NonJuan Skrevet 10. september 2021 #20341 Skrevet 10. september 2021 (endret) Strange Doll skrev (2 minutter siden): Ja men garantert ikke samme sang som deg! @NonJuan Hvilket spørsmål vil du ikke ha på jobbintervju? Kan du vær så snill og kle av deg? Da hadde jeg gått @Strange Doll Elsker du byen din som stort sett alle andre Bergensere også gjør? Endret 10. september 2021 av NonJuan Så ikke spå
Strange Doll Skrevet 10. september 2021 #20342 Skrevet 10. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Kan du vær spå snill og kle av deg? Da hadde jeg gått @Strange Doll Elsker du byen din som stort sett alle andre Bergensere også gjør? skal spå deg jeg Ja absolutt. Det er en fantastisk by å bo i. Jeg elsker ikke dialekten min da, for det er så mange kunder som spør om jeg kan snakke norsk, så da må jeg slå over til østlandsk. @NonJuan Hva liker du best med bergen?
NonJuan Skrevet 10. september 2021 #20343 Skrevet 10. september 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): skal spå deg jeg Ja absolutt. Det er en fantastisk by å bo i. Jeg elsker ikke dialekten min da, for det er så mange kunder som spør om jeg kan snakke norsk, så da må jeg slå over til østlandsk. @NonJuan Hva liker du best med bergen? Hei jeg rettet det jo.. kan da ikke noe for at du sitter på tastene da...! Makan! 🤣 Marianne... og Kurt Nilsen (Altså Bergen er en vakker by, har aldri vært der... vil gjerne besøke Bergen en dag) @Strange Doll Hvilken Julekalender håper du kommer i år?
Strange Doll Skrevet 10. september 2021 #20344 Skrevet 10. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Hei jeg rettet det jo.. kan da ikke noe for at du sitter på tastene da...! Makan! 🤣 Marianne... og Kurt Nilsen (Altså Bergen er en vakker by, har aldri vært der... vil gjerne besøke Bergen en dag) @Strange Doll Hvilken Julekalender håper du kommer i år? Du lurer ikke en luring 🤩 Jeg ønsker meg jul i skomakergata eller blåfjell har begge på dvd så har helgardert meg @NonJuan pleier du gå på julekonserten til kurt ?
NonJuan Skrevet 10. september 2021 #20345 Skrevet 10. september 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Du lurer ikke en luring 🤩 Jeg ønsker meg jul i skomakergata eller blåfjell har begge på dvd så har helgardert meg @NonJuan pleier du gå på julekonserten til kurt ? Ja jul i blåfjell liker jeg også. Også sett det på teater... Nei. men har sett Julekonserten hans. Elsker stemmen hans! @Strange Doll Liker du Hakkebakkeskogen?
Strange Doll Skrevet 10. september 2021 #20346 Skrevet 10. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Ja jul i blåfjell liker jeg også. Også sett det på teater... Nei. men har sett Julekonserten hans. Elsker stemmen hans! @Strange Doll Liker du Hakkebakkeskogen? Jeg ELSKER hakkebakkeskogen 🥰 @NonJuan Hvilken karakter i kaptein sabeltann vil du si du minner mest om?
NonJuan Skrevet 10. september 2021 #20347 Skrevet 10. september 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Jeg ELSKER hakkebakkeskogen 🥰 @NonJuan Hvilken karakter i kaptein sabeltann vil du si du minner mest om? Langemann lurer alle! Som Ulv i fåreklær....! @Strange Doll Hvilken karakter er du i hakkebakkeskogen?
Strange Doll Skrevet 10. september 2021 #20348 Skrevet 10. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Langemann lurer alle! Som Ulv i fåreklær....! @Strange Doll Hvilken karakter er du i hakkebakkeskogen? Klatremus😂 @NonJuan Hva lo du av sist?
NonJuan Skrevet 10. september 2021 #20349 Skrevet 10. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Klatremus😂 @NonJuan Hva lo du av sist? Må jo være deg det nå... Men før det av ei venninne som forsøkte å være mann! 🤣 @Strange Doll Hvem gjorde deg sur/sinna/glad sist?
Strange Doll Skrevet 10. september 2021 #20350 Skrevet 10. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Må jo være deg det nå... Men før det av ei venninne som forsøkte å være mann! 🤣 @Strange Doll Hvem gjorde deg sur/sinna/glad sist? Hva lo du av med meg? 😅 @NonJuan Jeg blir glad av den positive holdningen din og litt sur når du strekker strikken langt 😅
Daryl Dixon Skrevet 10. september 2021 #20351 Skrevet 10. september 2021 Strange Doll skrev (20 minutter siden): Romantiske filmer og komedier er også glad i nordisk krim, spesielt dansk @Daryl Dixon hvilken krimserie er den beste du har sett? I vår så jeg en dansk en som het Den som dreper, dansk og norsk. Var bra. Er nok noen jeg syntes var enda mer spennende, men kommer ikke på noe. NonJuan skrev (15 minutter siden): Er det slags truth or dare game? hahahaha! @Daryl Dixon Hvordan var bursdagen din? Det kan vi godt si det er. 🤣 Var bra, fjelltur og god middag så blir vel ikke bedre. @NonJuan hvordan liker du kaffen? Om du liker kaffe da.. @Strange Doll Hva er det beste med jobb hverdagen din?
Strange Doll Skrevet 10. september 2021 #20352 Skrevet 10. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): I vår så jeg en dansk en som het Den som dreper, dansk og norsk. Var bra. Er nok noen jeg syntes var enda mer spennende, men kommer ikke på noe. Det kan vi godt si det er. 🤣 Var bra, fjelltur og god middag så blir vel ikke bedre. @NonJuan hvordan liker du kaffen? Om du liker kaffe da.. @Strange Doll Hva er det beste med jobb hverdagen din? Den serien liker jeg også Kollegaene mine! vi er en flott gjeng med god stemning @Daryl Dixon hva er det første du gjør om morgenen ?
NonJuan Skrevet 10. september 2021 #20353 Skrevet 10. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Hva lo du av med meg? 😅 @NonJuan Jeg blir glad av den positive holdningen din og litt sur når du strekker strikken langt 😅 Så bare meg? Men hvem gjorde deg sinna da? Du glemte visst den...! hahahaha Ja lo av 101 dalmatinere! @Strange Doll Tror du fluer ler? Jeg mener den samme forbanna flua setter seg i panna hodet øret.. og klasker til meg sjøl støtt og stadig.... der varn igjen.. i nes *au* for pokkerdaflue
Strange Doll Skrevet 10. september 2021 #20354 Skrevet 10. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Så bare meg? Men hvem gjorde deg sinna da? Du glemte visst den...! hahahaha Ja lo av 101 dalmatinere! @Strange Doll Tror du fluer ler? Jeg mener den samme forbanna flua setter seg i panna hodet øret.. og klasker til meg sjøl støtt og stadig.... der varn igjen.. i nes *au* for pokkerdaflue Ja, jeg tror de bytter på å være den som skal få resten av flueflokken til å le. Sint, han mannen på parkeringsplassen som omtrent skulle parkere OPPÅ meg @NonJuan er du redd for edderkopper?
NonJuan Skrevet 10. september 2021 #20355 Skrevet 10. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Ja, jeg tror de bytter på å være den som skal få resten av flueflokken til å le. Sint, han mannen på parkeringsplassen som omtrent skulle parkere OPPÅ meg @NonJuan er du redd for edderkopper? Nei ikke fobi for Edderkopper. Men de trenger liksom ikke gå Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Ok der datt'n! Skallevondt av dette her jo.... Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Var bra, fjelltur og god middag så blir vel ikke bedre. @NonJuan hvordan liker du kaffen? Om du liker kaffe da.. Så koselig Gjør meg glad høre... Jeg liker kaffen svart... ikke noe attåt eller oppi... Helst Kaffetrakter kaffe(nytraktet) @Strange Doll Er du glad i sopp? @Daryl Dixon Blir du stressa i juletider? Eller er du ferdig med all handel før rushet starter?
Strange Doll Skrevet 10. september 2021 #20356 Skrevet 10. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Nei ikke fobi for Edderkopper. Men de trenger liksom ikke gå Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Ok der datt'n! Skallevondt av dette her jo.... Så koselig Gjør meg glad høre... Jeg liker kaffen svart... ikke noe attåt eller oppi... Helst Kaffetrakter kaffe(nytraktet) @Strange Doll Er du glad i sopp? @Daryl Dixon Blir du stressa i juletider? Eller er du ferdig med all handel før rushet starter? Jeg er glad i mine sopper. men jeg spiser ikke sopp. (det ble en sær setning.) @NonJuan Løser du kryssord?
NonJuan Skrevet 10. september 2021 #20357 Skrevet 10. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Jeg er glad i mine sopper. men jeg spiser ikke sopp. (det ble en sær setning.) @NonJuan Løser du kryssord? dauer!!! haha Skal ikke kommentere det mer Donald kryssord teller det? Jeg løser Sudoku... er jo kryssord det også... Om du tenker jeg sitter med Allers og Hjemmet og scoopdiver inn i alle ekstrautgavene av kryssord og har slik gul oppslagsbok med alle kombinasjoner av ord og sånn.. så ja...! Jeg mener nei! Det gjør jeg ikke (gml tror du at jeg er a? @Strange Doll Var du god i matematikk på skolen? Gleder du deg også å ta tak i dette da barna går skole? Oi tilleggsspørsmål... hvordan gikk Teoriprøven på bil? 1
Daryl Dixon Skrevet 10. september 2021 #20358 Skrevet 10. september 2021 NonJuan skrev (1 time siden): @Daryl Dixon Blir du stressa i juletider? Eller er du ferdig med all handel før rushet starter? Jeg kan nok bli litt sånn Pga all materialistiske forventinger, prøver å være ferdig tidlig og slippe rushet. @NonJuan hvordan feirer du jul?
Strange Doll Skrevet 10. september 2021 #20359 Skrevet 10. september 2021 NonJuan skrev (1 time siden): dauer!!! haha Skal ikke kommentere det mer Donald kryssord teller det? Jeg løser Sudoku... er jo kryssord det også... Om du tenker jeg sitter med Allers og Hjemmet og scoopdiver inn i alle ekstrautgavene av kryssord og har slik gul oppslagsbok med alle kombinasjoner av ord og sånn.. så ja...! Jeg mener nei! Det gjør jeg ikke (gml tror du at jeg er a? @Strange Doll Var du god i matematikk på skolen? Gleder du deg også å ta tak i dette da barna går skole? Oi tilleggsspørsmål... hvordan gikk Teoriprøven på bil? Du skal få en sånn bok til jul😂 Jeg var veldig dårlig i matte og tok det veldig tungt fordi jeg følte meg dum. Matten blir nok ikke mitt fag der nei. Teoriprøven… brukte jeg tre forsøk på.. men gikk til slutt gitt 😅 @NonJuan Ser du på meg som litt blond innvendig? 😅
Lykke Li Skrevet 10. september 2021 #20360 Skrevet 10. september 2021 Strange Doll skrev (9 timer siden): @Lykke Li hvilket barne tv hater du mest? NODDY!!😂 av nyere tid har jeg problemer med brillebjørn og fantorangen 🙈 Daryl Dixon skrev (8 timer siden): @Lykke Li hvordan liker du best å kle deg når du skal på festlig lag? Kommer an på anledningen. Nyttårsaften, 17. Maifest, konfirmasjon, dåp osv. er pen kjole alltid. Vanlig fest kan jeg godt gå litt penere enn vanlig, og i runde bursdager blir det en mellomting. NonJuan skrev (8 timer siden): Nå blir du nok overrasket... Men jeg feirer ikke egentlig Amerikansk tradisjon. Synes det er nok å feire sånn ellers jeg Du har så veldig rett! Jeg er 100% enig med deg jeg! Og ikke beklag et "Langt" svar. Noen svar fortjener et utdypende tekst. Så takk for det Vet du hva? Jeg har mange spesielle i livet mitt jeg. Så heldig er jeg! Jeg kunne ikke vært dem foruten ❤️ @Strange Doll Går du "amok" med handling og pynting til Valentines day? @Lykke Li Om du visste noen var "lett" bøyelig eller hadde vanskeligheter for å si nei, ville du kunne utnytte det eller dra fordel av det? Det kunne jeg ikke (med unntak av pappa, og han er bare bøyelig når det gjelder meg 🙈). Jeg syns det er dårlig gjort å utnytte mennesker som sliter med å si nei, og forsikrer meg både 2 og 3 ganger om ting hvis jeg er usikker på om de egentlig vil det de har sagt ja til. Strange Doll skrev (2 timer siden): @Daryl Dixon Om du hadde hatt ubegrenset med tid og penger, hva ville du overrasket din kjære med? @Lykke Li Hva bestiller du på mc donalds ? @Sola de når tok tålmodigheten din sist slutt? En plain cheese, 6 biter nuggets, vann og en sundae med sjokoladesaus. Ingen saus, bare ketchup 😅 bytter noen ganger ut nuggets med en cheeseburger til... @Strange Doll Hvilken indisk rett liker du best? @Daryl Dixon Hva tenker du om folk som bruker forskjellige farger på sokkene? (Altså, en sokk i rød og en i blå for eksempel) @NonJuan Liker du å dusje, eller syns du det er pes? Hvirfor/hvorfor ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå