendahl "Facer" du etikker og slikt i dine egne skap?  Brettekant i skap.. osv...

@Dr. Ops Har du en favorittgjenstand i boet ditt?  Hva er det? Og hvorfor akkurat den/det ?

@SidFernwilter Hvordan er det å være dørvakt? Og hvor lenge har du vært det?  

@Lykke Li Brukte du Timotei da du var yngre? 

@Jessica! Er du ulydig? 

@Nursie Er Tinder en bra "Sjekke" app? Og tilleggspørsmål... om du bruker Tinder, hva er det morsomste bildet du har sett på tinder? 

 

Ja, det er helt sant. Du er en god poet og @Jessica! er en god film-maker. Enhver som får en video av henne burde være særs takknemlige, og burde vite hvor unike de er som faktisk får noe så spesielt fra henne :hjerte: 

Spørs om vi kanskje burde sendt henne på prøvesmaking..altså, kaffeprøvesmaking, så hun fikk se selv hvor mye annet bra det er der ute også 

Så du ser for deg fisken som handy? Tror du hun selv gjør det? 👷🏼‍♀️

 

Spørsmålet ditt.. om Tinder er en bra sjekke-app. Hm. Det er vel som med de fleste andre apper sikkert (uten at jeg har noen erfaring med andre),  du kan nok finne alle mulige slags mennesker der inne. Noen er seriøse, mens andre ikke. Men er jo klart hyggelige mennesker der, stort sett. Jeg har Tinder, men kan ikke skryte på meg at jeg er den mest aktive..sånn egentlig. Jeg har kommet over noen morsomme bilder der inne av menn som ikke tar seg selv så høytidelig, typ gjør litt narr av seg selv på en komisk måte. Jeg har sansen for dem :Nikke:

Lykke Li skrev (1 time siden):

@Nursie Har du noe dyr? Hvis du har, hva slags dyr?

@SidFernwilter Hva liker du best av klassisk musikk og jazz?

@Strange Doll Hvordan løser du og mannen julekabalen med barn og familie. Hvem er dere hos? Eller kommer alle til dere?

@NonJuan Har du vært på en aktiv vulkan noen gang? Hva hadde du gjort dersom den fikk utbrudd når du var der? 

@Dr. Ops Hadde du likt å dykke for å oppleve livet i havet, eller skremmer det deg å være "fanget" under vann og ikke vite hva som finnes der? 

Nei, jeg har ikke dyr nå. Hadde en hund jeg måtte avlive i fjor pga sykdom, dessverre 😢

@NonJuan Hva er ditt desiderte favorittplagg? 

@Lykke Li Hva er den beste serien du noengang har sett? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strange Doll skrev (7 timer siden):

 

@SidFernwilter Tar du vare på ting som minner?

hah, ja, jeg gjør jaggu meg det. det var en gang en kvinne som sa til meg at det var et slags tegn på at jeg prøvde minne meg på at jeg er også har menneskelige trekk. men jeg tar vare på alt fra kinobilletter fra fine dates og blå sommerfuglminner. 
 

NonJuan skrev (4 timer siden):

 

@SidFernwilter Hvordan er det å være dørvakt? Og hvor lenge har du vært det?  

begynte i døren i bergen i 1996. samme året på sommeren begynte jeg i forsvaret. forsvaret sluttet jeg i etter 16 år elns. utelivsbransjen hentet meg fort tilbake, det var rett og sett umulig å si nei. døren er et ganske kompleks sted å jobbe fordi det har gått fra å være et realt røveryrke til å bli et ansvar på mange plan. skjenkeloven, gjestenes ve og vel og samtidig alt fra kundebehandling til forebyggende mot brann etc. vi møter folk i sine beste øyeblikk og lykkeligste stunder, og vi møter dem når de ikke har det så kult og kan hende går gjennom personlige tragedier. utelivet lokker alle sorter mennesker og personligheter.
nå jobber ikke jeg veldig mye mer i døren, er blitt for gammel og har diverse fysiske bremser. så jeg har en mye mer administrativ rolle og opplæringsfunksjon, det på sin side er veldig givende å få bruke all den erfaringen jeg sitter med til å forme noe som jeg er oppriktig opptatt og stolt av. jeg elsker ennå magien av klokken som blir 23.00, folk kommer feststemte og musikken i bakgrunnen som gjør alt den kan for å få folk til å danse. det blir aldri kjedelig! 
 

Strange Doll skrev (4 timer siden):

@SidFernwilter Hva er min svakeste side? 

temperamentet. men, hey, jenter fra bergen e nokke for seg. og meg! 

@Strange Doll hvite, sorte eller ståldesign på hvitevarene?
@NonJuanjeg vet det er nærmest en umulig oppgave, men la oss prøve. beste låten fra 60-tallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (2 timer siden):

@SidFernwilter Hva liker du best av klassisk musikk og jazz?

oi, hummmm. jeg liker begge deler veldig godt, klassisk musikk er et ganske vidt begrep. beethoven var et geni, jeg elsker smetana og dvorak er himmelsk. haydn er pompøst og det er jeg og, så det passer perfekt. og grieg, mestren fra bergen - livet uten disse komponistene hadde vært et fattig liv.
men så var det jazzen da. jeg er ikke noe særlig på impro, det funker ikke for meg. men så finnes det mye kult'a. 
denne feks: 

du kan egentlig glatt lure meg med på en new york-tur for å spane ut alle de kjente jazz-kjellerene, det hadde vært fett som fy som feriemål

@Lykke Li spiller du noe slags instrument? 
@Jessica! er du en øl eler vin-person? 
@Dr. Opsbanner du? 
@Strange Dollhvilken sang minner deg om meg? 
@Rosendahlbeste byen i Norge å feriere i? 

@Nursie skriv et dikt til meg da? 
@Giacomo_P glemte jeg en drill hos deg sist måned? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
NonJuan skrev (16 timer siden):

Gretten er vel å ta i 😂   Men noen lystig morgenfugl kan jeg vel ikke skryte på meg.

 Takk for kompliment :) :) Michael Jackson.  En fantastisk musiker som fikk altfor mye fokus på det negative.  Han var et GENI INNEN MUSIKK :) 

Og det er så mange band/artister der ute som er rådyktige men som aldri får sjansen.  Jeg har hjulpet noen på vei..  :) 

Jeg er Skytten og er tiger tiger i det kinesiske horoskopet :) 

Det er jo en vits at du i det hele tatt kan kalle det for en pannekake!  Klumpkake burde det hete! 🤣

Jeg med bind foran øynene med dere to?  Nei nå fikk jeg mye tanker og bilder i hodet! 🙈  Håper vi i det minste har en innleid sjåfør!

Kliss? 😮  Ja det vet vi jo. Men hvem vil ikke ha video av henne, de er jo kjempefine. Jeg hadde rødmet om jeg fikk en slik med kaffe!  Og jeg 100%sikker på at den ville blitt satt mer pris på også. Da man vet hvor mye arbeid og varme det er i de.

Åh takk det var snilt sagt...  ha ha sorry for spørsmålet. Men ser liksom for meg det scenarioet 😆

Hææææææ? At det var :bond: Nei nei nei....

Hahahaha Ja... den avsmaken bør skje snart! Så mye annen god kaffe som finnes der ute :kaffekopp:

 

Ditt spørsmål.... Altså...  Jeg tror IKEA, hun tar jo ikke imot råd.. Så da hadde Hellstrøm ikke vært smart 🤣

Men jeg har hørt et viss rykte om et bord som ble litt komplisert 🙈

 

@Strange Doll I hvilken situasjon ville du blitt mer sinna enn andre tror du?

@Rosendahl "Facer" du etikker og slikt i dine egne skap?  Brettekant i skap.. osv...

@Dr. Ops Har du en favorittgjenstand i boet ditt?  Hva er det? Og hvorfor akkurat den/det ?

@SidFernwilter Hvordan er det å være dørvakt? Og hvor lenge har du vært det?  

@Lykke Li Brukte du Timotei da du var yngre? 

@Jessica! Er du ulydig? 

@Nursie Er Tinder en bra "Sjekke" app? Og tilleggspørsmål... om du bruker Tinder, hva er det morsomste bildet du har sett på tinder? 

 

Nei. Jeg er riktignok et ordensmenneske men der har jeg trukket grensa 😂
Hva er det verste du vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
SidFernwilter skrev (11 timer siden):

oi, hummmm. jeg liker begge deler veldig godt, klassisk musikk er et ganske vidt begrep. beethoven var et geni, jeg elsker smetana og dvorak er himmelsk. haydn er pompøst og det er jeg og, så det passer perfekt. og grieg, mestren fra bergen - livet uten disse komponistene hadde vært et fattig liv.
men så var det jazzen da. jeg er ikke noe særlig på impro, det funker ikke for meg. men så finnes det mye kult'a. 
denne feks: 

du kan egentlig glatt lure meg med på en new york-tur for å spane ut alle de kjente jazz-kjellerene, det hadde vært fett som fy som feriemål

@Lykke Li spiller du noe slags instrument? 
@Jessica! er du en øl eler vin-person? 
@Dr. Opsbanner du? 
@Strange Dollhvilken sang minner deg om meg? 
@Rosendahlbeste byen i Norge å feriere i? 

@Nursie skriv et dikt til meg da? 
@Giacomo_P glemte jeg en drill hos deg sist måned? 

Trondheim for der bor mamma ❤️
Hvor drar du helst på ferie om du drar utenlands?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (21 timer siden):

@Nursie Har du noe dyr? Hvis du har, hva slags dyr?

@SidFernwilter Hva liker du best av klassisk musikk og jazz?

@Strange Doll Hvordan løser du og mannen julekabalen med barn og familie. Hvem er dere hos? Eller kommer alle til dere?

@NonJuan Har du vært på en aktiv vulkan noen gang? Hva hadde du gjort dersom den fikk utbrudd når du var der? 

@Dr. Ops Hadde du likt å dykke for å oppleve livet i havet, eller skremmer det deg å være "fanget" under vann og ikke vite hva som finnes der? 

Vi er hjemme. De som vil komme, de kommer :) 

SidFernwilter skrev (18 timer siden):

hah, ja, jeg gjør jaggu meg det. det var en gang en kvinne som sa til meg at det var et slags tegn på at jeg prøvde minne meg på at jeg er også har menneskelige trekk. men jeg tar vare på alt fra kinobilletter fra fine dates og blå sommerfuglminner. 
 

begynte i døren i bergen i 1996. samme året på sommeren begynte jeg i forsvaret. forsvaret sluttet jeg i etter 16 år elns. utelivsbransjen hentet meg fort tilbake, det var rett og sett umulig å si nei. døren er et ganske kompleks sted å jobbe fordi det har gått fra å være et realt røveryrke til å bli et ansvar på mange plan. skjenkeloven, gjestenes ve og vel og samtidig alt fra kundebehandling til forebyggende mot brann etc. vi møter folk i sine beste øyeblikk og lykkeligste stunder, og vi møter dem når de ikke har det så kult og kan hende går gjennom personlige tragedier. utelivet lokker alle sorter mennesker og personligheter.
nå jobber ikke jeg veldig mye mer i døren, er blitt for gammel og har diverse fysiske bremser. så jeg har en mye mer administrativ rolle og opplæringsfunksjon, det på sin side er veldig givende å få bruke all den erfaringen jeg sitter med til å forme noe som jeg er oppriktig opptatt og stolt av. jeg elsker ennå magien av klokken som blir 23.00, folk kommer feststemte og musikken i bakgrunnen som gjør alt den kan for å få folk til å danse. det blir aldri kjedelig! 
 

temperamentet. men, hey, jenter fra bergen e nokke for seg. og meg! 

@Strange Doll hvite, sorte eller ståldesign på hvitevarene?
@NonJuanjeg vet det er nærmest en umulig oppgave, men la oss prøve. beste låten fra 60-tallet?

Sorte! Eventuelt stål. Men helst matt sort :) 

SidFernwilter skrev (18 timer siden):

oi, hummmm. jeg liker begge deler veldig godt, klassisk musikk er et ganske vidt begrep. beethoven var et geni, jeg elsker smetana og dvorak er himmelsk. haydn er pompøst og det er jeg og, så det passer perfekt. og grieg, mestren fra bergen - livet uten disse komponistene hadde vært et fattig liv.
men så var det jazzen da. jeg er ikke noe særlig på impro, det funker ikke for meg. men så finnes det mye kult'a. 
denne feks: 

du kan egentlig glatt lure meg med på en new york-tur for å spane ut alle de kjente jazz-kjellerene, det hadde vært fett som fy som feriemål

@Lykke Li spiller du noe slags instrument? 
@Jessica! er du en øl eler vin-person? 
@Dr. Opsbanner du? 
@Strange Dollhvilken sang minner deg om meg? 
@Rosendahlbeste byen i Norge å feriere i? 

@Nursie skriv et dikt til meg da? 
@Giacomo_P glemte jeg en drill hos deg sist måned? 

Den passer seg ikke her :) 

@NonJuanBeste lifehack? 

@SidFernwilter Hvor ofte gjør jeg deg oppgitt ? 

@Lykke Li Hva er det siste komplimentet du fikk? 

@Jessica! Er du glad i ost og vin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (11 timer siden):


Hvor drar du helst på ferie om du drar utenlands?

et sted jeg ikke har vært før, og hvor de har god mat. og masse museer!!!

Strange Doll skrev (4 timer siden):

 

@SidFernwilter Hvor ofte gjør jeg deg oppgitt ? 

ikke noe sånn særlig ofte 

@Strange Dollfiskesuppe eller betasuppe - hva kan du lage best fra scratch? 
@NonJuankan jeg låne en hundrings? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (På 17.10.2021 den 20.40):

Det går skikkelig dårlig! Jeg hadde så fine planer, men så ble jeg forkjøla, også utvikla det seg til bihulebetennelse og så lungebetennelse.:sukk: Jeg har store forhåpninger om å komme sterkere tilbake snart 

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jessica! skrev (På 16.10.2021 den 22.49):

Hahaha, det kunne kledd deg da :foto:

Drømmemannen :rodmer: Han har gyllen hud, mørke øyne og lange vipper. Tykt flott svart hår, skjegg, han er en del høyere enn meg, og ikke for slank. Flink til å kle seg, ikke noe slask. Jeg synes menn med sørlige aner er veldig eksotiske og attraktive, og favorittene er vel gjerne fra Midtøsten. 

 

NJ, jeg hadde en sauevenn en gang, du kan ikke snakke sånn om dem 😳

Jeg skal dukke opp igjen og igjen jeg 🤗

Ååååh - hva er det du trenger for å føle deg på topp igjen? :troest:

HAHAHA oh yes, det har blitt igjen noen souvenirer. Og så vidt meg bekjent har du tatt veldig godt vare på en av dem?! :lur:

 

@Dr. Ops  Hva er en ting du er stolt av? 

@Strange Doll   Hvordan skal vi glede NJ? 

@NonJuan  Skal det være en pannekake? :spise:

Å være empatisk.

SidFernwilter skrev (På 17.10.2021 den 4.37):

artig nok, så er det blitt mer en tradisjon å gå glipp av det. jeg hadde lyst å se det i fjor, men neih. 

@Dr. Ops Dr Indiana Jones eller DrAkula - hvem er best på film?
@Strange Doll den gangen da bilen min gikk 180grader rundt i rundkjøringen - på en skala fra 0 til 10; hvor mye trodde du vi skulle dø? og viktigst av alt: hvor sur var du da jeg bare lo?
@Lykke Lihar du katt?

DrAkula! 

Rosendahl skrev (På 17.10.2021 den 10.57):

Prøver å få pakkene som skal sendes tidlig unna. Resten tar jeg i desember. 
Kjenner du på kjøpepresset når du skal handle kommer julegaver?

Ja, det er en uting for meg. Elsker å gi gaver, men uten kjøpepresset.

Nursie skrev (På 17.10.2021 den 12.18):

Jeg er veldig treig her inne, men hyggelig å hilse på deg også :nigo:

Jeg hadde vært der for personen, på den måten han/hun hadde satt mest pris på. Stilt opp om det var noe personen trengte hjelp til, vært en skulder å gråte på eller vært ører som lytter - kommer såklart an på hva den personen hadde trengt der og da. Vist vennen at jeg er der, og at jeg tenker på han/hun. Det er vel sånn jeg også hadde satt pris på at andre forholdt seg til meg om jeg hadde vært nedfor. 

Hahahah - det er på tide å ta av seg de rosa brillene nå, vel??😂 Jeg har hørt det er fint nedover sørlandet, skal vi flytte dit? 🌞🌊😂

Kanskje det er akkurat det du trenger, og endre syn på enkelte ting? 🧐  Lover deg - vi som ser godt, ser mye bra altså 😎

 

Jeg har sinnsykt god smak, har du ikke skjønt det enda??   Jeg finner jo like kjappe kjøttmeiser som deg jo :bond:

Ja, egentlig så er det det. Jeg skal god-snakke med henne, jeg, sånn at hun lager en video til deg også :rolleyes: Vær forberedt på mye kliss da:troest:

Diktet ditt var kjempefint - du er en dyktig poet!✍🏼️                                                           

Herreguud - hva slags spørsmål er det?😂 Tror det hadde vært vanskelig å holdt tilbake latteren da, men hadde gjort så godt jeg kunne. Skulle jeg spurt om hun/han trenger hjelp med noe? Kanskje jeg hadde tilbydd hjelp til å vaske vedkommende? :lur: 

Jeg fikk litt hjertet i halsen for et par uker siden når bilen som kjørte foran meg og sønnen min på e6 kjørte på et rådyr, og det ble liggende så og si midt i veibanen. Gikk noen scenarioer i hodet der, for å si det sånn :sjokkbla:

......venter i spenning på den Skype-samtalen:edie:

Hahahaha, når jeg klarer å lage det, bør nesten @Jessica! klare det også. Men for all del, jeg har tatt feil før jeg :fnise: Kanskje hun lærer noen nye triks når hun får litt avsmak på kaffen sin?:jolie:

 

@Jessica!  Om du kunne velge mellom å montere møbler for IKEA eller å kokke for Hellstrøm, hva hadde du valgt? 

@NonJuan Hvor tror du @Jessica! hadde gjort seg mest av de alternativene hun fikk ovenfor? 

@Dr. Ops Hva er din største drøm her i livet? 

Godt spørsmål. At livet er en dans på roser! Neida, joda. 

NonJuan skrev (På 17.10.2021 den 18.27):

Gretten er vel å ta i 😂   Men noen lystig morgenfugl kan jeg vel ikke skryte på meg.

 Takk for kompliment :) :) Michael Jackson.  En fantastisk musiker som fikk altfor mye fokus på det negative.  Han var et GENI INNEN MUSIKK :) 

Og det er så mange band/artister der ute som er rådyktige men som aldri får sjansen.  Jeg har hjulpet noen på vei..  :) 

Jeg er Skytten og er tiger tiger i det kinesiske horoskopet :) 

Det er jo en vits at du i det hele tatt kan kalle det for en pannekake!  Klumpkake burde det hete! 🤣

Jeg med bind foran øynene med dere to?  Nei nå fikk jeg mye tanker og bilder i hodet! 🙈  Håper vi i det minste har en innleid sjåfør!

Kliss? 😮  Ja det vet vi jo. Men hvem vil ikke ha video av henne, de er jo kjempefine. Jeg hadde rødmet om jeg fikk en slik med kaffe!  Og jeg 100%sikker på at den ville blitt satt mer pris på også. Da man vet hvor mye arbeid og varme det er i de.

Åh takk det var snilt sagt...  ha ha sorry for spørsmålet. Men ser liksom for meg det scenarioet 😆

Hææææææ? At det var :bond: Nei nei nei....

Hahahaha Ja... den avsmaken bør skje snart! Så mye annen god kaffe som finnes der ute :kaffekopp:

 

Ditt spørsmål.... Altså...  Jeg tror IKEA, hun tar jo ikke imot råd.. Så da hadde Hellstrøm ikke vært smart 🤣

Men jeg har hørt et viss rykte om et bord som ble litt komplisert 🙈

 

@Strange Doll I hvilken situasjon ville du blitt mer sinna enn andre tror du?

@Rosendahl "Facer" du etikker og slikt i dine egne skap?  Brettekant i skap.. osv...

@Dr. Ops Har du en favorittgjenstand i boet ditt?  Hva er det? Og hvorfor akkurat den/det ?

@SidFernwilter Hvordan er det å være dørvakt? Og hvor lenge har du vært det?  

@Lykke Li Brukte du Timotei da du var yngre? 

@Jessica! Er du ulydig? 

@Nursie Er Tinder en bra "Sjekke" app? Og tilleggspørsmål... om du bruker Tinder, hva er det morsomste bildet du har sett på tinder? 

 

Interessant! Er det lov å spørre hvem du har jobbet med blant annet? Du trenger ikke svare, forstår om det er under taushetsplikt o.l.

Det er en arvegjenstand som flere generasjoner vil få glede av.

Lykke Li skrev (På 17.10.2021 den 20.47):

@Nursie Har du noe dyr? Hvis du har, hva slags dyr?

@SidFernwilter Hva liker du best av klassisk musikk og jazz?

@Strange Doll Hvordan løser du og mannen julekabalen med barn og familie. Hvem er dere hos? Eller kommer alle til dere?

@NonJuan Har du vært på en aktiv vulkan noen gang? Hva hadde du gjort dersom den fikk utbrudd når du var der? 

@Dr. Ops Hadde du likt å dykke for å oppleve livet i havet, eller skremmer det deg å være "fanget" under vann og ikke vite hva som finnes der? 

Skremmende! Er for pysete til sånt. Men å hoppe ut av et fly (fallskjerm) kunne jeg gjort!

SidFernwilter skrev (På 17.10.2021 den 23.47):

oi, hummmm. jeg liker begge deler veldig godt, klassisk musikk er et ganske vidt begrep. beethoven var et geni, jeg elsker smetana og dvorak er himmelsk. haydn er pompøst og det er jeg og, så det passer perfekt. og grieg, mestren fra bergen - livet uten disse komponistene hadde vært et fattig liv.
men så var det jazzen da. jeg er ikke noe særlig på impro, det funker ikke for meg. men så finnes det mye kult'a. 
denne feks: 

du kan egentlig glatt lure meg med på en new york-tur for å spane ut alle de kjente jazz-kjellerene, det hadde vært fett som fy som feriemål

@Lykke Li spiller du noe slags instrument? 
@Jessica! er du en øl eler vin-person? 
@Dr. Opsbanner du? 
@Strange Dollhvilken sang minner deg om meg? 
@Rosendahlbeste byen i Norge å feriere i? 

@Nursie skriv et dikt til meg da? 
@Giacomo_P glemte jeg en drill hos deg sist måned? 

Det gjør jeg #$%@ meg $#@@#% ikke! :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 spørsmål til ALLE:

Tre første ting dere gjør om morgenen?

Tre siste ting dere gjør om kvelden?

Tre ting dere må gjøre hver dag (utenom morgen og kveldsrutinen)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nursie skrev (På 17.10.2021 den 22.44):

Ja, det er helt sant. Du er en god poet og @Jessica! er en god film-maker. Enhver som får en video av henne burde være særs takknemlige, og burde vite hvor unike de er som faktisk får noe så spesielt fra henne :hjerte: 

Spørs om vi kanskje burde sendt henne på prøvesmaking..altså, kaffeprøvesmaking, så hun fikk se selv hvor mye annet bra det er der ute også 

Så du ser for deg fisken som handy? Tror du hun selv gjør det? 👷🏼‍♀️

 

Spørsmålet ditt.. om Tinder er en bra sjekke-app. Hm. Det er vel som med de fleste andre apper sikkert (uten at jeg har noen erfaring med andre),  du kan nok finne alle mulige slags mennesker der inne. Noen er seriøse, mens andre ikke. Men er jo klart hyggelige mennesker der, stort sett. Jeg har Tinder, men kan ikke skryte på meg at jeg er den mest aktive..sånn egentlig. Jeg har kommet over noen morsomme bilder der inne av menn som ikke tar seg selv så høytidelig, typ gjør litt narr av seg selv på en komisk måte. Jeg har sansen for dem :Nikke:

Nei, jeg har ikke dyr nå. Hadde en hund jeg måtte avlive i fjor pga sykdom, dessverre 😢

@NonJuan Hva er ditt desiderte favorittplagg? 

@Lykke Li Hva er den beste serien du noengang har sett? 

Jeg har sett så mange bra serier, at jeg tror ikke jeg kan velge en. Jeg er veldig glad I krim og kostymedrama, men noe av det beste jeg har sett de senere årene tror jeg må være "Ulven kommer", en dansk serie om vold i hjemmet. 

SidFernwilter skrev (På 17.10.2021 den 23.47):

oi, hummmm. jeg liker begge deler veldig godt, klassisk musikk er et ganske vidt begrep. beethoven var et geni, jeg elsker smetana og dvorak er himmelsk. haydn er pompøst og det er jeg og, så det passer perfekt. og grieg, mestren fra bergen - livet uten disse komponistene hadde vært et fattig liv.
men så var det jazzen da. jeg er ikke noe særlig på impro, det funker ikke for meg. men så finnes det mye kult'a. 
denne feks: 

du kan egentlig glatt lure meg med på en new york-tur for å spane ut alle de kjente jazz-kjellerene, det hadde vært fett som fy som feriemål

@Lykke Li spiller du noe slags instrument? 
@Jessica! er du en øl eler vin-person? 
@Dr. Opsbanner du? 
@Strange Dollhvilken sang minner deg om meg? 
@Rosendahlbeste byen i Norge å feriere i? 

@Nursie skriv et dikt til meg da? 
@Giacomo_P glemte jeg en drill hos deg sist måned? 

Jeg spilte piano fra jeg var 4 og trommer fra jeg var 10. Sluttet da jeg var 19 og har aldri spilt igjen. Har glemt nesten alt sammen.

Strange Doll skrev (6 timer siden):

Vi er hjemme. De som vil komme, de kommer :) 

Sorte! Eventuelt stål. Men helst matt sort :) 

Den passer seg ikke her :) 

@NonJuanBeste lifehack? 

@SidFernwilter Hvor ofte gjør jeg deg oppgitt ? 

@Lykke Li Hva er det siste komplimentet du fikk? 

@Jessica! Er du glad i ost og vin? 

Det er så lenge siden at det husker jeg ikke. 

Dr. Ops skrev (15 minutter siden):

God bedring :klemmer:

Takk! Jeg skal ta siste pilla i kveld, og selvom jeg er bedre så er det liksom ikke bra heller:forkjola: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dr. Ops skrev (6 minutter siden):

3 spørsmål til ALLE:

Tre første ting dere gjør om morgenen?

Tre siste ting dere gjør om kvelden?

Tre ting dere må gjøre hver dag (utenom morgen og kveldsrutinen)?

Slår opp øynene, skrur av vekkerklokka og strekker på meg. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen :fnise:

Legger meg i senga, plugger laderen i telefonen og lukker øynene. 

Tisse.. jeg kommer egentlig ikke på noe mer jeg MÅ gjøre hver dag 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (1 time siden):

Det gjør jeg #$%@ meg $#@@#% ikke! :plystre:

hemligheten din er trygg hos meg. kom i mine armer. 

Dr. Ops skrev (1 time siden):

3 spørsmål til ALLE:

Tre første ting dere gjør om morgenen?

Tre siste ting dere gjør om kvelden?

Tre ting dere må gjøre hver dag (utenom morgen og kveldsrutinen)?

morgenen
prøver kle på meg
går ut med setteren og ser på mens han urinerer
prøver undertrykke at jeg selv trenger mige til jeg får kommet meg inn på toalett-o-rama

kvelden
sier til meg selv at nå må jeg huske låse døren
glemmer låse døren
står opp for å låse døren, for å finne ut at fruen har låst den

hver dag
lete etter fjernkontrollen til tv og banne litt over at den aldri er der den skal være
sjekke mail og innse at jeg glemte svare på en mail dagen før og en dagen før der igjen og ... ja, du skjønner.
tafse på gitaren, stemme den litt sånn som jeg gjorde dagen før og sukke over karrieren jeg aldri fulgte. 


@Dr. Ops kan du danse? 
@Lykke Li piano sier du. verdens beste og peneste stykke for piano, hva kan du fortelle oss at det er?
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (16 minutter siden):

@Lykke Li piano sier du. verdens beste og peneste stykke for piano, hva kan du fortelle oss at det er?

Det kommer an på øret som hører, men jeg er veldig glad i Pern av Yann Tiersen og Christofori's dream av David Lantz 😊

@SidFernwilter Spiller du noe instrument? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (2 minutter siden):

 

@SidFernwilter Spiller du noe instrument? 

gitar, piano, slurva, trommer. maracas. multitalent!! 

@Lykke Li hvorfor er jeg/du/verden oppe nå? hva skal du i morgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...